quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is geen uithoek, je kan vanaf hier lopen naar het centrum. Vraag maar aan Airwin!
en ballet!quote:
Is al gebeurd, vorige week, maar dat ene kutslot doet het gewoon echt niet, dus die gebruik ik gewoon nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ slot af en toe wat olie geven zodat 't rustig meegeeft als je weg wil..
Of je gebruikt het alleen als je in een kutdorp overnachtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is al gebeurd, vorige week, maar dat ene kutslot doet het gewoon echt niet, dus die gebruik ik gewoon niet.
Bier, tieten en mijn eeuwige gestalk van CL.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef FerryB het volgende:
Hallow? Wat zijn de onderwerpen zoal in een SC als Relaties & Spychologie?
Ik zwerf echt over het gehele forum omdat veel onderwerpen mij wel aanspreken
Tieten en bier, afgewisseld met tieten en sex...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef FerryB het volgende:
Hallow? Wat zijn de onderwerpen zoal in een SC als Relaties & Spychologie?
Ik zwerf echt over het gehele forum omdat veel onderwerpen mij wel aanspreken
maar vooral tieten dusquote:
Ja ikke dus :-)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
Wim-Lex, van Bea.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
een lekker vriendje van moksquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
In Afrika liggen de waterputten ook op loopafstand, maar dat is alsnog een dagtaakquote:
Een exemplaar uit de harem van Mokster!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En wie is Lex?
Jammer joh, fout gegokt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een exemplaar uit de harem van Mokster!
Kom gewoon eens een keer langs, dan lopen wij samen naar de stad, okay?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Afrika liggen de waterputten ook op loopafstand, maar dat is alsnog een dagtaak.
Weggraafmachines, tellen die ook?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Vergeet krassen en treinen koppen niet jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |