Geen idee, maar de kans dat het een keer voorbij gekomen is lijkt me vrij groot.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:26 schreef maril het volgende:
Ik wil ff iets zeggen men is al een geruimen tijd bezig geweest met de prono, dit is geen kritiek alleen een optie , is het wel eens een optie geweest om alleen de nummer 1 te doen?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee, maar de kans dat het een keer voorbij gekomen is lijkt me vrij groot.
Lees jij de topics even allemaal terug.
Shit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:57 schreef Mirri het volgende:
Jaaaaa de loting voor morgen is bekend![]()
Loting!
Christine is er ook bij![]()
![]()
World Cup sprint in Harbin (China).quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef Mirri het volgende:
Wat is er volgende week?
dat onbekend is wie meedoen en wie niet, daar heeft toch iedereen evenveel last van gehad? De ene gokt beter dan de ander, gelukjes. Hoort erbij. Deze doet gewoon mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
ik stel voor deze week er helemaal uit te strepen, niet representatief en op het moment van de deadline was het onbekend wie er wel en niet meedoen. Het opnieuw inleveren van de prono zal betekenen dat sommige mensen dat vergeten/te laat zien en daardoor punten verliezen
Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat dat natuurlijk alleen kan als IEDEREEN het wil. Maar dat staat buiten kijf lijkt me.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:34 schreef MiLalaa het volgende:
Zo, wat een gekibbel in het vorige topic.
Ik dacht dat de deadline 11.00 vrij helder was. Staat altijd mooi in een post van BVO onderstreept en vet.
Neemt niet weg dat ik best vind dat Mirri's en Vaduz' wijzigingen nog mee mogen tellen deze keer. Enige coulance kan geen kwaad. Maar wanneer deelnemers dan een tweede keer weer te laat zijn, kan BVO strenger zijn. Het is aan BVO, hij is de juryDus later inleveren lijkt mij op eigen risico, een risico wat ik niet neem
![]()
(halleluja)
Maar Mirri's plan om de deadline nu ineens naar morgen te verschuiven nu de loting bekend is, vind ik totaal geen goed plan. Er zijn misschien ook mensen dit weekend niet aanwezig, waren netjes op tijd met invullen, en dan mag er ineens veranderd worden, nee dat kan nu niet meer.
Vanaf volgende week een NOG dichtgetimmerde deadline, en dan gewoon weer leuk pronootjes inleveren.
Mijn prono is volgens mij ook weer bagger ditmaal maar och, ik kan een minder weekend wel aan![]()
Toch vind ik het jammer dat de prono gebaseerd is op gelukjes. De een gokt beter dan de ander? Ik gok mijn prono nooit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat onbekend is wie meedoen en wie niet, daar heeft toch iedereen evenveel last van gehad? De ene gokt beter dan de ander, gelukjes. Hoort erbij. Deze doet gewoon mee.
Komop, niet te serieus allemaal, en zoals Brahi zei, BVO wint toch wel![]()
Waarom zouden we dit weekend schrappen? Er zullen wel meer wedstrijden komen waarvoor mensen zich afmelden. Dat hoort erbij en over het seizoen genomen zal het iedereen even veel punten kosten als opleveren. We hebben een wedstrijd, we hebben deelnemers. Klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
ik stel voor deze week er helemaal uit te strepen, niet representatief en op het moment van de deadline was het onbekend wie er wel en niet meedoen. Het opnieuw inleveren van de prono zal betekenen dat sommige mensen dat vergeten/te laat zien en daardoor punten verliezen
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waarom zouden we dit weekend schrappen? Er zullen wel meer wedstrijden komen waarvoor mensen zich afmelden. Dat hoort erbij en over het seizoen genomen zal het iedereen even veel punten kosten als opleveren. We hebben een wedstrijd, we hebben deelnemers. Klaar.
Wat moet je dan als toekomstig criterium voor schrappen nemen? Dat een topper als Sven niet meedoet? Of drie Canadezen? Ik zeg: vasthouden aan de bestaande systematiek. Dat is al moeilijk genoeg![]()
Ok, ok, ik hou mijn mond wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Arcee heeft bijvoorbeeld geen canadese dames opgesteld. Ik neem aan data dat bewust gedaan is om eventuele afwezige te voorkomen. Als we het nu gaan schrappen wordt hij in mijn ogen meer benadeeld dan andere.
Daarom gewoon zo houden.
En we geven er gewoon weer een geheel nieuwe draai aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
ik vind dat we Konrad als deelenemer moeten schrappen
en de uitslag van vorige week
Laten we voortaan de deelnemerslijsten voorspellen. Zonder deadline!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En we geven er gewoon weer een geheel nieuwe draai aan
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
ik vind dat we Komrad als deelenemer moeten schrappen
en de uitslag van vorige week
Mijn prono voor het aantal punten dat ik morgen haal op de 1500 m is 12 punten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef Remzz het volgende:
De kans dat je daar een 100% score mee haalt is dan wel groot![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
Wat een onzin. Het is al vrij makkelijk om 5 schaatsers te vinden voor een prono en eigenlijk gaat 't vooral om de volgorde binnen de top 5, dus het is eigenlijk wel leuk dat het nu een keer moeilijker is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
ik stel voor deze week er helemaal uit te strepen
Moeilijker? Als ik had geweten dat de halve deelnemerslijst er niet zou zijn wel ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is al vrij makkelijk om 5 schaatsers te vinden voor een prono en eigenlijk gaat 't vooral om de volgorde binnen de top 5, dus het is eigenlijk wel leuk dat het nu een keer moeilijker is.
Dat had je toch kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef Mirri het volgende:
Moeilijker? Als ik had geweten dat de halve deelnemerslijst er niet zou zijn wel ja.![]()
Mij had het ook best leuk geleken om een volstrekt onbekende op plaats 5 te zetten, jammer dat het niet eerder bekend was.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Laten we voortaan de deelnemerslijsten voorspellen. Zonder deadline!![]()
Dat zou een nieuwe draai zijn.![]()
BVO vertegenwoordigt juist de gematigde lijn, die zoveel mogelijk wil meedenken met ons, zoekt naar oplossingen en deze aan ons voorlegt. Dus de opmerking over de trias politica vind ik niet echt gepast.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef komrad het volgende:
Wat een discussie op een simpel voorstel om aan het gekibbel een einde te maken
Mij maakt het allemaal niet uit, ik neem het toch niet al te serieus dus BVO, welke in zijn eentje de trias politica vertegenwoordigd, spreekt u uit.
Daar heeft iedereen evenveel last vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Moeilijker? Als ik had geweten dat de halve deelnemerslijst er niet zou zijn wel ja.![]()
Mij had het ook best leuk geleken om een volstrekt onbekende op plaats 5 te zetten, jammer dat het niet eerder bekend was.
Da's wel een bezwaar, bij de wielerprono weet je meestal een week van te voren al wel wie er ongeveer meedoen, bij het schaatsen staat pas een dag voor de wedstrijd de deelnemerslijst op internet.quote:Weet je wat ik vind:
Ik vind dat het de schuld is van de Essent ISU worldcup!!!!Moeten ze de deelnemers maar bekendmaken, zodat we niet hoeven te wachten op een loting, ja!
![]()
Zij behoren rekening te houden met de prono en de deelnemers!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |