quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Top 10 van de Top 2000 - 2006
1. Queen - Bohemian Rhapsody![]()
2. Boudewijn de Groot - Avond![]()
3. Eagles - Hotel California![]()
4. Dee Purple - Child in Time![]()
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven![]()
6. Meatlof - Paradise By The Dashboard Light![]()
7. U2 - One![]()
8. Metallica - Nothing Else Matters![]()
9. Coldplay - Clocks![]()
![]()
10. Pink Floyd - Wish You Were Here![]()
Superplaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef mcyodogg het volgende:
WTF, wat doet House of the Rising Sun uit de top 10?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:06 schreef cafca het volgende:
Coldplee zakt langzaam de top uit....
Happy Mondays, Stone Roses, Blue Aeroplanes, Ride, EMF, Carter, Die band met de twee bassisten waar ik nu niet op kom leuke Britpop tijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Begin 1988 in Manchester een club binnenlopen, nog totaal onbekend met het fenomeen Manchester Sound, en er dan ineen helemaal middeninstaan en je ogen uitkijken. Dat overkwam dus m'n vrouw
Ik word ook altijd helemaal vrolijk van het orgeltje van the Charlatans.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Voorlopige Top 10 van de Top 2000 - 2006
1. Queen - Bohemian Rhapsody Niet mijn nummer
2. Boudewijn de Groot - Avond Volkomen kut
3. Eagles - Hotel California beetje zeiknummer
4. Dee Purple - Child in Time blijft heerlijk
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven blijft heerlijk
6. Meatlof - Paradise By The Dashboard Light zum kotsen werkelijk. Kapotgemaakt nummer.
7. U2 - One Mooi, maar niet de mooiste van U2 (En gelukkig zingt die koffie muts niet mee)
8. Metallica - Nothing Else MattersInderdaad,
![]()
9. Coldplay - Clocks Mooi, maar The Scientist vind ik stukken beter
10. Pink Floyd - Wish You Were Here Blijft ook fantastische muziek
Ja, inderdaad. Tis mijn favoriet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Superplaat.
It's been the ruin of many a poor boy.
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happy Mondays, Stone Roses, Blue Aeroplanes, Ride, EMF, Carter, Die band met de twee bassisten waar ik nu niet op kom leuke Britpop tijd.
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:13 schreef DIGGER het volgende:
9. Coldplay - Clocks Mooi, maar The Scientist vind ik stukken beter
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de lezers van the Rolling Stone kozen de gitaarsolo in Hotel California als mooiste sole ooit.
Tis een mooie solo, maar de mooiste.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de lezers van the Rolling Stone kozen de gitaarsolo in Hotel California als mooiste sole ooit.
Don't Panic is idd misschien wel hun mooiste liedje... Die 1e cd is zoiezo mooi. Daarna is het hard bergafwaarts gegaan met ze.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.
Ik weet het al weer. Ned'sAtomic Dustbinquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?
klokhuis zei Matthijs, maar ik weet niet of dat nog bestaatquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.
Jeugdjournaal?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Gezien op Bospop dit jaar. Helaas was dat een tegenvaller.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |