Klinkt als een normale manquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vla in de keukenkastje zetten, zich onder laten schijten door vogels, stoer bacardi 151 drinken en de volgende dag brak zijn, stoer bier drinken en half in het douche putje kotsen, een auto met 8 km per uur total loss rijden.
Je bedoelt, Zij lacht jou ook altijd uit als jij denkt dat zij bij een vriendin is, maar ze dan bij mij is.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik lach er ook altijd uit, als ze denkt dat ik jou ben :p
Blokker in Den Helder is sowieso prutquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Qwea het volgende:
Ja, oeps
"Ja hoi met Qwea. Ik ben op zoek naar die witte lampjes voor op de tafel van jan des bouvrie. In Emmen waren ze niet meer, maar volgens hun hadden jullie nog wel wat."
-Ehm? Lampjes?
"Ja die witte vierkante. Ze zijn er ook in het geel en blauw"
-Dan moet u Blokker het bedrijf hebben, ik ben meneer A. Blokker. Blokker het bedrijf gaat om 13 u open.
"Met mond vol tanden staat. Ehm, oeps. Nou dan bel ik die wel. Sorry!!!"!
Aan die reactie te merken is ze dan in ieder geval niet de enige.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
Had ik haar van de week praktisch wijsgemaakt dat je op een parkeerschijf moet instellen wanneer je weggaat en dat de parkeerwachten kijken of je de tijd die op dat ding staat hebt overschreden, zo moest ze zojuist even naar de Blokker bellen.
Zij zo naar de telefoongids en blokker, den helder intikken. Gaat ze de eerste hit gewoon bellen.
"ja ik vroeg me af of jullie die end ie tafellampjes nog hebben?"
"dan moet je om 1 uur met het bedrijf blokkergaan bellen, ik ben meneer Blokker"
Heeft ze gewoon het huistelefoonnummer van ene A. Blokker gepakt
Zoiets simpels wordt vaak vergeten. Een paar dagen terug gaf ik iemand opdracht om computers aan te gaan sluiten. Ze was echter niet zo technisch zei ze, maar na een tijdje kwam ze toch terug dat ze alles had aangesloten maar dat haar beeldscherm het niet deed. Ze was dus inderdaad vergeten om de stekker in het stopcontact te steken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ja, niet dus... En dat wilt dan IT gaan doenIk snap wel dat helpdeskmedewerkers altijd eerst vragen of alle stekkers er wel inzitten
Ondergetekende plast zittend.quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef SlimShady het volgende:
dude
Maar dat is zo standaard dat je dat dus als eerste "vergeet".quote:! apparaten werken toch op stroom? daar let je dus eerst op vóór je het ding aanzet.
Bijna nooit. Er zitten ook maar een paar knoppen op, dus dan kijk je vanzelf al of de stekker er in zit.quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef SlimShady het volgende:
heb je dat ook met stofzuigers? op die knop blijven rammen "HIJ DOET UT NNIE!!!!"
Ik moest lachen.quote:Ik; kunnen ze nog even gekke stemmetjes doen voordat ze de pijp uitgaan...
zelf verzonnen zeker? Theo Maassen maakte ook een x zo'n grap die hier erg op leekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik had ook een keer een blonde vriendin, en ik had zin in sex, maar ik had geen condooms bij me
Dus zij maakte zich zorgen dat ze zwanger kon raken als we het zouden doen. Toen zei ik dat ik de volgende dag een morning-after condoom om zou doen en toen vond ze het goed![]()
Klopt. Níet zelf verzonnen, dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:15 schreef MrnXdK het volgende:
[..]
zelf verzonnen zeker? Theo Maassen maakte ook een x zo'n grap die hier erg op leek
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef beverton het volgende:
mag mikeymo en zijn topic dat de hele tijd gekickt worden afsterven?
Ik werk in een supermarkt, 't zal goed daaraan kunnen liggen, maar wij hebben iemand wijsgemaakt dat er echt een perron 9 1/4 (o.i.d.) was als in Harry Potter.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb wat collega's die je zo alles wijs kunt maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |