WELKOMquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef Kimbolientje het volgende:
[..]
Omdat ik pas sinds een paar dagen alle streams aan heb staan, en er echt voor zit![]()
Excuses![]()
Ben nog maar eenhoor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef berney het volgende:
Ik vind Saar&Marcel wel leuk samen.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
WELKOM![]()
domme vragen mogen best, hoor, maar Marky had het toch al moeten weten
Je hebt gelijk.quote:
of dat janine zo dicht op dr zit?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef NS het volgende:
Zou Mo het niet zo leuk vinden dat Sa zo dichtjes bij Marcel zit?
ik heb iets tegen mannen die al meerdere vaste relaties (met kinderen) hebben gehad.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef berney het volgende:
Ik vind Saar&Marcel wel leuk samen.
Ik mag dat wel; beter dan zo'n saaie *** als Egbert.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Nostalgist het volgende:
Marcel is duidelijk een echte player...
Waarom ging ze dan een beetje van hem afschuiven?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef avonne het volgende:
Milica vindt Marcel echt wel leuk
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef Verida het volgende:
ik vind marcel gewoon een vieze verlopen vent, gadver zoals hij nou ook de afgelikte boterham van zijn zoon zit te kleffen.
First grade sukkelquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef pullup het volgende:
Haha Marcel die gaat nu 'oude poep'uit hangen richting Saar.![]()
"Luister ik ken heel veel famile en mensen rond het programma die jij nog niet kent, maar geen angst ik loods je wel op het eindfeest "![]()
Zou ook kunnenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
of dat janine zo dicht op dr zit?
gatver echt niet..daar geloof ik nis van...ze valt op jeroen..een mooie jongen...en niet op een oude vent met een bierbuikquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef avonne het volgende:
Milica vindt Marcel echt wel leuk
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef Verida het volgende:
ik vind marcel gewoon een vieze verlopen vent, gadver zoals hij nou ook de afgelikte boterham van zijn zoon zit te kleffen.
Is Tijn niet komen kwispelen de laatste uren?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef NS het volgende:
Zou Mo het niet zo leuk vinden dat Sa zo dichtjes bij Marcel zit?
huh?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:27 schreef berney het volgende:
[..]
Waarom ging ze dan een beetje van hem afschuiven?
mag niet meer van Sjaan,..quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Is Tijn niet komen kwispelen de laatste uren?
Alsof je daar fatsoenlijke sex kán hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:34 schreef Nostalgist het volgende:
Semih en Micheline hebben hele slechte sex gehad in de P-kamer...
Psies, maar ja, alles voor de verhalen die je aan je kleinkinderen kunt vertellen, hè.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alsof je daar fatsoenlijke sex kán hebben.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef flugeltje het volgende:
Lijkt me inderdaad wel duidelijk dat ze een aanbod krijgen.
haha ja ik wou net zeggen waar is eggie maar toen zei die net watquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef schatje het volgende:
Egbert zei net wat.
Ik vind het maar raar ook eigenlijk, iedereen in dat huis weet toch dat Jeroen gaat winnen. De strijd is er wat dat betreft helemaal uit. Ik zou dan ook gewoon ingaan op elk aanbod van BB. Het is eigenlijk behoorlijk spelbederf dat de polls al in het huis bekend zijn....quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef NS het volgende:
Er wordt aan Hil gevraagd of Jeroen de ideale schoonzoon is. Semih geeft antwoord: maandag wel !!!
Ja en degene die nu een bedrag krijgt aangeboden heeft gewoon mazzel en pakt het gelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar ook eigenlijk, iedereen in dat huis weet toch dat Jeroen gaat winnen. De strijd is er wat dat betreft helemaal uit. Ik zou dan ook gewoon ingaan op elk aanbod van BB. Het is eigenlijk behoorlijk spelbederf dat de polls al in het huis bekend zijn....
Ik vermoed dat er toch nog wel een leuk dilemma wordt gebracht waardoor de groep verdeeld raakt....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar ook eigenlijk, iedereen in dat huis weet toch dat Jeroen gaat winnen. De strijd is er wat dat betreft helemaal uit. Ik zou dan ook gewoon ingaan op elk aanbod van BB. Het is eigenlijk behoorlijk spelbederf dat de polls al in het huis bekend zijn....
Tja, dat zal ze bij Jeroen niet doen, dat is anderhalf ton.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef schatje het volgende:
Misschien dat Tijn de inhoud van zijn kluis mag hebben. Dat is ¤ 15.800.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |