Nee....quote:Op donderdag 30 november 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Het is gewoon niet meer dan een verantwoording voor dit topic om in ONZ te mogen staan.
Als dit verhaal er niet stond moesten we binnenkort naar WFL of TTK.
Ja, het was niet mijn idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:06 schreef schvvmert het volgende:
Nee....dit staat toch prima hier?
![]()
Welnee, dit soort posts staan ook heus wel in die fora vandaag de dag.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Het is gewoon niet meer dan een verantwoording voor dit topic om in ONZ te mogen staan.
Als dit verhaal er niet stond moesten we binnenkort naar WFL of TTK.
quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Ik zag vanavond tijdens De wereld draait door Hella de Jonge vol bewondering naar Freek kijken toen hij iets voordroeg. Ooit stond ik een tijdje met de vriendin (vrouw?) van André Manuel te praten. Die vond ook vrijwel alles wat hij deed geweldig. Allebei de vrouwen leken me optimaal gelukkig.
Zou dat een voorwaarde voor echte liefde zijn? Dat je je partner bewondert in hetgeen hij of zij doet?
Denk je dat de boel zonder hem al lang op slot zou zitten?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
Het feit dat we hier nog steeds in Onzin zitten is volgens mij voornamelijk te danken aan de goodwill die I.R. heeft opgebouwd.
Zonder hem zouden we in ieder geval onderaan deze pagina staan met een raar icoontje ervoor, zo niet zelfs in een ander subforum.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Denk je dat de boel zonder hem al lang op slot zou zitten?
Dit is toch best wel een goed ONZ topic?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Denk je dat de boel zonder hem al lang op slot zou zitten?
Als ik die post beantwoord met een "ja!", is dat dan kort door de bocht gaan?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Crosspost.
Ja, maar bewondering? Dat is volgens mij eenrichtingsverkeer. Dat kan toch ook bijna niet gezond zijn...quote:Op donderdag 30 november 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Als dat er niet meer is, zijn mensen ook vrij snel uit elkaar, bewijst de praktijk.
Maar die bewondering kan ook wederzijds zijn toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar bewondering? Dat is volgens mij eenrichtingsverkeer. Dat kan toch ook bijna niet gezond zijn...
Dat kan. Maar dan heb je wel een ontzettend uniek stel te pakken, denk ik, als beide partners elkaar bewonderen. Ik denk dat je vaker een soort 'machtsverhouding' hebt wat prestaties betreft.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
Maar die bewondering kan ook wederzijds zijn toch?
Alleeeeeeeee seg!! Doe es niet zo raar man!! Waarom zou dat niet kunnen??quote:Op donderdag 30 november 2006 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan heb je wel een ontzettend uniek stel te pakken, denk ik, als beide partners elkaar bewonderen.
Jemig, we leven niet meer in de middeleeuwen hoor!!!quote:Ik denk dat je vaker een soort 'machtsverhouding' hebt wat prestaties betreft.
Pardon.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Wat snij je weer aan bwoew!! Hemeltje lief.
Ja, het klinkt goed. Maar toch vind ik het te gemakkelijk.quote:Jep, Lamon heeft het helemaal goed, als ik mijn eigen relatie zo eens bezie.
Ik ben nu heel erg aan het extrapoleren qua emotionele gedachtengang, maar ik denk dat dat voor oudere generaties misschien helemaal niet zo uniek is.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Dat kan. Maar dan heb je wel een ontzettend uniek stel te pakken, denk ik, als beide partners elkaar bewonderen. Ik denk dat je vaker een soort 'machtsverhouding' hebt wat prestaties betreft.
Ik raak 't nu ook kwijt.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:38 schreef Zrtlrnc het volgende:
Hoi, was ik te wazig? (zie eind blz 1)
Ik ben de eerste om dat te beamen. Maar daarom vraag ik er ook naar. Het kan geen kwaad om je eigen ideeën te toetsen aan die van anderen, toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat jij een raar en vertekend beeld hebt van relaties broer..... sorry
Jij gooit het ook al op de man-vrouw-verhouding en hoe die vroeger was. Dat bedoel ik niet met 'prestaties'. Ik zie bijvoorbeeld best gebeuren dat een man zijn vrouw bewondert om het huishoudelijk werk dat zij verricht, en dat die vrouw in de relatie dus de 'macht' heeft wat bewondering betreft.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Dat hele focussen op machtsverhoudingen is wel erg van deze tijd en het feminisme zou daar best eens een aangevende rol in gespeeld kunnen hebben om te komen waar we nu zijn, en misschien dat hele machtspelletje wel versterkt kunnen hebben.
Niet dat ik daarmee zeg dat dat dus geen vooruitgang is, maar meer dat het vroeger geen issue was, en het rollenpatroon niet zo'n sterke rol speelde bij de mate van bewondering voor elkaar.
Geeft niet, ik zit me hier toch te vervelen, het is overigens wel de eerste keer dat ik om half tien smrogens in I.R. bikkeltijd zit te postenquote:
China toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zit me hier toch te vervelen, het is overigens wel de eerste keer dat ik om half tien smrogens in I.R. bikkeltijd zit te posten[quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |