toen ik 6 was ben in begonnen. Maar ben toen na een jaartje gestopt. Niemand kan bowlen, niemand kon batten en niemand kon vangen op zo'n leeftijd. Dus ik vond er niks aan, maar ik denk dat ik te vroeg begonnen was.quote:Op zondag 3 december 2006 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
Leuk dat er meer mensen geïnteresseerd zijn in cricket. Ben ik de enige die het daadwerkelijk gespeeld heeft?
Nee hoor. Kijk eens in m'n fotoboek.quote:Op zondag 3 december 2006 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
Ben ik de enige die het daadwerkelijk gespeeld heeft?
Ah kijk aanquote:
Eeuhquote:Op zondag 3 december 2006 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
Leuk dat er meer mensen geïnteresseerd zijn in cricket. Ben ik de enige die het daadwerkelijk gespeeld heeft?
Wat een onvoorstelbare afgang. Ik heb vanmorgen in de file met verbijstering naar de radio geluisterd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:09 schreef Chillmeister het volgende:
The Ashes zijn nu zo goed als over
Kon het niet geloven. Ik kom op werk (ik begin namelijk vroeg) zet sky sports op tv en zie ineens dat Engeland all out is voor 129!! Gisteren waren ze nog 59-1quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:21 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Wat een onvoorstelbare afgang. Ik heb vanmorgen in de file met verbijstering naar de radio geluisterd.
Ik kreeg al een beetje het vermoeden dat er iets opmerkelijks aan de hand was in de wedstrijd, want de site van Cricinfo wilde vanmorgen toen ik de computer aanzette niet laden. Op de site van de BBC zag ik toen het nieuws. In de auto kan ik BBC Radio Four ontvangen en daar werd het hele drama me pas écht duidelijk. Jonathan Agnew klonk alsof hij nog even het einde van de wedstrijd wilde afwachten alvorens hij met een strop om zijn nek van een stoel zou springen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:37 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Kon het niet geloven. Ik kom op werk (ik begin namelijk vroeg) zet sky sports op tv en zie ineens dat Engeland all out is voor 129!! Gisteren waren ze nog 59-1
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook c A C Gilchrist b S R Clark 9 I R Bell run out 26 P D Collingwood not out 22 K P Pietersen b S K Warne 2 A Flintoff c A C Gilchrist b B Lee 2 G O Jones c M L Hayden b B Lee 10 A F Giles c M L Hayden b S K Warne 0 M J Hoggard b S K Warne 4 S J Harmison lbw b G D McGrath 8 J M Anderson lbw b G D McGrath 1 Extras 11 Total all out 129 (73.0 ovs ) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | M L Hayden c P D Collingwood b A Flintoff 18 R T Ponting c A J Strauss b A F Giles 49 M E K Hussey not out 61 D R Martyn c A J Strauss b A Flintoff 5 M J Clarke not out 21 Extras 7 Total for 4 168 (32.5 ovs) |
Gevalletje ball-watching van Bell. Hoe dom.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
BTW al de tweede runout deze wedstrijd. Dat kan op dit niveau niet
Valt dat even mee, ik kan wel iets toevoegen! Vanavond ook op de Nederlandse televisie aandacht voor cricket.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef XL het volgende:
Ik zet de fipo, veel meer zal ik niet toe te voegen hebben. Ik lees echter graag mee.
Ik heb dat een keer besproken met Toine van Peperstraten van Studio Sport. Die beweerde een paar jaar geleden dat de kosten voor de uitzendrechten voor Nederland veel te hoog lagen voor Studio Sport. Er schijnt vooral door satellietkanalen gericht op Aziaten in Europa behoorlijk geboden te worden op de uitzendrechten voor het continent.quote:Op maandag 11 december 2006 23:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Wanneer komt cricket nou een keer op de Nederlandse televisie? Wordt het WK ook uitgezonden?
Eigenlijk op zich vreemd dat zo'n cricketorganisatie (of wie het ook regelt) Nederland hetzelfde behandeld als Engeland, Azië etc. Ze zouden juist de rechten voor een appel en een ei aan Nederland moeten verkopen. Zie het als ontwikkelingswerk. Want dat de doelgroep niet zo groot is, is natuurlijk ook mede omdat je het nooit op televisie ziet.quote:Op maandag 11 december 2006 23:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer besproken met Toine van Peperstraten van Studio Sport. Die beweerde een paar jaar geleden dat de kosten voor de uitzendrechten voor Nederland veel te hoog lagen voor Studio Sport. Er schijnt vooral door satellietkanalen gericht op Aziaten in Europa behoorlijk geboden te worden op de uitzendrechten voor het continent.
De doelgroep is natuurlijk niet zo groot, dus is er ook niet veel budget voor.
De BBC zendt overigens highlights uit van de World Cup, maar het is natuurlijk mooier om complete wedstrijden te kijken. Wij hebben op de club Sky Sports, erg gezellig om met een groep naar een wedstrijd te kijken, of ik kijk thuis op internet via sopcast of tvu. Heb zondag nog Pakistan - West-Indies zitten kijken op die manier.
Absoluut niet. De cricketwereld zit vol met spelers die rond die leeftijd zijn begonnen. Ikzelf ook en ik heb het uiteindelijk toch tot het tweede niveau in Nederland geschopt. De concurrentie met mensen die vanaf kind af aan spelen is natuurlijk niet makkelijk, maar met hard werk kun je best een eind komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:28 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar stel je bent 22, is het dan al weer te laat om te zijn begonnen met cricket?
Naaldwijk in het Westland.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:18 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Absoluut niet. De cricketwereld zit vol met spelers die rond die leeftijd zijn begonnen. Ikzelf ook en ik heb het uiteindelijk toch tot het tweede niveau in Nederland geschopt. De concurrentie met mensen die vanaf kind af aan spelen is natuurlijk niet makkelijk, maar met hard werk kun je best een eind komen.
Waar woon je ergens?
Niet echt verrassend, met zo'n nick.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Naaldwijk in het Westland.
Ja, Madestein is wel te doen. Maar graag hoor ik van Dwerg (of iemand anders) wat dan de leuke clubs zijn en welke nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb me er een paar jaar geleden (toen ik net terug was uit Australie) in verdiept en er zit volgens mij een cricketclub bij Madestein en anders moet je richting Rotterdam.
Dwerg weet dan wel weer wat de leuke clubs zijn en wat niet.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | M L Hayden c G O Jones b M J Hoggard 24 R T Ponting lbw b S J Harmison 2 M E K Hussey not out 74 M J Clarke c and b S J Harmison 37 A Symonds c G O Jones b M S Panesar 26 A C Gilchrist c I R Bell b M S Panesar 0 S K Warne c G O Jones b M S Panesar 25 B Lee lbw b M S Panesar 10 S R Clark b S J Harmison 3 G D McGrath c A N Cook b S J Harmison 1 Extras 5 Total all out 244 (71.0 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook c J L Langer b G D McGrath 15 I R Bell c A C Gilchrist b B Lee 0 P D Collingwood c M L Hayden b G D McGrath 11 K P Pietersen c A Symonds b B Lee 70 A Flintoff c S K Warne b A Symonds 13 G O Jones c J L Langer b A Symonds 0 S I Mahmood c A C Gilchrist b S R Clark 10 M J Hoggard c M L Hayden b S K Warne 4 S J Harmison c B Lee b S R Clark 23 M S Panesar not out 16 Extras 11 Total all out 215 ( 64.1 overs ) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | M L Hayden c P D Collingwood b M S Panesar 92 R T Ponting c G O Jones b S J Harmison 75 M E K Hussey c G O Jones b M S Panesar 103 M J Clarke not out 135 A Symonds c P D Collingwood b M S Panesar 2 A C Gilchrist not out 102 Extras 18 Total for 5 527 (112 overs) |
Ik denk dat je te hard door draaitdtdtdtd!quote:Op zondag 17 december 2006 00:12 schreef popolon het volgende:
Ik zie dat je ook de stats bekijkt dwerg.
Zeg is baseball niks voor jou of draaf ik dan te hard door?
Ja, baseball is niks voor mij.quote:Op zondag 17 december 2006 00:12 schreef popolon het volgende:
Zeg is baseball niks voor jou of draaf ik dan te hard door?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | A N Cook c A C Gilchrist b G D McGrath 116 I R Bell c J L Langer b S K Warne 87 P D Collingwood c A C Gilchrist b S R Clark 5 K P Pietersen not out 37 M J Hoggard b G D McGrath 0 A Flintoff not out 2 Extras 18 Total for 5 265 (96.0 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook c A C Gilchrist b G D McGrath 116 I R Bell c J L Langer b S K Warne 87 P D Collingwood c A C Gilchrist b S R Clark 5 K P Pietersen not out 60 M J Hoggard b G D McGrath 0 A Flintoff b S K Warne 51 G O Jones run out 0 S I Mahmood lbw b S R Clark 4 S J Harmison lbw b S K Warne 0 M S Panesar b S K Warne 1 Extras 26 Total all out 350 (122.2 ovs) |
Ook opvallend:quote:Australia's star spinner Shane Warne has announced he will retire from international cricket after the Ashes. Warne, 37, is one wicket away from becoming the first bowler in Test history to claim 700 wickets, with the fourth Test starting on 26 December.
quote:The fourth Ashes Test takes place on Warne's home turf, the Melbourne Cricket Ground, and is expected to break the previous attendance records of 90,800 for a single day and 350,354 for the whole match.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook c A C Gilchrist b B Lee 11 I R Bell lbw b S R Clark 7 P D Collingwood c R T Ponting b B Lee 28 K P Pietersen c A Symonds b S K Warne 21 A Flintoff c S K Warne b S R Clark 13 C M W Read c R T Ponting b S K Warne 3 S I Mahmood c A C Gilchrist b G D McGrath 0 S J Harmison c M J Clarke b S K Warne 7 M S Panesar c A Symonds b S K Warne 4 M J Hoggard not out 9 Extras 6 Total all out 159 (74.2 overs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | M L Hayden c C M W Read b S I Mahmood 153 B Lee c C M W Read b A Flintoff 0 R T Ponting c A N Cook b A Flintoff 7 M E K Hussey b M J Hoggard 6 M J Clarke c C M W Read b S J Harmison 5 A Symonds not out 154 A C Gilchrist c P D Collingwood b S I Mahmood 1 S K Warne not out 4 Extras 15 Total for 7 372 (96.0 ovs) |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |