ssshhh, niet zo hard, straks komt Y je contributie omhoog gooien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Wat is dit voor lollern00b topic.
Ja ik a mijn zilver ook upgraden naar goud, is veel leuker en sneller.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:22 schreef Kogando het volgende:
Ik ben wel blij dat ik destijds voor het gouden lidmaatschap ben gegaan. Met je free account is er tegenwoordig echt geen zak meer aan op Fok.
Ja met goud krijg je tenminste ook rechtsbijstand van Bram, altijd makkelijk mocht er weer een knokploeg van maroc.nl langs komen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja ik a mijn zilver ook upgraden naar goud, is veel leuker en sneller.
Ja, dat is voor mij de belangrijkste reden om te upgraden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:28 schreef mschol het volgende:
kreeg je bij goud ook niet toegang tot het snelle serverpark van FOK! ?
Ja, klopt. Alleen het schijnt dat ze servers van het gratis account hebben verplaatst om het gouden account snel te houden. En dat vind ik wel een slechte zaak.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:28 schreef mschol het volgende:
kreeg je bij goud ook niet toegang tot het snelle serverpark van FOK! ?
Ach ja, goeie ouwe tijden toen het nog gratis en snel was, ik weet nog dat Danny persoonlijk op oudjaar avond oliebollen kwam brengen bij alle ingelogde leden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen het schijnt dat ze servers van het gratis account hebben verplaatst om het gouden account snel te houden. En dat vind ik wel een slechte zaak.
Waarom? Ik heb van de week bij Marketing gehad dat het belangrijker (goedkoper) is om je huidige klanten te behouden, dan nieuwe klanten aan te trekken. Logisch dat de gold members dan voorop gestelt wordenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen het schijnt dat ze servers van het gratis account hebben verplaatst om het gouden account snel te houden. En dat vind ik wel een slechte zaak.
En terecht! je betaald er genoeg voor als GOLD member, laat die paupers die maar 185 euro willen betalen lekker in hun sop gaarkoken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb van de week bij Marketing gehad dat het belangrijker (goedkoper) is om je huidige klanten te behouden, dan nieuwe klanten aan te trekken. Logisch dat de gold members dan voorop gestelt worden
Je krijgt vanzelf rond 3 december een mail.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef koemleit het volgende:kan iemand gewoon ff duidelijk een overzicht posten van de evt. Kosten die bij welk abbo horen en die ik wanneer en hoe moet voldoen?
Dat is er niet echt. Je wordt benaderd door een moderator als men je er klaar voor acht.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef koemleit het volgende:kan iemand gewoon ff duidelijk een overzicht posten van de evt. Kosten die bij welk abbo horen en die ik wanneer en hoe moet voldoen?
Dat is inderdaad wel een goeie indicatie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:41 schreef Kanjer het volgende:
Je krijgt vanzelf rond 3 december een mail.
Basis is 185 euro per jaar, brons, zilver en gold weet ik niet uit mijn hoofd omdat dat ieder jaar omhoog gaat, staat aangegeven in de mail, klik alleen niet op de verkeede link, anders zit je voor een jaar aan GOLD vast terwijl je dat misschien niet wil.
Dan is wel nog een vraagje van belang. Maak je met zijn tweeën gebruik van je account?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef koemleit het volgende:kan iemand gewoon ff duidelijk een overzicht posten van de evt. Kosten die bij welk abbo horen en die ik wanneer en hoe moet voldoen?
Precies. Sprak laatst een user die zijn vriendin er dagelijks gebruik van liet maken. En uiteraard werd dat gedetecteerd door de fsd (fok stijl detector). Dan heb je dus gelijk een boete en een ban te pakken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:42 schreef Bayswater het volgende:
Dan is wel nog een vraagje van belang. Maak je met zijn tweeën gebruik van je account?
Zijn ze daar nog over aan het vergaderen? en zitten ze, net als vorig jaar, weer met zijn allen op Isla Mrgarita?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:42 schreef Kogando het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goeie indicatie.
En verder is het op 3 december natuurlijk wel even afwachten of de modjes het er over eens zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde zou doen als ik de kans had.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef Kanjer het volgende:
Zijn ze daar nog over aan het vergaderen? en zitten ze, net als vorig jaar, weer met zijn allen op Isla Mrgarita?
Snap dat niet he? je kan hier toch ook vergaderen?
Dus feitelijk kan er niemand op behalve de GOLD members, of zelfs alleen de PLATINA members?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef Spyronius het volgende:
Aangezien de vorige posters een beetje vaag zijn, heb ik het ff opgezocht, ook een van de privileges van een goud lidmaadschap, je krijgt namlijk een goed overzicht opgestuurd van waar welke pagina's staan.
Brons abonnement
Toegang tot de frontpage en de fora, met mogelijkheid tot posten, maar mensen met zilver of goud hebben voorrang ten tijden van server overloading.
Prijs 9,95 per maand.
Zilver abonnement
Toegang tot de frontpage en de fora, met mogelijkheid tot posten, maar mensen met goud hebben voorrang ten tijden van server overloading. Daarnaast ook eigen fok.nl email adres met mailbox van 2 GB.
Prijs 14,95 per maand.
Goud abonnement
Alles van voorgaande abonnementen, inclusief rechtsbijstand van nederlands beste advocaat, daarnaast ook nog 500mb ruimte op webserver voor persoonlijke website.
Prijs 24,95 per maand.
Jij hebt zeker dat illustere platinum abonnement, want dat zie ik echt niet staan, geen wonder dat ik nooit wat winquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
je vergeet te vermelden dat je dan ook reclame free bent en altijd voorrang hebt op fok! fp prijsvragen
Ja dat heeft Danny zo geregeld, kan er ook niets aan doen, maarja mensen die meer betalen hebben altijd voorrang, gelukkig niet op de SP gestemd, anders was dat misschien ook wel verranderd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus feitelijk kan er niemand op behalve de GOLD members, of zelfs alleen de PLATINA members?![]()
Het schijnt dat je minstens tot de Illuminatie moet behoren wil je kans maken om een PLATINA membership te kunnen kopen..quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:52 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Jij hebt zeker dat illustere platinum abonnement, want dat zie ik echt niet staan, geen wonder dat ik nooit wat win![]()
Heb jij nooit die link gekregen van die webcam feed van Y? Elke avond hoor, als bram weer eens over moet werken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn hier eigenlijk ook mensen die in natura betalen?
Ik denk Bram aan Yquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn hier eigenlijk ook mensen die in natura betalen?
Moet ik toch eens even in de history gaan kijkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb jij nooit die link gekregen van die webcam feed van Y? Elke avond hoor, als bram weer eens over moet werken.
ja idd ik typte te snelquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is het toch echt Y aan Bram, je kent Y toch?
Wie is Ivonne?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook gekeken wie de man van Ivonne is? Bram Moskovitz dus, dus veel succes met je advocaat
He dat was een tiepvout, moet natuurlijk Yvonne zijn, maar je mag dat niet te vaak zeggen, anders kom je in de hel terechtquote:
Die zitten weer te vergaderen in Isla Margarita.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:08 schreef Spyronius het volgende:
Hmm valt me trouwens op dat er nog steeds geen mod in dit topic heeft gereageerd.
Ach ze zullen wel met elkaar in overleg zijn, misschien mag ik dan eindelijk de mogelijkheid krijgen voor dit illustere platinum abonnement
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:07 schreef thinborderfloat het volgende:
Laat me eens raden; ik ben zeker de enige waarbij maandelijks dubbele abonnements-afschrijvingen van FOK! plaatsvinden... NoFI B & Y.![]()
Maak je er waarschijnlijk met zijn 2en gebruik van.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:07 schreef thinborderfloat het volgende:
Laat me eens raden; ik ben zeker de enige waarbij maandelijks dubbele abonnements-afschrijvingen van FOK! plaatsvinden... NoFI B & Y.![]()
En die nueckt met Brammetje gladflikker? Zo zo..quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
He dat was een tiepvout, moet natuurlijk Yvonne zijn, maar je mag dat niet te vaak zeggen, anders kom je in de hel terecht
Hmm, dat kan de oorzaak zijn ja,quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Maak je er waarschijnlijk met zijn 2en gebruik van.
Is verboden he?
Nee, eerst de rekening nog voldoenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS!!
nog langer niet nog langer nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS!!
Gewoon ff je onderschrift weghalen, mag je wellicht voor 1 betalen.quote:Op zondag 26 november 2006 03:02 schreef koemleit het volgende:
hmmmm. Nja ik wacht wel gewoon 3 dec af. En als je met z'n 2en bent moet je dan dubbel betalen of krijg je dan "groepskorting"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |