Morgen tochquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Inodder het volgende:
waneer is die bb finale eigenlijk?
o mooi mischien dat ze de finale op n andere dag zouden doenquote:
De prijzen worden pas aan het eind van het seizoen verdeeld jongemanquote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga zo maar feest vieren in de stad![]()
Heb 3 msn's en 2 staan op dit moment aan omdat sommige mensen weer eens online zijnquote:Op zondag 26 november 2006 14:22 schreef Inodder het volgende:
manu waarom staat je msn uit
ps heb jij wow al?
Ach het feest is pas compleet als we in 026 zijn geweestquote:Op zondag 26 november 2006 14:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
De prijzen worden pas aan het eind van het seizoen verdeeld jongeman![]()
Knoop dit goed in je oren......wij komen er over een aantal maanden nog op terug.![]()
Urm...ik ben bereid schuld te bekennen; maar ik heb zoveel misdaden op mijn kerfstok dat ik liever niet alles in een keer prijs geef...quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef demins het volgende:
Hoe heeft dit kunnen gebeuren, heer Jappie? Ik ben volledig stupéfait!![]()
Bonjour monsieur Demins!quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef demins het volgende:
Hoe heeft dit kunnen gebeuren, heer Jappie? Ik ben volledig stupéfait!![]()
Zeg datquote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Gladys?
hoezo ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Gladys?
Gewoon...omdat jij jij bent...quote:Op zondag 26 november 2006 15:56 schreef Gladys het volgende:
ff teruggelezenwaarom word ik gezocht ?
litha,klodder,jappie
quote:
Heb je een kater ?quote:Op zondag 26 november 2006 15:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
oke,maar is niet de moeite waard hoor
![]()
![]()
![]()
nopequote:
zucht... laat maarquote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat het niet de moeite waard is...
Niet zeuren.quote:Op zondag 26 november 2006 15:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow ja...dag Buuv...quote:Op zondag 26 november 2006 16:14 schreef Talitha het volgende:
Even zwaaien naar buuf.![]()
![]()
Hopelijk zien we je nog voordat BB is afgelopen?
Lucie is in de leer op VOL.quote:Op zondag 26 november 2006 16:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow ja...dag Buuv...![]()
En mag ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om ff de groeten te aan Loesje![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:
Lucie als knuffelbeest?quote:Op zondag 26 november 2006 16:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...en hier in lurkstand om volgend BB seizoen het geleerde in praktijk te kunnen brengen
Opvallender is het liefdesleven van Basje.![]()
Wat had ik dan gedaan?quote:Op zondag 26 november 2006 19:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alles is weer vergeven en vergeten en ik heb Snappieeven gezien
![]()
Jij bent altijd de moeite waardquote:Op zondag 26 november 2006 15:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was om Manu even een hart onder de riem te steken.quote:Op zondag 26 november 2006 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat je het had over vergeven en vergeten.
Is ie stout geweest dan?quote:Op zondag 26 november 2006 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was om Manu even een hart onder de riem te steken.![]()
Het lijkt hier wel een trefpunt!quote:Op zondag 26 november 2006 19:31 schreef Manu82 het volgende:
Is Inodder er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |