+2 ChrisJXquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ovide!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef Nesle het volgende:
Is dat nieuw trouwens, de hele puntentelling van het topic meenemen?
Ja, en de hele week in de aanbieding samen met drie gratis AKQ-spaarzegels!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef Nesle het volgende:
Is dat nieuw trouwens, de hele puntentelling van het topic meenemen?
Tommy en nog een vage naam die ik niet heb kunnen onthoudenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef ChrisJX het volgende:
Om in de tekenfilms te blijven:
Seabert heeft twee beste vriendjes, die altijd bij hem in de buurt zijn. Hoe heten deze twee lieden?
Nx Laura, Aura heet het meske. vdvorst +2 dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef vdvorst het volgende:
tommie en aura dacht ik, zoiets in ieder geval;)
gaaf programma man:D
o ja Aura!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef vdvorst het volgende:
tommie en aura dacht ik, zoiets in ieder geval;)
gaaf programma man:D
Lienekien +2quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Poten en hydrocultuur.
Openingspost zegt: Vragensteller beslistquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Lienekien geeft binnen een minuut het complete antwoord, als het gebruikelijker is om vipergts de punten te geven zeggen jullie het maar, ik ben nieuw in dit spel
lijkt me terecht dat Lien de punten krijgt in dit gevalquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Lienekien geeft binnen een minuut het complete antwoord, als het gebruikelijker is om vipergts de punten te geven zeggen jullie het maar, ik ben nieuw in dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |