WELKOMquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef Kimbolientje het volgende:
[..]
Omdat ik pas sinds een paar dagen alle streams aan heb staan, en er echt voor zit![]()
Excuses![]()
Ben nog maar eenhoor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef berney het volgende:
Ik vind Saar&Marcel wel leuk samen.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
WELKOM![]()
domme vragen mogen best, hoor, maar Marky had het toch al moeten weten
Je hebt gelijk.quote:
of dat janine zo dicht op dr zit?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef NS het volgende:
Zou Mo het niet zo leuk vinden dat Sa zo dichtjes bij Marcel zit?
ik heb iets tegen mannen die al meerdere vaste relaties (met kinderen) hebben gehad.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef berney het volgende:
Ik vind Saar&Marcel wel leuk samen.
Ik mag dat wel; beter dan zo'n saaie *** als Egbert.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Nostalgist het volgende:
Marcel is duidelijk een echte player...
Waarom ging ze dan een beetje van hem afschuiven?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef avonne het volgende:
Milica vindt Marcel echt wel leuk
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef Verida het volgende:
ik vind marcel gewoon een vieze verlopen vent, gadver zoals hij nou ook de afgelikte boterham van zijn zoon zit te kleffen.
First grade sukkelquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef pullup het volgende:
Haha Marcel die gaat nu 'oude poep'uit hangen richting Saar.![]()
"Luister ik ken heel veel famile en mensen rond het programma die jij nog niet kent, maar geen angst ik loods je wel op het eindfeest "![]()
Zou ook kunnenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
of dat janine zo dicht op dr zit?
gatver echt niet..daar geloof ik nis van...ze valt op jeroen..een mooie jongen...en niet op een oude vent met een bierbuikquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef avonne het volgende:
Milica vindt Marcel echt wel leuk
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef Verida het volgende:
ik vind marcel gewoon een vieze verlopen vent, gadver zoals hij nou ook de afgelikte boterham van zijn zoon zit te kleffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |