Chocolate Chip Cookies ..quote:Op zondag 26 november 2006 19:23 schreef Knuffelslet het volgende:
chocopinda's
ik heb wel chocokoekjes voor zo![]()
![]()
Shit nu wil ik Ben & Jerry's ..quote:Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef -XX- het volgende:
Neeeee chocolate ice![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaaaaaaaaa ik vervelen!![]()
Bij de Ben en Jerry's ijstent in amsterdam!quote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Shit nu wil ik Ben & Jerry's ..
Waar haal je op dit tijdstip nog B&J's ijs ..
avondAppie op de laan van meerdervoort hier in Den Haagquote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Shit nu wil ik Ben & Jerry's ..
Waar haal je op dit tijdstip nog B&J's ijs ..
quote:Op zondag 26 november 2006 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Niet normaal joh, die BazzieK moet echt even de kaart van Nederland pakken en rond gaan rijden. Komop zeg hej, volgens mij weet ie niet eens hoe die thuis moest komen.Hij werd tot aan de deur begeleid door z'n vader naar Pepijns place, die we verder niet eens meer gezien hebben, ging meteen weer weg.
TataK, volgende keer mag je ook wel ffhoor
quote:Op zondag 26 november 2006 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Visioen: Bazziek, er is een inbraak in de ballenlaan. Jij bent in de buurt, check jij het even?
Bazziek: uhhh... juh, hoe kom ik daar
quote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
had TataK een kruimelspoor voor je achtergelaten?
quote:
moet je poepen?quote:
k90/348m9/xmnquote:Op zondag 26 november 2006 19:48 schreef Knuffelslet het volgende:
en jij bent overgenomen door aliens?
Es was toll ofzoquote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
18.26 Fok! MC has left the house. [afbeelding]
Bazzie, OPM, Rib-i, Hicham en Pimber staan nu voor het laatste stoplicht in Hoogvliet.
Makster zit nu naast een mossel en aan de mosselen, moest om 17.00 al thuis zijn.
![]()
Ik zou voor een mosseldate expres te laat komen.![]()
We hebben weer genoten
..nu eerst koffie .. en straks alvast wat filmpjes en foto's posten.
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Niet normaal joh, die BazzieK moet echt even de kaart van Nederland pakken en rond gaan rijden. Komop zeg hej, volgens mij weet ie niet eens hoe die thuis moest komen.Hij werd tot aan de deur begeleid door z'n vader naar Pepijns place, die we verder niet eens meer gezien hebben, ging meteen weer weg.
TataK, volgende keer mag je ook wel ffhoor
Jaja, niet meetende MF lutserinnen worden niet serieus genomenquote:Op zondag 26 november 2006 19:32 schreef Knuffelslet het volgende:![]()
BazzieK het MC-kleutertje..
damn, ik ken ook niet heel nederland uit mn hoofd, maar 1 keer een routebeschrijving lezen en ik kom er wel hoor![]()
Ik reed gewoon van jouw penetrante lichaamsgeur af en ik kwam precies in Den Bosch aanquote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
had TataK een kruimelspoor voor je achtergelaten?
Arghhhquote:Op zondag 26 november 2006 19:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gevraagd of je even je mond open wilde doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat jij dat doet
zéér geslaagd dagje![]()
thx voor de gastvrijheid
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
Eerst even nog wat drinken pakken en mijn lenzen uitdoen.
quote:Eehh, censuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de boeiende foto's niet gemaakt vandaag... alleen wat stillevens en entiteiten die niet binnen mijn diafragma pasten![]()
Degene met de grootste motor kreeg de motor natuurlijk met de grootste moeite de tuin in![]()
Appeltaart, me onbekende ingrediënten... iedereen vertrouwde er maar op dat ie koosjer was.
Maksters Cagiva met iets op het zadel
Oh, dat is een kauwgompje
Sjeh, wat moet je nou van dit ding zeggen... tis niet derop en tis niet deronder.![]()
HCM![]()
![]()
Lief klein konijntje had een vliegje in zijn neus.![]()
Sentimentele liedjes over de afwezigen vandaag..
Voedsel![]()
Ahhhhhh ik zie bazziequote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Eehh, censuur?![]()
![]()
Ik heb de boeiende foto's niet gemaakt vandaag... alleen wat stillevens en entiteiten die niet binnen mijn diafragma pasten![]()
[afbeelding]
Degene met de grootste motor kreeg de motor natuurlijk met de grootste moeite de tuin in![]()
[afbeelding]
Appeltaart, me onbekende ingrediënten... iedereen vertrouwde er maar op dat ie koosjer was.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjeh, wat moet je nou van dit ding zeggen... tis niet derop en tis niet deronder.![]()
[afbeelding]
HCM![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voedsel![]()
Jij, uplooien nuquote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooidat jij dat doet
[afbeelding]
zéér geslaagd dagje![]()
thx voor de gastvrijheid
![]()
pouperquote:Op zondag 26 november 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
Jij, uplooien nu![]()
Zodat ik de originelen zelf kan misbruiken
p00perquote:Op zondag 26 november 2006 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pouper
[afbeelding]
Pepijns Parts & Zo![]()
Geile slider op die laatste fotoquote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Eehh, censuur?![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HCM![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voedsel![]()
MSNquote:Op zondag 26 november 2006 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
p00per
Ik zit te F5'en [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |