Koning 7 laat ik lekker aan mij voorbij gaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Koning 7
Nou, dat had ik nou net even nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ik krijg je maar niet uit m'n kop"
Ik weet niet of je het kent
Ludduvudduh lien?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat had ik nou net even nodig.![]()
off-suit heet dat danquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef Mark_V het volgende:
Ik denk dattie te moeilijk is... het gaat om boer 10 off color
Je hebt helemaal gelijk, de eerste stage is nog steeds niet goed trouwensquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
off-suit heet dat dan
Dat wij hier het woord "kleur" gebruiken heb ik nooit begrepen en ik vind het VERSCHRIKKELIJK LOMP.
Melancholie is mooiquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat had ik nou net even nodig.![]()
Sterkte, maar als ontzettende ervaringsdeskundige kan ik zeggen: "het gaat vanzelf over"quote:
Je hoeft toch geen sorry te zeggen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Melancholie is mooi
De Dijk is mooi
De Dijk kan goed helpen bij en met melancholie
En ja sorry, je wilde weten of je het liedje kende![]()
Dit issemquote:
't Is misschien niet helemaal wat je denkt, maar toch bedankt voor het hart onder de riem.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Sterkte, maar als ontzettende ervaringsdeskundige kan ik zeggen: "het gaat vanzelf over"![]()
Maar dat maakt het nu niet minder kut....
Macondo +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:08 schreef macondo het volgende:
Mick Jagger
Nee, daar horen we alleen maar minder van de laatste tijd. Zoek het meer in de richting van Mao.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:24 schreef ChrisJX het volgende:
Paul Cliteur?
De foto is van een man he?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Agnes Kant?
Kapitalisten in schaapsklerenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Die SP-ers vermommen zich graag hoor..
al zou die ook van groenlinks kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef Homdeck het volgende:
vendrik ken ik nog, maar die is het ook niet
ChrisJX herkent de boef!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef ChrisJX het volgende:
Jan de Wit?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:38 schreef Mark_V het volgende:
Dan is het een hele oude foto, die man is toch hartstikke grijs?
de Wit heeft volgens mij al 4 jaar in de kamer gezeten....
SP![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Nou ben ik benieuwd...
Ook communisten verven hun haar misschien...quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:38 schreef Mark_V het volgende:
Dan is het een hele oude foto, die man is toch hartstikke grijs?
de Wit heeft volgens mij al 4 jaar in de kamer gezeten....
SP![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |