over het algemeen gesproken doggiequote:
CL is een meisje?quote:
Welnee, rood haar staat hem niet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het had zo een tekst van Marco Borsato kunnen zijn.
ze is een kloon van?quote:
Ach, zelfs met rood haar blijven al die huisvrouwen soppend zijn concerten bezoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Welnee, rood haar staat hem niet!
nee, van Q. zelf om zijn narcisme op maatschappelijk aanvaardbare wijze te projecteren op een fictief vrouwspersoon..quote:
Mwah, ik ben niet zo'n Marco-fan. Maar ik heb wel sinds vanmiddag een hele lading lingerie erbij om in te soppen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, zelfs met rood haar blijven al die huisvrouwen soppend zijn concerten bezoeken.
Nee, nu dan om nixxx te stangen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groepskloon van R&P SC. Om Q. te stangen.
waarmee dan?quote:
Verklaart een boel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groepskloon van R&P SC. Om Q. te stangen.
ik zou mijn bier zo ruilen... niet voor CL, maar iemand anders... en dan heb ik net een vol krat gehaald ook nog!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ze is wel goed maar ZOOOOO goed nou ook weer niet.
CL is in mijn hart, dat telt ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Kan iemand trouwens de TT even aanpassen en dat 'en' weghalen?
Ik ben de enige vrouw in dit topic.
annie is er ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Kan iemand trouwens de TT even aanpassen en dat 'en' weghalen?
Ik ben de enige vrouw in dit topic.
Spionvis?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
Bovendien is het geen geheim dat nixxx mij lief vindt en 'spion' vind ik altijd een eng woord omdat het op spin lijkt. Zo. Tijd voor een sigaretje, niet stiekum weglopen intussen he?!
Zelf gekocht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo'n Marco-fan. Maar ik heb wel sinds vanmiddag een hele lading lingerie erbij om in te soppen.
bier delen met je ok.. maar jou ruilen voor bier... dat gaat teverquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
Bovendien is het geen geheim dat nixxx mij lief vindt en 'spion' vind ik altijd een eng woord omdat het op spin lijkt. Zo. Tijd voor een sigaretje, niet stiekum weglopen intussen he?!
Ligt eraan of er een uitgang op je laptop zit.. Anders moet je een TVout kabeltje hebben..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef Christine het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor snoertje je nodig hebt om de laptop op de TV aan te sluiten? Ik wil dadelijk vanuit m'n bed een film kijken maar heb geen DVD speler op de slaapkamer.
Hoe ziet een uitgang eruit? En een TVout kabeltje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een uitgang op je laptop zit.. Anders moet je een TVout kabeltje hebben..
Wilde plannen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo'n Marco-fan. Maar ik heb wel sinds vanmiddag een hele lading lingerie erbij om in te soppen.
Is per laptop verschillend. Als je een TV Out aansluiting hebt dan heb je twee soorten kabels:quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef Christine het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor snoertje je nodig hebt om de laptop op de TV aan te sluiten? Ik wil dadelijk vanuit m'n bed een film kijken maar heb geen DVD speler op de slaapkamer.
Hè? CL-land?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, als ik nerdtalk zou houden dan had ik het wel over mijn boeiende belevenissen in C++ land gepraat.
Ik ben niet nerd genoeg om daarover te kunnen meepraten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je bij de private members van CL kon komen.
Zie uitleg Anthraxxquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe ziet een uitgang eruit? En een TVout kabeltje?
CL is gewoon even haar kat aan het reanimeren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik wel weet waarom CL hier nooit meer komt.
De leukste vrouw van de SC vraagt wat nerderigs, en jij komt met dit op de proppenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef nixxx het volgende:
ne:rdtalk
Het is nixxx maar. Al lag er een vrouw naakt voor hem met haar benen wijd en ze zou vragen om er iets in te stoppen begon hij ook met "Nerdtalkquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De leukste vrouw van de SC vraagt wat nerderigs, en jij komt met dit op de proppen
ligt aan de vrouw in kwestie!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nixxx maar. Al lag er een vrouw naakt voor hem met haar benen wijd en ze zou vragen om er iets in te stoppen begon hij ook met "Nerdtalk![]()
".
Meestal dezelfde type als audo, maar dan geelquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Bedankt voor de poging tot uitleg, Anthraxxx... ik ben alleen te moe om het te snappen.
Audio ingangen zitten er btw wel op, maar video...???
das maar goed ook.. anders ging ie stukquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef Christine het volgende:
Helaas, zit niet op de laptop.
bijna goed!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
nixxx wat lief dat je een topic voor me maakt!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nixxx maar. Al lag er een vrouw naakt voor hem met haar benen wijd en ze zou vragen om er iets in te stoppen begon hij ook met "Nerdtalk![]()
".
Dan moet je helaas op 't laptopscherm de film kijken. Overigens best te doen, zelf doe ik dat ook als ik onderweg benquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef Christine het volgende:
Helaas, zit niet op de laptop.
nou oa voor mij danquote:
ja!quote:
Bovendien ben je man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
Ik niet.
Ja, dat vraag ik mezelf ook al jaren af.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bovendien ben je man.
Wat doe je hier eigenlijk?
Als een vrouw vraagt of 'ie een weekendje mee naar Parijs wil, gaat 'ie liever uitrustenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
".
Ik HAAT verven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef nixxx het volgende:
hoe is het met verven?
behalve bier.. bier is heiligquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of 'ie een weekendje mee naar Parijs wil, gaat 'ie liever uitrusten.
jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ik doe alleen aan haat. Haat is veel makkelijker.
ik haat geen lieve vrouwen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haat alleen CL niet.
Maar die is hier nooit meer
Een geile vrouw inclusief lingerie? En dan nee zeggen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of 'ie een weekendje mee naar Parijs wil, gaat 'ie liever uitrusten.
nixxxie is homo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een geile vrouw inclusief lingerie? En dan nee zeggen?![]()
nee.. de vrouw was christinequote:
welles!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter had je niet kunnen krijgen.
quote:
zoietsquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
Als je er 1 gevonden hebt die gewillig is?
ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Friday night en ik heb alleen maar zin om m'n bed in te duiken en te slapen... Ik word oud...
Join the club.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Friday night en ik heb alleen maar zin om m'n bed in te duiken en te slapen... Ik word oud...
quote:
Threesome anyone?quote:
te moe..quote:
Check!quote:
dan mag moksie een wens doenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef Mokster het volgende:
Alleen als we met zijn drietjes gelijk gaan slapen dan.
Lekker tegen Moks aanschurken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef Mokster het volgende:
Alleen als we met zijn drietjes gelijk gaan slapen dan.
Ze ligt dan met twee mooie mannen in bed, dus d'r wens is al uitgekomen!quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze ligt dan met twee mooie mannen in bed, dus d'r wens is al uitgekomen!![]()
kan jij niet hierheen komen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Mokster het volgende:
Hoe laat komen jullie?
Hopelijk laat in de nacht, eerst een nacht lol hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Mokster het volgende:
Hoe laat komen jullie?
ik ookquote:
Ik sta al ruim een maandje droog, dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
Stelletje seks verslaafde pubers.
Ik ben bang dat als ik naar jou toe kom dat ik meteen een kwast in m'n handen krijg gedouwd, nixxx heeft een eenpersoonsbed dus dat past niet... Blijft over m'n heerlijke warme waterbedje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Mokster het volgende:
Hoe laat komen jullie?
Ik ben dertiger!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
Stelletje seks verslaafde pubers.
Jij en je oude vrouwen obsessie!quote:
maar ze is zo leuk!quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
Ok, ok, ik slaap wel weer alleen. Verdulle.
Jij bent dan ook een watje!quote:
Ik heb een vriendin tegenwoordig dus daar kruip ik elke nacht tegenaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
Alleen slapen is tot daar aan toe ... maar alleen in bed liggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
met je poesquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
foto?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin tegenwoordig dus daar kruip ik elke nacht tegenaan.
quote:
FF Googlen op Jenna Jameson!quote:
maar wel een leuk lijkquote:
Inschrijven? Jij bent de voorzitter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
Is dit de oude lijken conventie?
Waar kan ik me inschrijven?
Zij wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een vriendin tegenwoordig dus daar kruip ik elke nacht tegenaan.
Omdat Anthraxx in combinatie met het hebben van een vriendin niet geloofwaardig overkomt!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen altijd om foto's?
Volgens mij heb je zin in een potje bitchslapping of niet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inschrijven? Jij bent de voorzitter!![]()
Whehe ik moest aan iets grappigs denken wat ik zaterdag in de kroeg gehoord heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Anthraxx in combinatie met het hebben van een vriendin niet geloofwaardig overkomt!![]()
Ik wil alleen maar zwemmen slapen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zin in een potje bitchslapping of niet?.
Ben ik zo hopeloos dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Anthraxx in combinatie met het hebben van een vriendin niet geloofwaardig overkomt!![]()
Deel het!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe ik moest aan iets grappigs denken wat ik zaterdag in de kroeg gehoord heb..
Deel het maar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe ik moest aan iets grappigs denken wat ik zaterdag in de kroeg gehoord heb..
leuk voor filmpjesquote:
Welnee!quote:
Wat me stoort aan je plaatje he... met het shirt down lijkt de linkertiet (voor de kijkers rechts) het grootst, maar daar blijkt het kleinste hoofd onder te zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef Mokster het volgende:
Kom op Chris!
Die mijter zit dubbel onder dat shirt en daarom zit er zo'n uitsteeksel...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat me stoort aan je plaatje he... met het shirt down lijkt de linkertiet (voor de kijkers rechts) het grootst, maar daar blijkt het kleinste hoofd onder te zitten..
Die is Awee!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Vraag maar aan Q, ik weet niet zeker of ik het mag vertellen.
Nog een maandje. Dan verander ik hem weer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Christine het volgende:
Wat me stoort aan je plaatje he... met het shirt down lijkt de linkertiet (voor de kijkers rechts) het grootst, maar daar blijkt het kleinste hoofd onder te zitten..
Ik heb de zak nét leeg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
ik wil chippies
Ik heb BBQ-Ham, maar in R&P passen de Heartbreakers natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
ik wil chippies
Vroeger... Toen we nog alles deelden met elkaar...quote:
mijn zak is volquote:
Jij begon door Hime niet te willen delen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger... Toen we nog alles deelden met elkaar...![]()
Echt niet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij begon door Hime niet te willen delen.
met sinasappelsquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Dat blijft ie ook nog wel even.
Ik heb echt geheugenverlies. Vertel het maar niet dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus ja, het mag!quote:Gerwin. zegt (21:42):
Geen idee!
Ik wou net zeggen: kom Chris, fris het geheugen van Q eens op! Maar helaasch...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt geheugenverlies. Vertel het maar niet dan.![]()
Ksssssht!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt geheugenverlies. Vertel het maar niet dan.![]()
Hij zit de boel gewoon te flessen... Gelukkig heeft 'ie de leuke verhalen over Chris wel onthouden!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Verdulle Q! Het wordt nu écht te erg met dat bier van je.
blijkbaar wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:43 schreef Q. het volgende:
Was ik zaterdag in een kroeg?
Onmogelijk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Verdulle Q! Het wordt nu écht te erg met dat bier van je.
En over het verrassingbezoek van CL.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zit de boel gewoon te flessen... Gelukkig heeft 'ie de leuke verhalen over Chris wel onthouden!
quote:
Lekker slapen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt haar eindelijk je bed in gekregen?
Ah, dan hebben we dat ook maar weer gehad.quote:
Kindjes maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we dat ook maar weer gehad..
Helaas was het geen verrassingsbezoek aan jou!quote:
Hij ijlt!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt haar eindelijk je bed in gekregen?
Grote stappen, snel thuis!quote:
Das wel jammer dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas was het geen verrassingsbezoek aan jou!![]()
CL heeft nu een geperforeerde baarmoeder met zoveel kracht kwam 't eruit!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Mokster het volgende:
En Q, werkte het allemaal nog? Na al die tijd?
Het is net als fietsen: als je de fiets te lang niet gebruikt wordt ie gejat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Mokster het volgende:
En Q, werkte het allemaal nog? Na al die tijd?
Met drank en zelf mutulatie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Chris, dategen wat jij gehoord hebt probeer ik al een kleine 1.5 jaar te vergeten.
Gewoon op de barkruk? Wat een beest is die CL tochquote:
Oh, the mental picturequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL heeft nu een geperforeerde baarmoeder met zoveel kracht kwam 't eruit!
gat! ver!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL heeft nu een geperforeerde baarmoeder met zoveel kracht kwam 't eruit!
Die leest dit allemaal niet..quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef Q. het volgende:
Echt, CL durft hier nou echt NEVER meer te komen.
jaha!quote:
Je bent penis- en balloos?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:53 schreef Q. het volgende:
Het is net als fietsen: als je de fiets te lang niet gebruikt wordt ie gejat.
wie?quote:
De groenteman vanwege de wortel, of de biersjouwer vanwege de brute kracht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de jongen van de supermarkt![]()
AH= mekiquote:
Dat van jou zag ik al láng aankomen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
Kom op. Het was schokkender toen ik het zei in de SC.
Of de bakker vanwege z'n lekkere kadetjes!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef webspider het volgende:
[..]
De groenteman vanwege de wortel, of de biersjouwer vanwege de brute kracht?
En gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je voelde je aangesproken door de TT zwartedoos?
Je bedoelt dat er meer mensen verzuipen in mijn ogen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat van jou zag ik al láng aankomen!
quote:
Vastpinnen en de jouwe maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja verliefd is een groot woord
Ik heb gewoon een lekker ding gesignaleerd
Hij staat achter de klantenservice/sigarettenzooiquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef webspider het volgende:
[..]
De groenteman vanwege de wortel, of de biersjouwer vanwege de brute kracht?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je voelde je aangesproken door de TT zwartedoos?
Het is een kerkhof daarquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er meer mensen verzuipen in mijn ogen?
Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja verliefd is een groot woord
Ik heb gewoon een lekker ding gesignaleerd
Ah vanwege de pillen. Duidelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij staat achter de klantenservice/sigarettenzooi
'Hoi, heb jij alvast een pakje sigaretten voor na de wilde sex die wij na werktijd gaan hebben?'quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh, dus je rookt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Hoi, heb jij alvast een pakje sigaretten voor na de wilde sex die wij na werktijd gaan hebben?'
"Sorry, ik ben homo."quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Hoi, heb jij alvast een pakje sigaretten voor na de wilde sex die wij na werktijd gaan hebben?'
Die toonbank is van glas!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
MM: Webspider vind dat je hem op de toonbank hard moet neuken.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je bedoelt dat er meer mensen verzuipen in mijn ogen?
Toch niet van de swirls he?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De eerste hulp moet ook iets te lachen hebben achteraf.
'Ik doe ook anaal en je mag me Arie noemen in plaats van Astrid'quote:
Hij is keeper van een zekere haagse voetbalclub?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
"geen probleem ik heb wel de nodige hulpstukken in huis *insert vette knipoog*ieuw
klein... maar niet fijn *ieuw!*quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
"geen probleem ik heb wel de nodige hulpstukken in huis *insert vette knipoog*ieuw
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik doe ook anaal en je mag me Arie noemen in plaats van Astrid'
Vergeet het opzetten van de zware stem niet. En het niet meer scheren van de benen. Zo voelt hij zich meer thuis.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik doe ook anaal en je mag me Arie noemen in plaats van Astrid'
Maar wel lekker!quote:
nee van de supermarktquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hebben we een toonbank op Fok dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
Waarom staan hier nu nooit lekkere kerels achter de toonbank![]()
Je doet bij de verkeerde supermarkt boodschappe?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
Waarom staan hier nu nooit lekkere kerels achter de toonbank![]()
hij was 22quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van de supermarkten heb die gast nog steeds niet gespot
en er was ook een leuke gast in de bus
die met zn opa aant bellen was
mja maar jammer genoeg zijn die meestal vrij iqloosquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je doet bij de verkeerde supermarkt boodschappe?
Overigens vind ik het bij de Dirk ook best oké, qua dames dan
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben we een toonbank op Fok dan?![]()
Neuh, er loopt hier gewoon niks lekkers rondquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je doet bij de verkeerde supermarkt boodschappe?
Overigens vind ik het bij de Dirk ook best oké, qua dames dan
vroeger...quote:
Ik krijg in enen een deja vu over een discussie die wij recentelijk hadden in het fotoboek!quote:
Je verwacht hier lekkure wijve te vinden die je meteen willen neuken?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef lexkijktrond het volgende:
Zo hee mn eerste echte Fok berichie
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in enen een deja vu over een discussie die wij recentelijk hadden in het fotoboek!
Sexy Lexie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef lexkijktrond het volgende:
Verhuizen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Neuh, er loopt hier gewoon niks lekkers rond![]()
oooow..quote:
Met ALT - F4!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef lexkijktrond het volgende:
kan ik die berichten automatisch laten verversen?
En daar doe je dan 3 weken over?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef lexkijktrond het volgende:
Neequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef lexkijktrond het volgende:
kan ik die berichten automatisch laten verversen?
moet niet, mag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:11 schreef lexkijktrond het volgende:
ow ik zie dat ik een avatar moet zoeken
Mac...quote:
oja..het terrasverhaalquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in enen een deja vu over een discussie die wij recentelijk hadden in het fotoboek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |