abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2006 @ 18:25:59 #126
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43911094
Sibierski 1111111111111111111111111!11111
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zondag 26 november 2006 @ 18:29:21 #127
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43911189
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat een gelul. Iedereen heeft dingen waar hij of zij graag naar toe werkt. Ik geniet elke dag van mijn (ja materialistische) auto en er zijn zoveeeeel mensen met een dikkere auto. Mijn auto is inmiddels 1,5 jaar oud en ik wil echt nog geen nieuwe. Ik werk naar dingen toe. Dan kan je het extra waarderen.
En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 26 november 2006 @ 18:57:33 #128
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43912004
Ik blow al onwijs lang niet meer, aap.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 19:01:35 #129
117776 OFfSprngr
pi_43912111
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor....maar ik merk altijd een zuurpruimerige toon in je posts.
Dus écht gelukkig kom je niet over.
Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.
's Nachts draag ik een zonnebril want de felheid van de maan brand in mijn ziel en laat diepe verwondingen over in mijn hoofd, ik draag deze kroon van verdoemenis en niemand die hem van mij kan af nemen, ik zou zelfs niet dit bericht lezen voordat je zelf zometeen creperend ligt te sterven vanwege mijn bestemmettelijke ongelukkigheid.

Ik ben de ongelukkige duisternis zelve.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  FOK!fotograaf zondag 26 november 2006 @ 20:00:47 #130
13368 NiGeLaToR
pi_43913886
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...
Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!

Jij bent echt zo'n plaggenhutbewoner (met internet?!) die gelukkig wordt als de zon elke dag weer op komt, vervolgens uit de vuilcontainers wat te eten schraapt ofzo?
Wat is er mis met succes, ergens voor willen werken of plezier halen uit materialistische zaken?
In zeker zin zijn we allemaal materialistisch - niet zo gek, als je nagaat dat jij ook vast minder blij zou zijn zonder je pc, telefoon, koelkast, huis, etc. De wereld is fysiek en sommigen hechten meer waarde aan 'beter-dan-gemiddeld' dan anderen.

In mijn geval zou mijn baas nog het ongelukkigste zijn als ik m'n auto opeens niet meer zou hebben, het zou akelig moeilijk worden om hem te bereiken zonder.
pi_43914223
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik blow niet

je gaat aan 1 ding voorbij, misschien heb ik al een vriendin
Ha ha ha weet zij dat ook?
Heb je al plannen samen?
pi_43914256
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.
's Nachts draag ik een zonnebril want de felheid van de maan brand in mijn ziel en laat diepe verwondingen over in mijn hoofd, ik draag deze kroon van verdoemenis en niemand die hem van mij kan af nemen, ik zou zelfs niet dit bericht lezen voordat je zelf zometeen creperend ligt te sterven vanwege mijn bestemmettelijke ongelukkigheid.

Ik ben de ongelukkige duisternis zelve.
Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dude
pi_43914398
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Geil, moet je wel eens overwerken om te kijken of de statistieken bevredigend zijn?
Dude, zoiets doe je als die relatie geheim moet blijven (met name voor de persoon die thuis zit te wachten) ik kan gewoon naar huis gaan hoor (met haar)
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 26 november 2006 @ 20:37:50 #134
117776 OFfSprngr
pi_43914638
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dude
Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.
.
.
pi_43915002
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.
Tuurlijk begrijp ik dat wel, maar als ik het verhaal aan jou foto's knoop, dan geloof ik het ook nog
pi_43915075
Hebben jullie weleens van comperatieve voordelen gehoord? Zo niet, zoek het maar op. Maar iig wil ik zeggen dat zoiets ook gebeurd bij mensen: iedereen moet doen waar ze goed in is, zo hebben we iemand nodig die vuilnisman is en zo hebben we topmanagers nodig.
Oftewel: voor de één is een carriere wel weggelegd en voor de ander is het niet weggelegd. Als je bij de groep behoort waarvoor het wel is weggelegd dan moedig ik dat alleen maar aan en als je niet bij de groep hoort waarvoor een carriere is weggelegd: zeik dan niet op de mensen die het wel doen! en andersom geldt dit natuurlijk ook: als je tot de mensen behoort waarvoor een carriere is weggelegd moet je niet zeiken op de mensen die niet voor een carriere gaan.
pi_43915131
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:08 schreef Lisanne__tje het volgende:
Hebben jullie weleens van comperatieve voordelen gehoord? Zo niet, zoek het maar op. Maar iig wil ik zeggen dat zoiets ook gebeurd bij mensen: iedereen moet doen waar ze goed in is, zo hebben we iemand nodig die vuilnisman is en zo hebben we topmanagers nodig.
Oftewel: voor de één is een carriere wel weggelegd en voor de ander is het niet weggelegd. Als je bij de groep behoort waarvoor het wel is weggelegd dan moedig ik dat alleen maar aan en als je niet bij de groep hoort waarvoor een carriere is weggelegd: zeik dan niet op de mensen die het wel doen! en andersom geldt dit natuurlijk ook: als je tot de mensen behoort waarvoor een carriere is weggelegd moet je niet zeiken op de mensen die niet voor een carriere gaan.
OK
  maandag 27 november 2006 @ 00:11:18 #138
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43918348
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!
Minderwaardig? Ga nou geen woorden in mijn mond leggen.
quote:
Wat is er mis met succes,
Ik heb success. Al jaren. Maar ondanks dat ik ook graag materiele dingen nastreef en/of bezit ben ik goed in staat gelukkig te zijn als ik die niet heb. Maar van de typetjes waar we het hier over hebben valt hun wereldje ineen als niet alles perfect loopt zoals ze dat al jaren geplanned hebben.

En dat is jammer want dat is helemaal nergens voor nodig. Ze kunnen er echter niet mee omgaan. Ik wel.
quote:
In mijn geval zou mijn baas nog het ongelukkigste zijn als ik m'n auto opeens niet meer zou hebben, het zou akelig moeilijk worden om hem te bereiken zonder.
Baas? Dit soort types ZIJN toch de baas?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 27 november 2006 @ 00:29:44 #139
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_43918695
wheheheh offsprng ofzo draagt nagellak
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_43918801
Ik vind 't hele woord carriere eigenlijk kut. Carriere maken Klinkt verschrikkelijk. En hierboven las ik ergens 'weet je wat zo leuk is aan carriere' Brrr..
pi_43919972
Was ik maar zo cool als Draaijer
  maandag 27 november 2006 @ 03:05:10 #142
117776 OFfSprngr
pi_43920059
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:29 schreef beertenderrr het volgende:
wheheheh offsprng ofzo draagt nagellak
Jij bent een alcoholist.
.
.
  maandag 27 november 2006 @ 09:59:36 #143
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43922104
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef draaijer het volgende:

[..]
..
Wij hebben onlangs een nieuw huis gekocht zodat we meer woonkwaliteit hebben.
dat woord alleen al

Misschien hecht hij wel minder waarde aan materialistische dingen zoals een boot en dure etentjes. Hij is misschien gelukkig met een Wii. Dat jij 50k voor een boot neerlegt moet je zelf weten. De helft van botenvolk heeft die boot alleen maar om te laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben. Jij gaat er mee varen met vrienden, hij gaat misschien Wii-en met vrienden en heel misschien geniet hij daar net zo van als jij van dat varen met die sloep van je.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 27 november 2006 @ 10:00:22 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43922121
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sibierski 1111111111111111111111111!11111

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_43925692
Vroeger in de prehistorie zonder sportwagen die 250 haalt, en jacht met ingebouwd bubbelbad was men waarschijnlijk vreselijk ongelukkig. Of zouden die mensen misschien wel echt in de gaten gehad hebben waar het leven om draaide?
pi_43925995
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:37 schreef Batsnek het volgende:
Vroeger in de prehistorie zonder sportwagen die 250 haalt, en jacht met ingebouwd bubbelbad was men waarschijnlijk vreselijk ongelukkig. Of zouden die mensen misschien wel echt in de gaten gehad hebben waar het leven om draaide?
Ze waren aardig ongelukkig denk ik, ze hebben niet voor niks het wiel voor onder die sportwagen uitegevonden. Vraag me af of die persoon ooit carrière heeft gemaakt als wielbedenker.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43926024
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:59 schreef PirE het volgende:

[..]

dat woord alleen al

Misschien hecht hij wel minder waarde aan materialistische dingen zoals een boot en dure etentjes. Hij is misschien gelukkig met een Wii. Dat jij 50k voor een boot neerlegt moet je zelf weten. De helft van botenvolk heeft die boot alleen maar om te laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben. Jij gaat er mee varen met vrienden, hij gaat misschien Wii-en met vrienden en heel misschien geniet hij daar net zo van als jij van dat varen met die sloep van je.
Ff he, wat is Wii-en?
pi_43926193
Niks mis mee toch?

Ik weet nu ook al dat ik over 10 jaar binnen ben en nooit meer hoef te werken.
  maandag 27 november 2006 @ 13:04:33 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43926436
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:50 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ff he, wat is Wii-en?
http://wii.nintendo.com/

nieuwste console van Nintendo
pi_43926452
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:04 schreef PirE het volgende:

[..]

http://wii.nintendo.com/

nieuwste console van Nintendo
Ah, ok thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')