SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Mja, ik vond dat blousje een beetje lelijk om zijn lijf.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Hij was niet goed maar die jury is nu wel heel grof... met zijn looks was niks mis.... hij zong alleen een compleet verkeerd nummer
De jury is het gewend hoor. En zijn zelf ook hard.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef imago het volgende:
Noujaaaaazeg. Dat je afgewezen bent OK, maar als ik zijn ouders was schaamde ik me rot om dat taalgebruik... Of ben ik nou ouderwets?
Volgens mij schaamden zn ouders zich ook welquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef imago het volgende:
Noujaaaaazeg. Dat je afgewezen bent OK, maar als ik zijn ouders was schaamde ik me rot om dat taalgebruik... Of ben ik nou ouderwets?
Vind je het gek dat hij homo is als je ouders zo over je doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Vivi het volgende:
Mama: "Hij straalt een en al liefde uit, vanaf de dag dat hij is geboren"...
Ik heb ook geen medelijden met de juryquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De jury is het gewend hoor. En zijn zelf ook hard.
Z'n zang was redelijk, maar niet goed.
Dat was ook het eerst waar ik aan dacht toen ik die zag, na Mitchell gezien te hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Vraag me eigenlijk af wanneer zijn vader uit de kast komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |