abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44159642
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, dat is ook alleen maar omdat hij van Ajax af komt cultheld.

Een fitte Van der Vaart is bij elke topclub een basisspeler.
Inderdaad

Of vind Cultheld Van Bommel beter dan Van der Vaart?
pi_44159885
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mijn formulatie was prima hoor.

Als hij fit blijft kan hij een van de besten van de wereld worden, noem me gestoord, maar daar ben ik van overtuigd.
De Duitse competitie is niet 'je van het', maar het zegt veel dat hij nog geen eens een half seizoen gespeeld had en na Klose tot beste speler van de competitie was gekozen. Zelfs boven Ballack en consorten.

Hij speelt nu gewoon in een compleet baggerteam, maar het zou me niet verbazen als hij bij een ploeg als Barca echt duidelijk wordt hoe goed hij is.
Je formulatie .

Wat maakt een fitte Van der Vaart volgens jou "één van de besten van de wereld in potentie" ? Zijn vrije trap? Zijn steekpass? Ik vind hem in niets beter dan een Källstrom, Micoud, Silva, Valerón, Zaráte of Agüero.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44159903
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, dat is ook alleen maar omdat hij van Ajax af komt cultheld.

Een fitte Van der Vaart is bij elke topclub een basisspeler.
Dat zal het zijn. Ik ben niet zo'n Calimero als jij hoor. Sneijder vind ik bijv. AC Milan materiaal. Van der Vaart is een net-niet speler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44159924
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Inderdaad

Of vind Cultheld Van Bommel beter dan Van der Vaart?
Ik vind vooral dat je een idiote vergelijking maakt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:00:22 #55
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44159997
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vind ik niet, je kan 2 spelers toch individueel vergelijken op hun eigen positie. En beide oordelen naast elkaar leggen, om te kijken welke speler beter presteert in eigen positie.
pi_44160005
quote:

[..]

Dat zal het zijn. Ik ben niet zo'n Calimero als jij hoor. Sneijder vind ik bijv. AC Milan materiaal. Van der Vaart is een net-niet speler.
Ben ik nu in eens een Calimero .

Op wat baseer jij dat Sneijder wel een topspeler is en VdV dat net niet is?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44160015
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je formulatie .

Wat maakt een fitte Van der Vaart volgens jou "één van de besten van de wereld in potentie" ? Zijn vrije trap? Zijn steekpass? Ik vind hem in niets beter dan een Källstrom, Micoud, Silva, Valerón, Zaráte of Agüero.
Rolando Zarate bedoelt Cult
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44160100
quote:

[..]

Want?

Van der Vaart is een linkshalf (of aanvallende middenvelder) en Van Bommel is een rechtshalf. Die twee kun je dus best vergelijken vind ik. En dan vind ik Van der Vaart een heel stuk beter dan Van Bommel.
pi_44160171
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:04 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Want?

Van der Vaart is een linkshalf (of aanvallende middenvelder) en Van Bommel is een rechtshalf. Die twee kun je dus best vergelijken vind ik. En dan vind ik Van der Vaart een heel stuk beter dan Van Bommel.
Van der Vaart is vooral een creatief ingestelde speler: Van Bommel is een complete middenvelder (bal veroveren, andere spelers coachen, eindpass). Van Bommel is ook veel meer een leider in het veld en fysiek superieur aan Vaart.
pi_44160178
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Vind ik niet, je kan 2 spelers toch individueel vergelijken op hun eigen positie. En beide oordelen naast elkaar leggen, om te kijken welke speler beter presteert in eigen positie.
In dat geval wint Van Bommel .
pi_44160215
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben ik nu in eens een Calimero .

Op wat baseer jij dat Sneijder wel een topspeler is en VdV dat net niet is?
Ja.

Sneijder is veel completer, constanter en sterker dan Van der Vaart. Sneijder kan ook ballen veroveren, is tweebenig, heeft een betere vrije trap, werkt harder en zijn pass komt vaker aan.
pi_44160232
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

In dat geval wint Van Bommel .
Vind ik niet. Maar goed, Van der Vaart was van Ajax en Van Bommel van psv. Zo heeft iedereen zijn eigen helden. Maar ik ben er van overtuigt dat Van der Vaart kan slagen bij topclubs als Real en Barca.
pi_44160273
Sneijder is absoluut niet sterker dan VdV. Constanter is hij ook absoluut niet, dat is de laatste weken wel gebleken. Over het harder werken kan je van mening verschillen, ik vind dat Sneijder vaak dom loopt waardoor het lijkt alsof hij harder werkt maar in feite loopt hij zijn eigen fouten goed te maken. VdV loopt vrijwel altijd goed. De vrije trap van Sneijder is indd beter, qua passing is dat ongeveer gelijk.
In Southern Sun
pi_44160299
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja.
Van jou vat ik dat op als een compliment trouwens.
In Southern Sun
pi_44160390
Tot de deceptie-periode bij Ajax was VdV weergaloos en kwam Sneijder niet eens in de buurt. Sindsdien heeft Wesley zich enorm verbeterd maar als VdV echt in goede doen is is hij beter dan Sneijder.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_44160415
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder is absoluut niet sterker dan VdV. Constanter is hij ook absoluut niet, dat is de laatste weken wel gebleken. Over het harder werken kan je van mening verschillen, ik vind dat Sneijder vaak dom loopt waardoor het lijkt alsof hij harder werkt maar in feite loopt hij zijn eigen fouten goed te maken. VdV loopt vrijwel altijd goed. De vrije trap van Sneijder is indd beter, qua passing is dat ongeveer gelijk.
AC Milan en Real Madrid zullen het wel minder goed zien dan jij . Sneijder heeft eigenlijk maar twee nadelen: De Cocu-stoornis (soms slaan bij hem de stoppen door en pakt hij gegarandeerd onnodige kaarten) en zijn geringe lengte.
pi_44160430
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:

Hoe vaak heeft Sneijder gescoord uit een vrije trap of een beslissende pass gegeven uit een indirecte vrije trap/corner? Ik denk dat het erg tegenvalt

Sneijder heeft een unieke kwaliteit die hem naar de absolute top kan brengen en dat is dat hij met beide benen van net buiten het strafschopgebied kan scoren. Al zou hij daar wel eens kunnen mislukken omdat hij fysiek niet superieur is en voetballend ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44160465
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:15 schreef Pritt het volgende:
Tot de deceptie-periode bij Ajax was VdV weergaloos en kwam Sneijder niet eens in de buurt. Sindsdien heeft Wesley zich enorm verbeterd maar als VdV echt in goede doen is is hij beter dan Sneijder.
Toen hij 18/19 was dus? Hij is nu 23 en laat af en toe iets leuks zien (De Theo Janssen van Hamburg dus). Sneijder gaat na dit seizoen (en anders volgend seizoen wel) naar een absolute topclub, verwacht ik .
pi_44160527
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Toen hij 18/19 was dus? Hij is nu 23 en laat af en toe iets leuks zien (De Theo Janssen van Hamburg dus). Sneijder gaat na dit seizoen (en anders volgend seizoen wel) naar een absolute topclub, verwacht ik .
Hij laat af en toe iets leuks zien??

Zelfs in het waardeloze team waarin hij nu speelt, speelt hij erg sterk. Elke wedstrijd is Van der Vaart veruit de beste man, maar alleen kan hij het niet natuurlijk. Daarom wordt het tijd dat hij een stap vooruit maakt.

maar hij mag natuurlijk ook altijd terugkeren naar Amsterdam
pi_44160580
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:16 schreef cultheld het volgende:
zijn geringe lengte.
Maar, jij vindt hem sterker dan Van der Vaart?
In Southern Sun
pi_44160676
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar, jij vindt hem sterker dan Van der Vaart?
Dat wel ja, duels durft hij best aan te gaan en hij wint ze nog regelmatig ook. Hij komt alleen lengte te kort om kopduels aan te gaan bij standaardsituaties etc.
pi_44160758
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Hij laat af en toe iets leuks zien??

Zelfs in het waardeloze team waarin hij nu speelt, speelt hij erg sterk. Elke wedstrijd is Van der Vaart veruit de beste man, maar alleen kan hij het niet natuurlijk. Daarom wordt het tijd dat hij een stap vooruit maakt.

maar hij mag natuurlijk ook altijd terugkeren naar Amsterdam
Bayern München is zijn plafond .
pi_44163257
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je formulatie .

Van der Vaart heeft iets geniaals. Ook is hij enorm compleet: hij is balvast, hij heeft een actie, sterk in de passing, goede vrije trap, kan voor zijn lengte goed koppen (hij heeft immers al meerdere kopballen gescoord) en hij heeft redelijk scorend vermogen. Ook beschikt hij over leiderschapscapaciteiten, dat lijkt me duidelijk als je op je 23ste al van twee verschillende clubs aanvoerder bent geweest.
Het enige grote nadeel van Van der Vaart, is zijn fysiek.

Maar goed, het is lastig te beoordelen hoe goed hij werkelijk is omdat hij bij een Duits degredatieteam speelt waar hij met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

'Formulatie' was vrij triest ja, black-out.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44164254
Laat het hem maar eens zien op een wat hoger niveau. Bayern ofzo. Bij een ploeg als Chelsea bv, zou ie nu op de bank zitten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44165475
Als je niet inziet dat Van der Vaart drie klasses beter is dan Van Bommel, hoef je hier al niet te komen discussieren. Ga dan naar het Pieter Baan Centrum ofzo, gelooft misschien iemand je nog. En verder is Van der Vaart veel verder dan Sneijder.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44165511
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef mcyodogg het volgende:
Laat het hem maar eens zien op een wat hoger niveau. Bayern ofzo. Bij een ploeg als Chelsea bv, zou ie nu op de bank zitten.
Tsja, hij is aanvallend beter dan elke middenvelder van Chelsea. Probleem is alleen dat ze bij Chelsea niet met puur aanvallend ingestelde centrale middenvelders spelen... En ja, hij is ook beter dan Lampard.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44165603
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Tsja, hij is aanvallend beter dan elke middenvelder van Chelsea. Probleem is alleen dat ze bij Chelsea niet met puur aanvallend ingestelde centrale middenvelders spelen... En ja, hij is ook beter dan Lampard.
beter dan Lampard?

Lijkt me een beetje overdreven....

Hoop wel dat Ajax in ieder geval probeert hem terug te halen in de winter of zomer...hoewel ik het niet waarschijnlijk acht dat hij het zou doen vind ik dat je het in ieder geval moet proberen.
AFC Ajax
pi_44165647
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Niet puur, maar zowel Essien, Ballack als Lampard gaan mee naar voren. D'r is zeker ruimte voor zo'n type speler.

En die laatst zin kan ik niet serieus nemen.
pi_44165841
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Niet puur, maar zowel Essien, Ballack als Lampard gaan mee naar voren. D'r is zeker ruimte voor zo'n type speler.

En die laatst zin kan ik niet serieus nemen.
Zal wel komen omdat je fan bent van deze man. Maar Lampard laat nooit iets zien in de echte wedstrijden. Ja, leuk doelpunt hoor in je avatar. Maar waar was hij op het WK? Waar was hij in de achtste/kwartfinales van Chelsea in de CL afgelopen jaren? Zijn stijl van voetballen wordt je mee afgetroefd door ploegen als Barça, ploegen van het hoogste technische niveau. Lampard is een domme voetballer. Daarmee ontken ik niet dat hij goed is, want in zijn stijl is hij goed. In de Engelse stijl. En de Engelse stijl vind ik dom. Daarom winnen Engelse teams heel weinig op het hoogste niveau, daarom presteert het nationale elftal nooit.

Een Gerrard wisselt dat push-voetbal af met techniek en veel meer inzicht, die vind ik bijvoorbeeld veel beter dan Lampard. En aanvallend kan Van der Vaart veel meer brengen dan Lampard. Van der Vaart is aanvallend beter dan Lampard, laat dat duidelijk zijn. Heb het niet over het verdedigend aspect.
pi_44165970
Ik volg chelsea niet echt, maar daar staat Ballack toch in de basis? Ik vind Van der Vaart een stuk beter dan Ballack. Dus het lijkt me sterk dat Van der Vaart op de bank komt, als hij naar chelsea gaat. Maar ik ga er van uit dat Van der Vaart niet gek is en dus zeker niet naar een kutclub als chelsea gaat. Ik denk dat hij in de zomer naar Spanje vertrekt.
pi_44166036
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef the_hunter het volgende:
Ik volg chelsea niet echt, maar daar staat Ballack toch in de basis? Ik vind Van der Vaart een stuk beter dan Ballack. Dus het lijkt me sterk dat Van der Vaart op de bank komt, als hij naar chelsea gaat. Maar ik ga er van uit dat Van der Vaart niet gek is en dus zeker niet naar een kutclub als chelsea gaat. Ik denk dat hij in de zomer naar Spanje vertrekt.
Ballack speelt wel vrij frequent, maar voegt weinig toe. Veel te veel van dezelfde soort middenvelders in één elftal. Van der Vaart zou daar voor wat meer balans kunnen zorgen, maar hij gaat daar gelukkig écht niet heen. Kan veel beter in het warme Spanje gaan voetballen, spelen ze het spelletje tenminste tactisch, aanvallend hoogstaand.
pi_44166355
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Zal wel komen omdat je fan bent van deze man. Maar Lampard laat nooit iets zien in de echte wedstrijden. Ja, leuk doelpunt hoor in je avatar. Maar waar was hij op het WK? Waar was hij in de achtste/kwartfinales van Chelsea in de CL afgelopen jaren? Zijn stijl van voetballen wordt je mee afgetroefd door ploegen als Barça, ploegen van het hoogste technische niveau. Lampard is een domme voetballer. Daarmee ontken ik niet dat hij goed is, want in zijn stijl is hij goed. In de Engelse stijl. En de Engelse stijl vind ik dom. Daarom winnen Engelse teams heel weinig op het hoogste niveau, daarom presteert het nationale elftal nooit.

Een Gerrard wisselt dat push-voetbal af met techniek en veel meer inzicht, die vind ik bijvoorbeeld veel beter dan Lampard. En aanvallend kan Van der Vaart veel meer brengen dan Lampard. Van der Vaart is aanvallend beter dan Lampard, laat dat duidelijk zijn. Heb het niet over het verdedigend aspect.
Twee jaar geleden was hij de beste man uit de Champions League. Tis dat Liverpool zonder te scoren Chelsea uitschakelde en zijn team in een mooie finale de winst kon bezorgen, anders had Gerrard die titel niet gehad. Bovendien werd Lampard dat jaar tweede bij de wereldspeler van het jaar verkiezing achter Ronaldinho, en eigenlijk had Lamps em moeten winnen, want Barcelona kwam niet ver internationaal. In de zes ontmoetingen met Barcelona, vind ik hem 1 keer niet goed hebben gespeeld, en dat was in de return vorig jaar, hij scoorde wel uit een penalty overigens die wedstrijd.

Je noemt tactisch een van de sterkste middenvelders ter wereld dom? Misschien moet je de column van Johan Cruijff van gister maar eens lezen. Plus hij is technisch een zeer begaafde voetballer. Niet met trucjes en zo, maar weinig tot geen ballen springen van zijn voet, en hij kan een bal precies plaatsen waar hij wil.

Lampard heeft vorig seizoen een record gezet met aantal doelpunten voor een middenvelder. Halverwege het seizoen had hij nog meer goals dan Henry. Bovendien is er altijd dreiging als hij mee opkomt. Dus ik zou wat voorzichtiger zijn om van der Vaart aanvallend beter te noemen.

Maar goed, jij mag van der Vaart beter vinden. Ik ben blij dat Mourinho hetzelfde als ik erover denk.
pi_44214663
Hele goede wedstrijd gespeeld gisteren. Bij elke kans of aanval van HSV is hij betrokken. Het blijft een klasbak. Ik hoop dat hij naar een mooie club gaat. Het liefste al in de winterstop.
  donderdag 7 december 2006 @ 08:50:03 #84
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44214753
Bewees gisteren weer zijn klasse.
pi_44487490
Zijn laatste wedstrijd voor HSV al gespeeld?
pi_44487526
Hij is geschorst en misschien gaat hij weg in de winterstop, dus wie weet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44490179
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:31 schreef RayMania het volgende:
Hij is geschorst en misschien gaat hij weg in de winterstop, dus wie weet.
Ik hoop het wel Ga maar lekker naar Tottenham Hotspur of Liverpool of zo!
pi_44490305
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja.

Sneijder is veel completer, constanter en sterker dan Van der Vaart. Sneijder kan ook ballen veroveren, is tweebenig, heeft een betere vrije trap, werkt harder en zijn pass komt vaker aan.
Een pass van Sneijder die aankomt, dat is ook iets van de laatste weken. Die jongen is zo weer terug gezakt naar zijn oude niveau.
pi_44495721
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ik hoop het wel Ga maar lekker naar Tottenham Hotspur of Liverpool of zo!
Ik denk dat hij sowieso CL wil spekeb de komende jaren, dan valt Tottenham af. Liverpool is echt geen club voor hem dus...
  Trouwste user 2022 zondag 17 december 2006 @ 01:36:28 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_44497908
Jan Mölby was een grootheid bij Liverpool, je kunt hem daar mee vergelijken lijkt me. Dus daar kan ie best naartoe.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46348295
quote:
Rafael van der Vaart blijft volgend jaar bij HSV spelen, ook als de Duitse voetbalclub degradeert naar de tweede Bundesliga. Dat zei de Nederlandse middenvelder donderdag in een televisie-interview. ,,Ik heb geen clausule in mijn contract dat ik bij degradatie transfervrij weg kan. Ik blijf in ieder geval hier bij HSV.'' Verder wilde hij niet over eventuele degradatie praten. ,,Dat doet te veel zeer.''

HSV is de hekkensluiter van de Bundesliga. Na de aanstelling van de Nederlandse trainer Huub Stevens boekte de club afgelopen weekeinde wel weer een overwinning, de tweede in het seizoen. Stevens doet het team goed, vindt Van der Vaart. ,,Hij is een typische Nederlandse trainer. Hij is wat harder en hecht veel waarde aan discipline.''
pi_46348949
Erg sympathiek van Rafael, maar hij hoort natuurlijk in een betere ploeg te spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:39:38 #93
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46349230
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef koningdavid het volgende:
Erg sympathiek van Rafael, maar hij hoort natuurlijk in een betere ploeg te spelen.
Allemaal leuk en aardig van van der vaart maar daar schiet ik als oranje fan niet veel mee op, als een van je beste voetballers in een jupiler league gaat voetballen.
pi_46349288
Misschien zijn ze er daar gewoon heilig van overtuigd dat ze niet degraderen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46349415
Ach ja, voetballers zeggen wel eens wat, maar of ze het ook nakomen is een tweede
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:50:05 #96
168255 J.Herrer
pi_46349658
Dat zegt ie ook alleen maar om de fans daar gerust te stellen
Denk echt niet dat vd Vaart zó stom is om daar dan te blijven, flinke deuk in zn carriere en ook het NL elftal kan ie dan wel vergeten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_46349930
Van der Vaart weet natuurlijk ook wel beter. Hij kan moeilijk in de 2e Bundesliga gaan spelen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46357568
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
Misschien zijn ze er daar gewoon heilig van overtuigd dat ze niet degraderen .
HSV gaat ook niet degraderen denk ik. Domme uitspraak van Van der Vaart. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als HSV toch degradeert. Hij heeft de (top)clubs voor het uitzoeken, dus ik zou het erg dom vinden als hij dan in de 2. Bundesliga gaat spelen. Kom dan terug naar Ajax!
pi_46357656
Reken maar dat als HSV degradeert, ze aardig wat spelers moeten wegdoen ivm de financien. Vdv is een grootverdiener dus die verkopen ze dan echt wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46363394
Ja precies, dan doet hij het voor de club. Zegt hij dan. Maar ze redden zich er vast nog wel uit onder Huub. De volgende wedstrijd tegen Dortmund is een mooie om de definitieve ommekeer te bewerkstelligen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')