abonnement Unibet Coolblue
pi_43894697
En hier verder over Bruce Springsteen!



Bron: www.oor.nl



Discografie:

Greetings from Asbury Park, N.J.
The wild, the innocent and the E street shuffle
Born to run
Darkness on the edge of town
The river
Nebraska
Born in the USA
Live ’75-‘85
Tunnel of love
Chimes of freedom
Human Touch
Lucky town
In concert Mtv Plugged
Greatest hits
The ghost of Tom Joad
Tracks
18 tracks
Live in New York City
The Rising
The essential Bruce Springsteen
Devils and dust
We shall overcome – the Seeger sessions



Linkje naar het vorige deel: Springsteen... nog steeds gewaardeerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_43894714
Jaja, slechte TT, maar het is al bijna half 2 en zo .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 26 november 2006 @ 01:57:43 #3
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_43895467
Geeft niet, 't gaat immers om de inhoud van het topic.

Alleen, niet om te zeuren enzo, maar dat viel me net op ( ), ontbreekt er in de OP tussen Devils and Dust en We Shall Overcome nog de cd van Hammersmith '75 die dit jaar is uitgekomen.

En nu naar bed, nadenken over lijstjes enzo.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_43895836
ik ga hier ook even tvpen, na zo een kutavond
Voorheen Prep2Fight
  zondag 26 november 2006 @ 02:29:40 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43896057
pi_43906567
wat een mooie tvp...en meteen her-stel ik mijn vraag van het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:47 schreef Norrage het volgende:
Aangezien ik nog nooit een live concert heb meegemaakt moet ik (en ook als ik het wel had meegemaakt ) natuurlijk een dvd van een concert kopen..Maar wat is dan dé aanrader? New York?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43906590
Even een avondje elders en het topic wordt volgeluld

Schaamteloze TVP overigens...
  zondag 26 november 2006 @ 15:50:53 #8
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_43906779
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef Norrage het volgende:
wat een mooie tvp...en meteen her-stel ik mijn vraag van het vorige topic:
[..]
Zelf vind ik Barcelona leuker om naar te kijken, maar dat is denk ik meer omdat de setlist me meer aanspreekt.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_43906819
Heeft een aantal goede nummers.
pi_43908225
Niet alleen de TT is slecht, de OP ook . Ik heb een gedeelte weg zitten deleten ofzo blijkbaar, hehe. Oh well, eerst m'n ontstoken kaak maar wat rust geven .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 26 november 2006 @ 19:10:09 #11
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_43912376
Gister The Seeger Sessions gekocht, met bonus dvd (Y)
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_43914997
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet alleen de TT is slecht, de OP ook . Ik heb een gedeelte weg zitten deleten ofzo blijkbaar, hehe. Oh well, eerst m'n ontstoken kaak maar wat rust geven .
Aaawww, op je ontstoken kaak!

OP is prima!! Niks meer aan veranderen
pi_43917958
Zo, ook ff een tvp-tje
OP is duidelijk zat
  maandag 27 november 2006 @ 11:58:55 #14
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_43924702
De setlist van het concert waar ik was in Antwerpen was als volgt:

Blinded by the light
John Henry
Old Dan Tucker
Further on (up the road)
Jesse James
O Mary don't you weep
Bobby Jean
Erie Canal
My Oklahoma Home
The ghost of Tom Joad
Mrs McGrath
How can a poor man stand such times
Jacob's Ladder
Long time coming
Jesus was an only son
Open all night
Pay me my money down
---
Fire
You can look
When the saints
This little light of mine
American Land

Ik vond met name Further On Up The Road en American Land onverwacht geweldig. Jammer dat er nergens goede opnamen van zijn te vinden. Beide nummers staan ook nog op geen een album. Hier is wel een brakke opname van Further On met een telefoontje te vinden.
  maandag 27 november 2006 @ 21:03:17 #15
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_43942167
Ik heb hier anders Further On up the Road staan bij the Rising.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 27 november 2006 @ 21:06:07 #16
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_43942314
En american land staat op the american land edition van seeger sessions .
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_43957404
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:03 schreef GooseFM het volgende:
Ik heb hier anders Further On up the Road staan bij the Rising.
De cover gedaan door Johnny Cash is trouwens ook super American V - A Hunded Highways. Een aanrader, evenals de andere American cd's van Cash.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_43957854
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef Fargo het volgende:

[..]

Aaawww, op je ontstoken kaak!
Heeft niet geholpen . Gister had ik ook ineens koorts en alles, ik voor de zekerheid even bellen, moest meteen naar het ziekenhuis komen! Ik in paniek want ik zat in Groningen en moest dus naar Leeuwarden, en ik voelde me niet echt in staat tot een treinreis. Mama gebeld, die heeft me van dr werk in Friesland uit Groningen gehaald! Na drie keer bijna flauwgevallen te zijn en heel veel pijn, mocht ik weer naar huis, maar vanmiddag moet ik er weer heen . En als het dan nog niet goed is, morgen weer, maar dat vertik ik, want morgen ben ik jarig .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_43957885
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:58 schreef MeneerTim het volgende:
De setlist van het concert waar ik was in Antwerpen was als volgt:


Fire
Was dit een 'normale' versie, of had ie hier ook een ander arrangement op gemaakt? Anders ben ik heel erg jaloers op je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_43964217
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef Norrage het volgende:
wat een mooie tvp...en meteen her-stel ik mijn vraag van het vorige topic:
[..]
Ik zou voor barcelona gaan, bij die van new york kan je soms een beetje merken dat ze nog geen nieuw album hadden om hun hele ziel en zaligheid in te leggen. (maar die opnames zijn verder ook geen straf hoor)

Verder zijn er plenty bootleg dvd's in omloop, die zijn eigenlijk nog leuker..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_43965142
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Was dit een 'normale' versie, of had ie hier ook een ander arrangement op gemaakt? Anders ben ik heel erg jaloers op je!
Klinkt ongeveer hetzelfde als het origineel. Alleen het begin is met acoustische gitaar ipv bass gitaar
pi_43965227
Heb de vorige Boss topics niet doorgelezen, dus weet niet of het al besproken is, maar klopt het dat Bruce weer naar NL komt met de E-Street Band? Hoorde ik van een kerel die bij ticketservice werkt.
you have time
you're doing fine
pi_43965953
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Heb de vorige Boss topics niet doorgelezen, dus weet niet of het al besproken is, maar klopt het dat Bruce weer naar NL komt met de E-Street Band? Hoorde ik van een kerel die bij ticketservice werkt.
Het gerucht gaat dat er in 2007 weer een album met de band verschijnt, waar een tournee een logisch gevolg van zou zijn. Maar dat is nog erg ver weg, hoor. Ik zou nog niet in de rij gaan liggen
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:19:38 #24
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_43968305
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De cover gedaan door Johnny Cash is trouwens ook super American V - A Hunded Highways. Een aanrader, evenals de andere American cd's van Cash.
Cash is altijd een aanrader
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:05 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat er in 2007 weer een album met de band verschijnt, waar een tournee een logisch gevolg van zou zijn. Maar dat is nog erg ver weg, hoor. Ik zou nog niet in de rij gaan liggen
Dat zou dan wss de laatste tour zijn met e-street ivm de gezondheid van Clarence en andere verplichtingen van de rest van de band.

Tenminste dat gerucht hoorde ik een jaaar geleden al.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_43968474
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:19 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Cash is altijd een aanrader
[..]

Dat zou dan wss de laatste tour zijn met e-street ivm de gezondheid van Clarence en andere verplichtingen van de rest van de band.

Tenminste dat gerucht hoorde ik een jaaar geleden al.
Als Clarence al komt opdraven. Kan ook zijn dat ze hem nu al vaarwel hebben gezegd. Hij was vier jaar geleden al niet meer 'de oude'. Voor wat betreft de rest van de band denk ik wel dat die het één en ander zouden kunnen regelen met hun overige werkzaamheden. Denk niet dat Bruce afscheid neemt van de E Street Band doordat ze werktechnisch gezien geen tijd meer voor Bruce kunnen vrijmaken.
pi_43990002
Wat een energie op het Live In New York album zeg...En die intro van the River
Rare versie van Born in the USA trouwens...Een soort New York tribute geworden of zo?
Live, zelfs als je gewoon alleen het geluid(nummers) hebt is Bruce gewoon echt op zijn hoogtepunt hoor

Straks ook nog even 75/85 uitproberen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43990135
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Norrage het volgende:
Wat een energie op het Live In New York album zeg...En die intro van the River

Live, zelfs als je gewoon alleen het geluid(nummers) hebt is Bruce gewoon echt op zijn hoogtepunt hoor

Straks ook nog even 75/85 uitproberen.
Er zijn ook officiële audio opnames van deze show! Wel duur via Bol.com, maar om even aan te geven dat het bestaat

LINYC op CD

Geweldig intro inderdaad bij The River....eerst Clarence op de sax en Bruce op de harmonica...helemaal geweldig!!
pi_43990176
Heeft Bruce ook verjaardagsliedjes?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_43990306
Heb natuurlijk fftjes het cdalbum gedownload he als orientatie over welke DVD ik wil kopen (misschien wel allebei ) ..ik bedoelde meer dat ik er het beeld niet bij had (geen DVD) en zelfs dan is het live echt nog veel specialer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 november 2006 @ 18:13:18 #30
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_43998650
Bruce is Live absoluut een meester Welke dvd je ook kijkt (NYC, Barcelona, Hammersmith) Ze zijn allemaal geweldig!!!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_44008954
Even in de gaten houden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44025866
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:45 schreef Fargo het volgende:

Live 75-85:
1) The River (man, wat een intro!! Brok in mijn keel, every single time!)
2) Thunder Road (akoestische versie)
3) Because The Night
4) Jersey Girl


Fargo...Heb je het hier over die tekst die voorafgaat aan het nummer (river) of juist de intro van het nummer zelf? In ieder geval erg goede versie van the River. Vind wel dat dit album (live 75/85) best wel veel overeenkomt met de studio versies van de nummres. Terwijl NYC echt compleet anders klinkt en veel emotioneler...(allebei zijn charmes trouwens hoor )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44026562
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Fargo...Heb je het hier over die tekst die voorafgaat aan het nummer (river) of juist de intro van het nummer zelf? In ieder geval erg goede versie van the River. Vind wel dat dit album (live 75/85) best wel veel overeenkomt met de studio versies van de nummres. Terwijl NYC echt compleet anders klinkt en veel emotioneler...(allebei zijn charmes trouwens hoor )
Het muzikale intro op de 75-85 Live CD bestaat slechts uit het harmonicagedeelte, zoals we dat gewend zijn. Ik doel echt op het verhaal van Bruce.
pi_44026858
Ik ben echt zo helemaal 'om' met Springsteen sinds ik die live-cds aan het luisteren ben
Hij is toch gewoon echt te geweldig . Was al enorme fan, maar nu gewoon nog 2x zo veel
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44028604
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef Norrage het volgende:
Ik ben echt zo helemaal 'om' met Springsteen sinds ik die live-cds aan het luisteren ben
Hij is toch gewoon echt te geweldig . Was al enorme fan, maar nu gewoon nog 2x zo veel
Wacht maar tot hij je in 2007 met de E Street Band volledig overrompelt
pi_44030626
Ik ben erg benieuwd en ga in ieder geval proberen concerten mee te makken dan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44057313
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef Norrage het volgende:
Ik ben echt zo helemaal 'om' met Springsteen sinds ik die live-cds aan het luisteren ben
Hij is toch gewoon echt te geweldig . Was al enorme fan, maar nu gewoon nog 2x zo veel
pi_44160125
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef Norrage het volgende:
Ik ben erg benieuwd en ga in ieder geval proberen concerten mee te makken dan
De lol begint al met het voor de deur van het postkantoor kamperen voor kaartjes, is ook altijd errug gezellig.

Op BTX staat trouwens dat iemand een aantal lichtmensen aansprak bij een concert van een andere artiest, en die lichtmensen waren ook met bruce op tour voor the rising, die vertelden dat ze inderdaad al tour plannen aan het maken zijn (eentje van 12 tot 18 maanden). An sich een logisch verhaal, dat soort jongens moeten ook iets van een planning hebben, en eea dus al ruim van te voren weten.

Verder is er iemand die claimt dicht bij het vuur te zitten, en die heeft het al over een release van het nieuwe ESB album binnen nu en 200 dagen, dus dan zou er in de 2e helft van volgend jaar inderdaad een tour kunnen volgen.

Verder is het zo dat miami het er ook al een paar keer over gehad heeft, dus het begint er steeds meer op te lijken dat er iets heeel moois aankomt voor de komende zomer..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_44161492
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:05 schreef uncle_sjohie het volgende:

[..]

Verder is het zo dat miami het er ook al een paar keer over gehad heeft, dus het begint er steeds meer op te lijken dat er iets heeel moois aankomt voor de komende zomer..
Dat zegt hij ieder jaar. Alleen afgaande op Steve zou ik het niet geloven. Maar dat er volgend jaar een nieuwe cd + tour komt lijkt me wel duidelijk
pi_44163822
En hier het hele gerucht

Now that the most recent 'tour' has concluded, it looks like the following is in store for the next year and beyond:

1) Beginning sometime at the beginning of 2007, look for the beginning of a new ESB record to be recorded. As has been mentioned a number of times, the amount of material that has been written over the last year or so is quite extensive. Look for a number of ESB 'worthy' songs to be the focus of the recording session. If the recording meets with satisfaction;
2) Look for a new ESB tour to begin sometime during mid to fall 2007. Although illness has been overcome and hips have been replaced, look for this to be the last ESB tour. At present, this may go for approximately 18 months, at least;
3) Look for additional recorded material/videos to come to the market at regular intervals. Having learned from the D&D video recording catasrophe of the two shows in Boston during 10/2005, which have mercifully been scrapped, the content of the SSB concerts recently taped in Ireland will result in a concert DVD and CD;
4) Work on an additional Tracks/Outtakes compilation continues. This is being treated more as a hobby than an active project, but it will see the light sometime in the future;
5) After the next and last ESB Tour, look for additional CD(s) and tour(s) with at least some members of the SSB. During this last tour, a number of songs were written which have been determined to be perfect for this latest band. It is anticipated that at least some members of this band will form a core group which will be used to record and tour in the future.

During the SSB Tour, discussions concerning "the home stretch" took off. The priority was determined to be the ESB and the hope and desire is that in the breadth of work written during the D&D tour and the latest tour, that a core group of songs for the ESB to record and tour with exists and that this will become evident during the recording sessions in January 2007. Obviously, if what comes out in the recording sessions is not met with approval, this will throw off all of these plans. To note, members of the ESB have prepared both physically and with their schedules for this last ESB Tour.

Although these are the plans at present, what is interesting is the talk and planning for after the ESB. The desire to record and tour with another band, as well as another anticipated acoustic tour, are very likely. Looks like this forum will have a lot of activity to discuss for at least the next five years. Amazing what a new recording contract will do.
pi_44164001
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef Fargo het volgende:
2) Look for a new ESB tour to begin sometime during mid to fall 2007. Although illness has been overcome and hips have been replaced, look for this to be the last ESB tour. At present, this may go for approximately 18 months, at least.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44274007
Cool!

Raak nu weer geemotioneerd door the River versie van New York

Wat een goed concert echt

En Murder Incorporated van dat concert is ook een topfavoriet van mij gewoorden. Wat een emotie, wat een geweld, wat een energie, alsof ie niet ademhaalt.
Wat is de origine van dat nummer? Staat op geen enkel album...(net als nummers als Blood Brothers, Because The Night etc.) Kende het al van een greatest hits (studio natuurlijk weer veel minder goed dan Live )
Zijn er nog meer Bruce nummers die ik niet op de albums kan terugvinden maar die ik wel moet horen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Norrage op 09-12-2006 13:43:50 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44275554
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:29 schreef Norrage het volgende:
Cool!

Raak nu weer geemotioneerd door the River versie van New York

Wat een goed concert echt

En Murder Incorporated van dat concert is ook een topfavoriet van mij gewoorden. Wat een emotie, wat een geweld, wat een energie, alsof ie niet ademhaalt.
Wat is de origine van dat nummer? Staat op geen enkel album...(net als nummers als Blood Brothers, Because The Night etc.) Kende het al van een greatest hits (studio natuurlijk weer veel minder goed dan Live )
Zijn er nog meer Bruce nummers die ik niet op de albums kan terugvinden maar die ik wel moet horen?
Fire
Chimes of freedom (cover van Dylan)
pi_44279911
Norrage, was het je al opgevallen dat Blood Brothers-versie van de DVD verschilt van de studioversie (Greatest Hits)?
pi_44283274
Nee, maar ik heb dan ook maar een versie van Blood Brothers (de vergelijking van greatest hits ging alleen op voor murder incorporated..)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:47:49 #46
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_44288771
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:29 schreef Norrage het volgende:
Cool!

Raak nu weer geemotioneerd door the River versie van New York

Wat een goed concert echt

En Murder Incorporated van dat concert is ook een topfavoriet van mij gewoorden. Wat een emotie, wat een geweld, wat een energie, alsof ie niet ademhaalt.
Wat is de origine van dat nummer? Staat op geen enkel album...(net als nummers als Blood Brothers, Because The Night etc.) Kende het al van een greatest hits (studio natuurlijk weer veel minder goed dan Live )
Zijn er nog meer Bruce nummers die ik niet op de albums kan terugvinden maar die ik wel moet horen?
Murder Incorporated en Blood Brothers staan idd op de Greatest Hits. Streets of Philadelphia, Secret Garden en This Hard Land staan ook op Greatest Hits en niet op een ander studio albums van Bruce Springsteen. Echter, This Hard Land is ook op Tracks (4cd versie) te vinden. Secret Garden staat op de sound track van Jerry Maguire en Streets of Philadelphia op de soundtrack van Philadelphia

De DVD Blood Brothers is ivoor jou een aanrader Deze DVD gaat over het samenstellen van het Greatest Hits album. Hiervoor werd de hele E-Street Band weer bij elkaar geroepen. Het is mooi om te zien hoe de bandleden met elkaar omgaan na een aantal jaren uit elkaar te zijn geweest. De nadruk ligt bij het samenstellen van het nummer Blood Brothers. Ook is er aandacht voor Murder Incorporated en This Hard Land. Vooral de live opnames van Murder Incorporated zijn mooi De origine van Murder Incorporated kun je dus op deze DVD terug vinden

Fire, War en Because the Night staan op Live 75-85 en staan niet op een studio album.

Op The Essential Bruice Springsteen 3CD versie staan ook een aantal nummers die niet op een studio album staan.

Tracks (4 cd box) is de echte aanrader als je Bruce Springsteen nummers wil horen die je nog niet elders hebt gehoord Bijna alle nummers in deze box staan niet op de reguliere studio albums. In het gulden tijdperk heb ik deze geweldige box voor 25 gulden gekocht. Ik zag hem vandaag voor 75 Euro bij de Plato staan



Bij Amazon 35 dollar, gezien de wisselkoers niet slecht
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_44289044
Bedankt voor de tips! Dat brengt me overigens nog op het nummer Walking in Memphis wat ik ook nog niet helemaal heb weten te plaatsen

Maar mijn god die box set...ik wist niet dat er nog zoveel nummers waren. Dacht dat ik ondertussen het meest van hem toch wel zou kennen En zie dat hij bij bol.com ook 'maar' 36 euro is dus dat is op zich nog niet zo erg als je die 75 in acht neemt

Maar is die box set de moeite waard? Of was er nog een goede reden voor dat hij ze niet op zijn albums had gezet?
(Zie er trouwens wel een aantal B-sides en een paar normale nummers tussenstaan...)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 9 december 2006 @ 23:09:02 #48
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_44289380
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:57 schreef Norrage het volgende:
Bedankt voor de tips! Dat brengt me overigens nog op het nummer Walking in Memphis wat ik ook nog niet helemaal heb weten te plaatsen

Maar mijn god die box set...ik wist niet dat er nog zoveel nummers waren. Dacht dat ik ondertussen het meest van hem toch wel zou kennen En zie dat hij bij bol.com ook 'maar' 36 euro is dus dat is op zich nog niet zo erg als je die 75 in acht neemt

Maar is die box set de moeite waard? Of was er nog een goede reden voor dat hij ze niet op zijn albums had gezet?
(Zie er trouwens wel een aantal B-sides en een paar normale nummers tussenstaan...)
Wat mij betreft meer dan de moeite waard. Er zitten een aantal pareltjes tussen, waarbij je je zal afvragen waarom ze nooit op een studio album terecht zijn gekomen.

Voor mij is het nummer Janey, Don't You Lose Heart bijzonder. Dit nummer speelde hij als opening bij het concert in Giants Stadium waar ik bij "toeval" aanwezig was mooie herinnering Wellicht hecht ik sinds dien teveel waarde aan deze box. Maar ik denk dat de overige users in dit topic je deze box wel zullen aanraden
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_44297032
Walking in Memphis is een nummer van Marc Cohn en helaas nog nooit gespeeld door Bruce Springsteen. De tracks box is echt een aanrader. Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.
pi_44297415
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:52 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Walking in Memphis is een nummer van Marc Cohn en helaas nog nooit gespeeld door Bruce Springsteen. De tracks box is echt een aanrader. Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.
Klopt, maar het nummer circuleert wel op de 'downloadsites' met de naam van Bruce als artiest, dus laat je niet misleiden. Springsteen zelf heeft het nog nooit gezongen in ieder geval.
pi_44297934
Die stem van Cohn lijkt dan wel behoorlijk op die van Bruce. (vandaar ook de reden om het waarschijnlijk als een Bruce nummer te distribueren )
Maar je merkt inderdaad wel een subtiel verschil: geen rauwe stem
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 10 december 2006 @ 13:14:26 #52
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_44299207
Winterland Night
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_44299373
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:14 schreef GooseFM het volgende:
Winterland Night
Legendarisch intro van Prove It All Night
  zondag 10 december 2006 @ 13:35:55 #54
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_44299923
Wat is er mis met die intro?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_44307991
Ben ik geen echte fan als ik zeg dat ik het intro van Prove It All Night uit '78 niet te pruimen vind?
pi_44311652
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben ik geen echte fan als ik zeg dat ik het intro van Prove It All Night uit '78 niet te pruimen vind?
Nee hoor, natuurlijk niet. Ik heb hele albums van Bruce die ik nooit opzet. Dan kan ik er best vrede mee hebben dat iemand het intro van een bepaald nummer niet zo mooi vind, hoor
pi_44320549
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben ik geen echte fan als ik zeg dat ik het intro van Prove It All Night uit '78 niet te pruimen vind?
Welnee, iedereen heeft zo z'n favoriete nummer van springsteen, persoonlijk vinnik santa claus is coming to town omstreeks deze tijd geweldig. En american land van de Seeger cd is live ook geweldig trouwens. (om es wat recenter materiaal te noemen)
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_44321422
Ik heb tegen mn ouders gelogen Ze vroegen of ik de cd van Missing Tracks gepikt had en ik zei van niet maar nu was ik gister mn verhuisdozen aan het leegruimen en ik heb m wel En ik hou m ook want ik vind m geweldig

Ik vind Santa Claus is coming to town ook leuheuk En Merry Christmas Baby ook

En Tracks maar 36 euro bij bol.com? Kerstcadeautje voor mezelf moet kunnen toch?

En verder vind ik het leuk om te zien hoe enthousiast Norrage is op zijn eerste schreden in de wondere wereld die Bruce heet
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44322480
"Santa came down chimney, half past three
With lots of nice little presents for my baby and me"

Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_44330647
Ik zet de Kerst CD van Bruce nog maar eens op
pi_44372071
Ik heb Essential gekocht vandaag En de kans bij mn zwager aangegrepen om Songs te lezen, waaruit ik een paar foto's euh, op de foto heb gezet! Gewoon voor de leuk in het topic.




Eerste albumlijst voor Nebraska. Check de nummers die het niet hebben gemaakt!



Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44372445
En wat vond je van de bonus CD?
pi_44372503
Die laatste foto is zo sexy
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44372730
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef Fargo het volgende:
En wat vond je van de bonus CD?
Heb m net opstaan, ben nog niet lang thuis! Kom ik op terug
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44375404
Heb je het boek Greetings from E-Street al?. Daar staan pas super coole foto's in. Zal eens proberen wat te fotograferen morgen. De E-Streetband die aan het honkballen zijn etc....
pi_44375991
Ik heb geen enkel boek eigenlijk, dat ik deze las is toeval Foto's zijn altijd leuk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:11:41 #67
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_44376116
Als ik dit zo zie en lees allemaal wordt mijn verlanglijstje met te kopen spullen steeds langer. Helaas wordt mijn bankrekening niet voller. De versie van Viva Las Vegas op de bonusdisc van Essential vind ik erg gaaf trouwens, maar een favoriet pikken zit er voor mij nog steeds niet in, ik kan heel slecht kiezen; dan ga ik mij schuldig voelen tegenover andere nummers die ook leuk zijn, maar niet door mij genoemd worden...
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_44383591
pi_44383610
pi_44383633
pi_44383911
pi_44383948
pi_44383982
pi_44384017
pi_44384042
pi_44384071
pi_44384109
pi_44386466
Gave foto's! Whehe, die in het zwembad.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:58:03 #79
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_44392760
nu wil ik dat boek kopen

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_44420138
Ik heb hem in amerika besteld, tegelijk met het boek "springsteen on tour" van Dave Marsh. En die in het zwembad is inderdaad hilarisch!
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_44420823
Foto's komen zowel uit On Tour en Greetings from E-Street.
pi_44585917
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben ik geen echte fan als ik zeg dat ik het intro van Prove It All Night uit '78 niet te pruimen vind?
Bedoel je deze uitvoering?

Persoonlijk vind ik hem geniaal!
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:43:50 #83
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44586319
Mooie foto's van deze rocker. Lijkt me een ontzettend mooi boek voor de fan.
pi_44590556
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef nipeng het volgende:
Mooie foto's van deze rocker. Lijkt me een ontzettend mooi boek voor de fan.
Ik zag je naam staan als laatste reactie in mn MyAt, en het eerste wat ik dacht was: "Maar ik HEB helemaal niet zitten slowchatten!"

Erg hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44628489
Ik ben benieuwd naar de dvds die onder de kerstboom )gaan liggen (en voor mijn verjaardag) Ik heb zo ongeveer een heel verlanglijstje met muziekdvds gevraagd, waaronder veel Bruce

en 'fftjes een voor Independence Day....

[ Bericht 26% gewijzigd door Norrage op 21-12-2006 15:31:27 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44822522
Waarom is Bruce zo afgezakt in MUZ?

Heb dus een DVD van Bruce gekregen genaamd: The Storytellers.
Had er al eens een stukje van op BRT gezien. Was erg emotioneel. Moet maar eens gaan kijken vandaag. Ook een paar erg mooie nummers die hij uitlegt. Devils & Dust, Waiting On A Sunny Day (natuurlijk, niet die andere), Thunder Road

[ Bericht 8% gewijzigd door Norrage op 29-12-2006 18:04:01 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44823928
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef Norrage het volgende:
Waarom is Bruce zo afgezakt in MUZ?

Heb dus een DVD van Bruce gekregen genaamd: The Storytellers.
Had er al eens een stukje van op BRT gezien. Was erg emotioneel. Moet maar eens gaan kijken vandaag. Ook een paar erg mooie nummers die hij uitlegt. Devils & Dust, Lets Be Friends Skin to Skin, Thunder Road
Leuk zeg Ik heb 'm vorig jaar gekregen, ook met kerst! Dit jaar lag er geen Springsteen onder de kerstboom voor mij
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44829712
Veel kijkplezier Norrage
pi_44832542
Mooie DVD hoor. Mijn moeder dacht dat ik naar een dominee aan het luisteren was en kreeg een beetje genoeg van dat gepraat op de achtergrond (en vooral het gelovige gezeur bij Jesus Was An Only Child inderdaad.....en 2 uur is misschien een beetje lang en hij heeft ook niet de meest vrolijke nummers uitgekozen...) maar vond het desondanks een erg goede dvd. Nu weet ik weer wat meer van wat er allemaal achter die liedjes zit. Iets wat vooral bij Bruce wel belangrijk is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Norrage op 29-12-2006 18:12:38 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44833040
Binnenkort komt er een (illegale) pro-shot dvd uit van het 1e concert dat Bruce in 1985 gegeven heeft in Parijs. Kwaliteit moet zeer goed zijn. ckeck voor een 2 minuten sample

http://www.brucevideos.com/nuke/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=12#cat
pi_44834819
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:23 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Binnenkort komt er een (illegale) pro-shot dvd uit van het 1e concert dat Bruce in 1985 gegeven heeft in Parijs. Kwaliteit moet zeer goed zijn. ckeck voor een 2 minuten sample

http://www.brucevideos.com/nuke/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=12#cat
Van mij mag die dvd gauw komen!
En binnenkort komt er nog een dvd uit, met het concert uit 1993 dat Springsteen in Verona?? gaf.
Meende dat die ook pro-shot was.
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
pi_44837504
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef ThunderRoad het volgende:

[..]

Van mij mag die dvd gauw komen!
En binnenkort komt er nog een dvd uit, met het concert uit 1993 dat Springsteen in Verona?? gaf.
Meende dat die ook pro-shot was.
Idd, 2e helft van het concert + toegiften
pi_44839121
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Leuk zeg Ik heb 'm vorig jaar gekregen, ook met kerst! Dit jaar lag er geen Springsteen onder de kerstboom voor mij
Nog even geduld, er komt een verlaat Kerstcadeau aan
pi_44840400
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:23 schreef Fargo het volgende:

[..]

Nog even geduld, er komt een verlaat Kerstcadeau aan
Spannend!! Je hebt mn adres nog wel hè? Weet je zéker dat je mn adres nog hebt? De kerstkaart is aangekomen, maar je moet het wel ZEKER weten hoor!

Ik heb er zin in
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44897122


Amateuristisch gepaint? Hoezo? Sorry jongens, ik kan niet beter

Dat we nog maar heel lang samen van Bruce mogen genieten, en hopelijk een (of meerdere) concerten in het nieuwe jaar!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 31 december 2006 @ 18:22:37 #96
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_44898147
Hetzelfde! Ik blijf het een prachtige cover vinden, trouwens.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_44898663


Alle springsteen fans een heel fijn en gezond 2007!!!!

En hopelijke een nieuwe cd met The E Street Band
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
pi_44910351
pi_44912198
Zo, jij was vroeg op! Bedankt voor je smsje Heeft iedereen zn vingers, ogen en gezicht nog? Ik vond de champagne dit jaar nog wel vrij lekker ook

Snappen jullie wel waarom ik de cover van D&D heb genomen dan? Nu staat er Devils & Dust wenst jullie etc... Want dat ben ik
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 1 januari 2007 @ 15:05:15 #100
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_44914281
Ik snapte hem in één keer. Bruce was gisteravond nog 22 minuten op Nederland 3 zag ik in de gids, maar ik vond het niet de moeite om te kijken, aangezien ik die show al een paar maal gezien heb. Hij was nog enorm geknipt ook.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_44914349
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, jij was vroeg op! Bedankt voor je smsje Heeft iedereen zn vingers, ogen en gezicht nog? Ik vond de champagne dit jaar nog wel vrij lekker ook

Snappen jullie wel waarom ik de cover van D&D heb genomen dan? Nu staat er Devils & Dust wenst jullie etc... Want dat ben ik

Was een mooie paint hoor! Niks amateuristisch aan

Ja, was er vroeg uit. Heb het bescheiden gehouden vannacht. Jij?
pi_44914432
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik snapte hem in één keer. Bruce was gisteravond nog 22 minuten op Nederland 3 zag ik in de gids, maar ik vond het niet de moeite om te kijken, aangezien ik die show al een paar maal gezien heb. Hij was nog enorm geknipt ook.
Ik was bij mijn ouders en die keken naar Dancing With The Stars. Ik dacht 'nou, dan kijk ik tijdens het reclameblok wel even'. Maar ik heb alleen het einde van Pay Me gezien. Meer dan drie nummers zullen ze niet uitgezonden hebben.
pi_44919445
Klopt, alleen Jacob's Ladder, We shall overcome en Pay me my money down lieten ze zien. Echt een opvullertje...

Bescheiden gehouden? Je lag pas na 3 uur op bed! Ik rond 2 uur. Netjes hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44919589
Klote, ik had echt gehoopt dat ze alles uitzonden, had de recorder nog aangezet.
Voorheen Prep2Fight
pi_45148312
Stond deze middag in de winkel om een dvd te kopen. Zat te twijfelen tussen Live In New York City en Bruce Springsteen: The Complete Video Anthology 1978-2000..En ben uiteindelijk voor NYC gegaan omdat ik die van mijn cd ken en dat gewoon geweldig is en ik niet wist wat ik van die andere moest verwachten...

Maar wat houdt die andere dvd nou in? Is het een compilatie van concerten? Clips? Beide? De man achter de kassa wist me ook niet te helpen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45150985
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Norrage het volgende:
Stond deze middag in de winkel om een dvd te kopen. Zat te twijfelen tussen Live In New York City en Bruce Springsteen: The Complete Video Anthology 1978-2000..En ben uiteindelijk voor NYC gegaan omdat ik die van mijn cd ken en dat gewoon geweldig is en ik niet wist wat ik van die andere moest verwachten...

Maar wat houdt die andere dvd nou in? Is het een compilatie van concerten? Clips? Beide? De man achter de kassa wist me ook niet te helpen....
Het zijn de clips die Bruce in die tussentijd gemaakt heeft, met een enkel live-nummer (Fire, Tom Joad). Het NYC-concert is veel meeslepender en sfeervoller uiteraard, maar ook de Anthology is een must have!
pi_45163009
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het zijn de clips die Bruce in die tussentijd gemaakt heeft, met een enkel live-nummer (Fire, Tom Joad). Het NYC-concert is veel meeslepender en sfeervoller uiteraard, maar ook de Anthology is een must have!
Alleen de gemixte clip van Born To Run met live beelden is de aankoop voor de Anthology dvd al waard
pi_45164598
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Alleen de gemixte clip van Born To Run met live beelden is de aankoop voor de Anthology dvd al waard
Voor mij samen met Tougher en Higway Patrolman hét hoogtepunt van de DVD inderdaad
pi_45165914
Heb ik eeens een goede Bruce cd begeeft mijn versterker het en hoor ik nog maar 1 box.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:42:27 #110
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_45248936
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_45268358
De live/75-85 box voor maar ¤ 7.99 is echt een koopje. Volgens mij heb ik die nog in het gulden tijdperk voor meer dan 50 gulden aangeschaft.
pi_45275836
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef rockin_the_lowland het volgende:
De live/75-85 box voor maar ¤ 7.99 is echt een koopje. Volgens mij heb ik die nog in het gulden tijdperk voor meer dan 50 gulden aangeschaft.
Hmmm...ik zette hem gisteren weer even op en hij haperde nogal op sommige momenten. Zal ik dan toch...?
pi_45389500
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.
Ik ga ook eens een serie bestellingen doen ja...Ik heb eigenlijk bijna geen cd's van hem (vrijwel alles op de comp )...Alleen zijn nieuwe albums maar daarvan ligt de helft ook nog eens bij mijn moeder...(om dubbel te kopen is wat veel van het goede )

En het is echt wel ff heel goedkoop op bol zeg....meteen bestellen! Is dit ook nog voor andere artiesten?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:02:23 #114
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_45397306
Ze hebben op het moment onwijs veel (goeie) albums voor ¤ 7,99. Zo is het teminste nog leuk om cd's origineel te kopen.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_45398852
En ook dubbelalbums als the River, Live/1975-85 inderdaad en greatest hits...Errug cool Heb nu er dus 3 besteld...6cds voor 26 euro of zo

Kijk voor die prijzen ga ik niet meer downloaden hoor..Dan heeft een cd in mijn kast een te grote waarde, daar weegt geen mp3 tegenop
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45572610
Volgens Backstreets zijn opnames aan de gang in de thuis studio van de Springsteen's (inclusief Nils). Of het voor het nieuwe album van Patti is of voor het nieuwe E-Street album is voorlopig nog onduidelijk. Hopelijk het laatste, anders kan het nog wel even duren voor we een nieuw E-Street album + tour kunnen verwachten.
pi_45629794
Heb mijn 6 Bruce cd's binnen hoor
Fantastisch om Live 1975/1985 gewoon op cd te hebben, en dat voor 8 euro!
en the River is toch ook zo'n geweldig album. Zo afwisselend. Toch wel zijn beste naar mijn mening
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45630219
Of ik een platenspeler heb? Nee.

Maar ik heb wél een lp!



¤3,40 bij een obscuur platenzaakje hier in Groningen. Ik moet nog even bedenken hoe (handige mannen, ergens?), maar het is de bedoeling dat ie aan de muur komt te hangen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:48:53 #119
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_45630449
Je zou misschien van die posterstrips kunnen gebruiken, die laten geen sporen achter, zeggen ze.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_45630519
Ik had in mn hoofd om het met iets van ringen te doen, om zo 3 onder elkaar te hangen, en daar dan bijv 2 rijen van naast elkaar. Maar ik weet niet hoe
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45631012
Je bedoelt zoals de Olympische ringen?

En Posterbuddies ( ) zijn wel top daarvoor hoor. Ik heb er zelfs een klok aanhangen
En een plaat is natuurlijk helemaal niet zwaar of zo...Dus makkie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45631198
Op zich kan dat natuurlijk wel ja De plaat hoeft er ook niet in, het gaat me er vooral om om een leuk kleurenpalet van platenhoezen te krijgen Heb met deze zwarte bijvoorbeeld ook een knalroze gekocht van een artiest die ik absoluut niet ken. Waar koop ik die posterdingen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45631253
Liggen wel in de supermarkt volgens mij. Waar moet je me niet vragen, maar vast ergens
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45633008
Ik heb vorig weekend ook de Live '75-'85 binnengekregen. The River zat er nog niet bij, maar dat was al aangekondigd dat dat album wat langer zou duren...
pi_45633514
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Fargo het volgende:
Ik heb vorig weekend ook de Live '75-'85 binnengekregen. The River zat er nog niet bij, maar dat was al aangekondigd dat dat album wat langer zou duren...
River kwam inderdaad ook 5 dagen later binnen bij mij (vandaag pas)...Maar nu heb ik hem
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45641560
Mn probleem is opgelost Ik ben naar de Praxis (ja, een bouwmarkt! Ik! In een bouwmarkt!) gegaan en heb daar ringen gekocht, s-haken, en van die inschroefhaken, en het is geweldig.

En dat voor iemand die net weet hoe je creatief spélt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:46:06 #127
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45649216
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef nipeng het volgende:
Zoiets als Vinyl, hoe neerzetten? ?
Dat is ook wel een supertof systeem!

Maar ik ben nu zelf al aan het knutselen. De platen hebben geen enkele waarde voor mij verder, dus ik sla gewoon haken door de hoezen .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45653571
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is ook wel een supertof systeem!

Maar ik ben nu zelf al aan het knutselen. De platen hebben geen enkele waarde voor mij verder, dus ik sla gewoon haken door de hoezen .
Trouwens, wel een hele gave LP hoor, Devil!
pi_45661906
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Trouwens, wel een hele gave LP hoor, Devil!
Dank je
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45693381
En dit is dan het idee (zelf bedacht! Door mij! Ik ben helemaal in mn eentje, zonder man, naar de bouwmarkt gegaan, en heb daar heel serieus bij de ijzerwaren staan kijken, net alsof ik er verstand van had, en koelbloedig ben ik aan de gang gegaan!):




Het moet alleen nog even aan de muur. Maar daar heb ik wél een man voor nodig. Want dat ben ik nog steeds niet.

Bah, wat lijkt mn vloerbedekking daar ranzig. Maar dat valt in het echt best wel mee hoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45693812
In de muur is echt te makkelijk...Voor zoiets kan je bij wijze van spreken zelfs punaises gebruiken

Veel succes ermee in ieder geval. Hangt van de muur af maar ik zal het in principe gewoon lekker met een spijkertje inslaan...Die platen wegen niks
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45693874
Ik heb daar van die indraaihaken voor, het geheel weegt toch nog wel wat door de ijzeren ringen en haken erin. Alleen dat indraaien is een beetje kracht voor nodig, en dat heb ik niet. Maar mn vriendje (ofzo) wel, dus even wachten tot die weer eens langs komt
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:01:12 #134
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_45696696
Ik, als man zijnde, heb een keer geprobeerd een spijker in de muur te slaan, toen sloeg ik mis en heb ik er een stuk uitgeslagen.

Welke LP is het eigenlijk, ik kan dat maar lastig zien.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_45696828
Ik ben onhandig, maar dat is me nooit overkomen

Ik heb wel eens een kast verkeerd om in elkaar gezet..Zaten de planken aan de buitenkant (als vleugels )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45697462
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben onhandig, maar dat is me nooit overkomen

Ik heb wel eens een kast verkeerd om in elkaar gezet..Zaten de planken aan de buitenkant (als vleugels )
Die klote instructieboekjes van de IKEA ook altijd
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:41:33 #137
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_45709171
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.
Mooie aanbieding zeg

Daar heb ik ooit 50 gulden voor betaald
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_45709453
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik, als man zijnde, heb een keer geprobeerd een spijker in de muur te slaan, toen sloeg ik mis en heb ik er een stuk uitgeslagen.

Welke LP is het eigenlijk, ik kan dat maar lastig zien.
Ik vind het een beetje apart, er staat boven de foto van Bruce 'Greetings from Asbury Park', maar als ik die tracklist ernaast leg komt dat volgens mij niet helemaal overeen...

Oh! Misschien heb ik wel een uniek exemplaar! Voor maar ¤3,40! En dan heb ik er zomaar gaten in zitten maken .

En ondanks al jullie horrorverhalen over klussende mannen die de mist in gaan, laat ik het toch maar lekker door een man doen .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45709473
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:23 schreef Fargo het volgende:

[..]

Die klote instructieboekjes van de IKEA ook altijd
Je houdt toch altijd een paar schroeven over hè...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_46233241
Bruce heeft gisteren 2 grammy's gewonnen,
In de categorie Beste traditioneel folkalbum 'We Shall Overcome'
en in de categorie Beste lange muziekvideo voor "Wings For Wheels: The Making Of Born To Run".
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
pi_46234295

Wat een held is het ook
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46235208
Lijkt me niet dat hij echt wakker ligt van deze grammy's.
pi_46235273
Maar het is mooi voor zijn erelijst en als mensen over 100 jaar gaan terugblikken op zijn prestaties
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46774889
Volgens de Belgische radio komt 3 september het nieuwe album met de E-Street Band uit. Zou overigens ook al bevestigd zijn door Sony MBG. Even wachten op de officiele bevestiging voordat ik daadwerkelijk begin te juichen.
pi_46900957
yay! Ik heb er al zin in.
(mag wel wat actiever dit topic!! )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46901411
Ik ben er weer even! Teruglezend ben ik nou niet bepaald de meest on-topicerste deelnemer, maar ik hoop dat jullie dat mij willen vergeven.

Is het nou al eens officieel? Ik las op trampslikeus, het Springsteen-forum, dat 3 september unlikely is omdat dat een officiele vrije dag is in Amerika. Maar ach, zolang ik dit jaar maar een concertkaartje op mn verjaardag krijg hoor je mij niet zeuren!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 4 maart 2007 @ 13:52:09 #147
167723 sanni
Acima de seu
pi_46903490
The Boss altijd goed in zijn vak. Een van de weinige echte supersterren
van weleer. Dit is een van mijn lievelingsnummers.
pi_46915158
The River
De Live 1975 versie is ook zo geweldig. Mede dankzij de geweldige intro...maar ik kan niet echt opgewonden worden van Sting die het zingt hoor.

[ Bericht 19% gewijzigd door Norrage op 04-03-2007 19:41:50 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46935347
laats born in the usa nog maar s geluisterd (lp)
wat een muziek toch geweldig
pi_46935534
Zullen we weer eens wat lijstjes gaan posten? Ik heb zelf namelijk ondertussen weer wat nieuwe vaste Bruce nummers die ik elke keer terugluister dus wil dat graag met jullie delen:

top 10 nummers :
1. The River
2. Bobby Jean
3. Independence Day
4. Murder Incorporated
5. Hungry Heart
6. Cadillac Ranch
7. Better Days
8. Thunder Road
9. The Ghost of Tom Joad (of Youngstown, maar alleen de LiveinNYC versie)
10. Glory Days

Best nog wel moeilijk vind ik. Bruce is echt wel een artiest voor de geschikte moods. De ene keer luister ik de albums als TGOTJ en de andere keer de Rocky albums als BINTUSA.
Valt uit deze top 10 in ieder geval goed op te maken wat in ieder geval mijn favoriete albums zijn.
4 nummers van the River en twee van USA (waarvan er iets van 5 waren die de top 10 nét niet haalden)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46938357
Schijnen wat 'troubles in paradise' te zijn omtrent de financiële afhandeling van het hele gebeuren rondom een nieuwe CD + tournee. Gerucht gaat dat in ieder geval niet alle E-streeters aanwezig zullen zijn. Met name de absentie van Clarence wordt vaak genoemd.

Ik moet eerlijk zijn dat ik wel genoten heb altijd van Clarence, maar dat ik hem niet zou missen. Nu is bijna niemand onvervangbaar, maar E-street band is nu eenmaal E-street band. Zou het erg vervelend vinden als de helft maar komt opdraven en dan wordt vervangen door leden van de SS-band. Haalt wel een beetje de magie weg...
pi_46939015
Inderdaad, de SSB is niet per definitie slechter dan de ESB, het is ánders. En anders wil ik niet, ik wil het oude, vertrouwde Bruce-gevoel, waardoor we fan zijn geworden!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_46940174
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inderdaad, de SSB is niet per definitie slechter dan de ESB, het is ánders. En anders wil ik niet, ik wil het oude, vertrouwde Bruce-gevoel, waardoor we fan zijn geworden!
Precies! En inderdaad, het één is niet per definitie beter dan het andere. Beide bands maken goede muziek waar muzikaal gezien maar weinig op aan te merken valt. Alleen zijn het twee verschillende stijlen en dan is het maar net of je dat leuk vindt of niet. Ik heb zelf slechts één SSB concert gezien in 2006 en dat vond ik eigenlijk wel genoeg.

Als het aan mij ligt rockt Bruce tot hij er bij neer valt. Ik zou er geen moeite mee hebben als hij nog tien CD's á la The River, TOL, Darkness en BITUSA uitbrengt.
pi_46956139
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef Norrage het volgende:
Zullen we weer eens wat lijstjes gaan posten? Ik heb zelf namelijk ondertussen weer wat nieuwe vaste Bruce nummers die ik elke keer terugluister dus wil dat graag met jullie delen:
Mooi lijstje! Heb zelf even geen tijd voor een top-10, maar luister de laatste tijd wel vaak naar de Live box....CD 3 meestal
pi_46956317
Live box cd 3
The River
Bobby Jean
Tenth Avenue Freeze-out
Cover Me
No Surrender....wow

Die disc 3 is echt geweldig inderdaad. Maar de andere twee mogen er zeker ook zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47163100
i'm goin down

enig idee wanneer ie weer naar nl komt?
pi_47404893
Sinds een poosje heb ik een nieuwe huisgenoot. Spontane jongen. Vroeg al eens wat voor muziek ik toch aan het luisteren was. "Bruce Springsteen... hmm nee, zegt me niet zo veel." Prima, niet iedereen kan een goede muzieksmaak hebben tenslotte.

Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.



Lief hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47405044
Awwwww.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47432062
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.
Oei... de lp van "Born in the USA"... Die is EXTREEM zeldzaam!!!
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_47432224
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef Simpleton het volgende:

[..]

Oei... de lp van "Born in the USA"... Die is EXTREEM zeldzaam!!!
I knoooow!



Excuse me, dat ik het lief vind dat een huisgenoot zoiets voor me koopt. Ik dacht, kom, laat ik dit even delen met andere mensen die het vast ook kunnen waarderen om Bruce-gerelateerde cadeautjes te krijgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47432324
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

I knoooow!



Excuse me, dat ik het lief vind dat een huisgenoot zoiets voor me koopt. Ik dacht, kom, laat ik dit even delen met andere mensen die het vast ook kunnen waarderen om Bruce-gerelateerde cadeautjes te krijgen!
Hoezo excuseer je je?

Ik vind het leuk hoor En is die plaat echt zo zeldzaam? Volgens mij heeft mijn moeder dat ding ook gewoon nog ergens liggen...(kan ook zijn dat dat Born To Run is hoor, maar weet niet zeker)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47432442
Hij is juist helemaal niet zeldzaam, vandaar dat Simpleton blijkbaar niet begreep dat ik er desondanks toch nog heel blij mee ben.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47432738
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is juist helemaal niet zeldzaam, vandaar dat Simpleton blijkbaar niet begreep dat ik er desondanks toch nog heel blij mee ben.
Aah...Vandaar..Ik dacht dat hij het aardig bedoelde
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47434862
Ik deed een poging tot humor... voor de rest ben ik echt een aardige jongen...
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_47664775
Iemand bekend met de dvd Breathless in Paris? Zo niet, download hem dan snel!!
pi_47664818
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:44 schreef Joostebrood het volgende:
Iemand bekend met de dvd Breathless in Paris? Zo niet, download hem dan snel!!
Ik krijg hem deze week binnen! Hij is inderdaad geweldig en DevilsAndDust kan er ook snel genoeg van gaan genieten
pi_47665575
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik krijg hem deze week binnen! Hij is inderdaad geweldig en DevilsAndDust kan er ook snel genoeg van gaan genieten
Say whaaaaat? M'n kerstcadeautje? Yay yay yay, hij komt bijna!

*gaat vast voor brievenbus zitten* Good things happen to those who wait, right? Maar nu ga ik écht studeren!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47666040
Ik vind het een fantastische kwaliteit. Ik wacht met smart op een pro shot van de River tour. Eentje met een zelfde kwaliteit.
pi_47669479
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds een poosje heb ik een nieuwe huisgenoot. Spontane jongen. Vroeg al eens wat voor muziek ik toch aan het luisteren was. "Bruce Springsteen... hmm nee, zegt me niet zo veel." Prima, niet iedereen kan een goede muzieksmaak hebben tenslotte.

Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.

[afbeelding]

Lief hè?
Ik heb precies dezelfde, ook met die 2 stickers
pi_47671796
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Say whaaaaat? M'n kerstcadeautje? Yay yay yay, hij komt bijna!

*gaat vast voor brievenbus zitten* Good things happen to those who wait, right? Maar nu ga ik écht studeren!
We learned more from a three-minute-record baby, than we ever learned in school! Doe die boeken dicht, duik het terras op en geniet van de zon en de mooie muziek

Maarreuh...je Kerstcadeau blijkt inderdaad op weg naar Roosendaal te gaan deze week
pi_47671835
Mooi Kerstcadeau trouwens!
pi_47672059
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef Joostebrood het volgende:
Mooi Kerstcadeau trouwens!
Alleen het beste voor D&D
pi_47677245
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef Fargo het volgende:

[..]

We learned more from a three-minute-record baby, than we ever learned in school! Doe die boeken dicht, duik het terras op en geniet van de zon en de mooie muziek

Maarreuh...je Kerstcadeau blijkt inderdaad op weg naar Roosendaal te gaan deze week
Ik heb meerdere vriendinnen zitten smsen, maar iedereen had college! En om nou in mn eentje te gaan... En die scriptie schrijft zichzelf ook al niet .

Hup hup postbodes, snel naar Roosendaal, en dan nog veel sneller naar Groningen! Ik ben zooo benieuwd! *veegt kwijl van de deurmat*
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47677315
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Fargo het volgende:

[..]

Alleen het beste voor D&D
Awww

Om het als Paascadeautje te laten dienen ben je trouwens precies op tijd
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47678174
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Awww

Om het als Paascadeautje te laten dienen ben je trouwens precies op tijd
Ik zal er wat extra's bij doen als 'goedmakertje' voor de vertraging
pi_47678275
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zal er wat extra's bij doen als 'goedmakertje' voor de vertraging
Nee joh! Ben je gek! Ik ben hier al hartstikke blij mee en voel me nu al bezwaard. Het is toch niet duur ofzo hè? Ik wil de verzendkosten wel betalen hoor! Echt, niets extra's erbij doen hoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47688836
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee joh! Ben je gek! Ik ben hier al hartstikke blij mee en voel me nu al bezwaard. Het is toch niet duur ofzo hè? Ik wil de verzendkosten wel betalen hoor! Echt, niets extra's erbij doen hoor.
Bezwaard? Niet doen! Het kost mij (en jou) helemaal niks. Dat soort dingen circuleert kosteloos. Evenals die andere gratis freebies die ik er toch stiekem voor je bij doe, lekker puh!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:33:52 #178
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47688944


Blijft voor mij de plaat.
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:01:15 #179
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47776312
Ja, van The Boss dan, he. Ik bedoel, de plaat bestaat natuurlijk niet.
...dass wir fliegen.
pi_47779704
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]

Blijft voor mij de plaat.
Legt u eens uit, waarom juist deze plaat?

[ Bericht 2% gewijzigd door DevilsAndDust op 29-03-2007 09:36:56 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47783919
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Legt u eens uit, waarom juist deze plaat?
Er staat in ieder geval één mooi nummer op

Yeah me and Frankie laughin' and drinkin'
Nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band
Played "Night of the Johnstown Flood"
pi_47789968
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Er staat in ieder geval één mooi nummer op

Yeah me and Frankie laughin' and drinkin'
Nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band
Played "Night of the Johnstown Flood"
Ons liedje
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47790603
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ons liedje


Lief van je!

Highway Patrolman
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:16:49 #184
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47802218
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Er staat in ieder geval één mooi nummer op

Yeah me and Frankie laughin' and drinkin'
Nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band
Played "Night of the Johnstown Flood"
Er staan wel tien mooie nummers op.
Da's nu net een van de krachten van die plaat; geen zwakke momenten.
Elk nummer is een nummer

Een tweede kracht is de puurheid.
( Dat wil zeggen; gitaar, mondharmonica en zang. That's it. )

Een derde kracht ( - hoewel het eerder een persoonlijke voorkeur is, maar vooruit- ) -
is de beklemmende sfeer rondom de nummers.
Het ( onvermijdelijke ) pessimisme is ( bijna ) altijd aanwezig.
...dass wir fliegen.
pi_47802842
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Er staan wel tien mooie nummers op.
Da's nu net een van de krachten van die plaat; geen zwakke momenten.
Elk nummer is een nummer

Een tweede kracht is de puurheid.
( Dat wil zeggen; gitaar, mondharmonica en zang. That's it. )

Een derde kracht ( - hoewel het eerder een persoonlijke voorkeur is, maar vooruit- ) -
is de beklemmende sfeer rondom de nummers.
Het ( onvermijdelijke ) pessimisme is ( bijna ) altijd aanwezig.
Mooi gezegd! Die sfeer vind ik op z'n tijd ook geweldig. Je moet er voor in de stemming zijn, maar als je dat bent... oeh!

Fargo vindt vast ook dat er meer dan één mooi nummer opstaat hoor. Highway Patrol Man is een beetje ons liedje, dus vandaar
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:24:38 #186
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47804821
En wat is dan ons liedje, DaD?
...dass wir fliegen.
pi_47804991
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wat is dan ons liedje, DaD?
Euh
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:34:22 #188
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47805150
Dan ga ik voor de vreemde eend in de bijt; Open All Night.
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:35:37 #189
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47805198
Zo. Da's dan bij deze ons liedje. Deal?
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:55:02 #190
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47805908
Het hoeft niet, hoor.
...dass wir fliegen.
pi_47806081
Ik heb eigenlijk niet zoveel met dat liedje.

Maar ik kan er wel mee leven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:05:38 #192
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806327
Ja, nee. Ons liedje is ook jouw liedje, natuurlijk.

'Ik kan er wel mee leven.'
God, nee. Laten we dan vooral niet dat liedje nemen.
...dass wir fliegen.
pi_47806428
Als het beslist van Nebraska moet zijn dan liever Reason to believe. En anders ben ik atm wel fan van Jungleland. Met dat stukje over dichters.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:09:27 #194
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806469
Moet ons liedje een liedje van The Boss zijn, eigenlijk?
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:10:09 #195
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806499
God, ik ben aan het slowchatten, he?
...dass wir fliegen.
pi_47806534
Niet per sé, wat mij betreft. Zolang ik er maar iets mee heb.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:13:46 #197
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806649
Ah, dat doet me deugd.

Ik bedoel, niets mis met The Boss, uiteraard. Maar ik ben nu eenmaal 'n muziekliefhebber.
Dat spul komt in allerlei vormen en maten, he.
...dass wir fliegen.
pi_47806795
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fargo vindt vast ook dat er meer dan één mooi nummer opstaat hoor. Highway Patrol Man is een beetje ons liedje, dus vandaar
Jazeker wel! Maar het is zeker niet het album dat het meest in mkijn CD-speler verschijnt.

My Father's House, Reason To Believe, Atlantic City, Mansion On The Hill, Johnny 99...

Heb voor het gemak Highway Patrolman maar even opgezet....(van de Anthology overigens).
pi_47806998
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dat doet me deugd.

Ik bedoel, niets mis met The Boss, uiteraard. Maar ik ben nu eenmaal 'n muziekliefhebber.
Dat spul komt in allerlei vormen en maten, he.
Verder nog iets waarvan je zegt, ja, dat is wel ons-liedje-materiaal? Voor zover je dat kan zeggen als het om een ons-liedje gaat met iemand die je eigenlijk niet kent?

Ik weet van jou nog dat je eens een opmerking over een S&G foto van mij maakte en die snapte ik niet
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:30:01 #200
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47807398
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Verder nog iets waarvan je zegt, ja, dat is wel ons-liedje-materiaal? Voor zover je dat kan zeggen als het om een ons-liedje gaat met iemand die je eigenlijk niet kent?

Ik weet van jou nog dat je eens een opmerking over een S&G foto van mij maakte en die snapte ik niet
Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.

Kan je je de opmerking nog herinneren?
Wellicht kan ik dan duidelijkheid verschaffen.
...dass wir fliegen.
pi_47807566
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.

Kan je je de opmerking nog herinneren?
Wellicht kan ik dan duidelijkheid verschaffen.
Ok. Dan kijken we later nog eens!

Geen idee meer, heb al zitten zoeken maar het kan het zo snel ook niet vinden...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47807716
Potverdrie, één andere jongen ertussendoor en ik word meteen genegeerd
pi_47807829
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef Fargo het volgende:
Potverdrie, één andere jongen ertussendoor en ik word meteen genegeerd
Je hebt verdikke al mn aandacht op msn . Niet bezitterig worden hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:41:51 #204
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47807945
Excuus.
...dass wir fliegen.
pi_47808130
Fargo heeft niets te zeuren, let maar niet op hem
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:41:20 #206
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47810550
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, ik ben aan het slowchatten, he?
Ja maar het gaat nog wel over the boss (meestal).
pi_47819237
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef nipeng het volgende:

[..]

Ja maar het gaat nog wel over the boss (meestal).
Sportief

Gisteren maar weer eens de Anthology bekeken. Geweldig mooie clip van Born To Run. Weinig skipmomenten op die DVD's...alhoewel, 57 Channels en het afsluitende, akoestische Born In The USA laat ik vaak wel aan me voorbijgaan...
pi_47823287
Idd erg sportief nipeng! Super
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47870199
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.

Kan je je de opmerking nog herinneren?
Wellicht kan ik dan duidelijkheid verschaffen.
Iets anders dan in mn herinnering, maar dit had ik in gedachten iig: http://forum.fok.nl/topic/782869
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:22:51 #210
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47873940
Heb je een PM-ding verstuurd.
...dass wir fliegen.
pi_47874869
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb je een PM-ding verstuurd.
Je hebt een PM-ding terug
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47935813
Ik fietste door de stad, vanochtend om een uur of 10, toen er een auto aankwam met de muziek keihard. Het eerste wat ik dacht was natuurlijk 'asociale idioot'. Maar toen hoorde ik dat Tougher uit de speakers kwam, dus toen heb ik maar even blij gezwaaid
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_47951997
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik fietste door de stad, vanochtend om een uur of 10, toen er een auto aankwam met de muziek keihard. Het eerste wat ik dacht was natuurlijk 'asociale idioot'. Maar toen hoorde ik dat Tougher uit de speakers kwam, dus toen heb ik maar even blij gezwaaid
Die onverwachte Bruce-momnenten blijven toch het leukst
pi_48014189
COLUMBIA RECORDS TO RELEASE 'BRUCE SPRINGSTEEN WITH THE SESSIONS BAND LIVE IN DUBLIN' JUNE 5 ON DVD AND IN 2-CD SET
Concert Features 23 Songs From November, 2006

Columbia Records will release 'Bruce Springsteen With The Sessions Band Live in Dublin' June 5, a concert DVD, and separate two-CD set release. The two-CD set and DVD both feature 23 songs drawn from the band's performances in Dublin, Ireland at The Point on November 17, 18 and 19, 2006. Songs include fan favorites from 'The Seeger Sessions,' radical interpretations from the Springsteen songbook and rare songs appearing for the first time on any Springsteen release.

Springsteen's longtime manager Jon Landau said, "'Live in Dublin' charts the development of a band from an informal gathering in Bruce's living room to an onstage powerhouse. It also documents the growth in Bruce's vision of American music; it includes folk music, blues, Dixieland, country, swing, gospel, rock, down to and including his own writing. It's all performed with Bruce's classic energy and focus. I think it's some of the finest music he's ever made."

The DVD and CD captures the band during the finale of its multi-leg 2006 tour. The Word Magazine (UK) said of a concert on this tour, "I have never, make that NEVER, seen a show better than the one mounted by Bruce Springsteen and his band at Wembley Arena on Saturday, November 11, 2006." The Sunday Business Post Agenda (UK), in a 5 star review, said, "During the concert's numerous high points, the crowd was ecstatic and Springsteen was the preacher, spreading a welcome message: We're open all night."

Bruce Springsteen with The Sessions Band's tour last year prompted other incredible reviews. "Sometime, somewhere, a more dramatic and exhilarating confluence of music with moment may have existed... But in nearly 40 years of concert-going, I haven't witnessed one," said LA Times. The Washington Post declared, "It was the best live show I've seen in at least five years. (And I've seen a few.)" Meanwhile, The Independent (UK), said, "It's been an astonishingly rich evening." The Observer (UK) proclaimed, "Springsteen and the Seeger Session band were an inspiring triumph."

'Bruce Springsteen With The Sessions Band Live in Dublin' was produced by George Travis and produced and edited by Emmy Award winner Thom Zimny, who recently took home a Grammy Award for directing "Wings For Wheels: The Making Of Born To Run," a DVD in the acclaimed 'Born To Run' box set. Legendary mixer Bob Clearmountain mixed the DVD in both stereo and 5.1 surround sound. Bob Ludwig mastered the DVD and CD at Gateway Studios. Documented with nine cameras, the concert was filmed in High Definition (HD).

Bruce Springsteen With The Sessions Band Live In Dublin' Tracklisting

1. Atlantic City
2. Old Dan Tucker
3. Eyes on the Prize
4. Jesse James
5. Further on Up the Road
6. O Mary Don't You Weep
7. Erie Canal
8. If I Should Fall Behind
9. My Oklahoma Home
10. Highway Patrolman
11. Mrs. McGrath
12. How Can A Poor Man Stand Such Times And Live
13. Jacob's Ladder
14. Long Time Comin'
15. Open All Night
16. Pay Me My Money Down
17. Growin' Up
18. When the Saints Go Marching In
19. This Little Light of Mine
20. American Land
21. Blinded By the Light (Credits)

Bonus Songs:
Love of the Common People
We Shall Overcome

The Sessions Band From November 17. 18 and 19, 2006:

Bruce Springsteen - Vocals, Guitar, Harmonica
Sam Bardfeld - Violin, Vocals
Art Baron - Sousaphone, Trombone, Mandolin, Penny Whistle, Euphonium
Frank Bruno - Acoustic Guitar, Vocals, Field Drum
Jeremy Chatzky - Bass
Larry Eagle - Drums, Percussion
Clark Gayton - Trombone, Vocals, Percussion
Charlie Giordano - Accordian, Piano, Organ, Vocals
Curtis King Jr. - Vocals, Percussion
Greg Liszt - Banjo, Vocals
Lisa Lowell - Vocals, Percussion
Ed Manion - Saxophone, Vocals, Percussion
Cindy Mizelle - Vocals, Percussion
Curt Ramm - Trumpet, Vocals, Percussion
Marty Rifkin - Steel Guitar, Dobro, Mandolin
Patti Scialfa - Acoustic Guitar, Vocals
Marc Anthony Thompson - Acoustic Guitar, Vocals
Soozie Tyrell - Violin, Vocals
pi_48014400
Ik had het concert niet willen missen, maar die dvd hoef ik dan weer niet...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48024705
ik mis john henry
pi_48025299
Ik heb die Seeger nummers ondertussen wel weer genoeg gehoord om eerlijk te zijn.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48031409
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had het concert niet willen missen, maar die dvd hoef ik dan weer niet...
Hier nog één! Heb beeldmateriaal van de show in Amsterdam en dat vind ik voldoende (lees: die staat nu al stof te vangen in de kast)...
pi_48044226
Kan niet wachten tot 5 juni
Ben blijkbaar de enige, maar lijkt me toch dat jullie in juni wel bij zullen draaien
  donderdag 5 april 2007 @ 15:47:02 #220
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_48045370
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Kan niet wachten tot 5 juni
Ben blijkbaar de enige, maar lijkt me toch dat jullie in juni wel bij zullen draaien
Hier nog een die niet kan wachten. De vriendin met wie ik geweest ben vond het ook een gave release, maar die zit niet op Fok geloof ik.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_48046249
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Kan niet wachten tot 5 juni
Ben blijkbaar de enige, maar lijkt me toch dat jullie in juni wel bij zullen draaien
Ik gun je alle voorpret van de wereld, maar daar ga ik nog geen stuiver aan uitgeven
  donderdag 5 april 2007 @ 17:13:21 #222
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_48048861
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik gun je alle voorpret van de wereld, maar daar ga ik nog geen stuiver aan uitgeven
Ahnee, je bederft de sfeer.

Ik kijk ook uit naar de DVD.

.
  donderdag 5 april 2007 @ 20:09:42 #223
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_48054560
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ahnee, je bederft de sfeer.

Ik kijk ook uit naar de DVD.

.
ik ook
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_48068699
Ik heb zelfs de Born To Run 30th Anniversary-box niet eens... Dingen die ik niet ga kijken, koop ik niet.
pi_48069867
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef Fargo het volgende:
Ik heb zelfs de Born To Run 30th Anniversary-box niet eens... Dingen die ik niet ga kijken, koop ik niet.
Je bederft de sfeer!

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48069901
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je bederft de sfeer!

Dat hoor ik vaker, dus dat trek ik me al niet meer aan
pi_48070537
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

ik ook
pi_48071511
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker, dus dat trek ik me al niet meer aan
Was je daarom zo vroeg thuis van je date?

Grapje hoor, je weet van wie t komt hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:04:32 #229
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_48072464
Iemand nog interresse in een simply vinyl versie van Born in the USA? (nooit gedraaid)
pi_48075479
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Was je daarom zo vroeg thuis van je date?

Grapje hoor, je weet van wie t komt hè?
Elf uur thuis van een avondje uit eten valt toch best mee?
pi_48075743
Hey, waarom steeds die hartgezichtjes?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48077565
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, waarom steeds die hartgezichtjes?
Omdat ik tegen jou praat...

pi_48428827
quote:


BLU-RAY, PBS AIRINGS FOR UPCOMING LIVE SET
With the release of Live in Dublin less than two months away, we've now got a look at the cover art, above. A press release today officially confirms that, in addition to a standard DVD, the video will be issued in the Blue-ray format: "The Blu-ray Disc was authored at Sony Pictures Digital Authoring Center. Documented with nine cameras, the concert was filmed in High Definition (HD). The Blu-ray Disc presents the show in full 1080 HD resolution along with uncompressed surround sound."

And not everyone will have to wait until the June 5 release date to watch -- Live in Dublin will have its world premiere at the end of this month on New Jersey Public Television. We're told that other PBS channels will be airing the concert special for pledge drives in June, but NJN leads the way with the world premiere on April 30 at 8 p.m.
Bron: Backstreets.com

Weet niet of er al iemand blu ray heeft, maar dan heb je een aardig mooi concertje op een schijfje
pi_48429234
Wat is dat blue ray precies?

Ik vind de cover wel mooi, het is een foto zag ik later pas!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48430826
www.betrue.nl

Eergens rechts kan je een artikel lezen over de Uber Series, allemaal speciale bootlegs van Springsteen, op zich interessant om te lezen.

Het is maar een tip.
pi_48431053
Fargo, waar blijft mn dvd trouwens?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48883619
Following a now yearly tradition Bruce gave a special benefit concert last night at the Stone Pony in Asbury Park, New Jersey, for his kids' high school, The Ranney School. It was a private event, at $3,000 per couple and for student's parents only. Bruce and Patti performed with the Bobby Bandiera Band for nearly two hours. The set list was similar to the previous years' shows (which were benefits for the RDCS school), including "Spirit in the Night", "Brilliant Disguise", "Seven Nights to Rock", "Tenth Avenue Freeze-Out" or "Twist & Shout", among many others. Last night there were some not-so-usual songs included, such as "Dancing in the Dark", "Cover Me" or a cover of The Ad-libs classic hit "The Boy from New York City", sung by Patti. Southside Johnny guested too, and sang a few songs, including another classic: "The Fever".

Soundcheck/pruebas de sonido por la tarde:
Cover me/Cadilac Ranch/Pink Cadillac/Man's Job/I'm Goin' Down/Waitin' on a Sunny Day/Tenth Avenue Freeze-Out/Spirit In The Night/Talk To me/The Fever

Cadillac Ranch
634-5789
Cover Me
Spirit in the Night +
From Small Things (Big Things Come)
Two hearts
Rendezvous
Brilliant Disguise
Time is on my Side ++
Tell Him ++
Further On (Up The Road)
Waitin' on a Sunny Day
Seven Nights to Rock
The Fever *
Can I get a witness *
Talk to Me *
Darlington County
Man's Job
Pink Cadillac
Tenth Avenue Freeze-Out
The Boy From New York City ++
Dancing in the Dark
Twist & Shout

+ with Patti Scialfa onstage from here / Patti Scialfa se une a la banda para el resto del concierto
++ Patti on lead vocals / cantada por Patti
* with / con Southside Johnny
pi_48966644
Ik zit nu al een paar dagen met een beeld in m'n hoofd wat ik niet goed kan plaatsen, behalve dan dat ik weet dat het van Bruce is.

Het is volgens mij van de video anthology, maar die heb ik hier niet (ligt bij m'n ouders). Je ziet dan een werkelijk enorme menigte in de openlucht, waarna Bruce dreunend begint te zingen. Ik dacht Spare Parts, want de namen Bobby en Janey lijken er bij te horen, maar als ik op youtube zoek op Spare Parts krijg ik iig niet dát wat ik bedoel. Heb ik het mis, of staat het gewoon niet op youtube, of of of?

Die menigte, die wil ik zien.

Alvast bedankt .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48966775
Gister trouwens Glory Days van Dave Marsh gelezen. Wat een kutboek .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48967991
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen met een beeld in m'n hoofd wat ik niet goed kan plaatsen, behalve dan dat ik weet dat het van Bruce is.

Het is volgens mij van de video anthology, maar die heb ik hier niet (ligt bij m'n ouders). Je ziet dan een werkelijk enorme menigte in de openlucht, waarna Bruce dreunend begint te zingen. Ik dacht Spare Parts, want de namen Bobby en Janey lijken er bij te horen, maar als ik op youtube zoek op Spare Parts krijg ik iig niet dát wat ik bedoel. Heb ik het mis, of staat het gewoon niet op youtube, of of of?

Die menigte, die wil ik zien.

Alvast bedankt .
Het openingsbeeld van de clip van Spare Parts begint altijd met een menigte, geloof ik. Niet zeker, want ik skip dat nummer normaal gesproken

Even snel gekeken...geloof niet dat op YouTube de originele videoclip staat. Dus daar heb je weinig aan. Wellicht dat je toch doelt op de Anthology-versie
pi_48968203
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het openingsbeeld van de clip van Spare Parts begint altijd met een menigte, geloof ik. Niet zeker, want ik skip dat nummer normaal gesproken

Even snel gekeken...geloof niet dat op YouTube de originele videoclip staat. Dus daar heb je weinig aan. Wellicht dat je toch doelt op de Anthology-versie
Dank je lieverd Ik zal dan toch eens thuis naar de Anthology kijken. Ik moet en zal het weten! Waarom skip je dat nummer?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:45:07 #242
169734 Marius_Dani
http://standbyme.web-log.nl
pi_48968321
Wow een Springsteen topic! Ongelimiteerd de Boss eren!
pi_48968442
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Marius_Dani het volgende:
Wow een Springsteen topic! Ongelimiteerd de Boss eren!
Welkom! Ik zag je ook in het gedichtentopic, toch?

Om The Boss te vereren zit je hier precies goed .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48968861
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dank je lieverd Ik zal dan toch eens thuis naar de Anthology kijken. Ik moet en zal het weten! Waarom skip je dat nummer?
Nummer heeft me nooit echt iets gedaan eigenlijk. Heb hem heus wel een paar keer een kans gegeven (de Anthology heeft vaak genoeg in zijn geheel opgestaan), maar het is me ook niet bijgebleven. Heb er weinig mee. Voor mijn gevoel een redelijk saai nummer zelfs
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:23:44 #245
169734 Marius_Dani
http://standbyme.web-log.nl
pi_48969940
Klopt D&D. Het 'gedicht' is geinspireerd op het nummer Devils & Dust, dat ik echt ijzersterk vind.
pi_48971652
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef Marius_Dani het volgende:
Klopt D&D. Het 'gedicht' is geinspireerd op het nummer Devils & Dust, dat ik echt ijzersterk vind.


Voor als je het ondertussen nog niet doorhad: ik ben een gebruikSTer
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:30:51 #247
169734 Marius_Dani
http://standbyme.web-log.nl
pi_48972250
Ik heb het inmiddels in de gaten, ff je pro gechecked. Ik zal je de complimentjes besparen - niet wetende hoe zoiets aankomt - maar het feit dat er jonge vrouwen zijn die van de Boss houden doet me deugd.
pi_48972664
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik heb het inmiddels in de gaten, ff je pro gechecked. Ik zal je de complimentjes besparen - niet wetende hoe zoiets aankomt - maar het feit dat er jonge vrouwen zijn die van de Boss houden doet me deugd.
Complimentjes mogen natuurlijk altijd . Alleen euh, m'n leeftijd staat helemaal niet op m'n profiel hoor.

Maar goed, The Boss. Favoriet nummer/album/kapsel/E Street Bandlid?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:59:31 #249
169734 Marius_Dani
http://standbyme.web-log.nl
pi_48973106
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Complimentjes mogen natuurlijk altijd . Alleen euh, m'n leeftijd staat helemaal niet op m'n profiel hoor.

Maar goed, The Boss. Favoriet nummer/album/kapsel/E Street Bandlid?
Hahaha ok dan daar komt ie: Je ziet er leuk uit! En je leeftijd... Ach, als ik je foto's bekijk heb je i.i.g. niet de leeftijd van de gemiddelde Springsteen-fan.


Maar goed, The Boss. Je wilt lijstjes. Altijd lastig natuurlijk, maar we gaan een poging wagen.

  • Voor wat betreft het favoriete nummer: ik ga voor power:
    Een gedeelde eerste plek voor Devils & Dust en - oh cliche - Born to Run!
    De power van D&D zit 'm uiteraard in de zeggingskracht

  • Album: Dat wordt een DVD, live in NY City.
    Deze DVD bevat meer energie dan Borssele.

  • Kapsel. Tja... Wat moet je daar nou op antwoorden. Doe maar het Kapsel van Roy Bittan.

  • Bandlid. Dat wordt dan een logische keuze tussen Clarence en Steve, beide van het eerste uur en wat mij betreft samen de ziel van de E-street band. Gevoelsmatig kies ik voor de piraat!
  • pi_48977963
    Oude of nieuwe Bruce?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      donderdag 3 mei 2007 @ 20:34:03 #251
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48978250
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oude of nieuwe Bruce?
    Oeeew wat een moeilijke vragen...

    Ontwijkend antwoord: E-street Bruce.
    10 x liever naar de Kuip dan naar Ahoy i.i.g., al wil ik natuurlijk niks missen...
    pi_48978545
    Eerste kennismaking?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48978787
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Eerste kennismaking?
    Ik heb zondag tijd. Jij?
      donderdag 3 mei 2007 @ 20:49:07 #254
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48978826
    Eerste echte kennismaking was meteen in het Gelredome... ik ging er vrijblijvend heen, but it struck me like lightning!

    Daarvoor waren alleen born in the USA en The River vaag tot me doorgedrongen.
      donderdag 3 mei 2007 @ 20:49:41 #255
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48978840
    Hahahaha te flauw Fargo
    pi_48978899
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Marius_Dani het volgende:

    [..]

    Oeeew wat een moeilijke vragen...

    Ontwijkend antwoord: E-street Bruce.
    10 x liever naar de Kuip dan naar Ahoy i.i.g., al wil ik natuurlijk niks missen...
    De Kuip is natuurlijk erg massaal. Ik vond The Rising in Ahoy zo intens, zo super!! Het geluid is vaak ook beter dan in een (open lucht) stadion.

    Van de andere kant, doelend op diverse tours, 10x liever rocken in De Kuip, dan braaf op een stoeltje moeten zitten luisteren in Ahoy.
    pi_48978943
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Ik heb zondag tijd. Jij?
    Ik ben maandag misschien in Breda
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48978973
    Rocken in de Kuip.

    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48978982
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef Marius_Dani het volgende:
    Hahahaha te flauw Fargo
    Hij kwam te goed voor om niet in te koppen
    pi_48979036
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Ik ben maandag misschien in Breda
    Kom je toch gezellig langs op mijn werk? Drinken we even een bakje koffie..
      donderdag 3 mei 2007 @ 20:58:35 #261
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48979170
    In Ahoy zat ik ergens ver bovenin, was erg jammer. Het intieme van zo'n concert is idd wel heel bijzonder.
    pi_48979178
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Kom je toch gezellig langs op mijn werk? Drinken we even een bakje koffie..
    Ik lust geen koffie .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      donderdag 3 mei 2007 @ 21:00:10 #263
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48979234
    Slechte smoes
    pi_48979399
    't Is geen smoes. Op zich is het een goed idee Fargo! Is dat een beetje te doen, bij je werk komen? En ik moet ook nog terug hè? En ik kan niet zeggen hoelaat ik op zal staan 's ochtends.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48979448
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef Marius_Dani het volgende:
    Slechte smoes
    Dit was nog één van de betere
      donderdag 3 mei 2007 @ 21:07:02 #266
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48979543
    Meen je dat nou? Dat belooft wat. ;-)
    pi_48979555
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Dit was nog één van de betere
    Van mij? Je hebt me nooit eerder gevraagd!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48979599
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
    't Is geen smoes. Op zich is het een goed idee Fargo! Is dat een beetje te doen, bij je werk komen? En ik moet ook nog terug hè? En ik kan niet zeggen hoelaat ik op zal staan 's ochtends.
    Op zich wel spijtig dat je juist maandag daar bent. Ik zit die dag wel met enkele deadlines, waardoor ik ook niet de gehele dag op het stadion ben. Dan kom je straks hierheen en dan lopen we elkaar mis, dat zou ook niet fijn zijn.

    Ach, je bent de komende tijd vast vaker in de buurt, heb ik zo het vermoeden
    pi_48979635
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Van mij? Je hebt me nooit eerder gevraagd!
    Ik durfde nooit

    pi_48979688
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Op zich wel spijtig dat je juist maandag daar bent. Ik zit die dag wel met enkele deadlines, waardoor ik ook niet de gehele dag op het stadion ben. Dan kom je straks hierheen en dan lopen we elkaar mis, dat zou ook niet fijn zijn.

    Ach, je bent de komende tijd vast vaker in de buurt, heb ik zo het vermoeden
    Dat denk ik ook wel, dat ik er vaker zal zijn. En anders kom ik gewoon een keer voor je! Er zijn nog wel wat mensen die me eens in Breda willen zien, dus dat moet ik maar eens gaan combineren dan.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48979793
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Ik durfde nooit

    Ben ik eng?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48979932
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Dat denk ik ook wel, dat ik er vaker zal zijn. En anders kom ik gewoon een keer voor je! Er zijn nog wel wat mensen die me eens in Breda willen zien, dus dat moet ik maar eens gaan combineren dan.
    Een aantal personen....waarvan ik toch bovenaan je lijsje sta neem ik aan?
    pi_48979971
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Ben ik eng?
    Overdag niet
    pi_48980162
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Een aantal personen....waarvan ik toch bovenaan je lijsje sta neem ik aan?
    Uiteraard

    Je weet niet hoe ik 's nachts ben
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48980191
    Oh en trouwens, als we elkaar ontmoeten, zal dat in daglicht zijn hoor
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_48980376
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oh en trouwens, als we elkaar ontmoeten, zal dat in daglicht zijn hoor
    Dan ben ik op mijn best!
      donderdag 3 mei 2007 @ 22:20:18 #277
    124375 LeroyBrown
    Bring back that Leroy Brown!
    pi_48983075
    Ik heb sinds deze week eindelijk na hard sparen (en werken) alle albums bij elkaar gesprokkeld.
    Born to Run (zowel album als nummer) zijn toch wel mijn favoriet. Dat ik ooit ook maar de kans krijg om hem met de E-Streetband live te zien, zeg
    [i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
    And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
      donderdag 3 mei 2007 @ 22:51:00 #278
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48984519
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef LeroyBrown het volgende:
    Ik heb sinds deze week eindelijk na hard sparen (en werken) alle albums bij elkaar gesprokkeld.
    Born to Run (zowel album als nummer) zijn toch wel mijn favoriet. Dat ik ooit ook maar de kans krijg om hem met de E-Streetband live te zien, zeg
    Dat misgun ik niemand..!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 12:13:41 #279
    159735 weebel
    Le Petit Prince
    pi_48999047
    hoi mensen

    ik ben ook een fan van Bruce ... Maar dat is nog niet zo lang, pas een paar maanden maar toch al 7 cd's aangeschaft.
    Ik leerde hem kennen via zijn We Shall Overcome, toppertje hoor
    Hij is een rasartiest, en ik wil dolgraag naar een concert toe, maar ik wacht tot ie hier komt, en ff naar de prijs kijken
    [youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
    pi_48999134
    Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.

    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 12:16:25 #281
    169734 Marius_Dani
    http://standbyme.web-log.nl
    pi_48999181
    De prijs is meestal niet misselijk, maar zeer de moeite waard.
    pi_48999616
    Grappig trouwens, dat dit...
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
    [afbeelding]

    Blijft voor mij de plaat.
    heeft geleid tot...
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.

    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 12:28:02 #283
    159735 weebel
    Le Petit Prince
    pi_48999713
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.

    Stoer die heb ik alleen op plaat, nu nog op CD

    Btw D&D wij hebben dezelfde ondertitel

    [ Bericht 11% gewijzigd door weebel op 04-05-2007 14:48:23 ]
    [youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
      vrijdag 4 mei 2007 @ 19:40:38 #284
    159735 weebel
    Le Petit Prince
    pi_49015573
    Ik heb trouwens gezien dat Bruce op 5 juni een nieuw concert uitbrengt, weet niet of dit al bekend is bij jullie?
    Live in Dublin, het nummer Love of the common people staat erop(origineel van paul young) is echt een swingnummer, dit wordt kopen
    [youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
    pi_49017911
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef weebel het volgende:

    [..]

    Stoer die heb ik alleen op plaat, nu nog op CD

    Btw D&D wij hebben dezelfde ondertitel
    Ik was eerder!

    Je youtubelinkje doet het trouwens niet... explicit content.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_49018954
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef weebel het volgende:
    Ik heb trouwens gezien dat Bruce op 5 juni een nieuw concert uitbrengt, weet niet of dit al bekend is bij jullie?
    Live in Dublin, het nummer Love of the common people staat erop(origineel van paul young) is echt een swingnummer, dit wordt kopen
    kijk al uit naar begin juni . maar het origineel van Love Of The Common People is natuurlijk niet van Paul Young he. Denk niet dat Bruce hem als een inspirator zal zien, en daarom een nummertje van hem zal coveren
    pi_49022163
    gister nebreska op lp op de kop kunnen tikken
      vrijdag 4 mei 2007 @ 22:33:35 #288
    159735 weebel
    Le Petit Prince
    pi_49022211
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Ik was eerder!

    Je youtubelinkje doet het trouwens niet... explicit content.
    Klopt sorry die is een tijdje geleden verwijderd , was een top filmpje
    [youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
      vrijdag 4 mei 2007 @ 22:34:01 #289
    159735 weebel
    Le Petit Prince
    pi_49022229
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef rockin_the_lowland het volgende:

    [..]

    kijk al uit naar begin juni . maar het origineel van Love Of The Common People is natuurlijk niet van Paul Young he. Denk niet dat Bruce hem als een inspirator zal zien, en daarom een nummertje van hem zal coveren
    Van wie dan wel? iig een super nummer
    [youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
    pi_49030863
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef weebel het volgende:

    [..]

    Van wie dan wel? iig een super nummer
    Written in 1967 by Ronnie Wilkins and John Hurley, it was the title track of a Waylon Jennings album that year; it was later a hit for Paul Young and has been also covered by Stiff Little Fingers, Elton John, Indigo Girls, John Denver, and others
    pi_49131367
    Update van een 'insider'...

    A quick update along with some good news and bad news. The good news from the studio is that a number of new songs have been completed for the new CD/Album. All of the songs were initially recorded solo with different members from the ESB making studio appearances to lay down certain tracks. As a result, different versions of SOME of the songs have been completed. Some of the songs with members of the band are true rockers while others, to include the ones recorded solo or with Bruce playing different instruments, mirror some of the slower songs from The Rising. All-in-all the next month or so will focus on the selection of "the right" version of the songs to be included on the album. Although not all the members of the ESB will have participated in the recording of this album, as of this date, a number of songs on this upcoming CD/Album lend themselves to the inclusion of the full band. Like other recording sessions and with increasing frequency, Bruce is recording a number of these songs playing all of the instruments. Technology, confidence in playing a variety of instruments, and a home studio have had a significant on recording overall and this CD/Album in particular. With the business side of finalizing the album to take the next couple of months (photography, production, distribution schedule etc.) look for the release to happen not until September since July is usually the vacation month. At this time, the recording has been given a project name, but the title of the CD/Album has yet to be decided. Now the bad news, with the pace of the recording, the tour will take place. At this time the month of September is shaping up as the rehearsal month with October being the tentative start date. Also, there are lots of discussion about the tour opening in Europe, but that is tentative at this time. Bottom line is that a new album and tour, as of right now, will most likely be here before the leaves fall.

    Beetje vreemd 'slecht nieuws', want dit is het beste nieuws wat ik sinds tijden heb gehoord
    pi_49140343
    Slecht nieuws? Daar staat geen slecht woord tussen!

    Omg omg omg, Fargo, lieverd, we gaan weer naar Bruce!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_49141312
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Slecht nieuws? Daar staat geen slecht woord tussen!

    Omg omg omg, Fargo, lieverd, we gaan weer naar Bruce!
    Kom je bij me liggen bij het postkantoor 's nachts?
    pi_49141465
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef Fargo het volgende:

    [..]

    Kom je bij me liggen bij het postkantoor 's nachts?
    Hell yeah.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_49141540
    Ik ga trouwens even bezig met een prachtige, uitgebreide OP, dus mocht ie vol zijn, I'm working on it.

    Heb tenslotte toch niets beters te doen dan een scriptie schrijven en 5 vakken proberen in te halen.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_49141572
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Hell yeah.


    Maar...geweldig nieuws inderdaad! En (gelukkig) geen enkele keer de afkorting SSB tegengekomen. Dat was ook al positief, vond ik zelf
    pi_49141628
    Vet!
    Maar zulk slecht nieuws zeg
    Ik ga ook eens kijken of ik mensen kan strikken met mij bij het postkantoor te liggen...Heb er moeite mee in mijn eentje naar concerten te gaan
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_49141701
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik ga trouwens even bezig met een prachtige, uitgebreide OP, dus mocht ie vol zijn, I'm working on it.

    Heb tenslotte toch niets beters te doen dan een scriptie schrijven en 5 vakken proberen in te halen.
    Mooi, dan hoef ik MSN niet af te sluiten...
    pi_49141717
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Norrage het volgende:
    Vet!
    Maar zulk slecht nieuws zeg
    Ik ga ook eens kijken of ik mensen kan strikken met mij bij het postkantoor te liggen...Heb er moeite mee in mijn eentje naar concerten te gaan
    Waar woon je, vriend? En heb je al eens een keer ergens gelegen?
    pi_49142482
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_49142498
    Vol.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')