Begrijpelijkquote:Op zondag 26 november 2006 00:28 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik op Balkenende heb gestemd. Ik had toch liever op wat linkser gestemd.
Heb jij al spijt van je keuze?
Ja, waarom doet de NCPN niet meer meequote:Op zondag 26 november 2006 00:38 schreef knowall het volgende:
Ik had ook liever linkser gestemd. Maja, helaas was die mogelijkheid er niet, dus heb ik het maar op SP gehouden.
Kameraad Jan en consorten deden al mee, dus geen onnodige concurrentie veroorzaken.....quote:Op zondag 26 november 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, waarom doet de NCPN niet meer mee
Linkser dan communistisch is eigenlijk niet mogelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 00:38 schreef knowall het volgende:
Ik had ook liever linkser gestemd. Maja, helaas was die mogelijkheid er niet, dus heb ik het maar op SP gehouden.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Nee, geen spijt voor mijn keuze van de SP.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:38 schreef knowall het volgende:
Idem hierquote:Op zondag 26 november 2006 01:52 schreef Taurus het volgende:
Ik heb ook geen spijt van mijn PvdA-stem. Maar ben wel heel ontevreden met de verkiezingsuitslag![]()
same herequote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Huhquote:Op zondag 26 november 2006 02:33 schreef Drugshond het volgende:
Ga eens slapen golfer, doe je ons ook een plezier mee.
Waarom heb je spijt. Leg dat eens uit.quote:Op zondag 26 november 2006 00:28 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik op Balkenende heb gestemd. Ik had toch liever op wat linkser gestemd.
Heb jij al spijt van je keuze?
We krijgen een fraai sociaal-conservatief kabinet waarin CDA en CU zullen overheersenquote:
In your dreams. Als men de SP buiten de boot houdt, krijg je een mega-winst voor de SP bij de Provinciale Staten van volgend jaar en dus in de Eerste Kamer. Bovendien zal dat Kabinet heel snel vallen, krijgen we nieuwe verkiezingen en wordt de SP de grootste. En dat weet Balkje net zo goed.quote:Op zondag 26 november 2006 09:39 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
We krijgen een fraai sociaal-conservatief kabinet waarin CDA en CU zullen overheersen![]()
Ik hoop dat we nieuwe verkiezingen krijgen en dat men met het stemmen nu een stuk meer gaat nadenken voordat ze op een sympathieke goed debatterende rotte tomaat gaan stemmen.quote:Op zondag 26 november 2006 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In your dreams. Als men de SP buiten de boot houdt, krijg je een mega-winst voor de SP bij de Provinciale Staten van volgend jaar en dus in de Eerste Kamer. Bovendien zal dat Kabinet heel snel vallen, krijgen we nieuwe verkiezingen en wordt de SP de grootste. En dat weet Balkje net zo goed.
Dat kabinet is er niet voor de PS-verkiezingen en zal bovendien vier jaar goed werk gaan doen, zodat de SP in 2010 niets meer heeft om de mensen bang mee te maken.quote:Op zondag 26 november 2006 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In your dreams. Als men de SP buiten de boot houdt, krijg je een mega-winst voor de SP bij de Provinciale Staten van volgend jaar en dus in de Eerste Kamer. Bovendien zal dat Kabinet heel snel vallen, krijgen we nieuwe verkiezingen en wordt de SP de grootste. En dat weet Balkje net zo goed.
Mee eens. Bij een ellenlange formatie met het CDA en SP zal de SP zelf als bangmakende destabiliserende en niet in het landsbelang opererende tegenpartij worden beoordeeld. Met als gevolg dat veel kiezers zullen vluchten naar het CDA als hoeksteen van de samenleving. Net zo als toen de LPF bovenverwachting sterk werd.quote:Op zondag 26 november 2006 10:30 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat kabinet is er niet voor de PS-verkiezingen en zal bovendien vier jaar goed werk gaan doen, zodat de SP in 2010 niets meer heeft om de mensen bang mee te maken.
was jij die enequote:Op zondag 26 november 2006 02:51 schreef Caesu het volgende:
nee, geen spijt dat ik op Tamara's Open Partij heb gestemd.![]()
x4 inmiddelsquote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Ik bleek trouwens ook niet te mogen stemmen, dus er zaten nog meer kinken in de kabel.quote:Op zondag 26 november 2006 12:42 schreef kanaiken het volgende:
Ik had graag op de NSDAP gestemd, maar die bleek niet mee te doen.
De SDAP deed wel mee. Alleen met een nieuwe naamquote:Op zondag 26 november 2006 12:42 schreef kanaiken het volgende:
Ik had graag op de NSDAP gestemd, maar die bleek niet mee te doen.
Voor mij hetzelfdequote:Op zondag 26 november 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
nope...
'k heb gewoon voor de partij gekozen met het verkiezingsprogramma waar ik het meest mee eens was. En die mogen nou tof oppositie gaan voeren. Liever dat dan 'strategisch stemmen'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |