quote:
Dat is echt abra kadabra voor mijquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Map24.nlDe weg is makkelijk te vinden vanaf Den Bosch. A'dam - R'dam is wat irritanter doordat de A4 niet gewoon doorloopt maar ineens ophoudt
Rij de A2 op richting A'dam, en dan bij knooppunt Deil de A15 op richting Rotterdam en dan afrit 17 "Hoogvliet" nemen. Hint: Afritten hebben een logische nummering. In dit geval van hoog naar laag als je vanaf Deil naar R'dam gaat. Dus na afrit 18 moet je op gaan letten
Echt, het snelwegensysteem in Nederland is niet zo lastig hoor
Gaat heen en sterf danquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is echt abra kadabra voor mij
Heeeeequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
Serieus van een uber melige avond naar een prutavond![]()
Afgesproke met vriendin uit te gaan, Ja, wel 30 min gewacht..nog gezocht in de regen enzo...
no phone, leuk..PFffffffffFFffFFfffFfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dan moet ik hier me nacht maar weer vullen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
Afgesproke met vriendin uit te gaan, Ja, wel 30 min gewacht..nog gezocht in de regen enzo...
![]()
Ey klas dat je naar motornewz bent gegaan, hoe wast?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
![]()
Nicequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ey klas dat je naar motornewz bent gegaan, hoe wast?
Daar heb ik nog wel een goed voorbeeld vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
NiceStonden echttttttttt dingen tussen waarbij ik er op zat en er niet meer af wou
![]()
Bazzaquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een goed voorbeeld van
jah het is mooi zon ktmquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
NiceStonden echttttttttt dingen tussen waarbij ik er op zat en er niet meer af wou
![]()
Je mocht ook je gezicht laten masseren daarquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:53 schreef oshiro het volgende:
Motornewz was tof, was niet heel erg druk.
Heel groot was het ook niet, het is één hal. Er zijn wel veel merken, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, Ducati, KTM, Husqvarna, Husaberg, Aprilia en nog wel meer.
Motoren zijn vaak vrij om rond te lopen, aan te zitten en dergelijke (met beleid uiteraard) en zoals -XX- zei kun je er ook gewoon op zitten en zo, ze maken er geen probleem van. Dat rossi-ding mag dan denk ik niet
Verder zijn er onderdelenmerken zoals Akrapovic en Remus enz. te vinden, kledingmerken zoals MQP en Arai enzo, en wat aanhangwagenmerken en een camper.
De hal is ruim opgezet, met zat loopruimte tussen de stands. Was gewoon een leuke dag
EN tevens gratis parkeren voor motorfietsen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |