Dat wordt Real volgend jaarquote:
Zou wat zijnquote:
Dan zou nederland een international hebben die niet op het hoogste niveau speelt.quote:
Ik herinner me Jantje Peters en Peter Bosz die respectievelijk voor NEC en RKC speelden toen ze hun debuut maakten.quote:Op zondag 26 november 2006 03:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou nederland een international hebben die niet op het hoogste niveau speelt.
Wanneer is dit voor het laatst voorgekomen?
Ik denk dat hij nu wel genoeg heeft van fysiek, snel spel. Hij komt juist het beste tot zijn recht in technisch en tactisch hoogstaande wedstrijden, en die vind je toch meer in Spanje en ook Italië.quote:Op zondag 26 november 2006 10:25 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet naar Engeland.
Van Hooijdonk speelde in de aanloop naar het WK'98 voor Nottingham Forrest, destijds First Divisionquote:Op zondag 26 november 2006 03:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou nederland een international hebben die niet op het hoogste niveau speelt.
Goed idee mischien voor hem.quote:Op maandag 27 november 2006 00:29 schreef Grimm het volgende:
Toch jammer he, want het leek zo goed te gaan en een goede transfer voor VDV te zijn.
Misschien dat Martin Jol hem kan helpen.
Dat moet hij inderdaad afleren. Domme overtreding geboren uit frustratie. Maar eerlijk is eerlijk, hij gaf wel weer een schitterende assist.quote:
Pierre in '98 nog.quote:Op zondag 26 november 2006 03:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen Kaká is misschien beter op zijn positie, en Ronaldinho als je die vergelijking kunt maken. Voor de rest steekt hij boven de rest uit. Met kop en schouders.quote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Pierre in '98 nog.
Van der Vaart naar Real of Milan is overdreven, zo goed is hij niet.
Real zou een geweldige club voor hem zijn. Al zie ik hem het liefste bij Barca spelen, voordat hij terugkeert naar Amsterdamquote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Pierre in '98 nog.
Van der Vaart naar Real of Milan is overdreven, zo goed is hij niet.
Real zou hij grandioos mislukken. Hij is een goede voetballer maar vaak geblesseerd en dat moetje bij een absolute top club niet hebben want dan val je buiten d eboot.quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Real zou een geweldige club voor hem zijn. Al zie ik hem het liefste bij Barca spelen, voordat hij terugkeert naar Amsterdam
Hij was toch maar 4 wedstrijden geschorst? Of hebben ze daar gewoon een hele lange winterstop?quote:Op maandag 4 december 2006 19:11 schreef Dos37 het volgende:
hij is geschorst tot 3 februarie
Toen hij bij Ajax wegging was hij geen schim van de topper die hij nu is. Hij zat bij Ajax zelfs af en toe op de bank. In anderhalf jaar tijd is hij bij HSV enorm gegroeit en ik vind hem zeker rijp voor een topclub.quote:Op maandag 4 december 2006 21:07 schreef RayMania het volgende:
Lijkt me op dit moment echt te hoog gegrepen voor VDV. Hij ging in 2005 ook niet voor niets naar HSV, toch een middelmatige topclub.
Tsja maar 4 wedstrijden schorsing is wat erg overdreven.quote:
het is niet zijn eerste rode kaartquote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja maar 4 wedstrijden schorsing is wat erg overdreven.
Vind ik ook, het was gewoon erg onbeholpen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja maar 4 wedstrijden schorsing is wat erg overdreven.
Ik hoop het niet. De Franse competitie vind ik nogal lastig te volgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef Pritt het volgende:
Olymp Lyon
Lezen is moeilijk of niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef cultheld het volgende:
Wat moet Barcelona met Vaart? Ze hebben Iniesta, Xavi, Ronaldinho en Messi: Wat gaat Van der Vaart daar tussen doen?
Formuleren nog moeilijker zeker? Met je tussenstopquote:
Mijn formulatie was prima hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Formuleren nog moeilijker zeker? Met je tussenstop. Dat impliceert dus dat jij Vaart binnen nu en 5 jaar wel bij Barcelona ziet spelen? Van der Vaart zal nooit kunnen tippen aan het niveau van basisspeler bij Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |