Ik had haar vorige week nog eventjes, ..quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:43 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn vriendin is zo blond he, van nature... Hebben jullie dat nou ook?
Och, ik vind 't wel schattig dat iemand die zo'n grote muil altijd en overal heeft zo schattig naief isquote:
het zijn verdomme leugens!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och, ik vind 't wel schattig dat iemand die zo'n grote muil altijd en overal heeft zo schattig naief is
Gebruik volgende keer dit soort woorden niet meer wilje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef IkWilbert het volgende:
...intellegentie...
dit vind ik eigenlijk wel schattigquote:ik zo tegen haar; hey, als het straks gaat vriezen zullen we dan naar Texel schaatsen.
- Naar Texel? Maar zo hard vriest het toch nooit.
Tuurlijk wel, als de sloten dichtliggen dan de zee ook.
- Oh ja, dat kan helemaal niet, want dat is toch zout water dat bevriest niet.
Ja, en al die ijsbergen dan die zijn echt niet gemaakt van zoet water hoor, de zuidpool is toch ook een groot bevroren watervlak...
Maar ze heeft dus wel een eigen persoonlijkheid? Of zeg jij ook welke kleren ze leuk vindt, wat ze wilt eten en welke opleiding ze graag zou willen volgen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
Een tijd geleden voedde ik haar ook weer een hoop bullshit:
Lieverd, wat zat je vannacht nou te lullen in je slaap? Iets over een rode bal.
- Huh?
Ja je was je rode bal kwijt en daar was je naar op zoek. Dat doe je wel vaker...
- Ooooh wat stom ja...
Gaat ze een tijdje later net doen alsof ze slaapt en om dat te illustreren mompelt ze "m'n bal ik zoek mijn bal"
best lief dan ook wel weer
Ja! zo was ze gister ook bij mij jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:43 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn vriendin is zo blond he, van nature... Hebben jullie dat nou ook?
Je hebt m'n ex gevonden! Gefeliciteerd! ;-)quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:43 schreef MikeyMo het volgende:
...........
Ach.... als je maar gelukkig bent met haarquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
- Huh?
Ja je was je rode bal kwijt en daar was je naar op zoek. Dat doe je wel vaker...
- Ooooh wat stom ja...
Gaat ze een tijdje later net doen alsof ze slaapt en om dat te illustreren mompelt ze "m'n bal ik zoek mijn bal"
Niet vergeten om een fles helium mee te nemen.quote:Op zondag 26 november 2006 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Je kan veel beter onder Texel doorzwemmen in de zomer Qwea, dat is leuker dan er naar toe schaatsen. Ik denk dat Razor je wel er wat meer over kan vertellen.
Ja ze is echt aandoenlijjk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
- Huh?
- Ooooh wat stom ja...
nee dit is een: "kijk-mij-is-met-mijn-vlindermes-pimpen"quote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat wil je nou met dit topic? Je piemel strelen omdat jij stoerder bent dan je vriendin? Heel hard de man zijn door te laten zien dat je fan-tas-tische () grappen maakt?
Dat jij niet vies bent van eigengeilerij en dat Qwea een dommig wicht is weet heel het forum al, en nu?
Schop ONZ.
eigengeilerij rulez de pan uitquote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat wil je nou met dit topic? Je piemel strelen omdat jij stoerder bent dan je vriendin? Heel hard de man zijn door te laten zien dat je fan-tas-tische () grappen maakt?
Dat jij niet vies bent van eigengeilerij en dat Qwea een dommig wicht is weet heel het forum al, en nu?
Schop ONZ.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:43 schreef MikeyMo het volgende:
Gister zaten we World Trade Center te kijken met Nicolas Cage. Zegt ze zo als de politieagenten hun zuurtsofflessen op hun rug doen;
Hey Mike, wat zit daar nou in die flessen?
Ik: helium
Oh ja. Wat moeten ze nou met helium in die flessen dan?
Ik; kunnen ze nog even gekke stemmetjes doen voordat ze de pijp uitgaan...
was ze weer pissig
die bestaan dus gewoonquote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Helicopters met schietstoelen...
Leer eerst eens een username spellenquote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat Qwea niet bestaat en gewoon een kloon is van MickeyMo. Als 'ze' dat niet is dan moet ze het nu uitmaken met MickeyMo. Vieze naaierd.
Wij hadden in onze klas ook zo iemand die alles geloofde wat je vertelde maar die lieten we nooit voor lul staan als ie 't verder wou gaan vertellen. (D.w.z. aan het eind van de grap vertelden we gewoon dat 't niet waar was.) Maar we hebben 'm wel veel schitterende dingen aan kunnen praten. Straaljagers die duizend kilometer per uur achteruit vliegen.Helicopters met schietstoelen... BigMacs waar je slanker van wordt.
Dat als je genoeg helium inademt, je kunt zweven.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |