Gaat je niet lukken, dat hebben er al meer gedaan, je bent accoord gegaan met de regelgeving alhier, dat jij dan niet eerst het regelement leest.... tsja...quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja niemand dus!!! mocht er een aanmaning ofzo komen zet ik er m'n advocaat op.!!!!
Wel meer. Er zijn veel meer mensen die bijvoorbeeld het PM gebruiken. Betwijfel of het kloongebruik binnen het PM een erg groot aandeel heeft.quote:
Oeioeioeioeioei.... Yvonne, het Y woord... voor je het weet heb je een ban...quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook gekeken wie de man van Ivonne is? Bram Moskovitz dus, dus veel succes met je advocaat
Hmm jij zit zeker bij Danny vaak onder de tafel, ik ken Danny ook, maar korting ho maarquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Tjah, de eerste maand is gratis.
Ikzelf betaal maar 10 euro per kwartaal omdat ik Danny erg goed ken
Vriendjes politiek, daar baal ik toch zo van.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Tjah, de eerste maand is gratis.
Ikzelf betaal maar 10 euro per kwartaal omdat ik Danny erg goed ken
Naja hopelijk heb je het leuk hier op Fok gehad, want niet betalen is ook geen frontpage meer.quote:
Koemleit je begrijp het nog niet helemaal?quote:
Ik heb het inmiddels achter aangegeven.quote:
Welkom op internet, waar een handtekening niets meer waard is.quote:
waar dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Koemleit je begrijp het nog niet helemaal?
Je hebt geaccepteerd te betalen.
Ach, zo naief waren we toch allemaal in het begin?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Koemleit je begrijp het nog niet helemaal?
Je hebt geaccepteerd te betalen.
Ja als je een spel installeerd zie je toch ook de algemene voorwaarden maar een keer, net zoals het registreren hier op Fok, je ziet het een keer accepteerd het en daarna helaas pindakaas, had je het maar moeten uitprintenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar dan?
ik zit te kijken maar vind het nog steeds nergens
Klopt is ook zo fijn net voor 5 de van december, dag geld voor kadotjequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef Trigalti het volgende:
Bij het activeren van je account koemleit.. Wacht maar even op je mailtje..
Jongens, mailtje was de 3e van december? Of wat was het?
Nee, ze hebben het heel goed verstopt, in een hoop geleerde wetsartikelentaal, heeft Y gedaan en daar wil je geen ruzie mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar dan?
ik zit te kijken maar vind het nog steeds nergens
Volgens mij wel, vlak voor de feestdagen zodat je nog niet al je geld opgemaakt hebt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef Trigalti het volgende:
Bij het activeren van je account koemleit.. Wacht maar even op je mailtje..
Jongens, mailtje was de 3e van december? Of wat was het?
Danny is geen tukker.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
vastgesteld op ¤9,50 per 2 maand Fok!,
;-)quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:14 schreef Trigalti het volgende:
Baukel is gebanned. Soortgelijk topic als dit toen.
Hij wilde ook niet betalen..
Alleen zijn dit nog de oude prijzen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Contributie: vastgesteld op ¤9,50 per 2 maand Fok!, blijft constant servers verbeteren upgraden.
Daarom krijg je het eerste kwartaal om kennis te maken met Fok!. 2 weken voordat je gratis lidmaadschap afloopt, zal je op de hoogte worden gesteld d.m.v. een e-email.
Je kan ook een telefoon nummer sturen naar: Forum@fok.nl, en er zal spoedig contact worden opgenomen door onze financiële administratie
staat duidelijk in de Policy
Weet iemand of hij nog wel die 5 jaar abbo kosten heeft moeten betalen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:14 schreef Trigalti het volgende:
Baukel is gebanned. Soortgelijk topic als dit toen.
Hij wilde ook niet betalen..
aan de drank gegaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Achja!! Baukel.... wat is er van hem gekomen?
185 euro per maand omdat ie dit jaar FOK sneller heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef Trigalti het volgende:
IS dat zo??? Hoeveel is het nu dan :|?
Heb je zeker een paar waarschuwingen gehad, dan gaan ze er meer bovenop zitten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Waarom betalen jullie dit per 2 maanden en ik per maand?
ben jij ff genaaid, ik betaal maar 25 per maandquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
185 euro per maand omdat ie dit jaar FOK sneller heeft gemaakt.![]()
Ik moet het ook contant aan de deur betalen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Heb je zeker een paar waarschuwingen gehad, dan gaan ze er meer bovenop zitten.
Alle emoties kwamen weer even boven, door tranen in mijn ogen een typfoutje gemaakt, per jaar natuurlijk anders zou het best duur zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ben jij ff genaaid, ik betaal maar 25 per maand
hmmm oke, dan ben ik vast de enige met gratis toegang ...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een mailtje!
neuk en Yquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef koemleit het volgende:
Wie de neuk is die Y waar ze het de hele tijd over hebben?
Yvonne, de vrouw van Bram.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef koemleit het volgende:
Wie de neuk is die Y waar ze het de hele tijd over hebben?
Ah jij bent de kloon van Bram dus, goed om te wetenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm oke, dan ben ik vast de enige met gratis toegang ...
Zo, dat was schrikken, dan wil je wel betalen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik moet het ook contant aan de deur betalen.
Handje contantje aan Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |