Ben je weer jaloers?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Laniboekje het volgende:
Beetje jammer van de lelijke meiden in de OP. Maar Kerst!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
KutOP.
[afbeelding]
[afbeelding]
+
[afbeelding]Veel beter, toch Lani?
Het zou wat zijn als ik dat lekker vond.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jazeker, Lani en ik hebben smaak. Waarheid is hard, hè
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik dat lekker vond.
En onze kersthut dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty, je bent mijn heldin!
Jack![]()
![]()
![]()
![]()
Met Jack ga ik wel kerst vieren!
Met Jack Skellington inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty, je bent mijn heldin!
Jack![]()
![]()
![]()
![]()
Met Jack ga ik wel kerst vieren!
Dat is dan nu jouw dak boven je hoofd, want je komt bij mij thuis iniedergeval niet meer over de drempel.quote:
Tssk net zat je nog te verkondigen dat je lief zou doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is dan nu jouw dak boven je hoofd, want je komt bij mij thuis iniedergeval niet meer over de drempel.
Moodswings, jeweet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tssk net zat je nog te verkondigen dat je lief zou doen.
quote:
Neucken?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee!
* Laniboekje loopt weg.
SD is stom, Lani is stoer.
Nu wel zin?quote:
/agreesquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Laniboekje het volgende:
Beetje jammer van de lelijke meiden in de OP. Maar Kerst!
Ben je dan....... nu in the mood?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat aan het berichtje eerder van moodswings heb je niet begrepen?
Nee, ik laat het je wel weten als het zo ver is! Tot over nooit!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben je dan....... nu in the mood?
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor GD.![]()
Je kan ook zo heerlijk overdrijven...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik laat het je wel weten als het zo ver is! Tot over nooit!
Ik ben je T-Rex niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je kan ook zo heerlijk overdrijven...
Maar goed. Nu is het dus nee en straks kom je weer met hangende pootjes aanzetten.![]()
Dat zeg ik, ik ben intellectueel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
Echt intellectuele mensen gaan zondag naar de bioscoop, oja en ninja's ook
Sorry, was even bezig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dacht al waar zijn alle intellectuele mensen hierzo gebleven.
En ik ben een ninja!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ben intellectueel.
quote:
Nee, pr0quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Laniboekje het volgende:
Laatste mededeling voor vandaag: Ik heb net een mug vermoord, ben ik nu bruut?
INSIDERSJOKE LOLLERCOPTER!!!!!1111EINSEINSquote:
En wat is je probleem?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:55 schreef Poit het volgende:
Even serieus mensen... Dit gaat geheel nergens over..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:55 schreef Poit het volgende:
Even serieus mensen... Dit gaat geheel nergens over..
Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen al een beestje bruut vermoord en nu in de ochtend weer. En weet je wat: IT FEELS GOOD!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je ben gewoon een bruut. Beestje afslachten in de vroege ochtend.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen al een beestje bruut vermoord en nu in de ochtend weer. En weet je wat: IT FEELS GOOD!
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Ik heb vanochtend een heuse bijna-dood-ervaring meegemaakt. Ik opende mijn ogen en op een paar cm. afstand zat een grote wesp op mijn kussen. Ik ben ontzettend allergisch voor die beesten en dus heb ik hem op de meest gruwelijke manier afgemaakt. Maar stel je eens voor.. dat ik lui was geweest en te laat mijn ogen had open gedaan! Dan had het beest MIJ gruwelijk afgemaakt...
Bijna-dood-ervaring dus.
Fuck die partij. Ik ben meer voor Partij tegen de dierenquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck die partij. Ik ben meer voor Partij tegen de dieren
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck die partij. Ik ben meer voor Partij tegen de dieren
Ze hebben onze plannen gehoord denk ik. Met man en macht proberen ze je nu om te brengen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:34 schreef Laniboekje het volgende:
Ik voel me nu eigenlijk wel een beetje een Hirsi Ali. Gisteren wilde al een mug zich tegen me keren, en dan vanochtend die wesp. Allemaal doodsbedreigingen!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben onze plannen gehoord denk ik. Met man en macht proberen ze je nu om te brengen.
OKquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Ik heb geen zin in en tijd voor rennende vervelende allochtoontjes van 14 jaar
Niet alle titels zijn buiten de UK te verzenden. Waarschijnlijk hebben ze een afspraakl met de distributeur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sinds wanneer bezorgt Play.com DVDs enkel nog naar UK adressenIk kan Xmen 3 en Simpsons 9 niet bestellen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Ik heb geen zin in en tijd voor rennende vervelende allochtoontjes van 14 jaar
Het lag aan de currency instelling. Op Euro kan je wel gewoon bestellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet alle titels zijn buiten de UK te verzenden. Waarschijnlijk hebben ze een afspraakl met de distributeur.![]()
idd, volgens mij kwamen ze erachter dat wij hollanders nogal op onze centen letten en 5 euro per bestelling besparen door het in ponden af te rekenenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lag aan de currency instelling. Op Euro kan je wel gewoon bestellen
Ja tegenwoordig houden ze dat nu wel netjes bij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prijs is wel hetzelfde overigens, 30 pond = 45 euro, zoals het hoort dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |