Geen idee, maar de kans dat het een keer voorbij gekomen is lijkt me vrij groot.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:26 schreef maril het volgende:
Ik wil ff iets zeggen men is al een geruimen tijd bezig geweest met de prono, dit is geen kritiek alleen een optie , is het wel eens een optie geweest om alleen de nummer 1 te doen?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee, maar de kans dat het een keer voorbij gekomen is lijkt me vrij groot.
Lees jij de topics even allemaal terug.
Shit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:57 schreef Mirri het volgende:
Jaaaaa de loting voor morgen is bekend![]()
Loting!
Christine is er ook bij![]()
![]()
World Cup sprint in Harbin (China).quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef Mirri het volgende:
Wat is er volgende week?
dat onbekend is wie meedoen en wie niet, daar heeft toch iedereen evenveel last van gehad? De ene gokt beter dan de ander, gelukjes. Hoort erbij. Deze doet gewoon mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
ik stel voor deze week er helemaal uit te strepen, niet representatief en op het moment van de deadline was het onbekend wie er wel en niet meedoen. Het opnieuw inleveren van de prono zal betekenen dat sommige mensen dat vergeten/te laat zien en daardoor punten verliezen
Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat dat natuurlijk alleen kan als IEDEREEN het wil. Maar dat staat buiten kijf lijkt me.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:34 schreef MiLalaa het volgende:
Zo, wat een gekibbel in het vorige topic.
Ik dacht dat de deadline 11.00 vrij helder was. Staat altijd mooi in een post van BVO onderstreept en vet.
Neemt niet weg dat ik best vind dat Mirri's en Vaduz' wijzigingen nog mee mogen tellen deze keer. Enige coulance kan geen kwaad. Maar wanneer deelnemers dan een tweede keer weer te laat zijn, kan BVO strenger zijn. Het is aan BVO, hij is de juryDus later inleveren lijkt mij op eigen risico, een risico wat ik niet neem
![]()
(halleluja)
Maar Mirri's plan om de deadline nu ineens naar morgen te verschuiven nu de loting bekend is, vind ik totaal geen goed plan. Er zijn misschien ook mensen dit weekend niet aanwezig, waren netjes op tijd met invullen, en dan mag er ineens veranderd worden, nee dat kan nu niet meer.
Vanaf volgende week een NOG dichtgetimmerde deadline, en dan gewoon weer leuk pronootjes inleveren.
Mijn prono is volgens mij ook weer bagger ditmaal maar och, ik kan een minder weekend wel aan![]()
Toch vind ik het jammer dat de prono gebaseerd is op gelukjes. De een gokt beter dan de ander? Ik gok mijn prono nooit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat onbekend is wie meedoen en wie niet, daar heeft toch iedereen evenveel last van gehad? De ene gokt beter dan de ander, gelukjes. Hoort erbij. Deze doet gewoon mee.
Komop, niet te serieus allemaal, en zoals Brahi zei, BVO wint toch wel![]()
Waarom zouden we dit weekend schrappen? Er zullen wel meer wedstrijden komen waarvoor mensen zich afmelden. Dat hoort erbij en over het seizoen genomen zal het iedereen even veel punten kosten als opleveren. We hebben een wedstrijd, we hebben deelnemers. Klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
ik stel voor deze week er helemaal uit te strepen, niet representatief en op het moment van de deadline was het onbekend wie er wel en niet meedoen. Het opnieuw inleveren van de prono zal betekenen dat sommige mensen dat vergeten/te laat zien en daardoor punten verliezen
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waarom zouden we dit weekend schrappen? Er zullen wel meer wedstrijden komen waarvoor mensen zich afmelden. Dat hoort erbij en over het seizoen genomen zal het iedereen even veel punten kosten als opleveren. We hebben een wedstrijd, we hebben deelnemers. Klaar.
Wat moet je dan als toekomstig criterium voor schrappen nemen? Dat een topper als Sven niet meedoet? Of drie Canadezen? Ik zeg: vasthouden aan de bestaande systematiek. Dat is al moeilijk genoeg![]()
Ok, ok, ik hou mijn mond wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Arcee heeft bijvoorbeeld geen canadese dames opgesteld. Ik neem aan data dat bewust gedaan is om eventuele afwezige te voorkomen. Als we het nu gaan schrappen wordt hij in mijn ogen meer benadeeld dan andere.
Daarom gewoon zo houden.
En we geven er gewoon weer een geheel nieuwe draai aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
ik vind dat we Konrad als deelenemer moeten schrappen
en de uitslag van vorige week
Laten we voortaan de deelnemerslijsten voorspellen. Zonder deadline!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En we geven er gewoon weer een geheel nieuwe draai aan
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
ik vind dat we Komrad als deelenemer moeten schrappen
en de uitslag van vorige week
Mijn prono voor het aantal punten dat ik morgen haal op de 1500 m is 12 punten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef Remzz het volgende:
De kans dat je daar een 100% score mee haalt is dan wel groot![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
Wat een onzin. Het is al vrij makkelijk om 5 schaatsers te vinden voor een prono en eigenlijk gaat 't vooral om de volgorde binnen de top 5, dus het is eigenlijk wel leuk dat het nu een keer moeilijker is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef komrad het volgende:
ik stel voor deze week er helemaal uit te strepen
Moeilijker? Als ik had geweten dat de halve deelnemerslijst er niet zou zijn wel ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is al vrij makkelijk om 5 schaatsers te vinden voor een prono en eigenlijk gaat 't vooral om de volgorde binnen de top 5, dus het is eigenlijk wel leuk dat het nu een keer moeilijker is.
Dat had je toch kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef Mirri het volgende:
Moeilijker? Als ik had geweten dat de halve deelnemerslijst er niet zou zijn wel ja.![]()
Mij had het ook best leuk geleken om een volstrekt onbekende op plaats 5 te zetten, jammer dat het niet eerder bekend was.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Laten we voortaan de deelnemerslijsten voorspellen. Zonder deadline!![]()
Dat zou een nieuwe draai zijn.![]()
BVO vertegenwoordigt juist de gematigde lijn, die zoveel mogelijk wil meedenken met ons, zoekt naar oplossingen en deze aan ons voorlegt. Dus de opmerking over de trias politica vind ik niet echt gepast.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef komrad het volgende:
Wat een discussie op een simpel voorstel om aan het gekibbel een einde te maken
Mij maakt het allemaal niet uit, ik neem het toch niet al te serieus dus BVO, welke in zijn eentje de trias politica vertegenwoordigd, spreekt u uit.
Daar heeft iedereen evenveel last vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Moeilijker? Als ik had geweten dat de halve deelnemerslijst er niet zou zijn wel ja.![]()
Mij had het ook best leuk geleken om een volstrekt onbekende op plaats 5 te zetten, jammer dat het niet eerder bekend was.
Da's wel een bezwaar, bij de wielerprono weet je meestal een week van te voren al wel wie er ongeveer meedoen, bij het schaatsen staat pas een dag voor de wedstrijd de deelnemerslijst op internet.quote:Weet je wat ik vind:
Ik vind dat het de schuld is van de Essent ISU worldcup!!!!Moeten ze de deelnemers maar bekendmaken, zodat we niet hoeven te wachten op een loting, ja!
![]()
Zij behoren rekening te houden met de prono en de deelnemers!![]()
![]()
Dat weet ik nu wel hoor. Daar hebben we het toch al over gehad? Ik zei dit alleen maar met betrekking tot mezelf. Ik zei toch niets over dat het oneerlijk was.quote:Op zondag 26 november 2006 09:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen evenveel last van
De deelnemerslijst is nog niet een dag van te voren bekend, alleen met de wb in Heerenveen. Dan wil ik wel graag weten waar jij hebt gezien dat Rempel en Groves afwezig waren?quote:[..]
Da's wel een bezwaar, bij de wielerprono weet je meestal een week van te voren al wel wie er ongeveer meedoen, bij het schaatsen staat pas een dag voor de wedstrijd de deelnemerslijst op internet.
ik bedoel dat hij de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht in deze vertegenwoordigd en dat hij het daarmee voor het zeggen heeft. Maw beslis gewoon wat we gaan doen, niets meer en niets minderquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
BVO vertegenwoordigt juist de gematigde lijn, die zoveel mogelijk wil meedenken met ons, zoekt naar oplossingen en deze aan ons voorlegt. Dus de opmerking over de trias politica vind ik niet echt gepast.
* Brahimov weet ook wat de trias politica isquote:Op zondag 26 november 2006 10:38 schreef komrad het volgende:
[..]
ik bedoel dat hij de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht in deze vertegenwoordigd en dat hij het daarmee voor het zeggen heeft. Maw beslis gewoon wat we gaan doen, niets meer en niets minder
Heb je de uitslag al gezienquote:Op zondag 26 november 2006 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Nou wat een gezelligheid weer
Go Friesinger, Nesbitt en Anschutz
quote:
Nou dan moet je ten eerste terug naar het vorige topic waar mijn voorspellingen staan en ten tweede, dit is niet het World-cup topicquote:Op zondag 26 november 2006 11:52 schreef Bruce117 het volgende:
Best wel een spoiler !
Zeg dat welquote:Op zondag 26 november 2006 11:52 schreef Bruce117 het volgende:
Best wel een spoiler !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ik bedoel in het algemeen, niet specifiek. Ook in Heerenveen was pas een dag of 2 van te voren de deelnemerslijst bekend, en dat was erg vroeg.quote:Op zondag 26 november 2006 09:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat weet ik nu wel hoor. Daar hebben we het toch al over gehad? Ik zei dit alleen maar met betrekking tot mezelf. Ik zei toch niets over dat het oneerlijk was.![]()
[..]
De deelnemerslijst is nog niet een dag van te voren bekend, alleen met de wb in Heerenveen. Dan wil ik wel graag weten waar jij hebt gezien dat Rempel en Groves afwezig waren?
ik heb er volgens mij 2quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef komrad het volgende:
ik gok dat er bij de 10km niet al te veel punten behaald zijn
nou mirri gelukkig is dit voor jou belabberde weekend voorbijquote:
Zeg dat wel. Hoeveel punten heb jij gehaald?quote:Op zondag 26 november 2006 16:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou mirri gelukkig is dit voor jou belabberde weekend voorbij![]()
geen idee, dat tel ik nooit. Ik wacht rustig BVO's uitslag af. Maar het zal ook niet veel zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 16:35 schreef Mirri het volgende:
Zeg dat wel. Hoeveel punten heb jij gehaald?
Ik zit daar niet mee hoor..quote:Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef maril het volgende:
We krijgen voor straf geen punten. wegens wangedrag.![]()
Volkomen terecht.quote:Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef maril het volgende:
We krijgen voor straf geen punten. wegens wangedrag.![]()
Zo slecht was je helemaal niet, 17 punten, of zo.quote:
Ergens gaat er iets niet helemaal goedquote:Op maandag 27 november 2006 10:03 schreef BVO het volgende:
Wegens tijdgebrek even snel de standen.
1500 meter vrouwen
Bruce117 14
10000 meter mannen
Bruce117 5
Totaal dit weekend
Bruce117 24
Is helemaal niets mis mee zo tussen de schaatsmeisjesquote:
Zo denk ik er eigenlijk ook overquote:Op woensdag 29 november 2006 07:49 schreef MiLalaa het volgende:
Niet mee eens.
Eigenlijk wil iedereen dan dus wachten met zijn prono inleveren tot na de resultaten van dag 1, om zo te kunnen handelen met voorkennis. Echter, dan moet je maar net aanwezig zijn.
Net als met de sprintkampioenschappen. 35.70 en 35.80 wordt bijvoorbeeld 71.50:). Gewoon de beste over zowel de zaterdagrace als de zondagrace tezamen dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
Ik neem trouwens aan dat je het klassement na 2 afstanden bedoeltGemiddelde tijd word wel erg lastig uitrekenen.
Weer niet live.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:33 schreef sturky100 het volgende:
er komt een samenvatting, later in de middag
details:
http://www.medianieuwtjes.nl/content/view/2070/90/
Ik denk dat geen een van die 5 meedoet.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:26 schreef maril het volgende:
1000 meter vrouwen totaal
1 Anni FRIESINGER
2 Ireen WÜST NED
3 Christine NESBITT
4 Kristina GROVES
5 Shannon REMPEL
Zo en ik verander niks meer of ze nu wel of niet meedoen ik heb het gehad met die grilligheid der schaatsers.
pech gehad ik weet niet eens of ik dit seizoen dit blijf doen vind schaatsprono niet zo leuk als wielrenprono, daar waren de lijsten wie wel of niet meedoen een week van te voren bekend,quote:Op donderdag 30 november 2006 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat geen een van die 5 meedoet.
ik vind het vervelend dat ik tot 16.00 beperkt ben in mijn normale bezigheden. geen tt 601, niet op het prono kijken, als het tegenzit staat het ook nog op tt101. dat hou ik niet vol. en vaak hoor je het ook nog op de radioquote:
Misschien is het op het internet, hoelaat begint het? ga ik al die Asiatische zenders langs zo ben ik ook een paar weken terug bij een honkbaltournooi terecht gekomenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ik vind het vervelend dat ik tot 16.00 beperkt ben in mijn normale bezigheden. geen tt 601, niet op het prono kijken, als het tegenzit staat het ook nog op tt101. dat hou ik niet vol. en vaak hoor je het ook nog op de radio
Live was wel handig geweest. Opnemen en als je wakker wordt, met een bak koffie lekker kijken![]()
![]()
Ja, dat maakt het wel minder leuk.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef maril het volgende:
[..]
pech gehad ik weet niet eens of ik dit seizoen dit blijf doen vind schaatsprono niet zo leuk als wielrenprono, daar waren de lijsten wie wel of niet meedoen een week van te voren bekend,
blesurre nagelaten hie moet alles een dag voor de wedstrijd en dan ook nog fingers crost.
wie niet? ben benieuwd wie er als winnaar uit deze loterij komt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik heb weer net overal de plaatsingen verkeerd
Is voor ons maar goed dat je het wel hebt gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:45 schreef BVO het volgende:
Ik verander nu dus echt nooit meer he![]()
.
Beixing Wang en Jenny Wolf omgedraaid en Simionato op de 1000 van 1 naar 3. Nouja, ik ga even tellen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mirri het volgende:
Laat maar, ik doe niet meer mee met de prono..het heeft geen zin meer nu.![]()
Hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken.
Niet weggaan, Mirri! OK je mist een weekend, maar er zijn zoveel prono's te voorspellen, dat je nog genoeg punten kunt halen. Denk aan de Olympische gedachte! Ik zou het iig jammer vinden als je zou afhakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mirri het volgende:
Nee, sorry ik kap er mee...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet weggaan, Mirri! OK je mist een weekend, maar er zijn zoveel prono's te voorspellen, dat je nog genoeg punten kunt halen. Denk aan de Olympische gedachte! Ik zou het iig jammer vinden als je zou afhaken![]()
Beetje flauw Mirri om nu te kappen... ik heb ook een weekend gemist en zo zijn er wel meer.... als je sportief bent blijf je gewoon meedoenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, sorry ik kap er mee...
Wat is de olymische gedachte dan?![]()
geen zin meer? wat is uberhaupt de zin? 't gaat toch gewoon om de lol? en het voor mij eindigen moet lol genoeg opleveren....quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mirri het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, sorry ik kap er mee...
Wat is de olymische gedachte dan?![]()
Dus je blijft?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:53 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het wel heel jammer.
Snellejelle kan het duidelijk niets schelen, zo ben ik nu eenmaal niet.
Misschien dat ik gewoon voor een weekendzege ga ofzo, met het WK afstanden bjivoorbeeld.![]()
Tsja, ik ga nergens heen natuurlijk. Ik zal heus nog wel eens een pronootje geven, als er een leuk weekend is.quote:
Met Cindy.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:28 schreef Mirri het volgende:
Tsja, ik ga nergens heen natuurlijk. Ik zal heus nog wel eens een pronootje geven, als er een leuk weekend is.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
woooow goede resultatenik voelde het vantevoren al. Een derde plaats nogalliefst.
Mirri je kunt niet echt goed tegen je verlies he? Jammer..
Dat is het niet!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
woooow goede resultatenik voelde het vantevoren al. Een derde plaats nogalliefst.
Mirri je kunt niet echt goed tegen je verlies he? Jammer..
lekker dramatisch kind ben je toch af en toe ook he....quote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is het niet!
Ik vind het alleen heel frustrerend voor mezelf. Ik ben iemand die extreem veel structuur nodig heeft, en nu klopt het niet meer, omdat ik deze prono niet heb. Het is niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, gewoon omdat het nu niet meer klopt en dat vind ik zonde.
Uit solidairiteit posy ik volgend weekeinde geen pronoquote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is het niet!
Ik vind het alleen heel frustrerend voor mezelf. Ik ben iemand die extreem veel structuur nodig heeft, en nu klopt het niet meer, omdat ik deze prono niet heb. Het is niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, gewoon omdat het nu niet meer klopt en dat vind ik zonde.
Handig. Daarmee bereiken ze er vooral mee dat ik er niet naar kijk.quote:Op zondag 3 december 2006 10:12 schreef sturky100 het volgende:
ze zullen die uitzendingen wel uitspreiden over de hele middag ivm de kijkcijfers![]()
Ik weet 'tquote:Op zondag 3 december 2006 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lekker dramatisch kind ben je toch af en toe ook he....![]()
Er is niemand dood verder he
Neenee, niet doen Maril! Blijf jij nou gewoon lekker meedoen!quote:Op zondag 3 december 2006 10:26 schreef maril het volgende:
[..]
Uit solidairiteit posy ik volgend weekeinde geen prono![]()
Ik vind de schaaatsprono,s niet zo leuk, moet zo onwijs veel voordoen om 5 schaatsers of schaatsters te vinden die ook daadwerkelijk meedoen, t was een grapje van mij dat ik uit soli niet zou posten de waarheid is dat ik alleen bij andere wedstrijden ga mee doen zoals wk en europees, dan kom je ook makelijker aan schaatsers die meedoen, zoals het nu is vind ik het een bron van ergenis, dus beleef ik er weinig plezier aan, en als ik er geen plezier aan heb maar chagrin dan dooe ik het niet meer, zo ik zal soms mee gaan doen.(WK, EU, sprint ,alround, afstanden.)quote:Op zondag 3 december 2006 10:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neenee, niet doen Maril! Blijf jij nou gewoon lekker meedoen!
Jawel, Mariska Veres.quote:Op zondag 3 december 2006 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lekker dramatisch kind ben je toch af en toe ook he....![]()
Er is niemand dood verder he
May I have your votes pleasequote:Op zondag 3 december 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
Wordt in ieder geval weer heel erg close aan kop, vooral dankzij mijn rotweekend en het hele goede weekend van Arcee.
quote:Op zondag 3 december 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
Wordt in ieder geval weer heel erg close aan kop, vooral dankzij mijn rotweekend en het hele goede weekend van Arcee.
't Weekend dik gewonnen en 20 punten ingelopen op BVO.quote:Op zondag 3 december 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
Algemeen Klassement
01. BVO 216
02. Arcee 214
03. MiLalaa 203
quote:Op zondag 3 december 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
Uitslag prono 500 meter vrouwen
01. Remzz 17
01. snellejelle 17
01. TheVulture 17
Winnende voorspelling
snellejelle, Remzz en TheVulture:
1. Kyou-Hyuk Lee.
2. Kang-Seok Lee.
3. Pekka Koskela.
4. Yuya Oikawa/Tucker Fredricks.
5. Fengton Yu.
quote:Algemeen Klassement
18. Mirri 148
18. snellejelle 148
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 december 2006 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Weekend dik gewonnen en 20 punten ingelopen op BVO.
ik wou zeggen 'he vergeet je mij niet', maar een slechte 2e dag helaas...quote:Op zondag 3 december 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
oh, nou, okquote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef Mirri het volgende:
Dat is het niet!
Haha, alsof je de afstanden zelf geschaatst hebt..quote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef komrad het volgende:
500m was slecht, 1000 meter ging lekker
Nog ruim 6 uur dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
Nog eventjes dus.
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:20 schreef snellejelle het volgende:
Hui Ren zal niet voor punten zorgen
Aha, heb niet alles evengoed gekeken, dus wist het nog niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die is vlak voor de 1000 meter ineens ingestort en zal morgen niet starten.
nou, das lekker danquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef snellejelle het volgende:
die is vlak voor de 1000 meter ineens ingestort en zal morgen niet starten.
Mooie cijfers.quote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef BVO het volgende:
Uitslag prono weekend
Arcee 28
Totaalstand Prono
BVO 244
Arcee 242
Dat is dan ook het enige positieve dat ik over mijn 202 kan zeggenquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef wimderon het volgende:
De voorspellingen over de 1500 meter mannen kunnen de prullenbak in, Erben Wennemars doet ook mee![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef wimderon het volgende:
De voorspellingen over de 1500 meter mannen kunnen de prullenbak in, Erben Wennemars doet ook mee![]()
ik ben lui en moet een beetje gokken om de prono goed te hebben. Bovendien kom ik waarschijnlijk na vandaag niet meer online voor het weekend dus is het toch een grote gok. Heb wel een goed gevoel over de kansen van Erben, hij heeft wel eens een 5km gereden voor de grap in 6:30 of zoietsquote:Op woensdag 20 december 2006 19:29 schreef Bruce117 het volgende:
Wel leuk dat doordat Erben meedoet, Mark opeens langzamer gaat rijden dan Jochem
Sondralquote:Op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef Brahimov het volgende:
Zou Erben de Sondral taktiek gaan toepassen op de 5, en evt 10,K?![]()
sondral ging trouwens wel compleet kapot tijdens die race. Hij heeft later wel eens gezegd dat hij nog nooit zo rot na een race is geweest. Was het trouwens geen 10k??quote:Op woensdag 20 december 2006 19:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sondral
Wat was dat een topper.
Een echte 1500 meter koning.
Een van de coolste schaatsers ooit.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:39 schreef Bruce117 het volgende:
Sondral
Wat was dat een topper.
Een echte 1500 meter koning.
er zijn er maar 4 die het eindklassement halenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
Ook een nummer 5 bij de mannen?
Ineens geen vertrouwen meer in Tuitert?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:15 schreef sturky100 het volgende:
ik heb nog een paar wijzigingen
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:26 schreef Arcee het volgende:
Het zijn weer zeer uiteenlopende prono's. Er zitten soms wel 2 verschillen tussen.
quote:
ik zag gisteren een korte reportage in het sportjournaal. Tuitert had weer allerlei spierprobleempjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ineens geen vertrouwen meer in Tuitert?
http://forum.fok.nl/user/history/82764quote:Op maandag 25 december 2006 12:46 schreef Arcee het volgende:
het vertrek van...
-Vaduz- kan z'n eigen prono posten.
welkom terugquote:Op maandag 25 december 2006 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niet meer via een omweg.
Slecht weekend in de prono, gelukkig jij nog minder Arcee.
Ja.quote:Op maandag 25 december 2006 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niet meer via een omweg.
Slecht weekend in de prono, gelukkig jij nog minder Arcee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |