quote:
Dat is echt abra kadabra voor mijquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Map24.nlDe weg is makkelijk te vinden vanaf Den Bosch. A'dam - R'dam is wat irritanter doordat de A4 niet gewoon doorloopt maar ineens ophoudt
Rij de A2 op richting A'dam, en dan bij knooppunt Deil de A15 op richting Rotterdam en dan afrit 17 "Hoogvliet" nemen. Hint: Afritten hebben een logische nummering. In dit geval van hoog naar laag als je vanaf Deil naar R'dam gaat. Dus na afrit 18 moet je op gaan letten
Echt, het snelwegensysteem in Nederland is niet zo lastig hoor
Gaat heen en sterf danquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is echt abra kadabra voor mij
Heeeeequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
Serieus van een uber melige avond naar een prutavond![]()
Afgesproke met vriendin uit te gaan, Ja, wel 30 min gewacht..nog gezocht in de regen enzo...
no phone, leuk..PFffffffffFFffFFfffFfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dan moet ik hier me nacht maar weer vullen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
Afgesproke met vriendin uit te gaan, Ja, wel 30 min gewacht..nog gezocht in de regen enzo...
![]()
Ey klas dat je naar motornewz bent gegaan, hoe wast?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
![]()
Nicequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ey klas dat je naar motornewz bent gegaan, hoe wast?
Daar heb ik nog wel een goed voorbeeld vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
NiceStonden echttttttttt dingen tussen waarbij ik er op zat en er niet meer af wou
![]()
Bazzaquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een goed voorbeeld van
jah het is mooi zon ktmquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
NiceStonden echttttttttt dingen tussen waarbij ik er op zat en er niet meer af wou
![]()
Je mocht ook je gezicht laten masseren daarquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:53 schreef oshiro het volgende:
Motornewz was tof, was niet heel erg druk.
Heel groot was het ook niet, het is één hal. Er zijn wel veel merken, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, Ducati, KTM, Husqvarna, Husaberg, Aprilia en nog wel meer.
Motoren zijn vaak vrij om rond te lopen, aan te zitten en dergelijke (met beleid uiteraard) en zoals -XX- zei kun je er ook gewoon op zitten en zo, ze maken er geen probleem van. Dat rossi-ding mag dan denk ik niet
Verder zijn er onderdelenmerken zoals Akrapovic en Remus enz. te vinden, kledingmerken zoals MQP en Arai enzo, en wat aanhangwagenmerken en een camper.
De hal is ruim opgezet, met zat loopruimte tussen de stands. Was gewoon een leuke dag
EN tevens gratis parkeren voor motorfietsen dus
Maar als ik het goed begrijp is het hetzelfde als de motorrai, maar dan 3x zo kleinquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:53 schreef oshiro het volgende:
Motornewz was tof, was niet heel erg druk.
Heel groot was het ook niet, het is één hal. Er zijn wel veel merken, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, Ducati, KTM, Husqvarna, Husaberg, Aprilia en nog wel meer.
Motoren zijn vaak vrij om rond te lopen, aan te zitten en dergelijke (met beleid uiteraard) en zoals -XX- zei kun je er ook gewoon op zitten en zo, ze maken er geen probleem van. Dat rossi-ding mag dan denk ik niet
Verder zijn er onderdelenmerken zoals Akrapovic en Remus enz. te vinden, kledingmerken zoals MQP en Arai enzo, en wat aanhangwagenmerken en een camper.
De hal is ruim opgezet, met zat loopruimte tussen de stands. Was gewoon een leuke dag
EN tevens gratis parkeren voor motorfietsen dus
quote:Op zondag 26 november 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
Enieweej, -XX-, kun jij een beetje navigeren? Want BazzieK he ... die's volgens mij nooit verder dan een blokkie om met zijn skelter geweest [afbeelding] Is er iig iets wat je beter kunt als een andere Fok!MC'er
quote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
En -XX- valt stiekum best mee in het echt![]()
Dat was niet sarcastisch bedoeld ofzoquote:
Stap 1: van 1 naar 2quote:Op zondag 26 november 2006 01:05 schreef Knuffelslet het volgende:
een 4 stappenplan met 5 nummer![]()
whuuuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en nu slapen![]()
![]()
Leuk voorvorkje, lilluk oud wijfquote:Op zondag 26 november 2006 02:15 schreef bvvt het volgende:
Heb weer nix gemist zag ik
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 00:56 schreef oshiro het volgende:
Iemand nog de vage behoefte aan enkele nostalgische foto's?
[[url=http://xs309.xs.to/xs309/06470/scan5.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs309.xs.to/xs309/06470/scan6.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klikbaar.
Tevens ''-post.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
Enieweej, -XX-, kun jij een beetje navigeren? Want BazzieK he ... die's volgens mij nooit verder dan een blokkie om met zijn skelter geweest [afbeelding] Is er iig iets wat je beter kunt als een andere Fok!MC'er
quote:Op zondag 26 november 2006 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt er nog iemand langs Arnhem vandaag
Knoopt men dat allen even goed in uwe oorkesquote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
Het is idd motorrai maar dan kleinerAlvast een voorproefje voor wat er komen gaat. En morgen ben ik ook bij de HCC te vinden, en als mn stempel nog leesbaar is wandel ik nog wel ff binnen bij de motornewz
En -XX- valt stiekum best mee in het echt![]()
ja of Bazzie komt gewoon naar de A15 en dan ontmoeten we elkaar bij knp Deilquote:Op zondag 26 november 2006 10:23 schreef hicham het volgende:
Mogguh
@OPM, kun jij niet ff via de A50 langs D'Bosch en dan weer omhoog via A2 - A59 naar R'dam? Ik betwijfel idd of BazzieK het zal vinden. Ben bang dat ie op Texel uitkomt
Het is voor hem al lastig om op de A2 te komen vanaf z'n huis vandaan, vandaarquote:Op zondag 26 november 2006 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja of Bazzie komt gewoon naar de A15 en dan ontmoeten we elkaar bij knp Deildan zorg ik dat ie niet op de Canarische Eilanden terecht komt
Ben bang dat Pepijn dan zelf nog niet thuis isquote:Op zondag 26 november 2006 11:02 schreef Makster het volgende:
Eej
Ik kom ook wel ff langs, ben alleen wat eerder dan 13:00 uur denk ik. Nu ff douchen, motor naar buiten pleuren, hopen dat de accu niet leeg is en dan ff binnendoor naar Hoogvliet
Uurtje is al voorbij trouwens, zal ik 'm wakkerschobbe?quote:Op zondag 26 november 2006 08:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]hij
Ik ga toch nog maar ff een uurtje liggen.![]()
OWja hij moest neuken in Den Haag, naja dan hou ik gewoon Makster snelheden aan en dan doe ik er zo een uur overquote:Op zondag 26 november 2006 11:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben bang dat Pepijn dan zelf nog niet thuis is
[..]
Uurtje is al voorbij trouwens, zal ik 'm wakkerschobbe? [afbeelding]
Ben een paar uur geleden vertrokken, zit nu in een Internet cafe in Heerlen, zit ik in de goede richting?quote:Op zondag 26 november 2006 08:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Maar gaat ie het nu vinden? [afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 10:23 schreef hicham het volgende:
Mogguh
@OPM, kun jij niet ff via de A50 langs D'Bosch en dan weer omhoog via A2 - A59 naar R'dam? Ik betwijfel idd of BazzieK het zal vinden. Ben bang dat ie op Texel uitkomt
Ja joh ik kom naar de A15 en dan even naar knooppunt deil, komt goedquote:Op zondag 26 november 2006 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja of Bazzie komt gewoon naar de A15 en dan ontmoeten we elkaar bij knp Deildan zorg ik dat ie niet op de Canarische Eilanden terecht komt
quote:Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is voor hem al lastig om op de A2 te komen vanaf z'n huis vandaan, vandaar![]()
Toen ie erachter kwamen dat er een MacD bij de oprit van de A2 is wist ie het wel gelijk te vinden
Magoed, punt is, het is erger dan je denkt![]()
Ik ga ook over een uur maar knooppunt Deil gaat het dus niet wordenquote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertrek over een uur, dus mocht je willen meeliften Bazzie laat maar weten..dan kan ik op tijd een sleeptouw regelenga niet met 20,1Kw snelheden ri. Hoogvliet
quote:Op zondag 26 november 2006 11:14 schreef hicham het volgende:
BazzieK moet leren multi-quotenZo word je toch nooit volwassen?
Leer, textiel is voor flikkers en vrouwenquote:Op zondag 26 november 2006 11:16 schreef hicham het volgende:
Zal ik in leer gaan of textiel? Volgens mij is het niet echt koud vandaag toch?
quote:
Ik doe leer, niet dat ik een keus heb maar goed. Doe er wel mijn trui overheen, dat ziet er gangster uitquote:Op zondag 26 november 2006 11:16 schreef hicham het volgende:
Zal ik in leer gaan of textiel? Volgens mij is het niet echt koud vandaag toch?
Duidelijkquote:Op zondag 26 november 2006 11:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leer, textiel is voor flikkers en vrouwen![]()
Gaan we stanna dan olmquote:Op zondag 26 november 2006 11:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Duidelijk
Doe er wel een thermosbroek onder aan en een shirt met lange mouwen en een kolletje
@Makster, zomerhandschoenen natuurlijk. Voor stanna heb je fingerspitze gefuhl nodig die je met winterhandschoenen kwijt bent
quote:Op zondag 26 november 2006 11:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Stoer doen op het internet is té makkelijk toch?Weet je nog MF megameet
quote:Op zondag 26 november 2006 11:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaan we stanna dan olm
Klinkt als de chillo van de billo !
quote:Op zondag 26 november 2006 08:19 schreef worldpimber het volgende:
Heden zondag 26 november 2006 wilde ik de fipo claimen, maar IOH had deze reeds in bezit genomen
Fipo van de dagquote:Op zondag 26 november 2006 11:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
sinds waneer doen we ook aan fipo op de tweede pagina
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 11:32 schreef hicham het volgende:
Moet ie zelf weten Bazziek![]()
Alleen niet blind z'n achterlicht volgen, want dan weet je het de volgende keer nog niet
Wie het laatst bij Pepijn is doet de afwas [afbeelding]![]()
Mzzltovquote:Op zondag 26 november 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Ga ook de motor is pakkenWoon wel 25 minuten van PEp vandaan maar ale, moet hem ook nog aan de praat zien te krijgen heh
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |