over het algemeen gesproken doggiequote:
CL is een meisje?quote:
Welnee, rood haar staat hem niet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het had zo een tekst van Marco Borsato kunnen zijn.
ze is een kloon van?quote:
Ach, zelfs met rood haar blijven al die huisvrouwen soppend zijn concerten bezoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Welnee, rood haar staat hem niet!
nee, van Q. zelf om zijn narcisme op maatschappelijk aanvaardbare wijze te projecteren op een fictief vrouwspersoon..quote:
Mwah, ik ben niet zo'n Marco-fan. Maar ik heb wel sinds vanmiddag een hele lading lingerie erbij om in te soppen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, zelfs met rood haar blijven al die huisvrouwen soppend zijn concerten bezoeken.
Nee, nu dan om nixxx te stangen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groepskloon van R&P SC. Om Q. te stangen.
waarmee dan?quote:
Verklaart een boel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groepskloon van R&P SC. Om Q. te stangen.
ik zou mijn bier zo ruilen... niet voor CL, maar iemand anders... en dan heb ik net een vol krat gehaald ook nog!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ze is wel goed maar ZOOOOO goed nou ook weer niet.
CL is in mijn hart, dat telt ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Kan iemand trouwens de TT even aanpassen en dat 'en' weghalen?
Ik ben de enige vrouw in dit topic.
annie is er ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Kan iemand trouwens de TT even aanpassen en dat 'en' weghalen?
Ik ben de enige vrouw in dit topic.
Spionvis?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
Bovendien is het geen geheim dat nixxx mij lief vindt en 'spion' vind ik altijd een eng woord omdat het op spin lijkt. Zo. Tijd voor een sigaretje, niet stiekum weglopen intussen he?!
Zelf gekocht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo'n Marco-fan. Maar ik heb wel sinds vanmiddag een hele lading lingerie erbij om in te soppen.
bier delen met je ok.. maar jou ruilen voor bier... dat gaat teverquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
Bovendien is het geen geheim dat nixxx mij lief vindt en 'spion' vind ik altijd een eng woord omdat het op spin lijkt. Zo. Tijd voor een sigaretje, niet stiekum weglopen intussen he?!
Ligt eraan of er een uitgang op je laptop zit.. Anders moet je een TVout kabeltje hebben..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef Christine het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor snoertje je nodig hebt om de laptop op de TV aan te sluiten? Ik wil dadelijk vanuit m'n bed een film kijken maar heb geen DVD speler op de slaapkamer.
Hoe ziet een uitgang eruit? En een TVout kabeltje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een uitgang op je laptop zit.. Anders moet je een TVout kabeltje hebben..
Wilde plannen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo'n Marco-fan. Maar ik heb wel sinds vanmiddag een hele lading lingerie erbij om in te soppen.
Is per laptop verschillend. Als je een TV Out aansluiting hebt dan heb je twee soorten kabels:quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef Christine het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor snoertje je nodig hebt om de laptop op de TV aan te sluiten? Ik wil dadelijk vanuit m'n bed een film kijken maar heb geen DVD speler op de slaapkamer.
Hè? CL-land?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, als ik nerdtalk zou houden dan had ik het wel over mijn boeiende belevenissen in C++ land gepraat.
Ik ben niet nerd genoeg om daarover te kunnen meepraten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je bij de private members van CL kon komen.
Zie uitleg Anthraxxquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe ziet een uitgang eruit? En een TVout kabeltje?
CL is gewoon even haar kat aan het reanimeren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik wel weet waarom CL hier nooit meer komt.
De leukste vrouw van de SC vraagt wat nerderigs, en jij komt met dit op de proppenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef nixxx het volgende:
ne:rdtalk
Het is nixxx maar. Al lag er een vrouw naakt voor hem met haar benen wijd en ze zou vragen om er iets in te stoppen begon hij ook met "Nerdtalkquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De leukste vrouw van de SC vraagt wat nerderigs, en jij komt met dit op de proppen
ligt aan de vrouw in kwestie!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nixxx maar. Al lag er een vrouw naakt voor hem met haar benen wijd en ze zou vragen om er iets in te stoppen begon hij ook met "Nerdtalk![]()
".
Meestal dezelfde type als audo, maar dan geelquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Bedankt voor de poging tot uitleg, Anthraxxx... ik ben alleen te moe om het te snappen.
Audio ingangen zitten er btw wel op, maar video...???
das maar goed ook.. anders ging ie stukquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef Christine het volgende:
Helaas, zit niet op de laptop.
bijna goed!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
nixxx wat lief dat je een topic voor me maakt!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nixxx maar. Al lag er een vrouw naakt voor hem met haar benen wijd en ze zou vragen om er iets in te stoppen begon hij ook met "Nerdtalk![]()
".
Dan moet je helaas op 't laptopscherm de film kijken. Overigens best te doen, zelf doe ik dat ook als ik onderweg benquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef Christine het volgende:
Helaas, zit niet op de laptop.
nou oa voor mij danquote:
ja!quote:
Bovendien ben je man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
Ik niet.
Ja, dat vraag ik mezelf ook al jaren af.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bovendien ben je man.
Wat doe je hier eigenlijk?
Als een vrouw vraagt of 'ie een weekendje mee naar Parijs wil, gaat 'ie liever uitrustenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
".
Ik HAAT verven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef nixxx het volgende:
hoe is het met verven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |