dat is pond hequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Reinderd het volgende:
http://www.play.com/Games(...)occer_6/Product.html
zoals iedereen hier doet hij is daar 35 euro 37,50 inclusief verzenden ?
Mail me maar ff voor verdere afhandelingen r.de.haas@quicknet.nl
alvast bedankt
groetjes rein
45 inclusief ofzo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:17 schreef hardcorebass het volgende:
hoeveel? ik zoek nog een leuk sinterklaascadeautje voor mijn broertje
is ff overleggen hier thuis, laat het je zometeen wetenquote:
Jup ook met 48 H Code en krasvrij .quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
is ff overleggen hier thuis, laat het je zometeen wetenis wel een leuke prijs , gewoon netjes met boekjes en zonder krassen neem ik aan?
mooi! kan ik je even mailen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Jup ook met 48 H Code en krasvrij .
Yes sir , jordymolendijk @ kabelfoon .netquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
mooi! kan ik je even mailen?
Voor 15 ex (dus 16,56 incl.) hebben we een deal.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef SpookY22 het volgende:
ik bied 15 euro incl voor CoD2, nieuw is ie 29,95 bij de bart smit
Voor je broertjequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:17 schreef hardcorebass het volgende:
hoeveel? ik zoek nog een leuk sinterklaascadeautje voor mijn broertje
hehe, dan kan ik het mooi zelf spelenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor je broertjeslim helaas heb ik geen broertje
![]()
Gears of War voor Fight Night Round 3?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Smots het volgende:
Te ruil: Gears of War, Viva Piñata, Play & Charge Kit en een Cordles Controller
Alles is sealed en met bon, dus ook garantie.
Ik ben op zoek naar deze titels:
-CoD3
-Tony Hawk's project 8
ik heb ook interesse in wat ouder spul:
-Fight Night Round 3
-Tony Hawk's American Wasteland
Wieb iedt?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:40 schreef Capo85 het volgende:
[..]
Gears of War voor Fight Night Round 3?
Ik zag in de vorige topic dat hij niet opzoek is naar table tennis vandaar. Laatste post was een foutjequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:44 schreef hardcorebass het volgende:
waar ben jy mee bezig capo capo? net was het nog fight night round3+tabletennis.. en nu zet je er een nutteloze post by
helaas, daar doe ik 't niet voor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:40 schreef Capo85 het volgende:
[..]
Gears of War voor Fight Night Round 3?
ruilen tegen test drive unlimited?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Vampz het volgende:
ik heb Call of duty 3 te koop. Zit nog in de verpakking, nog nooit opgemaakt of gespeeld.
ik ruil hem liever niet eigenlijk... moet nu weer ff wat geld hebbenquote:
55 euro voor CoD2 en CoD3 en waar woon je in de buurt?quote:
Waar woon je? Bod: 40 euro.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Vampz het volgende:
ik heb Call of duty 3 te koop. Zit nog in de verpakking, nog nooit opgemaakt of gespeeld.
Ik houd je op de hoogte.quote:Op zondag 26 november 2006 19:28 schreef Vampz het volgende:
[..]
omg nijmegen, 45 incl of 40 en ophalen.
heb gemaild, maar nog niet terug ontvangen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:07 schreef SpookY22 het volgende:
prima, mail me maar voor afhandeling zie addressen in profi, zal morgen dan sowieso overgemaakt worden.
woon ik ook.. zin om te ruilen tegen Top Spin 2 + euro's??? Kheb ook eventueel nog Madden 2006 liggen...quote:Op zondag 26 november 2006 19:28 schreef Vampz het volgende:
[..]
omg nijmegen, 45 incl of 40 en ophalen.
Als die andere gast niets meer van zich laar horen; prima.quote:Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
55 euro voor CoD2 en CoD3 en waar woon je in de buurt?
andere gast andere gast....jeetje, gisteren geen tijd meer voor gehad moest weg en werd vanmiddag om 4 uur pas wakkerquote:Op zondag 26 november 2006 19:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als die andere gast niets meer van zich laar horen; prima.
Omgeving Hardenberg.
nee sorry ik ruil hem nietquote:Op zondag 26 november 2006 19:54 schreef Retarded het volgende:
[..]
woon ik ook.. zin om te ruilen tegen Top Spin 2 + euro's??? Kheb ook eventueel nog Madden 2006 liggen...
NOFI, je hebt ook al mail terug. word allemaal geregeld.quote:Op zondag 26 november 2006 21:57 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
andere gast andere gast....jeetje, gisteren geen tijd meer voor gehad moest weg en werd vanmiddag om 4 uur pas wakker
mail ff naar capo_85 {@} hotmail {punt] comquote:Op zondag 26 november 2006 21:27 schreef Patrick1975 het volgende:
Table Tennis ¤ 17,50,-
Die wil ik wel.
Ja, en voor 44 Euro haal ik 'm ook bij de E-plaza.quote:Op zondag 26 november 2006 19:06 schreef Vampz het volgende:
[..]
ik ruil hem liever niet eigenlijk... moet nu weer ff wat geld hebben
maar voor 45 incl. verzendkosten is ie voor jou...
De media markt Zoetermeer heeft:quote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Santello het volgende:
Op zoek naar een game voor 15 inc
maak me maar blij
kut net kameo gekocht voor 25 ¤ op de zwrte markt (tis geen kopie)..quote:Op maandag 27 november 2006 10:37 schreef Smots het volgende:
[..]
De media markt Zoetermeer heeft:
-King kong
-Kameo
-NFS: MW
-Condemned
Voor ¤16 per stuk. Het is één geuro meer, maar dan heb je ze wel nieuw.
Voor 15 wil ik Condemned wel hebben van je.quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Morthill het volgende:
Te koop:
Ghost Recon: Advanced Warfighter ¤15,-
Perfect Dark: Zero Collector's Edition ¤20,00
Condemned: Criminal Origins ¤17,50
Ghost Recon is al tweedehands gekocht, PD en C:CO zgan vrijwel niet gespeeld (minder dan 30 minuten elk)
En wil je die toevallig ruilen tegen Dead Rising?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik heb nog steeds Test Drive Unlimited te ruil.
Nee sorry die heb ik al.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wil je die toevallig ruilen tegen Dead Rising?
Ik wil PD CE wel van je kopen ... hoe kan ik contact met je opnemen?quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Morthill het volgende:
Te koop:
Ghost Recon: Advanced Warfighter ¤15,-
Perfect Dark: Zero Collector's Edition ¤20,00
Condemned: Criminal Origins ¤17,50
Ghost Recon is al tweedehands gekocht, PD en C:CO zgan vrijwel niet gespeeld (minder dan 30 minuten elk)
PM geef ik de voorkeur aanquote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef arjen1985 het volgende:
[..]
Ik wil PD CE wel van je kopen ... hoe kan ik contact met je opnemen?
How muchquote:
Ghost recon en Table tennis, wat geef je ervoor?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef sakeh het volgende:
[..]
How much![]()
Verder zoek ik nog;
-Ghost Recon: Advanced Warfighter
-Saint's Row
-Table Tennis Kameo
-Gears of War
-CoD 3
-SC:DA
![]()
Table tennis net gekregenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:29 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ghost recon en Table tennis wat geef je ervoor?
laat dan maar, voor die 15 euro hou ik um liever zelf.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:49 schreef sakeh het volgende:
[..]
Table tennis net gekregen![]()
Ghost recon is nieuw 30 euro, dus 15 incl.
Ik wil CoD3 wel ruilen tegen jouw DR + 10 euro.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
Verdomme!.
Nouja, voor de rest: Dead Rising te ruil dus. Het liefst tegen Test Drive Unlimited of CoD3 ofzo.
Even overleggenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil CoD3 wel ruilen tegen jouw DR + 10 euro.
Mocht Ijmeis niet willen ruilen dan heb je met mij een dealquote:Op donderdag 30 november 2006 21:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil CoD3 wel ruilen tegen jouw DR + 10 euro.
Prima, maar ik wacht ff op een antwoord van ijsmeis.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Begieltie het volgende:
[..]
Mocht Ijmeis niet willen ruilen dan heb je met mij een deal![]()
Fightnight voor of Kameo, of PGR3, of PDZ,quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Capo85 het volgende:
Te koop:
Saint's Row ¤35,-
Ghost Recon Advanced Warfighter ¤20,-
Fight Night Round 3 ¤25,-
Of evt een goede ruil.
sorry voor het late reageren, om op te sturen 45 euro ofzo, of 40 en ophalen, maar daar valt over te praten natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2006 18:46 schreef Reinderd het volgende:
Vampz wat moet je voor call of duty 3 hebben ?
Toch maar nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Prima, maar ik wacht ff op een antwoord van ijsmeis.
quote:Op zondag 3 december 2006 11:14 schreef Santello het volgende:
Ben op zoek naar COD3
ashraf008_7@hotmail.com
zo snel mogelijk kopen!
Als je hem echt zo snel wil kun je beter naar een koop zondag ergens. Die zijn er in dez tijd genoeg.quote:
Maar na 4 uur al je post kicken is niet goed voor je status hier op Fok.quote:Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef Santello het volgende:
ik kan prima voormezelf uitmaken wat beter is
Ik had een typefout in je mail adres gemaaktquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Geen idee wie je gemaild hebt, maar mij niet.
me status is ok bij degene waar ik gekocht hebquote:Op zondag 3 december 2006 18:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar na 4 uur al je post kicken is niet goed voor je status hier op Fok.
die krijg je dus never nooit niet geruild tegen viva pinata of dead risingquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef kepler het volgende:
Ghost Recon Advanced War Figther, te ruil
liefste Viva Pinata, maar Dead Rising ook wel prima
ik vraag ook niet of het me lukt, ik vraag of iemand toevallig wil ruilenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
die krijg je dus never nooit niet geruild tegen viva pinata of dead rising
Fight Night tegen Top Spin 2 of Madden 2006?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Capo85 het volgende:
Te koop:
Saint's Row ¤35,-
Of evt een goede ruil.
nopequote:Op woensdag 6 december 2006 16:58 schreef Cubewoods het volgende:
Zeker niet voor Project Gotham Racing 3 + Pefect Dark Zero/Kameo hé?
Ik wil ze wel allebij hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Vampz het volgende:
nog steeds te koop:
CoD 3 ( 35 euro)
Need for speed Carbon ( 35 euro)
en samen voor 60 euro...
Heintje wat speel jij toch veel spellenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel allebij hebben.
Mail me maar op het adres dat in mijn profiel staat.
Tja, ik heb er op het moment te veel. Maar die twee spellen voor die prijs kan ik niet laten liggen. Hopelijk krijg ik ooit de tijd om ze nog te spelen ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heintje wat speel jij toch veel spellen![]()
Je hebt mail...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel allebij hebben.
Mail me maar op het adres dat in mijn profiel staat.
Da's het gevaar.. ik kocht een tijd geleden ook vele games voor op dat moment mooie prijzen maar kwam er vaak niet aan toe ze ook te spelen. Op moment van (ongespeeld) weer verkopen omdat er inmiddels weer betere games (of consoles) uitkwamen brachten ze natuurlijk weer veel minder op.. Houd dus in de gaten dat je ook de tijd hebt ze te gaan spelen..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik heb er op het moment te veel. Maar die twee spellen voor die prijs kan ik niet laten liggen. Hopelijk krijg ik ooit de tijd om ze nog te spelen ook.
heb ik ook gehad, heb iets van 40 gamecube games.. en heb dr denk ik 15 ofz nog niet eens langer gespeeld dan 5 min.. ik noem het maar een koopziekte, je hebt geld denkt damn dat is goedkoop, wow dit ook.. en dan ben je zo 20 games verderquote:Op donderdag 7 december 2006 15:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's het gevaar.. ik kocht een tijd geleden ook vele games voor op dat moment mooie prijzen maar kwam er vaak niet aan toe ze ook te spelen. Op moment van (ongespeeld) weer verkopen omdat er inmiddels weer betere games (of consoles) uitkwamen brachten ze natuurlijk weer veel minder op.. Houd dus in de gaten dat je ook de tijd hebt ze te gaan spelen..
Ik ben geinteresseerd, ik heb oblivion wel in de aanbieding?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:24 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand die Splinter Cell: Double Agent nog wil hebben? Alleen ruilen eigenlijk.
Heb hem alquote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef eqjim het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd, ik heb oblivion wel in de aanbieding?
PGR 3 goede staat? zoja 15 inclquote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef Lishe het volgende:
Ik heb Oblivion, PGR3 and PD:Zero in de aanbieding, ruilen tegen spellen (heb er ondertussen al een hele boel, dus zal misschien moeilijk worden) of evt te ruilen tegen een wireless controller.
Tomb Raider, wat wil je ervoor hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:26 schreef Gajes het volgende:
Te ruil:
Tomb raider Legend voor Table Tennis
ik ga vanavond online GoW'n?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
iedereen verkoopt/ruilt GoW, zodadelijk doet niemand meer online speulen en ben ik heeeelemaal alleen online
Binnen 24 uur kun je die tch omwisselen bij de winkel?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
Wie heeft er interesse in Fight Night round 3? Ik heb het zojuist gekocht alleen is het toch niet wat ik wil.
mail naar directmail@chello.nl
Ook heb ik nog GRAW voor 40(nieuw, gesealed)
.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
Wie heeft er interesse in Fight Night round 3? Ik heb het zojuist gekocht alleen is het toch niet wat ik wil.
en voor je weet loopt dit gedrag VOLLEDIG uit de klauwen en moet je een extra kamer inrichten puur en alleen om je games & dvd's kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, heb iets van 40 gamecube games.. en heb dr denk ik 15 ofz nog niet eens langer gespeeld dan 5 min.. ik noem het maar een koopziekte, je hebt geld denkt damn dat is goedkoop, wow dit ook.. en dan ben je zo 20 games verder
ik wil Top Spin 2 of Madden 2006 wel ruilen tegen Fight Nightquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
opzich is dat ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:04 schreef Smots het volgende:
[..]
en voor je weet loopt dit gedrag VOLLEDIG uit de klauwen en moet je een extra kamer inrichten puur en alleen om je games & dvd's kwijt te kunnen.
![]()
Tegen Splinter Cell: Double Agent?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef hardcorebass het volgende:
GoW nog steeds te ruil, voor test Drive unlimited+10 euro
andere ruilen natuurlyk ook mogelyk, kom maar met voorstellen
nee sorry lykt me niet zoveelquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:35 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tegen Splinter Cell: Double Agent?
ehm ja.. en degenen met wie het spel wordt geruild of aan wordt verkocht gebruiken het zeker als opvulling van de boekenkast?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
iedereen verkoopt/ruilt GoW, zodadelijk doet niemand meer online speulen en ben ik heeeelemaal alleen online
Fight Night ruilen voor Kameo, PDZ, of PGR3 +5 euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
Fight night mag je voor 37,50 ex verzenden overnemen. Mail me anders even op directmail@chello.nl voor meer infoquote:
Edit: Jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef JoMo0 het volgende:
Hoe ziet die L.E. eruit ?
Zo?
[afbeelding]
40 incl verzendkosten doe ik het voorquote:
Laat dan maarquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef MC het volgende:
[..]
Fight night mag je voor 37,50 ex verzenden overnemen. Mail me anders even op directmail@chello.nl voor meer info
Graw gaat weg voor 40.
Dead Rising ruilen tegen Marvel: Ultimate Alliance?quote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef Morthill het volgende:
Te Koop:
Dead Rising Limited Edition ¤40, vrijwel niet gespeeld
Ghost Recon: AW ¤17,50
20 euro.quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
Iemand belang bij Fifa 07 nieuw en gesealed voor de xbox 360?
Hoeveel wil je voor Tabel Tennis hebbe?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:56 schreef masterdave het volgende:
Ik heb te ruil:
PGR3
Ghost Recon AW
Splinter Cell: DA
Table Tennis
Ik wil hebben:
Condemned
Just Cause
Tomb Raider
Rainbow Six Las vegas
CoD3
hmmm, zat eigenlijk meer aan ¤ 55,- te denken. Het spel is net uit, en kost ¤ 70,- in de winkel.quote:
Dan doe jij echt bij de verkeerde winkels boodschappen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
[..]
hmmm, zat eigenlijk meer aan ¤ 55,- te denken. Het spel is net uit, en kost ¤ 70,- in de winkel.
Grappenmakerquote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
[..]
hmmm, zat eigenlijk meer aan ¤ 55,- te denken. Het spel is net uit, en kost ¤ 70,- in de winkel.
Hahaha.quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
[..]
¤42,50 incl.quote:Op zondag 10 december 2006 21:24 schreef hardcorebass het volgende:
GoW te ruil tegen: - Dead Rising + 10 euro.
- ¤45!
- Of bied iets anders leuks aan
15 eurie'squote:Op maandag 11 december 2006 20:33 schreef Ipho het volgende:
Table tennis te ruil.
Ik heb als je wil wel Enchanted Arms te koop. Burnout heb ik al dus ruilen heeft voor mij geen zin.quote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb Burnout Revenge te ruil. Mijn voorkeur gaat uit naar Enchanted Arms en anders Top Spin 2.
Nee aan 15 euro heb ik niets.quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
15 eurie's
en als je in de plaats zoals vermeld in je profiel woont kom ik hem ophalen.
Sorry. Ik ben op zoek naar iemand die wil ruilen. Toch bedankt in ieder gevalquote:Op maandag 11 december 2006 20:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb als je wil wel Enchanted Arms te koop. Burnout heb ik al dus ruilen heeft voor mij geen zin.
roep maar wat?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:28 schreef Intermec het volgende:
[..]
Tomb Raider, wat wil je ervoor hebben.
Tomb raider voor Table Tennis?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:56 schreef masterdave het volgende:
Ik heb te ruil:
PGR3
Ghost Recon AW
Splinter Cell: DA
Table Tennis
Ik wil hebben:
Condemned
Just Cause
Tomb Raider
Rainbow Six Las vegas
CoD3
tomb raider?quote:Op maandag 11 december 2006 20:33 schreef Ipho het volgende:
Table tennis te ruil.
Nou, iemand dan voor 40,- euro? Heb hem gewonnen, dus shoppen doe ik niet. Xbox 360 is niet echt mijn ding... Microsoftquote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan doe jij echt bij de verkeerde winkels boodschappen.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1990 Dus 55 kun je wel vergeten. Meer dan 40 kun je er hier niet meer voor krijgen denk ik.
Vind ik wel goed denk ik. Neem maar contact op..quote:
Hoeveel euro's voor N3?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:11 schreef Retarded het volgende:
Heb nu te ruil/koop:
Top Spin 2
Marvel: Ultimate Alliance
Splinter Cell: Double Agent
Ninety Nine Nights
Madden 2006
kwil:
Dead Rising
Call of Duty 3
Lego Star Wars 2
en geld
mail gestuurdquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Vind ik wel goed denk ik. Neem maar contact op..
Je hebt mail.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
Geen idee wat die doet tegenwoordig... 27,50 incl?
Geen interesse in Marvel: Ultimate Alliance of Splinter Cell voor CoD3?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef Nudie het volgende:
Gezocht:
R6 Vegas
Test Drive Unlimited
Viva Pinata
Te Ruil:
CoD3 (voor R6)
Oblivion CE (doe een bod)
Zelf heb ik al:
PDZ, PGR3, GoW, Saints Row, Table Tennis, GRAW, Burnout Revenge.
Doe eens een bod.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:19 schreef Anthonyb het volgende:
Ik zoek Gears of War!
Niets te ruil... wie wil hem mij aanbieden?
Volgens mij is die er niet voor de Xbox 360.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:04 schreef rival het volgende:
ik zoet gta san andreas... voor 10 euro ofzo
heb je saint's Row nog? heb ik wel belang bij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Capo85 het volgende:
Te koop:
Saint's Row ¤35,-
Of evt een goede ruil.
Terwijl je de XBOXen weg doetquote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef ljpegasus het volgende:
[..]
heb je saint's Row nog? heb ik wel belang bij.
Ik heb hitman: BM wel liggen. mail me maar.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb Table Tennis (Engelse versie, van Play.com) te ruil.... liefst voor Hitman: Blood Money...
die zal toch wel compatible zijn? (ik heb meer xbox spellen gespeeld op me 360)quote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is die er niet voor de Xbox 360.
Heb je een PM gestuurd.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb hitman: BM wel liggen. mail me maar.
Ooh op die manier. Ja dat moet wel werken, sorryquote:Op donderdag 14 december 2006 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
die zal toch wel compatible zijn? (ik heb meer xbox spellen gespeeld op me 360)
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[TR/TK]
Hitman: Blood money
Gears of War (40 ex.)
GoW het liefst ruilen tegen Viva pinata of RS:Vegas
Ze heeft gewoon niks beters te doenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die ijsmeis heeft ook alles in de gaten
scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Terwijl je de XBOXen weg doet.
Heb al een deal via marktplaats..quote:
Ik heb Saint's Row nog te koop (ruil)quote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef ljpegasus het volgende:
[..]
heb je saint's Row nog? heb ik wel belang bij.
Saints Row?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:21 schreef 911GT2 het volgende:
Ik heb te koop GoW.
Of te ruil tegen een ander gave game!
Nee sorry, ik ben eigenlijk niet op zoek naar een FPS of RPG...quote:
Daar ben ik het niet mee eens! Je bent wel degelijk op zoek naar Saints Row alleen je beseft het zelf nog niet!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:50 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben eigenlijk niet op zoek naar een FPS of RPG...
Over G fighters zou wel cool zijn!
Maar bieden mag ook altijd hoor!
Welke games heb je nog meer, misschien zit er iets tussen voor mequote:Op donderdag 14 december 2006 17:52 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens! Je bent wel degelijk op zoek naar Saints Row alleen je beseft het zelf nog niet!
Zullen we de ruil via de mail regelen?
oude troepquote:Op donderdag 14 december 2006 17:55 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Welke games heb je nog meer, misschien zit er iets tussen voor me
Ik wil je Fifa 2007 wel hebben voor 30 euro!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:48 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nog altijd FIFA 07 voor de liefhebbers
Marvel Ultimate Alliance?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
F.E.A.R. te koop doe een leuk bod!
Heb je GR Av nog liggen, ik heb wel interessequote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef Morthill het volgende:
Te Koop:
Dead Rising Limited Edition ¤40, vrijwel niet gespeeld
Ghost Recon: AW ¤17,50
ff bij een maat gedaan maar is niet mijn ding helaas.quote:
Ik heb beide zelfs nogquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:07 schreef mbil11 het volgende:
[..]
Heb je GR Av nog liggen, ik heb wel interesse
RBS LV je bedoelt Rainbow Six Vegas?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef gijsje79 het volgende:
Wie wil er RBS LV ruilen voor Testdrive.
25 euroquote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
Iemand belang bij Fifa 07 nieuw en gesealed voor de xbox 360?
Geen belang bij GoW?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Wil niemand Viva Pinata ?
RB6 Vegas = deal
NBA 2k7 = deal
Condemned + FN03 of een andere oude game = deal
45 euro = deal
Ja die.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
RBS LV je bedoelt Rainbow Six Vegas?
PDZ+Kameo voor Viva Pinataquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
RB6 Vegas = deal
NBA 2k7 = deal
45 euro = deal
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef Nudie het volgende:
Gezocht:
R6 Vegas
Test Drive Unlimited
Viva Pinata
Te Ruil:
CoD3 (voor R6)
Zelf heb ik al:
Welke wil je hebben en welke heb je?quote:Op zondag 17 december 2006 20:29 schreef paradisiac het volgende:
Wie wilt COD3 ruilen tegen Saint's Row?
Ben geïnteresseerd, mail me even op mijn emailadres (staat in m'n profile). Ik heb alleen geen bon voor je van Saint's Row.quote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef paradisiac het volgende:
Haha![]()
Was een beetje onduidelijk gebrabbel van me, nu ik het teruglees.
Ik heb COD3, helemaal netjes, geen krassen, met bon.
Die wil ik graag ruilen voor Saint's Row.
Ruilen? Ik heb intresse! Wil ook wel de verzend kosten betalen...quote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef paradisiac het volgende:
Haha![]()
Was een beetje onduidelijk gebrabbel van me, nu ik het teruglees.
Ik heb COD3, helemaal netjes, geen krassen, met bon.
Die wil ik graag ruilen voor Saint's Row.
Sorry, hij is al geruild voor de mijne.quote:Op maandag 18 december 2006 09:30 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb intresse! Wil ook wel de verzend kosten betalen...
gvd, klote, k*t zooiquote:Op maandag 18 december 2006 09:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sorry, hij is al geruild voor de mijne.
ik heb wel belang bij Saints Row, ik heb zelf PGR3 te ruil.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:31 schreef EvilWasp het volgende:
Te ruil:
- Oblivion
- Saints Row
- Splinter Cell Double Agent.
Noem eens een paar goede deals zou ik zeggen!
Capo, je hebt geen mailadres in je profiel staan, mail mij even anders?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:19 schreef Capo85 het volgende:
Te koop:
Saint's Row ¤35,-
Oblivion ¤30
Of evt een goede ruil.
Ik heb net Saint's Row geruild tegen COD3quote:Op maandag 18 december 2006 12:13 schreef ljpegasus het volgende:
[..]
ik heb wel belang bij Saints Row, ik heb zelf PGR3 te ruil.
anders wil ik hem ook wel van je kopen als je dat wil.
Heb je Viva Pinata nog? Ik heb condemned & Amped3 of Perfect Dark te ruillquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
RB6 Vegas = deal
NBA 2k7 = deal
45 euro = deal
Ernstig op zoek naar Rainbow6 Vegas.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef Nudie het volgende:
Gezocht:
R6 Vegas
Test Drive Unlimited
Viva Pinata
Te Ruil:
CoD3 (voor R6)
Zelf heb ik al:
gemaild...quote:Op maandag 18 december 2006 13:19 schreef Caas het volgende:
[..]
Capo, je hebt geen mailadres in je profiel staan, mail mij even anders?
Hoeveel heb je er voor over? Een vriend van mij wilt hem kwijt..quote:Op maandag 18 december 2006 23:55 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ernstig op zoek naar Rainbow6 Vegas.
Heb je Tomb raider te ruil of ben je nu op zoek naar Tomb raider?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef Gajes het volgende:
Iemand Tomb Raider ruilen voor ???????
CoD3 + 5,-quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:25 schreef bioboystudent het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor over? Een vriend van mij wilt hem kwijt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |