Je begrijpt er niet zo veel van geloof ik. Rond 4 december krijg je een overzicht en 14 dagen later de jaarrekening naar ratio.quote:Op zondag 26 november 2006 03:02 schreef koemleit het volgende:
hmmmm. Nja ik wacht wel gewoon 3 dec af. En als je met z'n 2en bent moet je dan dubbel betalen of krijg je dan "groepskorting"?
Klopt!quote:Op zondag 26 november 2006 03:33 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde laatst toch ook iets over een platinum black abonnement, alleen ik geloof dat je daarvoor persoonlijk uitgenodigd moest worden door de crew zodra ze je kredietwaardigheid hadden gechecked?
Y en Bram waren toch al members van de Black Room of is dat weer wat anders?quote:Op zondag 26 november 2006 03:33 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde laatst toch ook iets over een platinum black abonnement, alleen ik geloof dat je daarvoor persoonlijk uitgenodigd moest worden door de crew zodra ze je kredietwaardigheid hadden gechecked?
quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef koemleit het volgende:
net haperde fok bij mij efkes. Is dat ove als je betaald?
lol dan betaal ik zeker niks.quote:
Gelukkig wel zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Bayswater het volgende:
Als je voor 1 september lid bent geworden betaal je gelukkig nog het oude bedrag.
Enne.... leeftijdskorting hè... ik kreeg met mijn verjaardag een mailtje dat m'n contributie naar beneden gaat omdat ik als 40-plusser toch niet zo veel en snel meer kan lezen en posten..quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Het schijnt ook nog uit te maken of je je geboorte datum hebt vermeld.
Anders heb je meteen al een toeslag te pakken.
nou mensen op een vuile mannier een abbo aansmeren lijkt me niet echt sociaalquote:Op maandag 27 november 2006 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne.... leeftijdskorting hè... ik kreeg met mijn verjaardag een mailtje dat m'n contributie naar beneden gaat omdat ik als 40-plusser toch niet zo veel en snel meer kan lezen en posten..
Wel weer heel sociaal van Danny dan.... toch?
Dat is eerder geprobeerd en die mensen hebben er spijt van gekregen. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou mensen op een vuile mannier een abbo aansmeren lijkt me niet echt sociaal. Kzit er over te denken om radar/kassa in te schakelen!!!!
hoezo spijt? is het ooit op tv geweest dan? lijkt me dat dit toch wel een serieus onderwerp isquote:Op maandag 27 november 2006 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is eerder geprobeerd en die mensen hebben er spijt van gekregen. Meer kan ik er niet over zeggen.
Danny heeft het toen "opgelost" met 5 andere crewleden.quote:Op maandag 27 november 2006 00:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoezo spijt? is het ooit op tv geweest dan? lijkt me dat dit toch wel een serieus onderwerp is
En voorrang op de serversquote:Op maandag 27 november 2006 00:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Danny heeft het toen "opgelost" met 5 andere crewleden.
Maar wees eerlijk; Dat gold abbo is lang zo gek nog niet hoor. Voor iets meer dan 2 tientjes in de maand heb je wel een leuke internet community.
ja oke, Maar de manier waarop is toch niet normaal?? ik weet nergens van en moet straks ineens betalen anders gebeurd er weet ik veel wat. Terwijl ik helemaal van te voren van niks wist.quote:Op maandag 27 november 2006 00:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Danny heeft het toen "opgelost" met 5 andere crewleden.
Maar wees eerlijk; Dat gold abbo is lang zo gek nog niet hoor. Voor iets meer dan 2 tientjes in de maand heb je wel een leuke internet community.
Dat wist je wel, had je maar beter in de voorwaarden moet kijken. Je bent akkoord met die voorwaarden gegaan.quote:Op maandag 27 november 2006 00:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal van te voren van niks wist.
Yes, omdat je vaak al betaald hebt, voor ze je mod maken.quote:Op maandag 27 november 2006 00:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja oke, Maar de manier waarop is toch niet normaal?? ik weet nergens van en moet straks ineens betalen anders gebeurd er weet ik veel wat. Terwijl ik helemaal van te voren van niks wist.
@biogarde
moeten medewerkers ook betalen ??
er is nergens naar m'n handtekening gevraagd dus elke gek had het geweest kunnen zijn!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 00:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dat wist je wel, had je maar beter in de voorwaarden moet kijken. Je bent akkoord met die voorwaarden gegaan.
inloggen = acceptatie, lees de documentatie er straks maar op naquote:Op maandag 27 november 2006 00:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
er is nergens naar m'n handtekening gevraagd dus elke gek had het geweest kunnen zijn!!!!
Je moet gewoon beter lezen voor je ergens akkoord mee gaat. Zo simpel is het gewoon.quote:Op maandag 27 november 2006 00:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
er is nergens naar m'n handtekening gevraagd dus elke gek had het geweest kunnen zijn!!!!
ja maar ik heb het nergens gelezen !!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter lezen voor je ergens akkoord mee gaat. Zo simpel is het gewoon.
Ook geen linkje met een verwijzing naar de policy op FOK!quote:Op maandag 27 november 2006 00:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar ik heb het nergens gelezen !!!!!
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar ik heb het nergens gelezen !!!!!
Truequote:Op maandag 27 november 2006 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen.
Maar kom op kerel, leef ermee, iedereen op fok heeft er erg veel plezier in en je hoort niemand verder over het geld hier. Fok is zijn geld absoluut waard.
Mailen kun je dan beter doen met forum@fok.nlquote:Op maandag 27 november 2006 01:02 schreef koemleit het volgende:
ach ik zie het wel ik verbaas me er trouwens wel over dat dit alles zo normaal gevonden word.ik wacht 3 dec af en zal dan wel ff heen en weer mailen met ?danny? over de gang van zaken
Informeren kan zeker geen kwaad. Als ik hem was, zou ik gewoon eens informatie inwinnen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Oh god, is dat drie december al? Daar heb ik niet op gerekend.
Nou anyway... Ik denk niet dat heen en weer mailen met Danny veel zin heeft. Je gaat in een restaurant toch ook niet na het eten nog proberen af te dingen op de biefstuk die je al op hebt?
ja ok, das waar, heb ik ook gedaan toen ik voor het eerst zo'n mailtje kreeg.quote:Op maandag 27 november 2006 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Informeren kan zeker geen kwaad. Als ik hem was, zou ik gewoon eens informatie inwinnen.
Maar het is wel gezellig hier, dat kun je ook wel beamen.
en nu afwachten zou ik zeggenquote:
nou!quote:Op maandag 27 november 2006 01:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en nu afwachten zou ik zeggen
Ik weet niet of het wel verstandig is om hem gelijk al heel amicaal met Danny aan te spreken, als je hem niet kent enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 01:02 schreef koemleit het volgende:
ach ik zie het wel ik verbaas me er trouwens wel over dat dit alles zo normaal gevonden word.ik wacht 3 dec af en zal dan wel ff heen en weer mailen met ?danny? over de gang van zaken
Meneer Daniël van Rechtsbijstand?quote:Op maandag 27 november 2006 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel verstandig is om hem gelijk al heel amicaal met Danny aan te spreken, als je hem niet kent enzo.
Meneer Daniël is waarschijnlijk verstandiger.
Dat meen je niet??quote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Meneer Daniël van Rechtsbijstand?
Die is dood.
Jawel, wacht ff, volgens mij staat ie nog wel in dat online overlijdensberichten site dingquote:
Kut man....... dit moet ik echt ff gaan verwerken..... sjeez.... hoe kan dat nou??quote:Op maandag 27 november 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel, wacht ff, volgens mij staat ie nog wel in dat online overlijdensberichten site ding
Condelence.nl ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |