Zei ze dat echt? Die vrouw is echt zo para als de pest man. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:44 schreef mamapan het volgende:
't mens spoort echt niet, ze zit echt tegen ons te lullen. Ze vertelt ons dat ze de noten mist. Mens er staat een hele bak peperNOTEN voor je snufferd
![]()
[afbeelding]
We hielden het netjes toch.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zal me gedragen Arneaux
Daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde: Marcel komt zo
Ik denk echt dat hij komtquote:
Ijlenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
WTF is Hilde aan het doen?
Wrom niet ? is ze zat ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde kan de klapdeurtjes niet openzetten. Boeiuh.
Te klein. Zegt ze zelf....quote:
Ze is al aan de wijnquote:
Als ze thuis is ja. Volgens mij hangt dat mens de hele dag in het café.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef schizolientje het volgende:
Zou ze thuis ook zo rondscharrelen in haar huise, eens aan haar buren vragen
Enerzijds vind ik dat als hij een vent is dat hij moet komen, anderzijds is het ook zo dat je er op kunt wachten dat het dan uit de hand loopt en kan BB op " uitlokking" gepakt worden omdat je het ook echt kunt verwachten gezien zijn uitspraken al toe hij in het huis zat ( dreigen met de pers e.d.)quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:50 schreef farceman het volgende:
ben benieuwd of Marcel nog komt.....geloof er niks van .
La maar komenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik dat als hij een vent is dat hij moet komen, anderzijds is het ook zo dat je er op kunt wachten dat het dan uit de hand loopt en kan BB op " uitlokking" gepakt worden omdat je het ook echt kunt verwachten gezien zijn uitspraken al toe hij in het huis zat ( dreigen met de pers e.d.)
De regie krijgt ook een extra zakcentjes bij het in beeld brengen van Hilquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:49 schreef schizolientje het volgende:
Maar BB vind Hilde toch interessanter dan de zusjes want waar zijn ze
Milicia is ansich geen vervelende meid, er zit alleen niets in, inhoudelijk gezien. Haar 'probleem' is haar moeder, die toch een behoorlijk stempel op haar drukt. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef Day het volgende:
Milica vertelde vannacht overigens dat het tussen haar en haar moeder niet zo goed ging na BB. Zij heeft vrij snel haar leven weer opgepakt, snel weer aan het werk gegaan, weg met vrienden e.d. Hilde kan het niet loslaten en volgt alles. Milica kijkt af en toe op internet en volgt BB voornamelijk via de uitzendingen. Ze was blij voor Hilde dat ze nog een week terug mag, zodat ze het echt af kan sluiten. Zelf heeft ze heel lang getwijfeld of ze er nog wel in wou, maar ze besloot toch te komen om vooral Jeroen te steunen.
geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat komt Marcel???
quote:
die durft niet meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat komt Marcel???
Ik denk dat er meer in zit, dan er uit komt. Net als bij Jeroen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Milicia is ansich geen vervelende meid, er zit alleen niets in, inhoudelijk gezien. Haar 'probleem' is haar moeder, die toch een behoorlijk stempel op haar drukt. Denk ik dan.
Van Marcia wil ik het nog wel geloven, maar Jeroen heeft niets meer dan dat je ziet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer in zit, dan er uit komt. Net als bij Jeroen.
Van wie denk je dat Etiënne t heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef mazaru het volgende:
Als die niet komt, dan is het net zo'n laf mannetje als zijn zoontje
Het is te hopen dat zijn kleine broertje beter terecht komt, dat vond ik zo'n schattig kereltje om te zien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van wie denk je dat Etiënne t heeft.
Haar moeder is ook geen vervelend mens. Ze drukt zich alleen vocabulair iets anders uit. soit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Milicia is ansich geen vervelende meid, er zit alleen niets in, inhoudelijk gezien. Haar 'probleem' is haar moeder, die toch een behoorlijk stempel op haar drukt. Denk ik dan.
Hilde is een vervelend kreng.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef berney het volgende:
[..]
Haar moeder is ook geen vervelend mens. Ze drukt zich alleen vocabulair iets anders uit. soit.
Of deel 2 van de film komt vanavond wel en bb houdt er al rekening mee dat er weer een weggaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
Janine heeft het idee dat Marcel niet komt, omdat het extra bed ontbreekt wat BB zou neerzetten
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:13 schreef berney het volgende:
[..]
Of deel 2 van de film komt vanavond wel en bb houdt er al rekening mee dat er weer een weggaat.
Scherp.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef farceman het volgende:
extra bed? hij kan toch op plek e10 slapen?
Milica slaapt daarinquote:
Scherp.quote:
pcies, en is alles voor niets geweest.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef Lady-night het volgende:
zonder film bloedt ook deze week dood
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef berney het volgende:
[..]
Ze kan ook bij Jeroen gaan slapen is haar bedje vrij voor Marcel.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef berney het volgende:
[..]
Ze kan ook bij Jeroen gaan slapen is haar bedje vrij voor Marcel.
Ik dacht net het omgekeerdequote:Op vrijdag 24 november 2006 17:23 schreef blomst het volgende:
Als ik zo Jeroen bekijk, raad ik het Milica af iets met hem te beginnen.
Je zal er maar naast wakker worden, heb je direkt een ochtend humeur,
Kan goed hoor. Ik weet t nml niet zeker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ik dacht dat het feest morgenavond pas is...
Vast niet, na afloop is het huis toch leegquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
ff off topic: ik ga maandag de finale kijken bij iemand die geen streams heeft, mis ik dan veel
Nope, alleen de laatste 10 minuten als Jeroen in zijn uppie in het huis zit.......quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
ff off topic: ik ga maandag de finale kijken bij iemand die geen streams heeft, mis ik dan veel
Als 2e?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, alleen de laatste 10 minuten als Jeroen in zijn uppie in het huis zit.......
Net zo als bij Roel vorug jaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, alleen de laatste 10 minuten als Jeroen in zijn uppie in het huis zit.......
ohhhhhhhhhhh, hope soquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Lounge is gesloten...... Wellicht toch film ??????
quote:
Maar Sabrina gaat winnen ( Jeroen is mn 2e keus)quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Jullie hebben de polls niet gezien? Jeroen heeft de helft van alle stemmen, de andere 3 delen de rest.
Dat gun ik hem niet..... als hij 2e wordt: wel op een waardige manier graag. Zoals bij Roel heeft hij niet verdient.quote:
ik ken maar 2 polls. Hier en op VOLquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Jullie hebben de polls niet gezien? Jeroen heeft de helft van alle stemmen, de andere 3 delen de rest.
Al de procenten van die anderen gaan naar Sa Tijn of Rik .quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Ik verwacht het ook niet echt. Hummie had een hekele aan Roel...... Bij Jeroen is dat omgekeerd....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat gun ik hem niet..... als hij 2e wordt: wel op een waardige manier graag. Zoals bij Roel heeft hij niet verdient.
Shit, wil geen VOL volger zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ik ken maar 2 polls. Hier en op VOL
VOL is Sabrina minded, FOK! is Jeroen minded...
Zegt mij dus niets.....
Jeroen een hekel aan Hum ??? nee tochquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet echt. Hummie had een hekele aan Roel...... Bij Jeroen is dat omgekeerd....
Hij slaapt.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef Ecila111 het volgende:
Is Tijn van de baan?
Al 3 maandenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef Ecila111 het volgende:
Is Tijn van de baan?
Ik gun Jeroen alles, behalve de winstquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat gun ik hem niet..... als hij 2e wordt: wel op een waardige manier graag. Zoals bij Roel heeft hij niet verdient.
Nee, Hummie loves Jeroen en vice versa....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeroen een hekel aan Hum ??? nee toch
Stond gisteren toch op het scherm dat er geen deel 2 kwam.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Lounge is gesloten...... Wellicht toch film ??????
Vorig jaar wel !quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
FF een serieuze vraag: gaat de stemming eerlijk ???
Oh ja ??? Gemistquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stond gisteren toch op het scherm dat er geen deel 2 kwam.
Volgens mij nu wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
FF een serieuze vraag: gaat de stemming eerlijk ???
Maar hoe weet je dat zeker ???quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vorig jaar wel !
Joost was de terechte winnaar !![]()
Andersom is mooierquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef blomst het volgende:
Het mooiste zou zijn dat Hilde Jeroen bespringt, en Jeroen vol angst het huis vrijwillig verlaat
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, Hummie loves Jeroen en vice versa....![]()
Dat weet je nooit zeker natuurlijk.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat zeker ???
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:38 schreef Ecila111 het volgende:
Wat wordt dat voor een beslag?
Joh..... Semih had er er vanmorgen nog over dat hij geen deel twee verwachtte....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja was na die ruzie met Hilde en Egbert.
Egbert zag het ineens staan.
OK, is misschien ook handiger om de boter alvast in het beslag te doen. Elke keer voor dat je het beslag in de pan doet, elke keer een klontje boter.....quote:
Tja Marcel heeft werkelijk geen enkele reden om in dat huis te gaan zitten. Volgens mij is er hij er ook als 1ste uitgestemd, dus tja. Je kan je afvragen of het dan wel zin heeft terug te gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Ecila111 het volgende:
De vraag rijst op of Marcel eigenlijk wel komt..... lijkt me ook raar als hij dat wel doet nu E10 vertrokken is.
Marlies in de bocht.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:37 schreef Ecila111 het volgende:
Pannekoeken met boter?
hope soquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef Bartoli het volgende:
er stond toch onder to be continued wat dus zoveel zegt als er komt nog een 2e deel
Sommige mensen gooiden t erop dat die continued meteen na de film was; de onderlinge ruzies. Valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef Bartoli het volgende:
er stond toch onder to be continued wat dus zoveel zegt als er komt nog een 2e deel
Milica kwam gisteren toch ook na 8en? Waarom Marcel dan niet? Hij is net vrij, moet nog naar huis waarschijnlijk/weet ik veel waar en naar aalsmeer rijden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Ecila111 het volgende:
De vraag rijst op of Marcel eigenlijk wel komt..... lijkt me ook raar als hij dat wel doet nu E10 vertrokken is.
dat kan natuurlijk ook kloppen maar omdat ik veel in die film miste kunnen we hopelijk nog een deel 2 verwachtenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sommige mensen gooiden t erop dat die continued meteen na de film was; de onderlinge ruzies. Valt ook wel wat voor te zeggen.
Sommige mensen gooien het erop dat er wél een deel 2 komt omdat lang niet alles in samenvatting voorbij is gekomen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sommige mensen gooiden t erop dat die continued meteen na de film was; de onderlinge ruzies. Valt ook wel wat voor te zeggen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook kloppen maar omdat ik veel in die film miste kunnen we hopelijk nog een deel 2 verwachten
Je loopt wel behoorlijk dwars te doen he, de hele tijd al. Is t de tijd van t jaar soms?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:45 schreef berney het volgende:
[..]
Sommige mensen gooien het erop dat er wél een deel 2 komt omdat lang niet alles in samenvatting voorbij is gekomen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je loopt wel behoorlijk dwars te doen he, de hele tijd al. Is t de tijd van t jaar soms?
Leuk voor ons maar als zoon heb je dan toch wel een lul van een vader.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:44 schreef berney het volgende:
[..]
Milica kwam gisteren toch ook na 8en? Waarom Marcel dan niet? Hij is net vrij, moet nog naar huis waarschijnlijk/weet ik veel waar en naar aalsmeer rijden.
in de file
dus kan nog wel effe duren en dan komt ie mooi op tijd voor deeltje 2.
Ik ben me van geen kwaad bewust arneaux.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je loopt wel behoorlijk dwars te doen he, de hele tijd al. Is t de tijd van t jaar soms?
Ja Egbert zei het in een keer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh..... Semih had er er vanmorgen nog over dat hij geen deel twee verwachtte....
Maar waarom zou de lounge anders dicht zijn ?
Feest is toch morgen ?
Dan vergis ik me. Sorry.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust arneaux.
we zitten wel vaak op één lijn qua reactiesquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust arneaux.
Erg he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zitten wel vaak op één lijn qua reacties![]()
![]()
Of is geen intensieve regie omdat er al veel lekker thuis weekend aan het vieren zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Regie is erg lui het afgelopen uur..... staat er iets te gebeuren ?
Omdat ze morgen allemaal in de nachtshift zitten......quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of is geen intensieve regie omdat er al veel lekker thuis weekend aan het vieren zijn?
Of ze hebben Marcel verstopt onder een bank ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Omdat ze morgen allemaal in de nachtshift zitten......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |