abonnement Unibet Coolblue
pi_44130779
@ Vageneration. mega Echoid houd ik vast!
pi_44147249
kan je geen picknicktafel buiten neer zetten want zit er nu mee in me huis wel irri
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_44155891
1 boom erbij leidt tot too many trees.
zelfde boom weg en ik heb er weer te weinig. AAAAAAAARgh. Gisteren al mijn fruit in de grond gestopt en weer eruit gehaald, had mijn huis af kunnen betalen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:01:47 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_44158534
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:52 schreef Theamerican het volgende:
kan je geen picknicktafel buiten neer zetten want zit er nu mee in me huis wel irri
Je kan geen spullen buiten zetten.. erg jammer, had graag een tuintje willen maken (je kan wel een kamer als een tuin inrichten compleet met gras en wolken )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_44164153
Ik had het prettig gevonden als je bepaalde spullen buiten had kunnen zetten, bv. de mountainbike, backyardpool en grasmaaier. Dat zijn spullen die buiten horen. Ach wie weet komt dat met de Wii.
pi_44174612
@magical_reflex: ben ff gaan zoeken... maar ben alleen de kiddie wardrobe tegengekomen! Hopelijk heeft ze die nog niet!!

Zal een rustig avondje worden morgen, merk ik al
Ben gister blijkbaar mn JL veldje vergeten water te geven.... resultaat 8 GONE! boehoe...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_44176004
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je kan geen spullen buiten zetten.. erg jammer, had graag een tuintje willen maken (je kan wel een kamer als een tuin inrichten compleet met gras en wolken )
goed idee voor als me huis weer uitgebreid word thnx
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 6 december 2006 @ 15:33:39 #133
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_44194764
ben wel benieuwd hoe de HRA je beoordeeld als je een BBQ en kampvuur in je woonkamer hebt staan.....haha

Even een andere vraag (volgens mij is die al eerder gesteld, maar heb geen antwoord kunnen vinden) wie kan mij vertellen hoe je een doos vult? Ik heb bij Nook een cardboardbox gekocht, maar hoe krijg ik er nu spulletjes in?? Of moet je daar echt die verhuiskisten voor hebben?

groetjes,
Sam from Samcity

1074-5461-2905
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_44194816
Je kan geen spullen inpakken in dozen.
Die foto's van Vageneration heeft hij zelf zo doen lijken alsof hij de spullen ingepakt heeft

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2006 15:35:18 ]
pi_44195335
over 9 dagen gaat het sneeuwen joepie jee wat is jullie kostbaarste bezit wat jullie hebben op ACWW
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 6 december 2006 @ 15:53:40 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_44195415
Melba en Gabi .. spullen boeien me niet zoveel, maar die bewoners wil ik niet kwijt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_44195482
wat is daar zo bijzonder aan dan?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_44195862
hee mensen wat kan ik eigenlijk met een pitfall seed doen?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 6 december 2006 @ 16:16:00 #139
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_44196137
Hahaha......ben blond......vandaar dat ik echt dacht dat hij de spullen in de dozen deed....maarre, dan vraag ik me wel af wat ik met die lege doos moet.....de bewoners dus blijkbaar voor de gek houden.

Ik hecht me ook meer aan bewoners dan aan spulletjes. Van de week lichterlijk in paniek toen ik bij Walker langskwam en meneer wilde verhuizen. Ben 3x langs geweest en dat werkt echt hij is gebleven....pfffff. Ook Kiki is mijn liefste vriendinnetje van het eerste uur. Ik ben al 2 weken Static mega aan het negeren, maar vertrekken? ho maar :-( Iemand nog tips?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_44196188
hmm wat heb iedereen met bewoners als er 1 verhuist kan er niet wakker van liggen is het zo belangrijk dan allemaal?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 6 december 2006 @ 16:20:42 #141
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_44196279
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef Theamerican het volgende:
hee mensen wat kan ik eigenlijk met een pitfall seed doen?
In de grond stoppen en dan zorgen dat bijvoorbeeld een iritante Lyle erin loopt. Niet dat je er veel mee opschiet, maar alles om die iritante vent te pesten. Heb 'm al eens met een net op zijn kop geslagen, maar ook daar gaat hij niet van weg. Kortom: Pitfall seed is alleen om te pesten, maar de humor is er snel vanaf.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_44196280
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef Theamerican het volgende:
over 9 dagen gaat het sneeuwen joepie jee wat is jullie kostbaarste bezit wat jullie hebben op ACWW
Op mijn verjaardag heeft Tijno voor mij een megataart gemaakt van designs.
Die designs heb ik nog steeds en zal ik nooit weg doen!!
Ook wel andere dingetjes omdat ik ze van hele leuke personen heb gekregen.
Heb ook een Jack in the Box van Anitra en die heb ik nog steeds

Kostbaar betekent voor mij dus niet de waarde in bells! Maar van wie ik het heb gekregen.

Vanochtend had Able's een crown te koop! Nu heb ik er 2
Kan ik die ander mooi in mijn schatkamer laten liggen. Nu hopen dat ze de Royal Crown ook binnenkort verkopen.

Edit: @Sammetje:Static negeren? wrom?? Static is leuk!!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2006 16:22:56 ]
pi_44196441
Ik heb nog wel een paar dozen over, Sam, hebben?

M'n kostbaarste acww bezit is denk ik de rainbow feather, zag gister trouwens nog een hele mooie echte regenboog.
Maar de feathers dus, denk ook ongeveer de duurste items van acww, plus dat ik de gele gehad heb van een behulpzame fokker, toen ik hem niet kreeg, dacht dat het Maraca was, maar correct me if i'm wrong
Door de donaties moest ik m'n hele rekening plunderen, toen kwam Pelly met het volgende,:



Wacht nog steeds op de eerste donatie van Bundoville, ofzo

Met pitfalls kan je niet zoveel, of je moet net zo'n pitfall mijnenveld willen maken als mij:,



heb je gelijk geen last meer dat je er zelf intrapt, als je er zoveel hebt liggen komen er in je stadje geen onverwachte pitfalls meer opduiken.
En er kan niemand meer zomaar je dorpje binnenstormen
Niet zo hardcore...
pi_44196572
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik heb nog wel een paar dozen over, Sam, hebben?

M'n kostbaarste acww bezit is denk ik de rainbow feather, zag gister trouwens nog een hele mooie echte regenboog.
Maar de feathers dus, denk ook ongeveer de duurste items van acww, plus dat ik de gele gehad heb van een behulpzame fokker, toen ik hem niet kreeg, dacht dat het Maraca was, maar correct me if i'm wrong
Door de donaties moest ik m'n hele rekening plunderen, toen kwam Pelly met het volgende,:

[afbeelding]

Wacht nog steeds op de eerste donatie van Bundoville, ofzo

Met pitfalls kan je niet zoveel, of je moet net zo'n pitfall mijnenveld willen maken als mij:,

[afbeelding]

heb je gelijk geen last meer dat je er zelf intrapt, als je er zoveel hebt liggen komen er in je stadje geen onverwachte pitfalls meer opduiken.
En er kan niemand meer zomaar je dorpje binnenstormen
hahaha die is top
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 6 december 2006 @ 16:41:53 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_44196961
@ American: 't zijn mijn eerste bewoners, en het zijn 2 gezellige dames
@ Fuji : Klopt, die feather had ik je gegeven.. ben blij dat je hem nog hebt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_44197006
Ik heb de gele nog steeds niet. wWacht al heel lang.
Ik ga denk ik nu wat doneren en dan maar zien of er nog een veer komt.
pi_44198059
Ik heb Pascal de piraat nog nooit in mijn dorpje gezien.

En nu speel ik al 3 kwart jaar.
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_44202931
@blue, had je mij al in je lijst gezet want ik krijg bij jouw naam nog steeds een driehoekje.
hier voor de zekerheid: niels/ bigiguni/ 1031 6352 6619
pi_44203016
De bedoeling van mijn OP=OP feestje is dat ik er ook bij zou zijn... Alleen ben zooo verkouden en ziek dat ik niet kan lezen, omdat het een waterval aan tranen met zich meebrengt....
Dus ik gooi mn poorten zo open... maar zal waarschijnlijk niet antwoorden....
Dit schrijven kost al moeite!

@magical_reflex, heb je toegevoegd en een kiddies dresser en wardrobe voor m'n huisje neergelegd om mee te nemen...
@VAgeNERATION; mocht je toch tijd hebben... gyroids liggen voor mijn huisje...

Alle fruit mag geplukt worden, alles mag ook gekocht en opgegraven worden...
Spulletjes voor de poort mag je gratis meenemen....
ALLE Bloemetjes laten staan en rennen is alleen toegestaan op de paden!
Nog meer?....uuhhh.... Spreekt voor zich toch?

O ja, en wilt iemand een babbeltje maken met mijn bewoners?? Ben ik van hun gezeur af
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  woensdag 6 december 2006 @ 19:50:14 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_44203344
Oeh gezellig.. ik kom ook even langs Blue .. wil wel eens nieuwe bewoners ontmoeten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')