Het heeft met zelfvertrouwen te maken: ik ben gewoon te onzeker om op iemand af te gaan, en met mijn arrogante gezicht schrik ik mannen vaak afquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat zoveel leuke vrouwen geen vriendje hebben, terwijl ze er best leuk uit zien. De eerste gedachte (het zullen wel zeurdozen/mutsen/trutjes zijn) gaat ook láng niet altijd op vreemd genoeg. Enlighten me zegmaar![]()
Bezetquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:21 schreef lucina het volgende:
het volgende deel van Ben jij nog vrijgezel? #7
hoe zit het nu met jou: ben je vrijgezel? of ben je bezet?
deel het met ons...
laatste berichtje vorige deel:
[..]
Miss een idee om 's een keer je goed moed in te drinken, zo leren mannen het tenslotte ook. Als je voor wat veiligheid (vriendinnen?) zorgt kan het weinig kwaad en als je wat succes hebt (wat je ongetwijfeld hebt) krijg je vanzelf meer zelfvertrouwenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef GiGra het volgende:
[..]
Het heeft met zelfvertrouwen te maken: ik ben gewoon te onzeker om op iemand af te gaan, en met mijn arrogante gezicht schrik ik mannen vaak af...dus vandaar
![]()
Zo arrogant kijk je niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef GiGra het volgende:
[..]
Het heeft met zelfvertrouwen te maken: ik ben gewoon te onzeker om op iemand af te gaan, en met mijn arrogante gezicht schrik ik mannen vaak af...dus vandaar
![]()
Ik vind het wel meevallen. je hebt best een leuk koppiequote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef GiGra het volgende:
[..]
![]()
Probeer je haar nou te playen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. je hebt best een leuk koppie![]()
euh.. wat heeft dat dr mee te maken ?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kom je nu ook niet meer naar de fokmeet?
Hmm, volgens mij heb ik dat ookquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef GiGra het volgende:
[..]
![]()
Ja de meeste jongens die me willen, wil ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je bent nou niet bepaald lelijk...
Tsjah, niet iedere miljonair met het uiterlijk van Brad Pitt wil je hebben, dát kan ik me voorstellen. Je bent dus eigenlijk nog aan het puberen?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja de meeste jongens die me willen, wil ik niet
Als ze 18 is, is ze van mijquote:Op maandag 29 januari 2007 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, niet iedere miljonair met het uiterlijk van Brad Pitt wil je hebben, dát kan ik me voorstellen. Je bent dus eigenlijk nog aan het puberen?![]()
Nee, helemaal niet! Zo goddelijk waren m'n ex'en ook weer nietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, niet iedere miljonair met het uiterlijk van Brad Pitt wil je hebben, dát kan ik me voorstellen. Je bent dus eigenlijk nog aan het puberen?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet! Zo goddelijk waren m'n ex'en ook weer nietEigenlijk helemaal niet
![]()
Ik wil nu eens een leuke knul! Maar ik zie ze niet
@Einal2, ik wil niet trouwenen al helemaal geen kinders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |