Inderdaad, ik wilde net gaan kijken of Muse er dit jaar wél in staatquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:40 schreef DIGGER het volgende:
Alleen jammer dat de website de boel weer niet aankan.
Idd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Thelonious het volgende:
Wel zo handig
Brechtje van Hultenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef Wup het volgende:
wie is die meid met de statistiekjes? [ schakel net pas in]
dank je wel voor je reactiequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:45 schreef Thelonious het volgende:
Brechtje van Hulten
Jeugdjournaal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dank je wel voor je reactie
ik ken haar niet maar ze heeft een rotstem
Hallo meneer Enjoy the Silence & Unfinished sympathyquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom al zo vroeg de einduitslag? Of is dat elk jaar zo? Duurt nog een maand tot uitzending.
Sommigen zouden hem liever verassenquote:
Enquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hallo meneer Enjoy the Silence & Unfinished sympathy![]()
*meldtquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen zouden hem liever verassen
Ja, ik bijv.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen zouden hem liever verassen
Het was een schande inderdaadquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
EnFools Gold
als vrije keuze, omdat die er niet bij stond.
dat komt ook nog in decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Wup het volgende:
hadden ze dit vorig jaar niet in meerdere uitzendingen geknipt in de vorm van een soort kwisje met gasten?
het komt me zo bekend voor
aha, ik ben slecht op de hoogte merk ik:)quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef borisz het volgende:
dat komt ook nog in december
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.
Leuk ! maar ik verwacht toch dat het CDA wintquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
Eén miljoen 500 duizend mensen hebben hun stem uitgebracht. Nu op Ned-3 een twee uur durende uitzending met gasten kwisjes muziekjes en uiteindelijk de definitieve uitslag. Wordt in de maand december helemaal uitgezonden op Radio-2.
Lekkere TV dus.
"CDA, ja, jippie, jippie, jee" vind ik best een leuk nummer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk ! maar ik verwacht toch dat het CDA wint![]()
![]()
![]()
Dat vind ik trouwens het enige minpunt van die hele top 2000: Je kunt maar 1 vrije keus aangeven die niet in die lijst staat. Ik vind die lijst echter veel te beperkt, had wel op meer van buiten de lijst willen stemmen maar dat was onmogelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
EnFools Gold
als vrije keuze, omdat die er niet bij stond.
Fools Gold is wáááánzinnig. Misschien wel het meest perfecte nummer ooit gemaakt. Een ongelooflijk lekkere combo van door elkaar lopende gitaarrifjes en beats.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef DIGGER het volgende:
Het was een schande inderdaad
Fools gold = cult, fools gold = goud, fools gold = geil, fools gold is alles
Ja dat is jammer.Maar ik probeer niet te kritisch te zijn.Het initiatief is er te leuk voor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens het enige minpunt van die hele top 2000: Je kunt maar 1 vrije keus aangeven die niet in die lijst staat. Ik vind die lijst echter veel te beperkt, had wel op meer van buiten de lijst willen stemmen maar dat was onmogelijk
Uiteraard, maar Bad is toch echt in mijn optiek HET meesterwerk van U2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Vooral live. En nog veeeeele andere U2-nummers
.
Ik vind de versie van Johnny Cash ook mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.
Ik heb hier uiteraard ook al weer meerdan 100 uitvoeringen van op PC / MP3spelers etc. van staanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fools Gold is wáááánzinnig. Misschien wel het meest perfecte nummer ooit gemaakt. Een ongelooflijk lekkere combo van door elkaar lopende gitaarrifjes en beats.
Die 9 miljoen fietsen kunnen me dan weer gestolen worden, Vind die hele Katie Melua weinig aan.quote:
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb hier uiteraard ook al weer meerdan 100 uitvoeringen van op PC / MP3spelers etc. van staan
Maar goed, wel jammer dat je niet tegelijkertijd ook op Carter USM en de Happy Mondays en zo kunt stemmen.
De tekst is ook zo briljantquote:
Hallelujah vond ik zo vet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.
He hallo, ga het ff een beetje met me eens lopen zijn jaquote:
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Queen dus weer op één !
Als je me 's nachts om 4 uur wakker maakt en met een pistool op m'n hoofd wordt gedwongen het nummer te zingen lukt het me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Queen dus weer op één !
Begin 1988 in Manchester een club binnenlopen, nog totaal onbekend met het fenomeen Manchester Sound, en er dan ineen helemaal middeninstaan en je ogen uitkijken. Dat overkwam dus m'n vrouwquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Top 10 van de Top 2000 - 2006
1. Queen - Bohemian Rhapsody![]()
2. Boudewijn de Groot - Avond![]()
3. Eagles - Hotel California![]()
4. Dee Purple - Child in Time![]()
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven![]()
6. Meatlof - Paradise By The Dashboard Light![]()
7. U2 - One![]()
8. Metallica - Nothing Else Matters![]()
9. Coldplay - Clocks![]()
![]()
10. Pink Floyd - Wish You Were Here![]()
Superplaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef mcyodogg het volgende:
WTF, wat doet House of the Rising Sun uit de top 10?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:06 schreef cafca het volgende:
Coldplee zakt langzaam de top uit....
Happy Mondays, Stone Roses, Blue Aeroplanes, Ride, EMF, Carter, Die band met de twee bassisten waar ik nu niet op kom leuke Britpop tijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Begin 1988 in Manchester een club binnenlopen, nog totaal onbekend met het fenomeen Manchester Sound, en er dan ineen helemaal middeninstaan en je ogen uitkijken. Dat overkwam dus m'n vrouw
Ik word ook altijd helemaal vrolijk van het orgeltje van the Charlatans.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Voorlopige Top 10 van de Top 2000 - 2006
1. Queen - Bohemian Rhapsody Niet mijn nummer
2. Boudewijn de Groot - Avond Volkomen kut
3. Eagles - Hotel California beetje zeiknummer
4. Dee Purple - Child in Time blijft heerlijk
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven blijft heerlijk
6. Meatlof - Paradise By The Dashboard Light zum kotsen werkelijk. Kapotgemaakt nummer.
7. U2 - One Mooi, maar niet de mooiste van U2 (En gelukkig zingt die koffie muts niet mee)
8. Metallica - Nothing Else MattersInderdaad,
![]()
9. Coldplay - Clocks Mooi, maar The Scientist vind ik stukken beter
10. Pink Floyd - Wish You Were Here Blijft ook fantastische muziek
Ja, inderdaad. Tis mijn favoriet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Superplaat.
It's been the ruin of many a poor boy.
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happy Mondays, Stone Roses, Blue Aeroplanes, Ride, EMF, Carter, Die band met de twee bassisten waar ik nu niet op kom leuke Britpop tijd.
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:13 schreef DIGGER het volgende:
9. Coldplay - Clocks Mooi, maar The Scientist vind ik stukken beter
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de lezers van the Rolling Stone kozen de gitaarsolo in Hotel California als mooiste sole ooit.
Tis een mooie solo, maar de mooiste.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de lezers van the Rolling Stone kozen de gitaarsolo in Hotel California als mooiste sole ooit.
Don't Panic is idd misschien wel hun mooiste liedje... Die 1e cd is zoiezo mooi. Daarna is het hard bergafwaarts gegaan met ze.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.
Ik weet het al weer. Ned'sAtomic Dustbinquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?
klokhuis zei Matthijs, maar ik weet niet of dat nog bestaatquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.
Jeugdjournaal?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Gezien op Bospop dit jaar. Helaas was dat een tegenvaller.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |