quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is geen uithoek, je kan vanaf hier lopen naar het centrum. Vraag maar aan Airwin!
en ballet!quote:
Is al gebeurd, vorige week, maar dat ene kutslot doet het gewoon echt niet, dus die gebruik ik gewoon nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ slot af en toe wat olie geven zodat 't rustig meegeeft als je weg wil..
Of je gebruikt het alleen als je in een kutdorp overnachtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is al gebeurd, vorige week, maar dat ene kutslot doet het gewoon echt niet, dus die gebruik ik gewoon niet.
Bier, tieten en mijn eeuwige gestalk van CL.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef FerryB het volgende:
Hallow? Wat zijn de onderwerpen zoal in een SC als Relaties & Spychologie?
Ik zwerf echt over het gehele forum omdat veel onderwerpen mij wel aanspreken
Tieten en bier, afgewisseld met tieten en sex...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef FerryB het volgende:
Hallow? Wat zijn de onderwerpen zoal in een SC als Relaties & Spychologie?
Ik zwerf echt over het gehele forum omdat veel onderwerpen mij wel aanspreken
maar vooral tieten dusquote:
Ja ikke dus :-)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
Wim-Lex, van Bea.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
een lekker vriendje van moksquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
In Afrika liggen de waterputten ook op loopafstand, maar dat is alsnog een dagtaakquote:
Een exemplaar uit de harem van Mokster!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
Jammer joh, fout gegokt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een exemplaar uit de harem van Mokster!
Kom gewoon eens een keer langs, dan lopen wij samen naar de stad, okay?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika liggen de waterputten ook op loopafstand, maar dat is alsnog een dagtaak.
Weggraafmachines, tellen die ook?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Vergeet krassen en treinen koppen niet jongens.
Een ghetto dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef Q. het volgende:
Dit is geen uithoek, CL. Serieus!
Welnee, meteen het diepe in jij!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar even wat meelees voordat ik ga posten in dit topic want het draadje is nogal gevarieerd zie ik
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Hahaha ik lach me rot om jullie :-P
Nepperquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar even wat meelees voordat ik ga posten in dit topic want het draadje is nogal gevarieerd zie ik
Niet doen hoor! Dan moet je onder het station door en die tunnel kan elk moment instorten. Huuuquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom gewoon eens een keer langs, dan lopen wij samen naar de stad, okay?
Dat krijg je met die randdebielen, het is maar goed dat we in r&p zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Dan ga je over het station, kan je bovenlangs.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Dan moet je onder het station door en die tunnel kan elk moment instorten. Huuu.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Dan moet je onder het station door en die tunnel kan elk moment instorten. Huuu.
* nixxx bevestigtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Ik heb héus niet met ál mijn vrienden cecks.
Je bedoeld een psychiater zou klanten binnen halen hier?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat krijg je met die randdebielen, het is maar goed dat we in r&p zitten.
Ook niet met ál je vriendinnen, helaas.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
En als jullie kunnen lezen ze heeft 't in de eerste topic gezegd :-) LEZEN :-))))quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Het gaat nergens over. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
Dat dachten we ik heulemaal niet...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Met je fiets over Hoog Catharijne.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga je over het station, kan je bovenlangs.
Dan zijn ze in ieder geval samenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Sinds jij er woont niet meer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is waar jij woont. Ik woon in een keurige wijk.
VVM is dus nog niet langs geweest? Arme Chris..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook niet met ál je vriendinnen, helaas.
we lezen hier Oostindischquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
En als jullie kunnen lezen ze heeft 't in de eerste topic gezegd :-) LEZEN :-))))
Als je niet weet dat het nergens over gaat kun je daar aardig van in de war rakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat nergens over. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hier hadden ze vorige week allemaal stront over de kaartautomaat op het stationnetje gesmeerdquote:
Ik moet voorlopig maar even niet bij jou in de buurt komen dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, zo nog maar even douchen.. Met bier natuurlijk.
Voor sommige vriendinnen wil ik best een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
Daar wilde hij per sé niet langs lopen... De flauwerik!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds jij er woont niet meer.
Ook wel typerend dat onze huizen worden gescheiden door een tippelzone, heh.
Echt? Met mij anders wel hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
en als je wil krassen ben je hier uiteraard ook op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef FerryB het volgende:
of op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Met je fiets over Hoog Catharijne..
En dan oppassen voor de junks.
Die gaat dicht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds jij er woont niet meer.
Ook wel typerend dat onze huizen worden gescheiden door een tippelzone, heh.
wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef lexkijktrond het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik voor 't laatst een treinkaartje heb gekocht :-)
Uiteraard niet onder een douche van bier, maar met een blik bier. Dat is gewoon tof douchenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet voorlopig maar even niet bij jou in de buurt komen dan.
Moks komen jullie dan gezellig bij mij langs?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor sommige vriendinnen wil ik best een uitzondering maken.
Net zo leuk als op zaterdagmiddag met je auto over de ouwe gracht karren om boeken naar de slegte te brengen.quote:
je bent een zwart-rijder dus?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef lexkijktrond het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik voor 't laatst een treinkaartje heb gekocht :-)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zo leuk als op zaterdagmiddag met je auto over de ouwe gracht karren om boeken naar de slegte te brengen.
Dit is Lex. Lex is iets van Mokster, niemand weet wat, dus we zijn wild aan het raden.quote:
Waar bleef je nou? We willen je romances met de jongen-achter-de-ks graag horenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en als je wil krassen ben je hier uiteraard ook op de juiste plaats
Weet je gelijk wat ie gaat doen als ie "even naar de gamma gaat".quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wilde hij per sé niet langs lopen... De flauwerik!![]()
Veeg mij ff op hier...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Dit is Lex. Lex is iets van Mokster, niemand weet wat, dus we zijn wild aan het raden.
Leuk zeg, Terwijde Central Station.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hadden ze vorige week allemaal stront over de kaartautomaat op het stationnetje gesmeerd. Thank god for m'n OV
.
AF!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Ik verspreek me ook, ik ben haar hengst..
Blijkbaar gaat hij dan toch niet doe-het-zelven...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat ie gaat doen als ie "even naar de gamma gaat".
Ik heb mijn pyama al aan. Anders kwam ik direct. Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef lexkijktrond het volgende:
Veeg mij ff op hier...
Alsof dat je tegen zou houden om naar mij toe te komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb mijn pyama al aan. Anders kwam ik direct. Uiteraard.
Zeg je het weer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Badjas doet wonderen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij dan toch niet doe-het-zelven...![]()
je territoriumquote:
Het is nog erger. Maakt niet uit waar ze is als Moks belt kom ik naar haar toe. Ze is om op te vreten :-)quote:
Geef maar toe, je vond het best fijn.quote:
Das 1 ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef Q. het volgende:
Lex. Af. Anders ga je dood.
Nu lijk je een beetje op een schoothondjequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Het is nog erger. Maakt niet uit waar ze is als Moks belt kom ik naar haar toe. Ze is om op te vreten :-)
Dat werkt misschien bij honden, maar niet bij paarden. In deze situatie komt je gebruikelijke: "huuuuu", wel weer goed van pas.quote:
Die ogen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Het is nog erger. Maakt niet uit waar ze is als Moks belt kom ik naar haar toe. Ze is om op te vreten :-)
Ik kom graag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef webspider het volgende:
Geef maar toe, je vond het best fijn.
En je moet niet zomaar je foto mailen als iemand hier ernaar vraagt, je weet per slot maar nooit wat ervan komt.quote:
een lief poepie is het hequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef lexkijktrond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |