En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...quote:Op zondag 26 november 2006 18:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat een gelul. Iedereen heeft dingen waar hij of zij graag naar toe werkt. Ik geniet elke dag van mijn (ja materialistische) auto en er zijn zoveeeeel mensen met een dikkere auto. Mijn auto is inmiddels 1,5 jaar oud en ik wil echt nog geen nieuwe. Ik werk naar dingen toe. Dan kan je het extra waarderen.
Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor....maar ik merk altijd een zuurpruimerige toon in je posts.
Dus écht gelukkig kom je niet over.
Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!quote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...
Ha ha ha weet zij dat ook?quote:Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik blow niet![]()
je gaat aan 1 ding voorbij, misschien heb ik al een vriendin![]()
Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dudequote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.
's Nachts draag ik een zonnebril want de felheid van de maan brand in mijn ziel en laat diepe verwondingen over in mijn hoofd, ik draag deze kroon van verdoemenis en niemand die hem van mij kan af nemen, ik zou zelfs niet dit bericht lezen voordat je zelf zometeen creperend ligt te sterven vanwege mijn bestemmettelijke ongelukkigheid.
Ik ben de ongelukkige duisternis zelve.![]()
Dude,quote:Op zondag 26 november 2006 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geil, moet je wel eens overwerken om te kijken of de statistieken bevredigend zijn?
Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.quote:Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dude
Tuurlijk begrijp ik dat wel, maar als ik het verhaal aan jou foto's knoop, dan geloof ik het ook nogquote:Op zondag 26 november 2006 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.
OKquote:Op zondag 26 november 2006 21:08 schreef Lisanne__tje het volgende:
Hebben jullie weleens van comperatieve voordelen gehoord? Zo niet, zoek het maar op. Maar iig wil ik zeggen dat zoiets ook gebeurd bij mensen: iedereen moet doen waar ze goed in is, zo hebben we iemand nodig die vuilnisman is en zo hebben we topmanagers nodig.
Oftewel: voor de één is een carriere wel weggelegd en voor de ander is het niet weggelegd. Als je bij de groep behoort waarvoor het wel is weggelegd dan moedig ik dat alleen maar aan en als je niet bij de groep hoort waarvoor een carriere is weggelegd: zeik dan niet op de mensen die het wel doen! en andersom geldt dit natuurlijk ook: als je tot de mensen behoort waarvoor een carriere is weggelegd moet je niet zeiken op de mensen die niet voor een carriere gaan.
Minderwaardig? Ga nou geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!
Ik heb success. Al jaren. Maar ondanks dat ik ook graag materiele dingen nastreef en/of bezit ben ik goed in staat gelukkig te zijn als ik die niet heb. Maar van de typetjes waar we het hier over hebben valt hun wereldje ineen als niet alles perfect loopt zoals ze dat al jaren geplanned hebben.quote:Wat is er mis met succes,
Baas? Dit soort types ZIJN toch de baas?quote:In mijn geval zou mijn baas nog het ongelukkigste zijn als ik m'n auto opeens niet meer zou hebben, het zou akelig moeilijk worden om hem te bereiken zonder.
Jij bent een alcoholist.quote:Op maandag 27 november 2006 00:29 schreef beertenderrr het volgende:
wheheheh offsprng ofzo draagt nagellak![]()
dat woord alleen alquote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
..
Wij hebben onlangs een nieuw huis gekocht zodat we meer woonkwaliteit hebben.
quote:Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sibierski 1111111111111111111111111!11111
Ze waren aardig ongelukkig denk ik, ze hebben niet voor niks het wiel voor onder die sportwagen uitegevonden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:37 schreef Batsnek het volgende:
Vroeger in de prehistorie zonder sportwagen die 250 haalt, en jacht met ingebouwd bubbelbad was men waarschijnlijk vreselijk ongelukkig. Of zouden die mensen misschien wel echt in de gaten gehad hebben waar het leven om draaide?
Ff he, wat is Wii-en?quote:Op maandag 27 november 2006 09:59 schreef PirE het volgende:
[..]
dat woord alleen al
![]()
Misschien hecht hij wel minder waarde aan materialistische dingen zoals een boot en dure etentjes. Hij is misschien gelukkig met een Wii. Dat jij 50k voor een boot neerlegt moet je zelf weten. De helft van botenvolk heeft die boot alleen maar om te laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben. Jij gaat er mee varen met vrienden, hij gaat misschien Wii-en met vrienden en heel misschien geniet hij daar net zo van als jij van dat varen met die sloep van je.
Ah, okquote:Op maandag 27 november 2006 13:04 schreef PirE het volgende:
[..]
http://wii.nintendo.com/
nieuwste console van Nintendo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |