is ze geestelijk gehandicapt?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn fuckbuddy heeft te kennen gegeven dat ze verliefd op me is en een relatie wel ziet zitten.
Ik ben er nog over na aan het denken.
19 lentes jong (ikzelf ben 29), leuke meid op zich, daar niet van.
Maar het vrijgezel zijn bevalt me eik al 4 jaar lang uitstekend.
Dus ik ben nog even de plussen tegen de minnen weg aan het strepen zegmaar.
Vandaar mijn half-reactie
datenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:53 schreef Afzuigkap het volgende:
Sinds 2 weken weer vrijgezel.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef Geqxon het volgende:
Check, en voor de komende 16 topics ook alvast een check.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:39 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Moet je dat even gemeld hebben om de 3 dagen?
want? ^^quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:06 schreef no1uknow het volgende:
Nog wel vrijgezel, misschien over straks niet meer
Dieren tellen niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:06 schreef no1uknow het volgende:
Nog wel vrijgezel, misschien over straks niet meer
quote:
'k hoop niet dat je spijt gaat krijgen van die uitspraakquote:
Ze heeft eindelijk ingezien dat je een kamper beter kunt dumpenquote:
Ik wou bijna zeggen ik ben een hij, maar toen snapte ik die opmerkingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef optifree het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk ingezien dat je een kamper beter kunt dumpen![]()
EDIT:
Na gelezen te hebben wat er ongeveer gebeurt is, moet ik zeggen dat het gewoon kut voor je is![]()
Voor die breezers hebben we de PUB-slowchatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Is dit topic ervoor zodat vrijgezellen voor een nachtje een br33z3rr kunnen lenen, of alleen om te melden dat je vrijgezel bent?
Precies.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:04 schreef Elvanera het volgende:
Met een biertje ipv een breezer!
Dus ja, natuurlijk nog steeds
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je bent nou niet bepaald lelijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:04 schreef Elvanera het volgende:
Met een biertje ipv een breezer!
Dus ja, natuurlijk nog steeds
Jij wel en je hebt wel een vriendin, zelfde soort situatiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je bent nou niet bepaald lelijk...
Aldus de eeuwige onvrijwillige vrijgezel. Zonder te pimpen, op mijn feestje waren op een gegeven moment meer vrouwen als mannenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij wel en je hebt wel een vriendin, zelfde soort situatie
Neehoor![]()
Dat zal je nog tegenvallenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Aldus de eeuwige onvrijwillige vrijgezel. Zonder te pimpen, op mijn feestje waren op een gegeven moment meer vrouwen als mannen![]()
Nou jij weer Bart![]()
Open es een FoBoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:37 schreef mysteri-Girl het volgende:
het is net uit met m'n vriendjehopenlijk binnenkort weer
een fotoboek aanmaken hierquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:44 schreef mysteri-Girl het volgende:
hoe bedeol je hiflyer?
http://fotoboek.fok.nlquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:49 schreef mysteri-Girl het volgende:
sorry waar kan je dat doen dan? ben net nieuw hier
Ik blijf me erover verbazen dat zoveel leuke vrouwen geen vriendje hebben, terwijl ze er best leuk uit zien. De eerste gedachte (het zullen wel zeurdozen/mutsen/trutjes zijn) gaat ook láng niet altijd op vreemd genoeg. Enlighten me zegmaarquote:
Iets met zelfvertouwen,zelfbeeld etc.......quote:Op donderdag 7 december 2006 03:01 schreef Skv het volgende:
[..]
En je komt uit 1987? Jezus man, waar ben je mee bezig (geweest)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |