quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is geen uithoek, je kan vanaf hier lopen naar het centrum. Vraag maar aan Airwin!
en ballet!quote:
Is al gebeurd, vorige week, maar dat ene kutslot doet het gewoon echt niet, dus die gebruik ik gewoon nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ slot af en toe wat olie geven zodat 't rustig meegeeft als je weg wil..
Of je gebruikt het alleen als je in een kutdorp overnachtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is al gebeurd, vorige week, maar dat ene kutslot doet het gewoon echt niet, dus die gebruik ik gewoon niet.
Bier, tieten en mijn eeuwige gestalk van CL.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef FerryB het volgende:
Hallow? Wat zijn de onderwerpen zoal in een SC als Relaties & Spychologie?
Ik zwerf echt over het gehele forum omdat veel onderwerpen mij wel aanspreken
Tieten en bier, afgewisseld met tieten en sex...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef FerryB het volgende:
Hallow? Wat zijn de onderwerpen zoal in een SC als Relaties & Spychologie?
Ik zwerf echt over het gehele forum omdat veel onderwerpen mij wel aanspreken
maar vooral tieten dusquote:
Ja ikke dus :-)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
Wim-Lex, van Bea.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
een lekker vriendje van moksquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
In Afrika liggen de waterputten ook op loopafstand, maar dat is alsnog een dagtaakquote:
Een exemplaar uit de harem van Mokster!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
Jammer joh, fout gegokt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een exemplaar uit de harem van Mokster!
Kom gewoon eens een keer langs, dan lopen wij samen naar de stad, okay?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika liggen de waterputten ook op loopafstand, maar dat is alsnog een dagtaak.
Weggraafmachines, tellen die ook?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Vergeet krassen en treinen koppen niet jongens.
Een ghetto dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef Q. het volgende:
Dit is geen uithoek, CL. Serieus!
Welnee, meteen het diepe in jij!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar even wat meelees voordat ik ga posten in dit topic want het draadje is nogal gevarieerd zie ik
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Hahaha ik lach me rot om jullie :-P
Nepperquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar even wat meelees voordat ik ga posten in dit topic want het draadje is nogal gevarieerd zie ik
Niet doen hoor! Dan moet je onder het station door en die tunnel kan elk moment instorten. Huuuquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom gewoon eens een keer langs, dan lopen wij samen naar de stad, okay?
Dat krijg je met die randdebielen, het is maar goed dat we in r&p zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Dan ga je over het station, kan je bovenlangs.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Dan moet je onder het station door en die tunnel kan elk moment instorten. Huuu.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Dan moet je onder het station door en die tunnel kan elk moment instorten. Huuu.
* nixxx bevestigtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Ik heb héus niet met ál mijn vrienden cecks.
Je bedoeld een psychiater zou klanten binnen halen hier?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat krijg je met die randdebielen, het is maar goed dat we in r&p zitten.
Ook niet met ál je vriendinnen, helaas.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
En als jullie kunnen lezen ze heeft 't in de eerste topic gezegd :-) LEZEN :-))))quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Het gaat nergens over. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Dat dachten we ik heulemaal niet...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Met je fiets over Hoog Catharijne.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga je over het station, kan je bovenlangs.
Dan zijn ze in ieder geval samenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Sinds jij er woont niet meer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is waar jij woont. Ik woon in een keurige wijk.
VVM is dus nog niet langs geweest? Arme Chris..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook niet met ál je vriendinnen, helaas.
we lezen hier Oostindischquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
En als jullie kunnen lezen ze heeft 't in de eerste topic gezegd :-) LEZEN :-))))
Als je niet weet dat het nergens over gaat kun je daar aardig van in de war rakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat nergens over. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hier hadden ze vorige week allemaal stront over de kaartautomaat op het stationnetje gesmeerdquote:
Ik moet voorlopig maar even niet bij jou in de buurt komen dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, zo nog maar even douchen.. Met bier natuurlijk.
Voor sommige vriendinnen wil ik best een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
Daar wilde hij per sé niet langs lopen... De flauwerik!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds jij er woont niet meer.
Ook wel typerend dat onze huizen worden gescheiden door een tippelzone, heh.
Echt? Met mij anders wel hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
en als je wil krassen ben je hier uiteraard ook op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
of op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Met je fiets over Hoog Catharijne..
En dan oppassen voor de junks.
Die gaat dicht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds jij er woont niet meer.
Ook wel typerend dat onze huizen worden gescheiden door een tippelzone, heh.
wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef lexkijktrond het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik voor 't laatst een treinkaartje heb gekocht :-)
Uiteraard niet onder een douche van bier, maar met een blik bier. Dat is gewoon tof douchenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet voorlopig maar even niet bij jou in de buurt komen dan.
Moks komen jullie dan gezellig bij mij langs?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor sommige vriendinnen wil ik best een uitzondering maken.
Net zo leuk als op zaterdagmiddag met je auto over de ouwe gracht karren om boeken naar de slegte te brengen.quote:
je bent een zwart-rijder dus?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef lexkijktrond het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik voor 't laatst een treinkaartje heb gekocht :-)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zo leuk als op zaterdagmiddag met je auto over de ouwe gracht karren om boeken naar de slegte te brengen.
Dit is Lex. Lex is iets van Mokster, niemand weet wat, dus we zijn wild aan het raden.quote:
Waar bleef je nou? We willen je romances met de jongen-achter-de-ks graag horenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en als je wil krassen ben je hier uiteraard ook op de juiste plaats
Weet je gelijk wat ie gaat doen als ie "even naar de gamma gaat".quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wilde hij per sé niet langs lopen... De flauwerik!![]()
Veeg mij ff op hier...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Dit is Lex. Lex is iets van Mokster, niemand weet wat, dus we zijn wild aan het raden.
Leuk zeg, Terwijde Central Station.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hadden ze vorige week allemaal stront over de kaartautomaat op het stationnetje gesmeerd. Thank god for m'n OV
.
AF!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Ik verspreek me ook, ik ben haar hengst..
Blijkbaar gaat hij dan toch niet doe-het-zelven...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat ie gaat doen als ie "even naar de gamma gaat".
Ik heb mijn pyama al aan. Anders kwam ik direct. Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef lexkijktrond het volgende:
Veeg mij ff op hier...
Alsof dat je tegen zou houden om naar mij toe te komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb mijn pyama al aan. Anders kwam ik direct. Uiteraard.
Zeg je het weer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Badjas doet wonderen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij dan toch niet doe-het-zelven...![]()
je territoriumquote:
Het is nog erger. Maakt niet uit waar ze is als Moks belt kom ik naar haar toe. Ze is om op te vreten :-)quote:
Geef maar toe, je vond het best fijn.quote:
Das 1 ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef Q. het volgende:
Lex. Af. Anders ga je dood.
Nu lijk je een beetje op een schoothondjequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Het is nog erger. Maakt niet uit waar ze is als Moks belt kom ik naar haar toe. Ze is om op te vreten :-)
Dat werkt misschien bij honden, maar niet bij paarden. In deze situatie komt je gebruikelijke: "huuuuu", wel weer goed van pas.quote:
Die ogen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Het is nog erger. Maakt niet uit waar ze is als Moks belt kom ik naar haar toe. Ze is om op te vreten :-)
Ik kom graag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef webspider het volgende:
Geef maar toe, je vond het best fijn.
En je moet niet zomaar je foto mailen als iemand hier ernaar vraagt, je weet per slot maar nooit wat ervan komt.quote:
een lief poepie is het hequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Gewoon grof geweld toepassen werkt altijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat werkt misschien bij honden, maar niet bij paarden. In deze situatie komt je gebruikelijke: "huuuuu", wek weer goed van pas.
Ah, je stemt VVD?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:32 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Met mijn levensstijl ben ik al die persoon die het gemiddelde naar beneden trekt.. :-)
We hebben een overeenkomstquote:
Absoluut!quote:
wat is daar nou weer mis mee!quote:
Voor je het weet zit ie nixxx' 'collectie'.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
En je moet niet zomaar je foto mailen als iemand hier ernaar vraagt, je weet per slot maar nooit wat ervan komt..
Mag ook naar Q hoor, doen wij ook regelmatig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef FerryB het volgende:
Ik schuif de schuld door naar Hertog Jan.
Dan ken jij Moks niet goed genoeg :-)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu lijk je een beetje op een schoothondje
Nixxx... met zijn 'ik delete niks'-policyquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor je het weet zit ie nixxx' 'collectie'.
Moks, Lex wil dat wij elkaar beter leren kennenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:34 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Dan ken jij Moks niet goed genoeg :-)
duh.. het is een vent! .. geen mannen in "de collectie"quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De Twist sectie is één van mijn favorieten!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is dat zo Moks?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Moks, Lex wil dat wij elkaar beter leren kennen
Ja. Zelfs die wortel...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
Nixxx... met zijn 'ik delete niks'-policy.
En zijn neiging om foto's van enge oude vrouwen onder zonnebanken zomaar rond te mailen. huuuuuu,quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx... met zijn 'ik delete niks'-policy.
Wat vind je van TMC.zip?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Twist sectie is één van mijn favorieten!![]()
Dan doe ik dat als jullie al in pagina 4 aan het posten zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Mag ook naar Q hoor, doen wij ook regelmatig.
ik zit er nu mee te chattenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En zijn neiging om foto's van enge oude vrouwen onder zonnebanken zomaar rond te mailen. huuuuuu,
Ik snap niet dat iemand daar langer dan 2 seconden naar kan kijken zonder over te geven, laat staan ook nog opslaan. Huuu.quote:
Als ws het zegt, dan is het vast waar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef lexkijktrond het volgende:
Is dat zo Moks?
Sexy!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Twist sectie is één van mijn favorieten!![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ws het zegt, dan is het vast waar.
Ik vind het een hele prestatie van mezelf dat ik die nog niet heb gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand daar langer dan 2 seconden naar kan kijken zonder over te geven, laat staan ook nog opslaan. Huuu..
Ja, Nog anderhalve week ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ben je nou nog in Utrecht?
quote:
Kennik nie...quote:
Don't tempt it!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het een hele prestatie van mezelf dat ik die nog niet heb gezien.
quote:
Veel te gezellig he meid! Blijf nog maar ff..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ws het zegt, dan is het vast waar.
ze doen het goedquote:
Dat kán gewoon geen verrassing zijnquote:
Tip: Als iemand iets op MSN tegen je zegt, is het voor iedereen duidellijker als je ook op MSN reageert.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:40 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Veel te gezellig he meid! Blijf nog maar ff..
Een harige wortel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef lexkijktrond het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn het is kwart voor twaalf op vrijdagavond en het gaat over een wortel..
Jij neemt te snel dingen aan..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Tip: Als iemand iets op MSN tegen je zegt, is het voor iedereen duidellijker als je ook op MSN reageert.
Geen vragen over stellen, dan gaat het vanzelf weer (tijdelijk) weg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef lexkijktrond het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn het is kwart voor twaalf op vrijdagavond en het gaat over een wortel..
Het echte werk zit er niet bij hoor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
krijg ik mn eigen zip ook nog te zien dan? *pruil*
We hebben het nu over een natuurliefhebber.quote:
Dat houd je wel voor jezelf? Aardig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het echte werk zit er niet bij hoor!
Deze niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef FerryB het volgende:
Wortels zijn tof!
Ik duim met je mee..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen vragen over stellen, dan gaat het vanzelf weer (tijdelijk) weg.
Uiteraard... Als ik sociaal was geweest, had ik geen VVD gestemd!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat houd je wel voor jezelf? Aardig.
Vrouwen houden ook van de natuur..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben het nu over een natuurliefhebber.
Ja. En jij doet gewoon mee! Terwijl je weg zou gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef lexkijktrond het volgende:
Dat is de ervaring in deze slowchat. De andere ervaring is dat het tot dusver nooit permanent lijkt weg te gaan.quote:
vraag het sara!quote:
En wel op kandidaat nummertje 2, neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard... Als ik sociaal was geweest, had ik geen VVD gestemd!
Geloof me, het aanzicht van een ontplofte mol die net bezig is met een wortel te consumeren, dat blijft voor de rest van je leven op je netvlies gebrand...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook van de natuur..
hehehehe !quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard... Als ik sociaal was geweest, had ik geen VVD gestemd!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof me, het aanzicht van een ontplofte mol die net bezig is met een wortel te consumeren, dat blijft voor de rest van je leven op je netvlies gebrand...
Overtuigender overkomen, Qquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat CL mijn vraag aan het negeren is.
Veel asocialer kan je niet zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef webspider het volgende:
[..]
En wel op kandidaat nummertje 2, neem ik aan?
De hedendaagse geëmancipeerde vrouw bevindt zich in een positie dat ze zich veel beter kan blootgeven dan in een nauwere samenwerking met de natuur mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook van de natuur..
Ow ja chips helemaal vergeten!!!! Dat komt dus door jou he schat, jij zei kom ff op de slowchat...pfffff.... En jij zou ook naar bed gaan dusssss uleh! Je verdient billekoek en je krijgt t niet omdat je 't lekker vindt..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. En jij doet gewoon mee! Terwijl je weg zou gaan.
nummer 3! denk aan henk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef webspider het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Ow ja chips helemaal vergeten!!!! Dat komt dus door jou he schat, jij zei kom ff op de slowchat...pfffff.... En jij zou ook naar bed gaan dusssss uleh! Je verdient billekoek en je krijgt t niet omdat je 't lekker vindt..
Uiteraard niet... Verdonk...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Shhhht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef lexkijktrond het volgende:
Ow ja chips helemaal vergeten!!!! Dat komt dus door jou he schat, jij zei kom ff op de slowchat...pfffff.... En jij zou ook naar bed gaan dusssss uleh! Je verdient billekoek en je krijgt t niet omdat je 't lekker vindt..
PvdD heeft 2 zetelsquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee joh, meer sterke vrouwen in de politiek.
moeten die er eerst wel zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Verkeer en Waterstaat kan wel weer eens een doortastende politica gebruikenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Marianne!quote:
Niets mis met sterke vrouwen (quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Met d'r lekkere oogjes en bekkie!quote:
Rita is een slappe vent... Geen sterke vrouw!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Niets mis met sterke vrouwen () maar om nu voor Rita te kiezen...
Homo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
in een debat
hoe lang zitten daar al vrouwen? en hoe lang hebben we al fileproblemen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verkeer en Waterstaat kan wel weer eens een doortastende politica gebruiken.
Wat heb je daar nu aanquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
in een debat
Er heeft ook een gozert op gezeten. Die van de LPF. Voor 87 dagen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe lang zitten daar al vrouwen? en hoe lang hebben we al fileproblemen?
niet dat ik noodzakelijk een verband aan wil tonen
Wel slim van ze om een gozert te plaatsen op een plek waar je weinig meer fout kan doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Er heeft ook een gozert op gezeten. Die van de LPF. Voor 87 dagen.
De voorgaande vrouwen waren dusdanig frigide dat hij er pas na 87 dagen afgleed.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Op zn hondjes.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eens lekker over de railing van een varkensstal nemen dan?
Eertmans?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef Q. het volgende:
[..]
We zijn dr weer..neuken...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De winnaar mag met de verliezer een nacht het bed delen
Ik wilde bij de VVD op de leukste dame stemmen... Rutte stond met stip bovenaan!quote:
ius primae nocte?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kun jij d'r niet gewoon neerslaan/schieten/knuppelen nevermind.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster slaakt een zucht van verlichting.
Die heeft alleen in de kamer gezeten, toch?quote:
Now you're talking!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eens lekker over de railing van een varkensstal nemen dan?
Dat heb ik nog niet mogen ervarenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
Terwijl de varkentjes toekijken *knor*
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde bij de VVD op de leukste dame stemmen... Rutte stond met stip bovenaan!
Ik zie dat het toesturen van de foto's van de partijborrel de emancipatie in de politiek weer geen goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde bij de VVD op de leukste dame stemmen... Rutte stond met stip bovenaan!
Ik sta al langer droogquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik sta minstens 3 weken droog. Ik heb ook zo mijn behoeften.
Ja, daar kunnen wij niets aan doen natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik sta minstens 3 weken droog. Ik heb ook zo mijn behoeften.
weet ik 't , hij viel bij mij op door z'n idiote brilquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die heeft alleen in de kamer gezeten, toch?
Die is naar mijn weten geen Minister of Staatssecretaris geweest.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
Die heeft alleen in de kamer gezeten, toch?
Wat is er mis met Buddy Holly?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
weet ik 't , hij viel bij mij op door z'n idiote bril
En tieten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar goed. Terug naar het nuecken.
Nope, zoals Rutte al zei: We gaan voor de inhoud...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat het toesturen van de foto's van de partijborrel de emancipatie in de politiek weer geen goed heeft gedaan.
het recht van de eerste nacht..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu in het nederlands, illegaal
diervriendelijk gaat men daar te werk, dus tsja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet mogen ervaren
En dus ver, ver weg van Eerdmans.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die is naar mijn weten geen Minister of Staatssecretaris geweest.
Maar goed. Terug naar het nuecken.
En alleen CL en Q doen mee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als er alleen maar verliezers zijn, hoe werkt het nuecken dan?quote:
tieten met inhoud!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, zoals Rutte al zei: We gaan voor de inhoud...![]()
't Zou eens wel zo zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen wij niets aan doen natuurlijk!
Valt me nog mee danquote:
Dus die partij is tegen condooms van schapendarm ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
diervriendelijk gaat men daar te werk, dus tsja..
Terwijl hij extra zakdoekjes in zijn rechtercup stopte...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, zoals Rutte al zei: We gaan voor de inhoud...![]()
Een mooi moment om deze avond mee af te gaan sluiten...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terwijl hij extra zakdoekjes in zijn rechtercup stopte...
Condooms zijn ouderwets, alhoewel de paus zelfs denkt om het te accepteren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus die partij is tegen condooms van schapendarm ?
Hey, waar is eerlijk delen gebleven ?quote:
ja! niet neuken is nu state-of-thhe-artquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Condooms zijn ouderwets, alhoewel de paus zelfs denkt om het te accepteren.
Ja idd. Stem SP.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Hey, waar is eerlijk delen gebleven ?
Argument 1 waarom ze echt ouderwets zijn. Zelfs de paus accepteert het!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
We zijn begonnen bij "eerlijk voor haar". Dit soort dingen kosten tijd, weet jequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Als de paus het er mee eens is, word het snel tijd om iets anders te zoeken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet mee met de trends van nu!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja! niet neuken is nu state-of-thhe-art
Wie het eerst komt...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Had ik het over onthouding?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja! niet neuken is nu state-of-thhe-art
Ironisch genoeg in die video juist zonder brilquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ooowiiieeehoooo I look just like Buddy Holly
Weezer
Dat stel ik dan weer liever even uit.quote:
There's nothing much that we can do... to save you from yourself...quote:
Dát dus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig doe ik niet mee met de trends van nu!
Ik doe aan geheelonthouding als het gaat om niet-neuken!quote:
http://www.youtube.com/watch?v=iu-ZVksvdwMquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ooowiiieeehoooo I look just like Buddy Holly
Weezer
Zo'n baan wil ik ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe aan geheelonthouding als het gaat om niet-neuken!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat stel ik dan weer liever even uit..
Echt?! Stomquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ironisch genoeg in die video juist zonder bril.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het goed...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog: Liever geen bonen voor de sex. Slechte ervaringen meequote:Op zaterdag 25 november 2006 00:01 schreef Mokster het volgende:
"Bruune boon'n kennen mij niks verdommen, maar cecks mot 'k hebben."
Juist. Laat die bonen maar staan, als er maar veel en lekker gececks-t wordt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:01 schreef Mokster het volgende:
"Bruune boon'n kennen mij niks verdommen, maar cecks mot 'k hebben."
stel je in op 310 posts per pagina.. dan heb je het merendeel van de slapende modjes er ook wel bijquote:
*prrrrrrrrrttt*quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Sterker nog: Liever geen bonen voor de sex. Slechte ervaringen mee
Ik hou het hier al helemaal niet bij als 'beginner'quote:
Laat het bijbehorende verhaal maar achterwege: ')quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:02 schreef webspider het volgende:
Sterker nog: Liever geen bonen voor de sex. Slechte ervaringen mee
Yup. Alhoewel ik deze meer kon waarderenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier weer wel! Leuke video vind ik!
Net als vroeger...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is geen crisis, dat is hoogtij!
Het merendeelquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
stel je in op 310 posts per pagina.. dan heb je het merendeel van de slapende modjes er ook wel bij
Met alle soorten van plezier!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat het bijbehorende verhaal maar achterwege: ')
De laptop werkt nooit zo mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier weer wel! Leuke video vind ik!
Wat had je besteld?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:03 schreef CherryLips het volgende:
en yay, eindelijk mail van cd-wow over m'n bestelling.
ja.. Godt daargelatenquote:
Ik heb weinig affiniteit met The Godfather...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Alhoewel ik deze meer kon waarderen.
Nou. Tof.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
the singles collection van de sugababes voor maar ¤7.
Ja!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ga nou toch eens daten met Q !
Goede prijs. Voor dat soort dingen is cd-wow wel wowquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb lekkere trek, Moks kom een snel langs. Like NU.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker chili concarne gegeten webbie?
Jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:08 schreef lexkijktrond het volgende:
ff zonder gekheid, mag je plaatje maar 10 kb zijn?!?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |