Of deel 2 van de film komt vanavond wel en bb houdt er al rekening mee dat er weer een weggaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
Janine heeft het idee dat Marcel niet komt, omdat het extra bed ontbreekt wat BB zou neerzetten
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:13 schreef berney het volgende:
[..]
Of deel 2 van de film komt vanavond wel en bb houdt er al rekening mee dat er weer een weggaat.
Scherp.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef farceman het volgende:
extra bed? hij kan toch op plek e10 slapen?
Milica slaapt daarinquote:
Scherp.quote:
pcies, en is alles voor niets geweest.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef Lady-night het volgende:
zonder film bloedt ook deze week dood
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef berney het volgende:
[..]
Ze kan ook bij Jeroen gaan slapen is haar bedje vrij voor Marcel.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef berney het volgende:
[..]
Ze kan ook bij Jeroen gaan slapen is haar bedje vrij voor Marcel.
Ik dacht net het omgekeerdequote:Op vrijdag 24 november 2006 17:23 schreef blomst het volgende:
Als ik zo Jeroen bekijk, raad ik het Milica af iets met hem te beginnen.
Je zal er maar naast wakker worden, heb je direkt een ochtend humeur,
Kan goed hoor. Ik weet t nml niet zeker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ik dacht dat het feest morgenavond pas is...
Vast niet, na afloop is het huis toch leegquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
ff off topic: ik ga maandag de finale kijken bij iemand die geen streams heeft, mis ik dan veel
Nope, alleen de laatste 10 minuten als Jeroen in zijn uppie in het huis zit.......quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
ff off topic: ik ga maandag de finale kijken bij iemand die geen streams heeft, mis ik dan veel
Als 2e?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, alleen de laatste 10 minuten als Jeroen in zijn uppie in het huis zit.......
Net zo als bij Roel vorug jaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, alleen de laatste 10 minuten als Jeroen in zijn uppie in het huis zit.......
ohhhhhhhhhhh, hope soquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Lounge is gesloten...... Wellicht toch film ??????
quote:
Maar Sabrina gaat winnen ( Jeroen is mn 2e keus)quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Jullie hebben de polls niet gezien? Jeroen heeft de helft van alle stemmen, de andere 3 delen de rest.
Dat gun ik hem niet..... als hij 2e wordt: wel op een waardige manier graag. Zoals bij Roel heeft hij niet verdient.quote:
ik ken maar 2 polls. Hier en op VOLquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Jullie hebben de polls niet gezien? Jeroen heeft de helft van alle stemmen, de andere 3 delen de rest.
Al de procenten van die anderen gaan naar Sa Tijn of Rik .quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Ik verwacht het ook niet echt. Hummie had een hekele aan Roel...... Bij Jeroen is dat omgekeerd....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat gun ik hem niet..... als hij 2e wordt: wel op een waardige manier graag. Zoals bij Roel heeft hij niet verdient.
Shit, wil geen VOL volger zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ik ken maar 2 polls. Hier en op VOL
VOL is Sabrina minded, FOK! is Jeroen minded...
Zegt mij dus niets.....
Jeroen een hekel aan Hum ??? nee tochquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet echt. Hummie had een hekele aan Roel...... Bij Jeroen is dat omgekeerd....
Hij slaapt.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef Ecila111 het volgende:
Is Tijn van de baan?
Al 3 maandenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef Ecila111 het volgende:
Is Tijn van de baan?
Ik gun Jeroen alles, behalve de winstquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat gun ik hem niet..... als hij 2e wordt: wel op een waardige manier graag. Zoals bij Roel heeft hij niet verdient.
Nee, Hummie loves Jeroen en vice versa....quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeroen een hekel aan Hum ??? nee toch
Stond gisteren toch op het scherm dat er geen deel 2 kwam.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Lounge is gesloten...... Wellicht toch film ??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |