Dus blijf je er vanalles omheen fantaseren en de feiten die wel genoemd worden negeren... Daarbij is het toch ronduit sadistisch om voor te stellen dat je fouten van de vader (die je dus zelf verzint) bestraft, door de kinderen aan te pakken... uit hun gezin te verwijderen en moederziel alleen in Turkije te droppen... en dan nog op te merken dat het de "eigen schuld" van de vader is. Hebben we het hier over een erfzonde ofzo?quote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Gia het volgende:
Zoals gezegd, we kennen het achterliggende verhaal niet.
Oh jawel. Dat was pas in het nieuws. De IND wóu dat doen. Of het daadwerkelijk gebeurde, is een ander verhaal. De IND was het wel van plan, daarmee ontkracht ik je argument dat 'de IND nooit een kind alleen naar een land zou sturen'.quote:Op zondag 26 november 2006 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd dan? Zover ik weet is er nog nooit een baby in een vliegtuig gezet en naar het buitenland gestuurd, alwaar het door het luchtvaartpersoneel buiten de luchthaven op de grond is gezet.
Onzin dus.
Er wordt vanalles bijverzonnen door deze en gene:quote:Op zondag 26 november 2006 12:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, ik lees het artikel, en verzin er geen sprookjes bij.
Dat was een foutje van de IND wat meteen na het weeken rechtgezet is. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het feit dat de vader in dat geval op vrijdag eerst de media belt, in plaats van eerst te wachten tot men na het weekend verhaal kan halen, zegt genoeg. Puur stemmingmakerij was dat.quote:Op zondag 26 november 2006 12:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh jawel. Dat was pas in het nieuws. De IND wóu dat doen. Of het daadwerkelijk gebeurde, is een ander verhaal. De IND was het wel van plan, daarmee ontkracht ik je argument dat 'de IND nooit een kind alleen naar een land zou sturen'.
Als je het naar jouw weten niet gezien hebt, betekend niet dat het niet bestaat. Zo kan ik ook wel de maanlanding ontkennen omdat ik er niet bij was. En vreemd genoeg, zijn er ook mensen die dat doen.
Weer een aanname. Overigens over dat de stiefmoeder Nederlands zou zijn:quote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Het feit dat de vader in dat geval op vrijdag eerst de media belt
quote:Elf jaar geleden kwamen ze naar Nederland en sindsdien wonen ze bij hun tot Nederlanders genaturaliseerde vader en stiefmoeder.
Ach, kruip toch uit je zielige slachtofferrol.quote:Op zondag 26 november 2006 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Er wordt vanalles bijverzonnen door deze en gene:
Dat pa al jaren probeert om de papieren in orde te maken. Staat nergens.
Dat ze niemand hebben in Turkije, staat nergens.
Dat ze kinderbijslag hebben gehad, staat nergens.
Dat het weer allemaal de schuld is van Verdonk en Wilders. Pa treft geen blaam en is altijd eerlijk geweest.
Enz....
Allemaal sprookjes.
En dat argument is voor mij voldoende om nooit iemand al te veel macht te geven.quote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar mensen werken worden fouten gemaakt.[..]
En dan worden ze geregistreerd volgens mij en dat houd dan weer in dat ze niet illegaal zijn volgens mij.quote:
Als die personen onderwijs krijgen waarom zouden ze dan geen kinderbijslag krijgen?quote:Waarop baseer jij dat ze kinderbijslag krijgen?
Ik niet in ieder geval ik zeg alleen maar dat die meiden hier zo'n 11 jaar wonen en op school zitten en dus al die tijd gewoon geaccepteerd werden door de Nestapo maar nu ineens niet meer.quote:Op zondag 26 november 2006 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat vader meteen een aanvraag voor verblijfsvergunning heeft ingediend?
Pa en moe zijn Nederlander en hebben een huis en voogdij over de kinderen die al die jaren naar school zijn gegaan.quote:Op zondag 26 november 2006 12:34 schreef Gia het volgende:
Dat ze kinderbijslag hebben gehad, staat nergens.
Sja, een beroep doen op menselijkheid is vloeken in de rechtse kerk. Regels zijn regels, befehl ist befehl. En dat van een regering die zo hamert op normen en waarden.quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef Hathor het volgende:
Illegaal of niet, kinderen bij hun ouders vandaan trekken en ze vervolgens het land willen uitzetten is niet menselijk. Ze zouden zich hun ogen uit hun kop moeten schamen.
Tja shit happensquote:Op zondag 26 november 2006 15:03 schreef clowncloon het volgende:
ik wil de fokkers hier 1 ding realiseren. Stel je eens voor dat JIJ 1 van die meisjes bent.
Hoe rechtvaardig en eerlijk zou JIJ het vinden als jij hier bent opgegroeid, goed je best doet om een opleiding te volgen en niet eens de taal van je ouders spreekt terug moet gaan naar een land dat je niet kent, niet wil kennen maar van de Nederlandse overheid maar moet gaan beschouwen als je vaderland.....Denk eens na
leg eens uit admiraal, wat hebben de ouders te maken met het beleid van de nederlandse overheid.quote:Op zondag 26 november 2006 15:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tja shit happensdan maak ik me ouders af doordat ik door hun in de problemen ben gekomen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |