Dat hebben ze weer van ons gepikt , dat zongen wij al bij VItesse - Sc Heerenveenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef Jasza het volgende:
Witte tyfushond jalala aldus het RKC publiek
De langste uitreis ofniequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef DarkShine het volgende:
Nee, 15uur pas.
Uitvak zal nog geen 100 supporters hebben, op een vrijdag naar de andere kant van het land
Was het niet in Heerenveen dat DS zijn televisiedebuut beleefde?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De langste uitreis ofnie![]()
Gewoon genoeg bier meenemen / drinken
Tijd zat voor![]()
Groningen is langerquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De langste uitreis ofnie![]()
Gewoon genoeg bier meenemen / drinken
Tijd zat voor![]()
Mijn tv debuut is jaren geleden geweest. Half jaren 90quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was het niet in Heerenveen dat DS zijn televisiedebuut beleefde?
Belgen zijn voor mij geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveel Nederlanders staan er vanavond op het veld? 4?
quote:
Duitsers ook niet toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Belgen zijn voor mij geen buitenlanders.
Tegen wie zongen jullie dat danquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat hebben ze weer van ons gepikt , dat zongen wij al bij VItesse - Sc Heerenveen![]()
Maar het zal nog wel vaker gezongen worden![]()
Vanavond weer een leuke vrijdagavondwedstrijd ( op papier)
woorden van die strekking , vieze / vuile tyfushond tegen die scheids toen ( weet ik veel wie het toen was )quote:
Eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:07 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het dus wél rood voor de keeper.
De broer van Ron Jans?quote:
Ach, als *echte* fan, he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die heeft nu een lange vervelende terugreis voor de boeg![]()
Hij vroeg me vanmiddag nog of ik me niet ziek wou melden op me werk zodat ik met em mee kon gaan, maar ben toch blij dat ik zometeen ga werken (en dat zegt genoeg) wat een kutinstelling (alweer!!) van onze kant!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die heeft nu een lange vervelende terugreis voor de boeg![]()
Had ook meer verwacht van onze ploeg na die slechte 1-1 in Almelo, maar ik weet niet wat je wil zeggen, maar dit is gewoonweg de slechtse sfeer in ALS die ik de laatste jaren heb meegemaakt, 2de helft hoorde je het thuispubliek ook pas bij de 1-0.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
Tering we spelen echt met de week beter
De eerste helft was grandioos, zeker de eerste 20 minuten. Maar een beetje pech en niet scoren en dan weet je dat het lastig wordt.
Maar uiteindelijk rechtvaardigheid en goede wissels. Prima pot op deze manier en een hele terechte overwinning. Klasse
En niemand kan meer roepen dat het stil is in het ALS
Had wel meer verwacht van Roda trouwens.
Er was sowieso toch nooit sfeer volgens de meesten? Snap niet hoe je nu over slechte sfeer kan spreken. Uitverkocht huis en meelevend publiek, zo moet voetbal zijn!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:47 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Had ook meer verwacht van onze ploeg na die slechte 1-1 in Almelo, maar ik weet niet wat je wil zeggen, maar dit is gewoonweg de slechtse sfeer in ALS die ik de laatste jaren heb meegemaakt, 2de helft hoorde je het thuispubliek ook pas bij de 1-0.
Welke sfeer doel je op gisteren? Of dat geluid wat geproduceerd werd als de decibelmeter op het scherm verscheen? Voor de rest vond ik het wel mat. Maar wel een stuk beter als voorheen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Er was sowieso toch nooit sfeer volgens de meesten? Snap niet hoe je nu over slechte sfeer kan spreken. Uitverkocht huis en meelevend publiek, zo moet voetbal zijn!!!
Dan ben je er bij uit en thuiswedstrijden en nederlagen horen er dan ook bij.quote:
Was het ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:07 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het dus wél rood voor de keeper.
Huldequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan ben je er bij uit en thuiswedstrijden en nederlagen horen er dan ook bij.
Tja, als je denkt dat sfeer alleen uit decibellen en dom kuddelawaai bestaat. Ik vind alleen zo'n uitverkocht huis al helemaal geweldig. Wie had 10/15 jaar geleden gedacht dat er bij een competitiewedstrijd 25.000 man zittenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke sfeer doel je op gisteren? Of dat geluid wat geproduceerd werd als de decibelmeter op het scherm verscheen? Voor de rest vond ik het wel mat. Maar wel een stuk beter als voorheen!
Het is toch alleen maar rood als het de laatste speler betreft? Volgens de regels was het in ieder geval geen rood wat niet wegneemt dat hij het er wel voor had kunnen geven en dat het weer een heel erg matige actie was van Brianquote:
Denk dat als SCH weer zou uitbreiden het nog steeds volzit...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je denkt dat sfeer alleen uit decibellen en dom kuddelawaai bestaat. Ik vind alleen zo'n uitverkocht huis al helemaal geweldig. Wie had 10/15 jaar geleden gedacht dat er bij een competitiewedstrijd 25.000 man zitten
Sprak nog met een Heerenveen fan na afloop die vond het ook rood.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar rood als het de laatste speler betreft? Volgens de regels was het in ieder geval geen rood wat niet wegneemt dat hij het er wel voor had kunnen geven en dat het weer een heel erg matige actie was van Brian
Die meter had met de actie 'Vul je vak' te maken, en tevens met bepaalde minuten die vooraf waren afgesproken. Een belachelijke actie als je het mij vraagt, heeft helemaal niets met voetbal te maken..quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat als SCH weer zou uitbreiden het nog steeds volzit...
Maar het viel wel op dat als er eens veel geluid was het altijd was als de decibelmeter op het scherm verscheen.
In 97 een superbekerfinle meegemaakt. Misschien de mooiste ooit in NL kwa geheelplaatje (supersfeer buiten het stadion, supersfeer voor de match, goeie match met spektakel & doelpunten, lekker sfeertje in de Kuip en na afloop buiten nog steeds een mooi feestje!).quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
Je wist toch allang dat Heerenveenfans tof zijn?
Zag jullie wel vaker tekeer gaan maar hoorde jullie amper in het uitvak.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:29 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Die meter had met de actie 'Vul je vak' te maken, en tevens met bepaalde minuten die vooraf waren afgesproken. Een belachelijke actie als je het mij vraagt, heeft helemaal niets met voetbal te maken..
Sfeer was zeker in Nieuw Noord uitstekend te noemen, helaas is de akoestiek slecht, was de wind nadelig en komt het niet goed over op tv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |