abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44628709
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef desiredbard het volgende:
kirmizibeyaz zelf ben je geen steek beter.
Hallo desiredbard. Is je ban al afgelopen?
  donderdag 21 december 2006 @ 16:38:29 #102
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_44631665
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Wat is een unilineair proces
Loop naar de winkel, jat een boek en lees het zelf maar
quote:
Bij gebrek aan RL vrienden pap je nu maar aan met virtuele entiteiten? Ik voel met je mee, maar ik zie niets in internetrelaties. Probeer het eens bij een ander zou ik zeggen
Iemand die het Nederlands beheerst weet dat dit een cynische opmerking is, sarcastisch. In een ander boek, een woordenboek, kun je opzoeken wat dat zijn, cynische opmerkingen.

Voorts benadruk ik pro forma dan maar geen enkele intentie te hebben een vriendschap met jou aan te gaan, te onderhouden of op welke andere manier dan ook jou toe te laten tot zelfs maar de periferie van mijn sociale leven.
pi_44632260
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Loop naar de winkel, jat een boek en lees het zelf maar
Ik begrijp dat internet een nieuw fenomeen is in jouw buurt. De Van Dale en Prisma is ook op internet te raadplegen.

Vandale:
quote:
U hebt gezocht op unilineair:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Prisma:
quote:
Woordenboek Nederlands

Gezocht naar unilineair, maar geen overeenkomst gevonden.

Woord niet gevonden? Zoek dan met een wildcard.
En nu?
quote:
[..]

Iemand die het Nederlands beheerst weet dat dit een cynische opmerking is, sarcastisch. In een ander boek, een woordenboek, kun je opzoeken wat dat zijn, cynische opmerkingen.
Iemand die de nederlandse taal beheerst, weet dat dit geen cynische opmerking was, maar een sarcastische.
quote:
Voorts benadruk ik pro forma dan maar geen enkele intentie te hebben een vriendschap met jou aan te gaan, te onderhouden of op welke andere manier dan ook jou toe te laten tot zelfs maar de periferie van mijn sociale leven.
Is die buitenlanderhaat een gevolg van een traumatische ervaring uit je jeugd? Ben je misbruikt door een grote neger? Heb je je VMBO niet afgemaakt en weet je gewoon niet beter? Wat is het?
  donderdag 21 december 2006 @ 19:19:30 #104
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_44635939
quote:
Ik begrijp dat internet een nieuw fenomeen is in jouw buurt. De Van Dale en Prisma is ook op internet te raadplegen.
Wat leuk, hihihihi.. Onze troetelturk denkt dat een woord niet bestaat wanneer het op internet niet te vinden is... Ik vind het aandoenlijk om te zien hoe iemand zich zonder feitelijke argumenten in een discussie begeeft, zijn eerste stapjes in een publieke discussie. Nog niet eens goed en wel droog achter de oortjes... Ben blij dat ik hiervan mag meegenieten. Ik ben ook blij dat jij begrijpt dat Internet een nieuw fenomeen is in mijn buurt (?), maar gelukkig weten wij hier al wél dat de wereld niet ophoudt bij de online Van Dale.
quote:
Is die buitenlanderhaat een gevolg van een traumatische ervaring uit je jeugd? Ben je misbruikt door een grote neger? Heb je je VMBO niet afgemaakt en weet je gewoon niet beter? Wat is het?
Jij bent een schrijnend voorbeeld van een doodgeknuffelde allochtoon. Waar baseer jij op dat ik buitenlanders haat? Ik ben geen xenofoob, alleen maar omdat ik jou een seniel figuur vind. Ik ben alleen kritisch, en daar reageer jij een beetje raar op. Je gaat nergens op in, je komt alleen maar met beschuldigingen, etiketten die jij ergens op plakt, een gebrek aan feitelijke kennis, een gebrek aan argumenten.

Overigens zie ik negers niet per definitie als buitenlanders. Helaas doe jij dit wel.

Uit het feit dat jij niet weet of kunt achterhalen wat de betekenis van unilineair is, zou een buitenstaander zich eerder afvragen of jij je VMBO wel af hebt gemaakt.
pi_44728622
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

blabla troetelturk blabla
[..]
blabl een doodgeknuffelde allochtoon blabla blabla ik haat buitenlanders blabla Ik ben xenofoob blabla seniel figuur blabla blabla negers blabla buitenlanders blabla ik heb VMBO wel afgemaakt.
pi_44730642
Het niveau is weer overweldigend, zeg.

Hoewel ik wel moest lachen een paar keer
  maandag 25 december 2006 @ 13:57:57 #107
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44730865
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:49 schreef jaoka het volgende:
Het niveau is weer overweldigend, zeg.

Hoewel ik wel moest lachen een paar keer
Ja goed hè. Je kan zien dat er niet op de man gespeeld wordt en dat het heldere diepgaande discussie is waarin ruimte is voor verschillende meningen en invalshoeken
lege ton
  maandag 25 december 2006 @ 21:38:43 #108
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44738913
Dit gaat nergens meer over: Geert Wilders, wat vinden we er van?
Daar kan wellicht een normale doorstart worden gemaakt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')