Dat hebben ze weer van ons gepikt , dat zongen wij al bij VItesse - Sc Heerenveenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef Jasza het volgende:
Witte tyfushond jalala aldus het RKC publiek
De langste uitreis ofniequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef DarkShine het volgende:
Nee, 15uur pas.
Uitvak zal nog geen 100 supporters hebben, op een vrijdag naar de andere kant van het land
Was het niet in Heerenveen dat DS zijn televisiedebuut beleefde?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De langste uitreis ofnie![]()
Gewoon genoeg bier meenemen / drinken
Tijd zat voor![]()
Groningen is langerquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De langste uitreis ofnie![]()
Gewoon genoeg bier meenemen / drinken
Tijd zat voor![]()
Mijn tv debuut is jaren geleden geweest. Half jaren 90quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was het niet in Heerenveen dat DS zijn televisiedebuut beleefde?
Belgen zijn voor mij geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveel Nederlanders staan er vanavond op het veld? 4?
quote:
Duitsers ook niet toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Belgen zijn voor mij geen buitenlanders.
Tegen wie zongen jullie dat danquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat hebben ze weer van ons gepikt , dat zongen wij al bij VItesse - Sc Heerenveen![]()
Maar het zal nog wel vaker gezongen worden![]()
Vanavond weer een leuke vrijdagavondwedstrijd ( op papier)
woorden van die strekking , vieze / vuile tyfushond tegen die scheids toen ( weet ik veel wie het toen was )quote:
Eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:07 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het dus wél rood voor de keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |