Don't Panic is idd misschien wel hun mooiste liedje... Die 1e cd is zoiezo mooi. Daarna is het hard bergafwaarts gegaan met ze.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.
Ik weet het al weer. Ned'sAtomic Dustbinquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?
klokhuis zei Matthijs, maar ik weet niet of dat nog bestaatquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.
Jeugdjournaal?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gezien op Bospop dit jaar. Helaas was dat een tegenvaller.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Vermoord door zijn paquote:
Da's Hans Smit. Die presenteert tegenwoordig elke ochtend Ontbijtradio op Radio 2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sexual Healing.quote:
New orleans is sinking.......quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.quote:
en dat geschreeuw van brechtje erbijquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Thelonious het volgende:
Eindeloze herhaling van top 10 met die kutjingle.
"De Top 2000" x 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
en dat geschreeuw van brechtje erbij
maar dit rijtje kennen we nou wel zeg
Oh sorry, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.
De kans was dus groot dat ze Arne Jansen had moeten stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef Arcee het volgende:
Ze stemt Kwien want haar man heet Van Bohemie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |