abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43872450
quote:
Vandalisme in Kankerherdenkingsbos

Uitgegeven: 24 november 2006 20:30
Laatst gewijzigd: 24 november 2006 23:43

DRONTEN - Onbekenden hebben in Dronten vernielingen aangericht aan de gedenkplek voor overleden kankerpatiënten in het Koningin Wilhelminabos. Dat liet de Stichting Nationale Boomfeestdag vrijdag weten.

Er is aangifte gedaan van vernielingen van een aantal glaspanelen met daarop gedichten en teksten over het ontstaan van het bos. De vernielingen werden gepleegd aan de vooravond van de zevende 'Bomen voor het Leven'-dag in het Koningin Wilhelminabos.
Dit stelletje eikels moest het eeuwig brandend maagzuur krijgen en een erg zere grote teen. Welke debiel verzint het om zoiets te doen. Je moet wel onder de onderste steen van de samenleving van komen kruipen om dit in je bolle kop te halen. Je zou ze bijna een desmoplastisch kleincellig sarcoom gunnen. Dat zal ze leren! Stelletje [vul willekeurig scheldwoord in]. Bijna, want dat gun je niemand.
pi_43872539
Ik kan het (misschien een heel, heel, heeeeeeel, heeeel, heeeeeeeeel) klein beetje begrijpen als je iets tegen een geloofsovertuiging hebt, tegen een manier van denken, tegen een groep mensen. Maar hoe kun je nou in hemelsnaam iets hebben tegen een kankergedenkplek? Wie kan mij dat uileggen? Dan kan ik misschien rustig gaan slapen.
  zaterdag 25 november 2006 @ 04:28:32 #3
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43872755
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 03:38 schreef Coolfool het volgende:
Ik kan het (misschien een heel, heel, heeeeeeel, heeeel, heeeeeeeeel) klein beetje begrijpen als je iets tegen een geloofsovertuiging hebt, tegen een manier van denken, tegen een groep mensen. Maar hoe kun je nou in hemelsnaam iets hebben tegen een kankergedenkplek? Wie kan mij dat uileggen? Dan kan ik misschien rustig gaan slapen.
Misschien wisten ze niet dat het een kankerherdenkingsbos was
Internetjosti!
  zaterdag 25 november 2006 @ 08:08:51 #4
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_43873230
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 03:31 schreef het volgende:

[..]

=edit=
Reply's als deze (en de overige woord"grapjes") vind ik eigenlijk best triest..

Je zult in dat bos maar een boom(pje) hebben geplant voor bv je overleden kind..

Die gasten die het gedaan hebben moeten maar een flinke tijd lang er voor gaan zorgen dat het bos er onberispelijk uit gaat zien, en alles wat gesloopt is opnieuw planten oid..

[ Bericht 9% gewijzigd door Janetje op 27-11-2006 01:07:45 ]
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_43873442
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:08 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

Je zult in dat bos maar een boom(pje) hebben geplant voor bv je overleden kind..

Die gasten die het gedaan hebben moeten maar een flinke tijd lang er voor gaan zorgen dat het bos er onberispelijk uit gaat zien, en alles wat gesloopt is opnieuw planten oid..
goed idee en daarna nog 5 jaar elke zaterdag, van 9-5 de boel gaan onderhouden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 25 november 2006 @ 09:47:20 #6
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43873675
Wil ik het woord submitten als woord van het jaar, krijg ik deze melding: http://www.woordvanhetjaar.nl/
pi_43874058
mooi, dat het woord kanker zo geintregeerd is dat het nu als normaal wordt beschouwd
pi_43877294
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:27 schreef AffenStrudel het volgende:
mooi, dat het woord kanker zo geintregeerd is dat het nu als normaal wordt beschouwd
jammer, dat er sujetten zijn die graven willen vernielen. wat zijn dit voor beesten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43884304
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 03:23 schreef Coolfool het volgende:

[..]

Dit stelletje eikels moest het eeuwig brandend maagzuur krijgen en een erg zere grote teen. Welke debiel verzint het om zoiets te doen. Je moet wel onder de onderste steen van de samenleving van komen kruipen om dit in je bolle kop te halen. Je zou ze bijna een desmoplastisch kleincellig sarcoom gunnen. Dat zal ze leren! Stelletje [vul willekeurig scheldwoord in]. Bijna, want dat gun je niemand.
Wij hebben 2 jaar terug een boom laten planten toen mijn moeder overleden was.
Te zot voor woorden dat ze die gedenkplaten gesloopt hebben. Wat een idioten.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_43884366
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 03:41 schreef Coolfool het volgende:
Provocatie? Wat willen ze dan? Dat er minder bomen geplant worden voor mensen die overleden zijn aan kanker?!?
nee,dat jij je dit afvraagt, dat er mensen boos worden, dat het aandacht krijgt.

provoceren is soms een doel an sich, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43884372
heel triest
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43886390
[SP-modus]
Gewoon baldadigheid van Drontse jongeren. Je kan het die lieverts ook niet kwalijk nemen, er is niks te doen voor jongeren in Dronten.
[/SP-modus]
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_43915937
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:48 schreef Zygje het volgende:
Dat hele bos is al belachelijk
Ik ging een hele tijd naar school in Dronten.
en op je 17e ga je al niet meer naar school?? Vandaar je enorm domme reactie.
  Redactie Frontpage zondag 26 november 2006 @ 23:21:18 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_43917152
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:48 schreef Zygje het volgende:
Dat hele bos is al belachelijk
Ik ging een hele tijd naar school in Dronten.
Christelijke middelbare landbouwschool zeker ? En nu ga je mensen met kanker afzeiken. Nou, stoere boer hoor!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 27 november 2006 @ 00:02:24 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43918135
Opgeschoond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 27 november 2006 @ 00:36:58 #16
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43918810
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:08 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

Al aangegeven in feedback, dit vind ik een beetje jammer van Biogarde
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 02:07:55 #17
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_43919792
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:08 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[SP-modus]
Gewoon baldadigheid van Drontse jongeren. Je kan het die lieverts ook niet kwalijk nemen, er is niks te doen voor jongeren in Dronten.
[/SP-modus]
Treffend
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_43919851
Omg. Triest
pi_43919923
extreem triest, die lui missen blijkbaar wat in hun bovenkamer, dat het zo ver kan komen.....
pi_43919928
Blaag
pi_43921012
Ontzettend triest dat ze dat hebben geflikt. Waarschijnlijk een groepje schorriemorrie dat niet eens beseft wat ze allemaal aan het doen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')