Is Russische ook goed?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef Robocock het volgende:
En, wie van jullie hebben er nog Praagse tienersletjes uit elkaar getrokken?![]()
![]()
Gij onwetende!quote:Op zondag 26 november 2006 01:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde![]()
U want to fuck![]()
Is het enige wat ze kunnen![]()
![]()
Jooooooooooh!quote:Op zondag 26 november 2006 01:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik weet meer dan je denkt![]()
Russische sletjes zitten overal in europa hoor![]()
![]()
Dit jaar was dat (nu al) de andere Spartaquote:Op zondag 26 november 2006 02:07 schreef twi het volgende:
Nouja, vorig jaar was Sparta uit de meest beroerde wedstrijd van het jaar.
dat heb ik dus ook al heel lang ja. Sparta moet gewoon 7-0 worden.quote:Op zondag 26 november 2006 02:07 schreef twi het volgende:
Nouja, vorig jaar was Sparta uit de meest beroerde wedstrijd van het jaar. Maar het wordt eens tijd om gewoon met grote cijfers te winnen. Ik word er gloeiend ziek van dat PSV met twee vingers in de neus met 5,6,7-0 wint en wij met kutvoetbal nipt 2-0 winnen van dat soort ploegjes.
@1000000quote:Op zondag 26 november 2006 02:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook al heel lang ja. Sparta moet gewoon 7-0 worden.
quote:Op zondag 26 november 2006 02:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Goed dat je niet door dat politie gedoe bent gegaan, die gene die dat wel deed was meteen verdwenen in een busjequote:Op zondag 26 november 2006 02:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
quote:Perez excuseert zich voor racisme
25 november 2006, 17:59
Door: Reon Boeringa
Kenneth Perez heeft spijt van zijn racistische opmerking tegen grensrechter Siebert. Perez noemde Siebert tijdens Ajax-Twente 'kankerneger'. "Ik schaam me diep voor mijn uitlatingen en bied de heer Siebert mijn oprechte excuses aan", aldus de Deen.
"De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta", vervolgt Perez op de site van zijn club.
Hugo Borst publiceerde de uitlatingen van Perez in zijn vaste column in het AD vanmorgen. Perez reageerde vol schaamte in dezelfde column: "Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht."
De KNVB heeft bekendgemaakt een onderzoek in te stellen naar de uitlatingen van Perez.
Kut, Perez speelt.quote:Op zondag 26 november 2006 12:04 schreef twi het volgende:
Mooi, Perez speelt.
Kut, Lindenbergh speelt.
Zal je zien dat Lindenbergh een hattrick scoort en Perez na 25 minuten gewisseld wordt voor z'n slechte spelquote:Op zondag 26 november 2006 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kut, Perez speelt.
Mooi, Lindenbergh speelt.
en hugo borst zoekt altijd iets om een ajacied de grond in te trappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |