Ben ik het mee eens! Ik ga nu naar het derde jaar ( Tijdschrift journalistiek!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:41 schreef requiem4adream het volgende:
voor iedereen die naar zwolle gaat! Wel mee op waltertje intro!forum van waltertje is helaas op dit moment naar de klote maar je kunt je op de introsite wel opgeven
![]()
Zo wordt het anders wel overgebracht. Anyway, het is niet zo dat ik er niet bij wil zijn, alleen gaat het wel heel veel tijd in beslag nemen. Zeker met overnachtingen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef p-etr-a het volgende:
Je bent niet verplicht, Rieleks.
Ik ben ook geen kampeer-liefhebber maar het lijkt me erg leuk om iedereen snel te leren kennen (en dat gaat heel snel met zo'n kamp). Wie weet maak je vast vrienden, altijd mooi meegenomen. En het zal ongetwijfeld leerzaam zijn mbt. de dingen die je gedurende je studie nodig zal hebben..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef Rieleks het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan.. Beetje mensen leren kennen ok, maar om nou meteen te gaan kamperen? Ik heb ook nog andere verplichtingen (lees: sport) en kan niet zomaar die intro-week in Utrecht én die intro-week voor Journalistiek voor 100% volgen..
Introweek Utrecht (UIT) is te missen. Intro van journalistiek zou ik echt niet overslaan. De mensen die na deze week pas bij de klas kwamen, vielen, zeker het eerste half jaar, een beetje buiten de groep.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef Rieleks het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan.. Beetje mensen leren kennen ok, maar om nou meteen te gaan kamperen? Ik heb ook nog andere verplichtingen (lees: sport) en kan niet zomaar die intro-week in Utrecht én die intro-week voor Journalistiek voor 100% volgen..
Tjah blijft eigen keuze, je kunt in feite rustig 'n dag later komen, daarnaast vangt je willie (groepsbegeleiderquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:43 schreef frame-saw het volgende:
Die intro van Waltertje lijkt me heel leuk, maar dan is er ook kermis in het dorp. En dat is wel altijd gezellig. Of ik mis 1 dag, maar dan voel ik me weer zo´n laatkomer en dat iedereen al vrienden heeft gemaakt.
Het gaat me niet om het kamperen, het gaat me om het overnachten. Er gaat gewoon veel tijd inzitten, en (als ik het zo hoor) heb je geen keuze. Ik hoop dat ik m'n trainer nog enigszins kan overtuigen.. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Introweek Utrecht (UIT) is te missen. Intro van journalistiek zou ik echt niet overslaan. De mensen die na deze week pas bij de klas kwamen, vielen, zeker het eerste half jaar, een beetje buiten de groep.
En ach, aan 2 nachten kamperen ga je ook niet dood, niet zeuren
Ik schrijf trouwens voor de krant die jullie twee keer per dag gaan krijgen op de Intro van Utrecht.
Veel tijd, ach, één week, van maandag t/m vrijdag, en woensdag slaap je thuis. Dat moet toch te doen zijn dacht ik zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:36 schreef Rieleks het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het kamperen, het gaat me om het overnachten. Er gaat gewoon veel tijd inzitten, en (als ik het zo hoor) heb je geen keuze. Ik hoop dat ik m'n trainer nog enigszins kan overtuigen.. Ik ben benieuwd.
gelukkig wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef ralfseltje het volgende:
Bij mij vorig jaar kon je wel douchen.
Intro was inderdaad wel leuk. Ik had een nare blessure aan mn voet en toen leerde ik loehoes kennenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:56 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens! Ik ga nu naar het derde jaar ( Tijdschrift journalistiek!) Maar ik herinner me de intro nog vers. Super leuke tijd!
Voor slaapplaatsen wordt gezorgd dus hoef je je niet druk om te maken... wel ff een slaapmatje e.d. meenemen..quote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb besloten gewoon alle dagen te gaan, maar ik heb een vraagje: hoe is het nou geregeld met die slaapplaatsen? Want ik kan mijn kamer pas intrekken op 1 september, die zaterdag erna dus. Maar op de site lees ik dan weer niks over een overnachting.
Ik kan anders eventueel bij een vriendin logeren, maar ik denk dat dat krap wordt in haar studentenkamertje.
Ik heb een paar dagen geleden een brief gekregen met 'mijn' @hu.nl adres, ik denk dat jij dat binnenkort nog wel gaat krijgen. Laptop bestellen heb ik me (nog) niet mee bezig gehouden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hebben jullie ook zo een gedoe met het bestellen van die laptop?
Eerst krijg ik een briefkaart in de bus dat ik via de HU goedkoper een laptop kan bestellen bij een internetwinkel. Wil ik dat doen, heb ik een @hu.nl emailadres nodig wat ik nog niet heb als aankomend student. Als ik dat bedrijf email om te vragen hoe ik dan die laptop moet bestellen zeggen ze dat ik een emailadres kan aanvragen bij de HU. Na gemaild te hebben naar de HU krijg ik te horen dat ik moet bellen naar een bepaalde afdeling binnen de HU, maar als ik bel wordt er niet opgenomen en word ik doorgeschakeld naar de receptie daar. Daar kunnen ze me ook niet helpen dus ik moet nog maar een keertje terugbellen. Als ik dat doe wordt er nog steeds niet opgenomen en kom ik weer bij de receptie uit. Dan krijg ik een adres waarnaar ik moet emailen om te vragen om een @hu.nl emailadres, met daarbij wel de woorden dat het vakantietijd is en ik dus hoogstwaarschijnlijk een standaardantwoord terug krijgNu moet ik dus maandag weer bellen om het nog een keertje te proberen...
Niet zo slim om zo een actie op te zetten als je er een emailadres voor nodig hebt wat je nog niet hebt gekregen![]()
Ohjah, dat was ook zo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Intro was inderdaad wel leuk. Ik had een nare blessure aan mn voet en toen leerde ik loehoes kennen
Anyways, de intro is leuk. De opleiding zelf is ook wel leuk maar ik vind de organisatie op het windesheim (gebouw D iig) bagger. Er zijn te weinig computers, er is altijd chaos met de opmaak, cameras, computers, MD-recorders enz. Verder vind ik de leraren weinig behulpzaam. Een aantal dan, want er zijn ook een boel goede lui bij natuurlijk.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:59 schreef Larsch het volgende:
Ik ga journalistiek doen op Windesheim (donderdag voor het eerst ernaar toe) en niet naar dat introkamp. Ik heb best lang getwijfeld, maar kamperen met alleen maar vreemden... nah. Ik weet, iedereen die er naar toe gaat, zal zich zo voelen, maar ik bleef er maar gemengde gevoelens over houden. Nu zit ik wel een beetje met een gevoel van 'fok, straks ben ik like, de enige die niet geweest is', maar goed. xD
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
Intro-kamperen Utrecht was geweldig
Groep 10 hier
Was het wel van plan eerst maar ben uiteindelijk uit gegaan en zonder slaap gelijk door gegaan. En nu ben ik echt doodmoequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ook met je brakke hoofd in de sportzaal geslapen donderdag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |