Dortmund hebben ze vorige week al gehad. Dit weekend speelt HSV bij Werder uitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, dan doet hij het voor de club. Zegt hij dan. Maar ze redden zich er vast nog wel uit onder Huub. De volgende wedstrijd tegen Dortmund is een mooie om de definitieve ommekeer te bewerkstelligen.
Weer verlies dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dortmund hebben ze vorige week al gehad. Dit weekend speelt HSV bij Werder uit
En nu verliezen ze, net als Ajax, van Werder.quote:
Ik twijfelde al.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dortmund hebben ze vorige week al gehad. Dit weekend speelt HSV bij Werder uit
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En nu verliezen ze, net als Ajax, van Werder.
Helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En nu verliezen ze, net als Ajax, van Werder.
Had een 3e erbij moeten zijn. Helaas kon hij zijn mooie balaanname niet omzetten in een goal.quote:
Lijkt op de goal die hij in Rotterdam maaktequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:16 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan, Knurft-Zork3
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lijkt op de goal die hij in Rotterdam maakte![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:10 schreef De_Ananas het volgende:
2de goal doet me denken aan de goal tegen de kakkies.
ik moest even denk, maar inderdaad. Wie huppelde hij toen ook alweer voorbij; De Haan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lijkt op de goal die hij in Rotterdam maakte![]()
Ja de haan. Prachtige goal was dat. En dat juichen erna voor die gefrusteerde rotterdammersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik moest even denk, maar inderdaad. Wie huppelde hij toen ook alweer voorbij; De Haan?
Dat komt door de matigheid van de rest van de ploeg, alles hangt van Rafael af. Bij Oranje zie je hem nooit een sliding maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij moet toch eens leren een deel van het werk aan anderen over te laten. Hij had gisteren weer een paar linke slidings. Kost kaarten en kracht voor geniale acties.
erg goed.. moest meteen terugdenken aan de goal tegen de kakkiesquote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef DeVinger het volgende:
Hopelijk blijft hij nou is een tijd fit en zet hij HSV gedurende 1.5jaar naar zijn hand. Dan kan hij alsnog naar een échte topclub, want mits fit hoort hij daar natuurlijk. Damn he, die actie ook weer afgelopen weekend met de hak.
Mwa ik niet. Dat moest ik wel een beetje bij die 2e goal van hem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
erg goed.. moest meteen terugdenken aan de goal tegen de kakkies
eenschquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa ik niet. Dat moest ik wel een beetje bij die 2e goal van hem.
Die hakbal tegen feyenoord vind ik persoonlijk de mooiste goal ooit gemaakt in de Arena. Ook mooier dan die van Zlatan, maar dat komt denk ik vooral omdat de goal tegen feyenoord was
zonder twijfel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat had het doelpunt van het jaar geweest ja.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:23 schreef kikoooooo het volgende:
Absoluut de beste speler in debundesliga van HSV is wat beter
quote:
Als ie niet om de week geblesseerd zou zijn misschienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart is een van de beste middenvelders ter wereld, daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart is een van de beste middenvelders ter wereld, daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
Ja in potentie ja. Maar hij heeft meer dan de helft van zijn carrière aan de kant gestaan met een blessure.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Devano het volgende:
als je daar aan twijfelt heb je echt geen voetbalinzichtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja in potentie ja. Maar hij heeft meer dan de helft van zijn carrière aan de kant gestaan met een blessure.
Ik wil hem nu wel eens anderhalfjaar fit zien en HSV zien dragen.
Van de status talent is hij iig wel af sinds hij in de Bundesliga zich bewijst.
Als je ziet dat ie de helft vand e tijd geblesseerd is doet dat wel af aan hoe goed iemand is aangezien je wel moet kunnen spelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
als je daar aan twijfelt heb je echt geen voetbalinzicht![]()
blessures en schorsingen zijn vervelend, maar doen niks af aan hoe goed iemand is. het kan wel net het verschil zijn of je bij HSV of bij Barcelona zit.
het gaat er toch om hoe hij presteert als hij op het veld staat? Robben vind je ook niet zo goed omdat hij vaak geblesseert is? Litmanen was ook niet zo goed?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je ziet dat ie de helft vand e tijd geblesseerd is doet dat wel af aan hoe goed iemand is aangezien je wel moet kunnen spelen![]()
Je bent niet nuttig als je steeds terugkomt van een blessure. In potentie zijn ze heel goed maar dan moeten ze wel spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
het gaat er toch om hoe hij presteert als hij op het veld staat? Robben vind je ook niet zo goed omdat hij vaak geblesseert is? Litmanen was ook niet zo goed?
bovendien is de helft wel erg overdreven.
De helft was idd gechargeerd, meer om aan te geven dat het teveel is. Gelukkig is hij nog jong, ondanks zijn prestaties. Er was wel laatste een artikel van VI waarin stond dat hij idd 1/3 van zijn voetballoopbaan ernaast heeft gestaan, dat is gewoon een feit. Dat is teveel en doet niets af aan zijn technische kwaliteiten als voetballer, maar er komt meer bij kijken hè. Mentaliteit en fysieke gesteldheid. Dat eerste zit wel goed, dat tweede moet hem de komende jaren niet blijven opbreken want dan gaan er weinig clubs miljoenen voor hem neertellen. En terecht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
als je daar aan twijfelt heb je echt geen voetbalinzicht![]()
blessures en schorsingen zijn vervelend, maar doen niks af aan hoe goed iemand is. het kan wel net het verschil zijn of je bij HSV of bij Barcelona zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |