die krijg je dus never nooit niet geruild tegen viva pinata of dead risingquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef kepler het volgende:
Ghost Recon Advanced War Figther, te ruil
liefste Viva Pinata, maar Dead Rising ook wel prima
ik vraag ook niet of het me lukt, ik vraag of iemand toevallig wil ruilenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
die krijg je dus never nooit niet geruild tegen viva pinata of dead rising
Fight Night tegen Top Spin 2 of Madden 2006?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Capo85 het volgende:
Te koop:
Saint's Row ¤35,-
Ghost Recon Advanced Warfighter ¤20,-
Fight Night Round 3 ¤25,-
Of evt een goede ruil.
nopequote:Op woensdag 6 december 2006 16:58 schreef Cubewoods het volgende:
Zeker niet voor Project Gotham Racing 3 + Pefect Dark Zero/Kameo hé?
Ik wil ze wel allebij hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Vampz het volgende:
nog steeds te koop:
CoD 3 ( 35 euro)
Need for speed Carbon ( 35 euro)
en samen voor 60 euro...
Heintje wat speel jij toch veel spellenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel allebij hebben.
Mail me maar op het adres dat in mijn profiel staat.
Tja, ik heb er op het moment te veel. Maar die twee spellen voor die prijs kan ik niet laten liggen. Hopelijk krijg ik ooit de tijd om ze nog te spelen ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heintje wat speel jij toch veel spellen![]()
Je hebt mail...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel allebij hebben.
Mail me maar op het adres dat in mijn profiel staat.
Da's het gevaar.. ik kocht een tijd geleden ook vele games voor op dat moment mooie prijzen maar kwam er vaak niet aan toe ze ook te spelen. Op moment van (ongespeeld) weer verkopen omdat er inmiddels weer betere games (of consoles) uitkwamen brachten ze natuurlijk weer veel minder op.. Houd dus in de gaten dat je ook de tijd hebt ze te gaan spelen..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik heb er op het moment te veel. Maar die twee spellen voor die prijs kan ik niet laten liggen. Hopelijk krijg ik ooit de tijd om ze nog te spelen ook.
heb ik ook gehad, heb iets van 40 gamecube games.. en heb dr denk ik 15 ofz nog niet eens langer gespeeld dan 5 min.. ik noem het maar een koopziekte, je hebt geld denkt damn dat is goedkoop, wow dit ook.. en dan ben je zo 20 games verderquote:Op donderdag 7 december 2006 15:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's het gevaar.. ik kocht een tijd geleden ook vele games voor op dat moment mooie prijzen maar kwam er vaak niet aan toe ze ook te spelen. Op moment van (ongespeeld) weer verkopen omdat er inmiddels weer betere games (of consoles) uitkwamen brachten ze natuurlijk weer veel minder op.. Houd dus in de gaten dat je ook de tijd hebt ze te gaan spelen..
Ik ben geinteresseerd, ik heb oblivion wel in de aanbieding?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:24 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand die Splinter Cell: Double Agent nog wil hebben? Alleen ruilen eigenlijk.
Heb hem alquote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef eqjim het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd, ik heb oblivion wel in de aanbieding?
PGR 3 goede staat? zoja 15 inclquote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef Lishe het volgende:
Ik heb Oblivion, PGR3 and PD:Zero in de aanbieding, ruilen tegen spellen (heb er ondertussen al een hele boel, dus zal misschien moeilijk worden) of evt te ruilen tegen een wireless controller.
Tomb Raider, wat wil je ervoor hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:26 schreef Gajes het volgende:
Te ruil:
Tomb raider Legend voor Table Tennis
ik ga vanavond online GoW'n?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
iedereen verkoopt/ruilt GoW, zodadelijk doet niemand meer online speulen en ben ik heeeelemaal alleen online
Binnen 24 uur kun je die tch omwisselen bij de winkel?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
Wie heeft er interesse in Fight Night round 3? Ik heb het zojuist gekocht alleen is het toch niet wat ik wil.
mail naar directmail@chello.nl
Ook heb ik nog GRAW voor 40(nieuw, gesealed)
.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
Wie heeft er interesse in Fight Night round 3? Ik heb het zojuist gekocht alleen is het toch niet wat ik wil.
en voor je weet loopt dit gedrag VOLLEDIG uit de klauwen en moet je een extra kamer inrichten puur en alleen om je games & dvd's kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, heb iets van 40 gamecube games.. en heb dr denk ik 15 ofz nog niet eens langer gespeeld dan 5 min.. ik noem het maar een koopziekte, je hebt geld denkt damn dat is goedkoop, wow dit ook.. en dan ben je zo 20 games verder
ik wil Top Spin 2 of Madden 2006 wel ruilen tegen Fight Nightquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
opzich is dat ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:04 schreef Smots het volgende:
[..]
en voor je weet loopt dit gedrag VOLLEDIG uit de klauwen en moet je een extra kamer inrichten puur en alleen om je games & dvd's kwijt te kunnen.
![]()
Tegen Splinter Cell: Double Agent?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef hardcorebass het volgende:
GoW nog steeds te ruil, voor test Drive unlimited+10 euro
andere ruilen natuurlyk ook mogelyk, kom maar met voorstellen
nee sorry lykt me niet zoveelquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:35 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tegen Splinter Cell: Double Agent?
ehm ja.. en degenen met wie het spel wordt geruild of aan wordt verkocht gebruiken het zeker als opvulling van de boekenkast?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
iedereen verkoopt/ruilt GoW, zodadelijk doet niemand meer online speulen en ben ik heeeelemaal alleen online
Fight Night ruilen voor Kameo, PDZ, of PGR3 +5 euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef MC het volgende:
Fight night mag je voor 37,50 ex verzenden overnemen. Mail me anders even op directmail@chello.nl voor meer infoquote:
Edit: Jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef JoMo0 het volgende:
Hoe ziet die L.E. eruit ?
Zo?
[afbeelding]
40 incl verzendkosten doe ik het voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |