SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Mja, ik vond dat blousje een beetje lelijk om zijn lijf.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Hij was niet goed maar die jury is nu wel heel grof... met zijn looks was niks mis.... hij zong alleen een compleet verkeerd nummer
De jury is het gewend hoor. En zijn zelf ook hard.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef imago het volgende:
Noujaaaaazeg. Dat je afgewezen bent OK, maar als ik zijn ouders was schaamde ik me rot om dat taalgebruik... Of ben ik nou ouderwets?
Volgens mij schaamden zn ouders zich ook welquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef imago het volgende:
Noujaaaaazeg. Dat je afgewezen bent OK, maar als ik zijn ouders was schaamde ik me rot om dat taalgebruik... Of ben ik nou ouderwets?
Vind je het gek dat hij homo is als je ouders zo over je doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Vivi het volgende:
Mama: "Hij straalt een en al liefde uit, vanaf de dag dat hij is geboren"...
Ik heb ook geen medelijden met de juryquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De jury is het gewend hoor. En zijn zelf ook hard.
Z'n zang was redelijk, maar niet goed.
Dat was ook het eerst waar ik aan dacht toen ik die zag, na Mitchell gezien te hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Vraag me eigenlijk af wanneer zijn vader uit de kast komt.
Zou het dan toch erfelijk zijn?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat was ook het eerst waar ik aan dacht toen ik die zag, na Mitchell gezien te hebben.
Ik krijg een melding van WMP 11 dat er een component geupgrade moet worden wat vevolgens niet lukt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
voornaam: Mitchell Zwart
leeftijd: 16
lokatie: Nijkerk 07-10
kandidaat nr.: 00932
songtitel: Come On Over
artiest: Christina Aguilera
Zn originele auditie
Op de een of andere manier krijg ik die link niet open.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
voornaam: Mitchell Zwart
leeftijd: 16
lokatie: Nijkerk 07-10
kandidaat nr.: 00932
songtitel: Come On Over
artiest: Christina Aguilera
Zn originele auditie
Ik vond hem wel wat beter dan een paar lui die wel zijn doorgelaten...quote:Op maandag 27 november 2006 14:56 schreef Natalie het volgende:
En dan beweert ie nog dat ie kan zingen, he
quote:Mitchell toont berouw
Mitchell kwam uitgebreid aan bod in de aflevering over de audities in Nijkerk. Hij liet zich in niet mis te verstane bewoordingen uit over de jury van X FACTOR. Hoe kijkt Mitchell zelf terug op deze uitzending?
Verschrikkelijk
Mitchell keek met de zijn ouders naar de uitzending: “Met name mijn moeder vond het verschrikkelijk. De manier waarop zij overkwam op televisie is totaal niet zoals mijn moeder in het echt is. Maar wat zij het meest belachelijk vond is de reactie van de jury op mijn auditie.”
Tijd om te groeien
Ook Mitchell heeft nog steeds helemaal geen begrip voor het commentaar van de jury: “Als Marianne zegt dat ik niet kan zingen, niet kan dansen en dat ik nooit een zanger zal worden, dan snap ik dat niet. Ik ben pas 16. Er zijn ook mensen van 65 die nog artiest zijn. Er kan dus nog van alles met me gebeuren. Henkjan begrijp ik nu wel wat beter: Achteraf gezien had ik misschien inderdaad beter niet een lied van Christina Aguilera kunnen zingen.”
Excuses
Is er veel met Mitchell gebeurd na zijn optreden in X FACTOR? “Ja, ik heb een interview met Giel Beelen gehad, en op school en in het dorp krijg ik ontzettend veel reacties, waarvan de meeste positief. Ik zie zelf ook wel in dat ik me niet zo had moeten laten gaan. Het is goed dat ik van me af heb gebeten. Maar ik deed het op de verkeerde manier. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd mijn excuses aan te bieden aan Marianne. Misschien komt dat er nog eens van.”
quote:De internetredactie vroeg de kandidaten: ‘met wie zou jij graag een duet op willen nemen?’
Dit zijn hun antwoorden:
Mitchell:
Hind, omdat ik veel bewondering voor haar heb. Ze stak eruit tussen de anderen bij Idols. Je hoort weinig van haar op MTV en TMF, maar laatst heeft ze nog het Wilhelmus gezongen bij een voetbalwedstrijd. En zij is nog steeds zangeres, terwijl Raffaëla er nu al uit lijkt te liggen. Hind treedt nog regelmatig op. Jamai is ook wel ver gekomen, maar dan in de musicalwereld. Niet op de manier die hij voor ogen had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |