Maar jij wil ook geen plaatje plaatsen, van die vraag van wyccie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:38 schreef broer het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval een Magritte als avatar. Maar volgens mij staat daar geen pijp op.
Geen pijp...
Ceci, n'est pas une pipe...
Nee, ik heb even gezocht, die heeft Ajax in zijn avatar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:34 schreef Neleos het volgende:
Heeft FOK-user Twi dit niet als avater?
De bolhoeden en appels lopen door heel veel werk van Magritte heen. De pijp is vooral 'ceci, n'est pas une pipe'. Dus: welke wil je zien?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:41 schreef Neleos het volgende:
Maar jij wil ook geen plaatje plaatsen, van die vraag van wyccie?
Dat is dan weer net ietsje te veelquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:44 schreef Don_Tom het volgende:
jaar of 2000?
Die van wyccie denk ik. En die van Twi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:44 schreef broer het volgende:
[..]
De bolhoeden en appels lopen door heel veel werk van Magritte heen. De pijp is vooral 'ceci, n'est pas une pipe'. Dus: welke wil je zien?
Bij nader inzien reken ik dit maar goedquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:44 schreef Don_Tom het volgende:
jaar of 2000?
Twi heeft hem niet meer als avatar, zag ik net. Maar je had wel gelijk: dat hád-ie wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:46 schreef Neleos het volgende:
Die van wyccie denk ik. En die van Twi.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:49 schreef wyccie het volgende:
Stanley Kubrick.
Dat heb je goed gedacht.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:52 schreef Don_Tom het volgende:
vast niet Yoko Ono dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |