quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Rekkie het volgende:
Dat ze haar bek snijdt aan het papier.... paperKUT
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:29 schreef -Beer- het volgende:
Alsof gothics seks hebben, laat me niet lachen.
Die eerste 3 'hapjes' zijn wel geil.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:34 schreef grassiekuik het volgende:
volgens mij kan ze het wel. Ze doet alsof ze het niet kan. Kijk die semi onschuldige zaadvragende ogen
ja overduidelijk wel, alleen aan proteïnen ontbreekt het nogquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
Krijgt ze wel genoeg vezels?
Van maar 8 MBquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:41 schreef outcast_within het volgende:
argh! het is een gifje
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:40 schreef Agiath het volgende:
Is Dat een jongen of een meisje?
slome pc dat plaatje bleef stilstaanquote:
Donequote:Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand dat gifje in de OP knippen naar fok formaat voor avater
ofniët...quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:34 schreef grassiekuik het volgende:
volgens mij kan ze het wel. Ze doet alsof ze het niet kan. Kijk die semi onschuldige zaadvragende ogen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Rekkie het volgende:
Dat ze haar POLSEN snijdt aan het papier.... paperKUTgothic
Je zal vast snel internet en een snelle pc/laptop hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
slome pc dat plaatje bleef stilstaan
ik scroll naar beneden lees wat argh!!!!1 reacties
scroll naar boven....
horror man pure horror
hou gewoon je bakkes als je niks te zeggen hebtquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
SERIEUS.. dude, ze woont nu op kamers, ik ga der zo bellen.. wtf![]()
ja zo wtf, ik heb er net gebeld.. ze bied der excuses aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
hou gewoon je bakkes als je niks te zeggen hebt
oh ik :![]()
Pffffff....quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
SERIEUS.. dude, ze woont nu op kamers, ik ga der zo bellen.. wtf![]()
Poepseks en incestquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
ja zo wtf, ik heb er net gebeld.. ze bied der excuses aan. Ik neem daar geen genoegt mee he. zo dus moet ze me de hele dag zuigen.. anders schijt ik in haar beker met melk.. ja zo he wtf
![]()
Duh ... check je sigquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:17 schreef outcast_within het volgende:
huw mijn icon waar is ie gebleven?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:25 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Duh ... check je sigDat had ik vanochtend al voorspeld
![]()
Deed je dat nooit vroeger? Papier in je mond doen en dan helemaal onder kwijlen, dan op het bord gooien tijdens de les?quote:
Nee, ik gooide ze tegen het plafond.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Deed je dat nooit vroeger? Papier in je mond doen en dan helemaal onder kwijlen, dan op het bord gooien tijdens de les?
Nostalgiequote:Op zaterdag 25 november 2006 13:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik gooide ze tegen het plafond.
Een leuke toevoeging is misschien dat ik een aantal jaar na het verlaten van de basisschool nog eens in het oude groep 7 klaslokaal naar binnen heb gegluurd en daar tot mijn grote genoegdoening nog immer mijn kwijlpropje sierlijk aan het plafond zag hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |